Tesla připravuje půdu pro uvedení elektromobilu Model 3 v Evropě - už příští rok!

Jan Horčík - 25 Září 2018

Tesla zařizuje nedaleko své továrny v nizozemském Tilburgu nové prostory. Zdá se, že probíhají přípravy na uvedení Modelu 3 v Evropě.auto elektromobil Tesla Model 3

Elektromobil Tesla Model 3 vede žebříčky prodejů nejen elektromobilů, ale i své třídy aut (včetně spalovacích) v USA. Co udělá s elektromobilním trhem v Evropě?
foto: Google+

Už před několika týdny Tesla zaregistrovala první VIN Modelu 3 pro evropský trh. Aktuálně jich dalších pár přibylo.

Je tomu zároveň několik měsíců, co Elon Musk oznámil, že uvedení Tesla Model 3 za hranicemi , na mezinárodních trzích, se odkládá na rok 2019. Ten je vzdálený už jen tři měsíce.

Tyto informace, ve spojení se zvětšením továrny v Tilburgu asi o polovinu rozlohy je jasné, že příchod Tesla Model 3 do Evropy je na spadnutí. Tesla oficiálně říká, že nový prostor je "sklad". A proč by taky ne, všechna ta kvanta aut bude potřeba někam dát.

Pravděpodobně tedy půjde o nové distribuční centrum, které by mělo pojmout záplavu elektromobilů Tesla Model 3. Evropská specifikace je mírně odlišná od té americké - především v tom, že místo nativního nabíjecího konektoru používá Mennekes Typ 2.

Electrek.co
Zpět na HybridPřidat komentář

A prehled toho, co se upeklo ve v9
https://electrek.co/2018/09/26/tesla-version-9-new-features-model-3-model-s-model-x-generation/

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Snad se brzo podari prosadit zakaz silnych neekologickych vozu jako je Tesla. Neni fer aby lide meli rakovinu z castic obrousenych pneumatik, jen pro to aby si par zbohatliku mohlo honit triko pri extremnim zrychleni techto vozu. Elekteomobilita urcite ano, ale pouze v rozumnych autech pro normalni lidi.

Vykloktej si, vem si prášek a vrať se na pokoj.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

:-)))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

From where you have such fake news ?!

What?

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; najeto: cca 4k km

Everybody can be a little bit different... somebody more, somebody less :D

Obrázek uživatele spetak

Ou jes !!!

Hura, konecne se nekdo zamyslel. Ve firmware 9 pujde poslat cil navigace z telefonu

With this car software version, you can now do even more with your vehicle from the mobile app.
You can now start navigation in your car by using the share button in your favorite phone apps.

First Look at Tesla’s new version 9 update on Model 3

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Otázka samozřejmě je jestli ten termín prodeje je uveden v normálním lidském čase, nebo v Muskově čase.

Myslíte ten čas, kdy posunul TM3 z roku 2020 na 2018 nebo ten, kdy mu tento agresivní plán utekl o pouhý půlrok?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myslim spíš ten čas kdy slibuje zákazníkům kdy dostanou svá auta, kdy bude Tesla v zisku, nebo kdy budou vyrábět avízovaný počet kusů. A nemyslím to nijak zle. Prostě jen zkušenost.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A jsou už známé i ceny pro Evropu? Předpokládal bych cenu na úrovni třeba Hyundai Kona nebo Kia Niro, když to má být dostupný EV pro masy. Na Alze je předpoklad 1,1 milionu za tu základní verzi.

Obrázek uživatele Josef

Kona i Niro ve verzi se 60 kWh baterkou stojí ovšem přes ten milion taky. Niro dokonce tipuji na zhruba 1,2–1,4 milionu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já vím, vrcholní verze Kona je za tuším 1,2 mil. Pokud tu cenu na Alze chápu správně, tak Tesla 3 by měla, naopak, na té ceně jenom začínat. A chystá se údajně Leaf 60 kWh s cenou jako stávající Leaf 40 kWh, pod milion.

Uvidíme. Každopádně to vypadá, že na momentálně koupi aspoň trochu použitelného EV je potřeba vyčlenit v rozpočtu kolem milionu, ideálně i víc.

Obrázek uživatele Josef

Ono to platí už dlouho. S pár výjimkami jako Soul EV.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ja si včera objednal V6 TDI Amarok a taky čekám 3/4 roku.

Obrázek uživatele Radovan

To je dobře. Protože budeme mít ještě 3/4 roku o něco málo čistější vzduch. Teprve až pak dalších min. 10 let zprasený :-(

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No jo, ale Teslu 3 si první evropští zájemci objednali někdy v 2016? A dorazí jim (možná) v 2019. To je trochu rozdíl.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Trošku realismu. Nikdo si samozřejmě v roce 2016 Model 3 "neobjednal", a sám to dobře víte. Objednávka zahrnuje věci jako konkrétní specifikaci, cenu, smlouvu.

Vratný rezervační poplatek, který máte na mysli, není nic jiného než *opce* - přednostní právo koupit Model 3 mezi prvními, až bude v prodeji. Stejnou věc nyní dělá Audi, dělal Jaguár, dělají každoročně prodejci iPhonu...

Obrázek uživatele Josef

Zanedlouho bude mimochodem spuštěn prodej BMW i3 model 2019 s 43 kWh baterkou (120 Ah), už je zanesený do interní databáze náhradních dílů.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Není tak malá baterka náhodou pro bavora spíš výsměch, když jiná německá firma (Smart Lion?) tam dokáže narvat 100kWh nebo v porovnání s ostatními automobilkami, kdy Hyundai (Kona 64kWh), Kia (Soul, Niro 64kWh), Opel (Ampera 60kWh), Audi (etron 90kWh?), Mercedes (taky kolem 90kWh), Tesla (100kWh) a možná i další (snad už brzy leaf 60kWh) valí na trh velkobaterkáče s baterkou 60kwh+?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jenže i3 je primárně do města a s tou 120Ah bude i za město...to se nedá srovnávat s I-Pace a E-tron (ty budou mít na druhou stranu o hodně větší spotřebu, takže výhoda větší baterie se trochu vypaří)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jak se to vezme. Se 40 vyuzitelnymi kWh bude mit auto dojezd kolem 250 realnych km. Cpat vic do spise mestskeho auta mi prijde spis kontraproduktivni, protoze i3 by tim prisla o hlavni vyhodu, nizkou hmotnost. Navic je tu jeden rozdil oproti vami uvadenym modelum. V okamziku objednani v EU mate BMW zpravidla do mesice doma. To muzete rict jeste tak max. O Leafu, o nicem jinem.

Obrázek uživatele Radovan

Bohužel je to tak. Reálně koupitelných elektromobilů je jako šafránu.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nadejebroumov.cz/o-nas/novinky/?ftshow=79

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Proč by to nějaký blbec kupoval tuto parodii, kterou není kde rozumně nabíjet? Jen jako druhé, omezená parodie pro lidi, co rádi vyhazují peníze a stačí jim jezdit po městě. Za podobnou cenu koupím univerzální Teslu M3 ;)

Obrázek uživatele spetak

Kup si co chceš. "Blbečci" stojej na parodie frontu.
Až budeš mít tu TM3, dej prosím blbečkúm vědět.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takto se dá argumentovat u každého malého auta prémiové značky, že proč to za ty prachy kupovat, když u obyčejné značky má člověk jiné, větší, podle něj lepší auto. A navzdory tomu se ta malá a drahá prémiová auta prodávají.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

protože BMW ?

Fandové BMW si i3 ošklivěj. Jsou to strašný konzervy (ty fandové) :))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Mě se třeba i3 líbí. A které jiné auto za takovou cenu má karbonovou karoserii? P.S. Nenabíjej jste někdo včera večer v Depu v Plzni i3?

off

Údajně střízlivý pohled německého inženýra na další vývoj.

Tesla, An Uncomfortable Wake-Up Call For Germany. All Hands On Deck!
https://cleantechnica.com/2018/09/25/tesla-an-uncomfortable-wake-up-call-for-germany-all-hands-on-deck/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Jan Horčík

Díky za skvělý tip, pokusíme se získat svolení pro překlad do češtiny.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele PaRi

Brutus. Stálo by to za přeložení. Myslím, že to má potenciál i na titulku iDnesu :-)

Jan Horčík - nechtel byste tento clanek prelozit do cestiny na hybrid? Prijde mi hodne zajimavy... Ne kazdy rozumi anglicky a nekdy to je dost citelne v argumentacni vybavenosti nekterych diskutujicich pod clanky. Tenhle clanek by nekterym lidem mohl otevrit oci.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Ano, pokusíme se.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Super čítanie.
Teraz sa ukazuje, že všetku svoju energiu minuli na intrigy a boj proti Tesle a na vlastný progres im toho vela nezostalo a vážne hrozí, že půjdou do kytek.
Nenadarmo sa hovorí: kto druhému jamu kope, sám do nej spadne.

Ja tam vidim jeden podivny argument (ale ten se vyskytuje prakticky vsude) - TM3 se prodava vic nez kumulativne BMW 2+3+... Jenze se taktne zapomina na to, ze Tesla zacala letos uspokojovat petiletou (nebo kdy bylo poprve oznameno, ze bude levnejsi Tesla nez S) frontu "nadrzenych" potencialnich kupcu. Zatimco kdo se pred peti lety rozhodl pro BMW, tak v nem uz pet let jezdi a na letosni prodeje vliv nema.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Do kytek? Neblázněte. Tesla je z hlediska počtu vyrobených vozů zanedbatelná. Výrobu nestíhá, kvalita je diskutabilní. Hovořit v této době o tom, že půjdou do kytek je nesmyl.

Až na to, že ta Tesla, která nestíhá výrobu a má zanedbatelný počet vyrobených vozů má aktuálně auto, které pouhý jeden rok po spuštění výroby je na prvním místě co se týče obratu v USA a které z koláče automobilového průmyslu ukouslo jednu miliardu dolarů za jeden jediný měsíc, což je o 30 % víc, než na druhém místě Toyota Camry, auto, které se prodává již 36 let.
Tesla, která nestíhá výrobu a má zanedbatelný počet vyrobených vozů bude mít za pouhých 6 let od prvního masově vyráběného vozu letos skoro 8 % obratu Volkswagen Group, automobilce, která je na trhu 81 let a je slepencem 10 značek. Příští rok už to bude skoro 15 % a samozřejmě vše v nejvyšším segmentu, stále je to zanedbatelné?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

VW prodalo za rok 2017 přes 10mil aut, Tesla 100tis. Výraz jít do kytek si představuji poněkud jinak. To je vše co říkám. Nehci se s vámi dohadovat o procentech, ani o tom jak dlouho je kdo na trhu. To nebylo smyslem mého textu. Že Tesla jednou převálcuje VW? Třeba ano, kdo ví. Jen se vymezuji proti tomu newspeaku.

Obrázek uživatele PaRi

Teď je to ještě sranda, prodává se jen v USA. Jde totiž o to, že se hlasuje peněženkami a T3 nesahá po kotníky ani to, co mají ostatní stále ještě na rýsovacích prknech. A pokud bych se měl rozhodovat mezi T3 a čímkoliv jiným ve stejné ceně, volím T3.

A přesně v této situaci bude VW, Daimler, Audi, Porsche a BMW příští rok i v Evropě. Lidi se budou rozhodovat...

A jen tak na okraj, kdo slízne zisk, firma, která má vše pod jednou střechou, nebo firma, která montuje do klasické karosérie motory, baterky a kdoví co ještě od subdodavatelů?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kdyby, pokud, bude... Nezlobte se ale bavíme se o tom co je teď. Co bude zítra, to předem nikdo neví. Jinak nejsem podrobně obeznámen s výrobou Tesly a třeba se mýlím, ale i pro Teslu dělají subdodavatelé.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Teď si v USA při Tesle jen paberkujou :) a to jen proto, že Tesla "nestíhá" a oni mají co???? Hounoooo!!!

To jsem pochopil, jen jsem dal jiný pohled na věc, protože nesouhlasím s tvrzením, že nestíhá výrobu a je zanedbatelná. 100 tisíc bylo loni, teď už jen za 3Q to bude 80 tisíc, příští rok už to bude 500 tisíc a to vše v segmentu (auta nad milion), kde VW Group prodá sotva 2 miliony vozů. Já si fakt myslím, že je to musí bolet už teď. A není to jenom o autech, Tesla i naprosto převálcovala Audi A8 v testu asistenčních systémů (dle IIHS) a to ještě v dost starý verzi proti dnešku a mnoho dalšího.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Že nestíhá výrobu je snad fakt o kterém se mluví a píše už roky. Vážně se musíme přít i o takto snadno dohledatelných faktech? Je to pak těžká diskuze, respektive je nemožná. Ohledně z mého pohledu zanedbatelné výrobě. Tesla loni 100tis a jen v ČR se vyrobilo 1.4 mil vozidel. Čísla jsou neúprosná. Nevím jestli Tesla převálcovala A8 a i pokud ano, nemění to nic na počtu vyrobených vozů a na tom že zatím Tesla ostatní výrobce do kytek neposílá.

A kolik z těch 1,4 milionů aut bylo nad milion korun? Porovnávejte prosím segmenty, kam Tesla patří a tam jsou lehce dohledatelná fakta, že ta podle vás zanedbatelná výroba má výrazný vliv na prodeje prémiových značek, až takový, že některé grafy vypadají, že všichni ostatní jdou pomalu ale jistě do kytek.
Jestli tu ale chcete stále operovat loňskými čísly (jak jsem psal, Tesla dodá jen za 3Q celých 80 % toho co za celý loňský rok) a tvrdit, že jejich prodeje nemají žádný vliv na prodeje Fabie, tak máte naprostou pravdu, ale tato diskuze pak bude jen zbytečným tlacháním o ničem. Proto na závěr dám perfektní článek k přečtení na toto téma a tímto diskuzi ukončuji:
https://cleantechnica.com/2018/09/26/perspective-yo/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pane Švarci, váš problém je že nečtete to co píšu a místo mého textu si dosadíte deset domněnek o kterých se se mnou následně chcete hádat a to mě nebaví a nehodlám to s vámi hrát.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak vy srovnáváte japka s hruškama, vážený anonyme!!! Potom se nedivim, že vám vycházejí takové nesmysly. Ani jedna z těch automobilek nevyrobila elektromobil, který by se dal srovnávat s Teslou. A vo tom to je, ty popelnice, které na silnici za pár let nikdo nepustí si můžete strčit...
A souhlasim stim, že některé fosilní automobilky mají pěkně našlápnuto "do kytek"

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já neporovnávám žádné segmenty. Tvrdím že výraz jít do kytek absolutně nevystihuje aktuální situaci. To je celé, nechtěl jsem se dotknout vás ani Tesly. Pokud si myslíte že automobilka co vyrobila 100tis vozů aktuálně posílá do kytek automobilku co jich vyrobila 10milionů...prosím, je to ale zvrácená a hloupá logika a lhaní do vlastní kapsy. Za mě se matematika učila trochu jinak, ale možná se to od té doby změnilo. Nemám důvod se tu s vámi hádat a víc k tomu nemám co říct.

Obrázek uživatele PaRi

Tak to myslíte přesně tak, jak ten kritizovaný management v linkovaném článku. Výsledek je takový, jaký je: GRAF . A to tam nejsou výsledky za září (budou 2. října), protože to bude teprve mazec. A Evropu to nemine. A je jedno, jestli za 2, 3 nebo za 5 měsíců. Za tu dobu u VW neustanoví ani komisi, která jim řekne, kde jsou...

Protože, a to si uvědomte, jediné, co zatím německé/evropské automobilky chrání je to, že Tesla nestíhá vyrábět. A spoléhat na to, že to tak bude pořád se mi nezdá jako dobrá strategie...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Když nesrovnávátežádné segmenty, můžete napsat které a kolik z těch 1,4 milionů vyrobených vozide u nás má něco společné se 100 000 vyrobenými Teslami.
To bych moooc prosil.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je to jednoduché. Už jsem napsal že VW vyrobí 100x více aut než Tesla. Nestačilo to. Tak jsem pro ilustraci použil počet aut vyrobených v ČR. A doufal jsem (zcela marně) že někomu dojde, že Tesla nikoho do kytek zatím neposílá, když jen v naší malé zemičce se vyrobí 14x více vozů. Ale je to zcela zbytečné. Je to asi jako kdybyste tvrdil, že závodník který doběhl na 30. místě deklasoval prvního a poslal ho do kytek. Sice byl 30. ALE... Je to marný, je to marný, je to marný. Jste prostě sektáři.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takže si to shrneme. Sousedovi se urodilo 14 285 třešní (100kg). Mne se urodilo 500 jablek (100kg). Tak jsem na tom asi hůř, že?
Jen se ptám, nevím.

Znáte hlášku "Všichni jsou blázni jenom já jsem letadlo"?
Než nás všechny osočíte ze sektářů, zkuste se příště předtím zamyslet, jestli třeba opravdu zrovna ten váš není ten mylný, když jste jediný.
Vy jste totiž napsal (podle vašeho porovnání), že plavec(!) na suverénně prvním místě vůbec nikoho nedeklasoval, protože s jeho časem by byl mezi běžci na 30. místě.

Myslím že se vám snaží naznačit že nemůžete porovávat celkový objem produkce automobilky.

Je tu něco jako "segment" a do toho spadají lidé co si kupují auta nad 1 milion.
V této části produkce je situace vidět nejvíce.

Ano, jedná se o "účelovou" statistiku. V podstatě. Ale má určitou výpovědní hodnotu.
A ta zní - staré automobilky vyrobí 100 milionů aut v cenové kategorii 300-600 tisíc, a taky je prodají.
Co se ale musí říct stejným dechem je, že ty dražší modely, ty které mají vyšší výnosnost, ty které jsou vlajkovými modely, reklamními taháky... už tak nějak na odbyt nejdou. Protože Tesla.

Co se stane až dorazí Model 3 do Evropy?
Nic moc, přesně v duchu který naznačujete. Je stále v tom vyšším segmentu a ne každý má milion na auto.
Co ale až budou mít produkci na prodej modelu v základní výbavě s nižší cenou ? Ano, predikování budoucnosti které tak nesnášíte... ale nebude to mít podobný průběh (i když s menším dopadem, bo menší produkce) ?

Jinak nevím jak bych vám vysvětlil co se vám ostatní marně snaží sdělit.

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; najeto: cca 4k km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

mooooc pjekně napísané :-)

Když se kouknete do diskuze na elektreku, tak tam řeší jedinou podstatnou otázku k EU verzi TM3 a to kdy se konečně potvrdí jestli bude mít podporu pro CCS nebo ne.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jak je to v současnosti s modely S a X? Pořád se pro ně jezdí do Nizozemska nebo se dají odebrat třeba ve Vídni?

Privezou Vam ho pred barak, pokud budete chtit.

---

heros

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V srpnu jsem si pro X jel do Tilburgu, tze ve Vídni to nešlo. Ve Vestci se ale dokončuje zastoupení asi i se servisem, tze to pak bude příjemnější a v Praze

Mu to jako přiklepli?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Při posledním nabíjení (06/2018) jsem tam pokecal s místním a ten mi tvrdil, že majitel "prý" uprostřed jednání o přiklepnutí nějak vyjebal s Teslou a oni mu to sebrali. Takže teď tam jsou jen prázdné nedodělané prostory a Tesla od toho dala ruce pryč.

Majitel mlzi celou dobu, stejne jako "mistni" . Plati jen fakta : budova stoji v tomto nedodelanem stavu uz par let, kdykoliv dobijim, nepracuje tam nikdo, velmi sporadicky max. 1- 2 figury mluvici jinou reci. Nevi nic. S nejvetsi mirou fantasie si nedovedu predstavit, ze to ma neco spolecneho s Teslou.

---

heros

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak určitě :D :D :D dřív postaví kamenej Apple Store v Praze na Vaclaváku :-D jsme v Čechách, jsou tu nejmenovaní debílci (mimochodem pujčujici Elektrovozy na Moravě) který mu budou házet klacky pod nohy tak dlouho, že to prodá a bude z toho HYUNDAI se superchargerem :-D navíc pro teslu jako takovou, jsme “cigáni z východu” a zájem o rozšiřování tímto směrem není na seznamu plánování do roku 2030 :-D ale najdou se tu kusy který si mysli, že to bude letos nebo příští rok ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

debílku s Apple je tu až moc, Teslu k těm omezencům vůbec nepřirovnávej, Apple je jen polofunkční šperk :)

Obrázek uživatele honza.t

Čekal jsem, že to UŽ stihnou do konce roku a někomu udělají radost pod stomečkem . Tak možné příští vánoce?

Obrázek uživatele Jan Horčík

Plán je začátek až polovina příštího roku.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Normalniho nebo Muskova casu?

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ty kupuješ auto každý rok, že by ti o rok zdržení vadil, nebo jen omezeně trolíš? :)

Me osobne je to v tuhle chvili celkem jedno, az budu na trhu pro dalsi auto, tak mozna bude k mani i to slibovane Y (nebo neco smysluplneho od ostatnich vyrobcu). Pravda je, ze cim pozdeji za*erou TM3 po Evrope superchargery a servisy, tim lip pro stavajici vlastniky S nebo X.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Tak tentokrát jsem s vámi ... vtipná a trefná poznámka.

Ještě k tomu přidám: většina manažerů je přehnaně optimistická. A to volím slušná slova.

Já bych prosím prosil vyhodit slůvko UŽ. Děkuji

Mám 2 otázky.

1) Už s tím v ČR někdo jezdí?
2) Test a recenze bude?

:-)

---

hariprasad

Obrázek uživatele Jan Horčík

1) Podle našich informací ne, v Německu ano.
2) Vynasnažíme se!

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Děkuji. :-)

---

hariprasad

Abych to vysvětlil: vzhledem k tomu, že jsem objednal a zaplatil zálohu na začátku dubna 2016, tak mi napsat dodávka "už" v roce 2019 pripadá spíš jako vtip.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A jakou specifikaci za jakou cenu jste "objednal"?

.
.
.
.
.
.
.
.
.

To jsem si myslel. Nic jste "neobjednal", máte opci na přednostní koupi, až bude v EU v prodeji.

Zase jeden co slovičkaří. Dával jsem zálohu s tím, že auto bude k dodání v únoru 2018. Kdyby rovnou napsali léto 2019, stejně bych dal zálohu. Jen jsem poukázal na to, že psát v titulku UŽ mi připadá divné, nic víc nic míň.

A na jakou verzi čekáte? Můj odhad je, že Performance byste mohl mít klidně v prvním čtvrtletí, LR+PUP ve druhém pololetí a SR bych se skoro vsadil, že v Evropě příští rok nebude ani jedna (leda tak SR+AWD+PUP, což vychází teď na 41 tisíc dolarů a to je bez autopilota).

Kdyz jsem se byl pred casem podivat (v Augenu?) na TMX, tak jsme se s prodavajicim shodli na odhadu prvni TM3 v CR v roce 2020. Takze z tohohle pohledu 2019 je "uz".

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Je registrovaných teprve 10 VIN pro celou Evropu (3 před pár týdny a 7 teprve včera), všechny budou testovací, reálný zákazník nebude zatím žádný.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Má už to vůbec EU homologaci? To by mohlo dost napovědět, kdy to bude - cenu čekám asi jako S - byla pak o kolik vyšší, než v prognozách? Musk má dva naprosto mimofaktory - čas a peníze - ono spolu souvisí...

Zatim si nekolik stastlivcu privezlo z USA americke verze ve vlastni rezii. Evropske verze muzou byt take v Evrope ve specializovanych provozovnach ktere delaji homologaci. Ty se ale k sokromym osobam nedostanou. Zda se na homologaci v EU uz pracuje, neni zatim znamo. Ale nejspis ano.

Cetl jsem nemecke recenze a pry super auto. O M3 v CR nic nevim.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů Circontrole-SalonKariéra EVC Group

Newsletter