Tesla už dnes ve svých elektromobilech nabízí staré klasické hry z 80. let. Elon Musk na Twitteru potvrdil, že chystá další a novější.
foto: Tesla
Každý, kdo si koupí elektromobil značky Tesla, si může dlouhou chvíli třeba u nabíjecí stanice Tesla Supercharger zkrátit hraním starých videoher na hlavním dotykovém displeji. Zatím jde o staré Atari klasiky, ale Elon Musk potvrdil, že už se chystají další nové hry.
NEPŘEHLÉDNĚTE Elektromobil Tesla Model S ve videohře Gran Turismo 6
V současné době už se údajně pracuje na portování herních enginů Unreal a Unity pro interní počítače elektromobilů Tesla. Ovládat je bude nově možné nejen skrze dotykovou obrazovku, ale také s pomocí volantu, tlačítek a případně i připojeného Xbox/PlayStation ovladače.
Což přímo vybízí k nabídce např. závodních her. Kromě nich by ale chtěl Musk zařadit do nabídky např. také současné i minulé populární pecky jako Roblox, Minecraft, Quake, Portal a další. Údajně také uvažovali o populární závodní hře Mario Kart, ale Nintendo bylo proti.
Radši kdyby kdákli za jak dlouho v reálu nasaděj ty
Radši kdyby kdákli za jak dlouho v reálu nasaděj ty slibotechny z Maxwella co za ně dali 250mil USD. Podle te prezentačky by měli slevnit a ještě tak 20-40 procent kpacity přidat OKAMŽITĚ.
no jenže s NVIDIÍ se rozešli a Return to Castle
no jenže s NVIDIÍ se rozešli a Return to Castle Wolfensteina palubní grafika nepodporuje co s tím, má to pod palubovkou nějaký PCIe sloty?? :))
https://www.gamesblog.cz/stale-skvely-return-to-castle-wolfenstein/
V Tesle chybí Vox.
Vox je velmi pokročilý počítačový
V Tesle chybí Vox.
Vox je velmi pokročilý počítačový systém, který v blízké budoucnosti od roku 2030 najdete v knihovně New Yorku. Holografický člověk se zobrazuje pomocí řady skleněných panelů, vnímavý a dokáže komunikovat s lidmi. Prohlašuje, že má přístup k veškerým lidským znalostem. 🙂
https://youtu.be/Rkc09sTiS7g
Jen tak pro zajimavost, zlusil ty hry nekdo vic nez jednou?
Jen tak pro zajimavost, zlusil ty hry nekdo vic nez jednou? Pripadne je snad pouziva pravidelne?
Já ne.
🙂
Já ne.
🙂
Ani jednou. Občas prdění a oheň s praskáním v krbu.
Ani jednou. Občas prdění a oheň s praskáním v krbu. Děti to ale budou jistě milovat.
Dávají tam hry abys za jízdy neusnul.
Dávají tam hry abys za jízdy neusnul.
Volantem jdou ty hry ovladat uz ted.
Volantem jdou ty hry ovladat uz ted.
Díky za doplnění.
Díky za doplnění.
Co takhle článek o tom, že Tesla ztratila za 3 měsíce 30%
Co takhle článek o tom, že Tesla ztratila za 3 měsíce 30% svojí hodnoty a kolaps je tak velký, že v listopadu nebudou mít na splátku konvertibilních dluhopisů?
Jenze tohle neni ekonomicky zamereny server. Tady zajimaji
Jenze tohle neni ekonomicky zamereny server. Tady zajimaji lidi produkty ze sveta elektromobility a ne to jak se burzovni spekulanti rozhodli nakupovat nebo prodavat neci akcie.
To sice chápu, na druhou stranu pokud se potápí vlajková
To sice chápu, na druhou stranu pokud se potápí vlajková loď elektromobility, bylo by určitě užitečné to zmínit. I když to není příjemné téma.
Tady se bude tancovat ještě když bude loď dávno u dna.
Tady se bude tancovat ještě když bude loď dávno u dna.
Však hybrid.cz není server zaměřený čistě technicky a
Však hybrid.cz není server zaměřený čistě technicky a objektivně, ale spíše nadšeně uživatelsky, poplatně trendům.
TESLA je podnik držený uměle nad vodou dotacemi a marketingem.
Kdyby tomu tak nebylo a šlo by skutečně jen o výrobu ekologicky i ekonomicky relevantních vozidel, nebudou produkovat právě ty modely, které vyrábí, ale půjdou zcela jinou cestou.
Ake dotacie? Myslite tych 5000 dolarov za 80 000 dolarovu karu?
Ake dotacie? Myslite tych 5000 dolarov za 80 000 dolarovu karu?
A jakou jinou cestou by měli jít? Zkus Muskovi poradit když
A jakou jinou cestou by měli jít? Zkus Muskovi poradit když mu to stále údajně krachuje 🙂
Zase argumenty o dotacích, jaké že to dostávají? Sleva na dani pro koncového uživatele určitě není dotace a navíc ty slevy budou tento rok končit. Dál je tam marketing, což je zajímavé, protože Tesla si reklamy neplatí, to je právě zbytečná ztráta peněz dokud se jim to prodává samo a jsou předobjednávky.
Marketing je spíš kouzlo osobnosti Elona Muska a jeho trhlé nápady, které ovšem kupodivu zvládá realizovat. To ostatní už jsou jen reakce zákazníků a jejich známých, kteří se stávají sami zákazníky když nějakou Teslu vyzkouší. Nebo třeba vybudovaná síť rychlonabíječek, na to taky Tesla nedělá reklamy ale lidi to berou jako hlavní důvod ke koupi Tesly. Prostě má reálné výsledky a hlavně tvoří zajímavé auto jako takové, ne jen eko verzi již existujícího levného poduktu.
Tesla je držená nad vodou vizí Muska, technologiemi jeho inženýrů a důvěrou investorů, kteří se můžou předehnat aby jí podpořili. A jsou to velcí hráči z institucí, ne nějací fanouškové kteří slepě věří všemu. Ono je rozdíl číst si o Tesla krátké zprávy nebo se kouknout třeba na jejich prezentace z Autonomy day a rozumět co konkrétně dělají a v čem spočívá jejich výhoda (např. vlastní hardware, vlastní AI trénovaná z půl milionu již jezdících vozů atd.).
Už i Musk krach přiznal, ale tady se bude pořád používat
Už i Musk krach přiznal, ale tady se bude pořád používat slovo údajně.
Kdy a kde přiznal krach?
Kdy a kde přiznal krach?
To vy přece určitě víte pane Hořčíku. Fakt vám na to
To vy přece určitě víte pane Hořčíku. Fakt vám na to musím odpovídat?
Ale tak odpovím, přesto že vám tato informace je jistě
Ale tak odpovím, přesto že vám tato informace je jistě známa. Stalo se tak v listopadu 2018 v rozhovoru pro HBO. Tenkrát Musk přiznal že Teslu od krachu dělilo jen pár týdnů a to co hovořili analitici (a on dosud popíral) byla pravda.
Jo tady je to vidět
Jo tady je to vidět 😀
https://assets.entrepreneur.com/content/3×2/2000/20180402164616-ScreenShot2018-04-02at123930PM.png
Myslím, že skoro zkrachovat a zkrachovat je poměrně
Myslím, že skoro zkrachovat a zkrachovat je poměrně podstatný rozdíl. Asi podobně, jako nedávno v hokeji skoro prohrát 0:2 a nakonec to vytáhnout na 6:3. Navíc, ten „osudný“ krach měl nastat už zhruba před deseti lety.
Nikde jsem nepsal že tesla už zkrachovala.
Nikde jsem nepsal že tesla už zkrachovala.
„Vložil/a Anonym (bez ověření), Po, 2019-05-20 16:06
Už i
„Vložil/a Anonym (bez ověření), Po, 2019-05-20 16:06
Už i Musk krach přiznal, „
Máte jen problém s chápáním psaného textu v kontextu.
Máte jen problém s chápáním psaného textu v kontextu. Nic nového.
Ty máš problém s tím co chceš vlastně říct. Normální
Ty máš problém s tím co chceš vlastně říct. Normální troll.
Nekrmit. Ignorovat.
Nekrmit. Ignorovat.
Problém máte Vy Anonyme, prostě kecáte. Odstavce výše to
Problém máte Vy Anonyme, prostě kecáte. Odstavce výše to dokazují.
Jan:
Odpovím, avšak nutno postupovat větu po větě.
K tomu
Jan:
Odpovím, avšak nutno postupovat větu po větě.
K tomu je nutno si vyjasnit pozice, bych věděl, jaké termíny použít.
Takže já mám technickou kvalifikaci, praxi několik desítek let ve směrech elektro.
Nuže…?
Ty máš jen umolousnaj výuční list dlaždiče, kterej si
Ty máš jen umolousnaj výuční list dlaždiče, kterej si zfalšoval na xeroxu, k tomu hromadu mindráků a v hlavě zaseklej dron.
Pro realistu: a jak by tedy mělo vypadat to “ekologicky a
Pro realistu: a jak by tedy mělo vypadat to “ekologicky a ekonomicky relevantní” vozidlo? Dle mého se BEV téhle definici rychle blíží. A šlo by to rychleji, kdyby ti, co dávají zákonné podmínky výrobcům, zahrnuli alespoň do první pětice ukazatelů (ekomika je jistě první) i tu ekologii.
PetrK:
Aku do 150 kg.
To je jen příklad…
PetrK:
Aku do 150 kg.
To je jen příklad…
To by bylo fajn, ale pomalu se to lepší. Pokud by vyšší
To by bylo fajn, ale pomalu se to lepší. Pokud by vyšší hmotnost auta byla obecně takový problém, jaktože jsou v oblibě SUV? Tam to vláčení zbytečných kil navíc nikomu nevadí. Ta baterka přináší benefit elektropohonu.
PetrK:
1.
Baterka se nemá kam lepšit. Chemický prvky
PetrK:
1.
Baterka se nemá kam lepšit. Chemický prvky lehčí nebudou.
2.
Vyšší hmotnost auta JE problém.
3.
Tzv. „SUV“ je pojem vytvořený marketingem za posledních cca 12 let. A k čemu slouží ten marketing…?
Aha…
4.
Vláčení zbytečných kil leckomu nevadí, on to silnej motor utáhne (komu nevadí, ať nehází eko-fňuky).
5.
Baterka a benefit?
V jakým smyslu…?
1) Takze jsme uz dosahli fyzikalnich limitu, co se mobilniho
1) Takze jsme uz dosahli fyzikalnich limitu, co se mobilniho ukladani energie tyce? Dobre, budu konkretnejsi, co se baterie s jakymkoliv slozeni tyce? Co vylepsovani pomoci nanomaterialu?
2) V cem je problem vyssi hmotnost auta a proc to nikdo neresi? Proc auta vazi vice jak Skoda 100? 🙂 Kvuli bezpecnosti?
3) Marketing slouzi k podpore prodeje.
4) Mate alternativu k vlaceni zbytecnych kil navic, ktere se deje dnes? Jake dostupne auto nema kila navic?
5) Benefit k tomu, aby nebylo potreba spalovat uhlovodiky s mizernou ucinnosti. Nebo jakou mate alternativu ke spalovani derivatu ropy, ci byste spaloval uz naporad (pokud ano, jak dlouho „naporad“ bude trvat)?
V tom s vami souhlasim.
Ale kdyby jste tu byl tak dlouho jako
V tom s vami souhlasim.
Ale kdyby jste tu byl tak dlouho jako my tak by jste byl uz take otupelej vuci krachovani Tesly. Ona krachuje furt, takze zajimavosti je, kdyz se nejakym zazrakem dostane do plusu. To ze krachuje je zkratka uz nuda. 🙂
Já ale spokojený nejsem, nechápu to. Jak říkáte, trh byl
Já ale spokojený nejsem, nechápu to. Jak říkáte, trh byl vůči negativním zprávám od Tesly hodně otupělý.
Ale teď to kolabuje nečekaně rychle, tempem posledního týdne bych byl na mém targetu tenhle čtvrtek, místo na podzim. 😀
No vidíte já si neustále pohrával s myšlenkou koupit
No vidíte já si neustále pohrával s myšlenkou koupit eTrona, protože rád zkouším nové věci, ale hrozně mě štvalo jak ho zprasili stran dojezdu, takže jsem si říkal, přece nepůjdu do horšího, ale nakonec to vypadá, že třeba budu mít důvod, takže paráda.
Dojezdem se netrapte. Dojezd není vůbec problém. Jednak
Dojezdem se netrapte. Dojezd není vůbec problém. Jednak nabíjíte skoro pořád doma a navíc počet nabíječek prý zcela dostačuje.
Přesně tak. Odhaduji to, že minimálně 75% kilometrů
Přesně tak. Odhaduji to, že minimálně 75% kilometrů nabíjím jinak než na SC. Takže pouze u těch delších cest mi bude síť SC chybět, ale snad to Ionity, Fastned a další brzy doženou. Než mi klekne Tesla bude to určitě v pohodě.
Tak si kupte etron a nesejčkujte.
Tak si kupte etron a nesejčkujte.
Sejčkuje tady runner42, že prej Tesla jako konečně v
Sejčkuje tady runner42, že prej Tesla jako konečně v listopadu definitivně zkrachuje a ptal se mě jak budu řešit servis atd. Tak jsem se mu snažil vysvětlit, že by se zase nic tak hrozného nestalo. Holt nejhorší scénář, je že budu mít dokonalou palubku a než dobudují opravdu rychlé nabíječky v dostatečné hustotě tak o něco pomalejší cestování na dlouhých trasách.
Já samozřejmě vím, že Tesla nezkrachuje, ale chtěl jsem udělat runnerovi42 radost, že jako mám záložní plán. 😉
Já to četl, to mi nemusíte vysvětlovat.
Já to četl, to mi nemusíte vysvětlovat.
198,63 USD
198,63 USD
pacinet: „Pane doktore a kolik mi teda jako dáváte
pacinet: „Pane doktore a kolik mi teda jako dáváte času?“
doktor: „10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, …“
😀
Jistě se těšíš na další pokles ceny akcií, abys je
Jistě se těšíš na další pokles ceny akcií, abys je nakoupil.
Přééésňééé.
Byl jsem odhalen. 🙂
Přééésňééé.
Byl jsem odhalen. 🙂
Poraďte při kolika nakupovat? Já zatím pořád vyčkávám.
Poraďte při kolika nakupovat? Já zatím pořád vyčkávám.
To nikdo neví.
To nikdo neví.
Ja fakt nevim. Nikdy jsem se o tenhle druh “obchodu”
Ja fakt nevim. Nikdy jsem se o tenhle druh “obchodu” nezajimal. Popravde ani nevim jakou hodnotu meli jejich akcie nez to zacalo padat resp. jakou meli kdy nejvyssi…
To spis poradte vy me. 🙂
Svoji první jsem kupoval za $180. Další pak za $280.
Svoji první jsem kupoval za $180. Další pak za $280. Neprodám ani kdyby to spadlo na dollar. Takže otázka pouze zní kdy nakoupit, resp. za kolik. Jasně, nakonec tam třeba zahučím, ale prostě mě to nedá. Je to srdcovka.
Jenom aby bylo jasno: nemám 2 akcie. 😉
To je super.
Drzim palce at nezahucite.
To je super.
Drzim palce at nezahucite.
Díky! Ale o mne tu nejde. 🙂
Díky! Ale o mne tu nejde. 🙂
Ja vim. To jsem pral vlastne Tesle.
Ja vim. To jsem pral vlastne Tesle.
My si rozumíme.
My si rozumíme.
Čím víc akcií, tím líp!
Ví to hlavně Musk a tak
Čím víc akcií, tím líp!
Ví to hlavně Musk a tak nechává vydávat a vydávat další.
Až jich bude tolik, že je bude mít každý elektromobilista.
Hurá!
– – –
TESLA stejně vyšumí, je jen otázka, kdy to praskne.
Vše co máš, to nám dáš a to vyšumí. (Jen pro starší
Vše co máš, to nám dáš a to vyšumí. (Jen pro starší ročníky)
spoj nejvyšší vrcholy $35 26.11.2010 a $50 26.04.2013
spoj nejvyšší vrcholy $35 26.11.2010 a $50 26.04.2013 přímkou a protáhni do dnešní doby, tam bude absolut dno 😉
https://finance.google.com/finance?q=TSLA
spoj nejvyšší body pádovky z $365 14.12.2018 do $273 18.04.2019 přímkou a její rovnoběžku ved ze dna $258 12.10.2018.
V jejich průsečíku je datum kdy se tak má stát. Fšecko je jen hra 😉
To nie sú piškvorky, Františku :-)))
To nie sú piškvorky, Františku :-)))
Někteří už nakoupili předevčírem a včera.
Někteří už nakoupili předevčírem a včera.
Ten je dobrej. A na vážno: lepší než 2 roky.
Ten je dobrej. A na vážno: lepší než 2 roky.
To je asi fakt.
To je asi fakt.
pacient: „pane doktore tak kolik mi jako dávate ještě
pacient: „pane doktore tak kolik mi jako dávate ještě času?“
doktor: „tak 10“
pacient: „co, roků? měsíců?“
doktor: „9, 8, 7, 6, 5 …“
Jo, to je lepsi interpretace. 🙂
Jo, to je lepsi interpretace. 🙂
To je zvláštní že články o prodaných kusech a
To je zvláštní že články o prodaných kusech a úspěších tesly jsou tu každou chvíli.
Tak si pozri ostatne firmy. Totiz pada dolu cely trh. Zatial
Tak si pozri ostatne firmy. Totiz pada dolu cely trh. Zatial su media ticho. Uvidime ako dlho.
Že by další krize na obzoru?
Že by další krize na obzoru?
Krize Tesly určitě. Na splátku v listopadu prostě nemají,
Krize Tesly určitě. Na splátku v listopadu prostě nemají, i když si právě půjčili. To je pro ně katastrofa.
To už jste psal.
Něco nového by nebylo? 🙂
Do listopadu
To už jste psal.
Něco nového by nebylo? 🙂
Do listopadu času dost. Přečtěte si knížku o Muskovi. V jakejch kejdách už byli. Když je od vyhlášení úpadku dělili hodiny… To bylo vzrůšo. Kdopa by řešil co bude v listopadu.
Hodnota Tesly má vzrásť na 720
Hodnota Tesly má vzrásť na 720 miliard
teslamagazin.sk/tesla-trhova-hodnota-spolocnosti/
Vždycky když je tesla ve srabu, přížene s Musk s
Vždycky když je tesla ve srabu, přížene s Musk s minimálně nějakým papírovým autem, vizí či genialitou do budoucnosti. Je to jeho standardní řešení poklesu akcií, které mu ovšem jak je vidno přestává fungovat.
Máš to trochu popletené.
Papierové autá má VW group.
Máš to trochu popletené.
Papierové autá má VW group. Musk a jeho tým tvorí skutočné autá.
tyjo co je to za keci, nějaký link pro důkaz?? zatím mají
tyjo co je to za keci, nějaký link pro důkaz?? zatím mají platit pouze:
$566M 11.2019
$1,54 mld. 06.2020
$1,38 mld. 03.2021
https://ir.tesla.com/static-files/15df7636-8cd8-4b18-989b-4badeeda806c
strana 108
tak z jakýho prstu si ty čísla cucáte?
Opravdu humorné, copak se stalo s těmi 165mil$ dlouhodobé
Opravdu humorné, copak se stalo s těmi 165mil$ dlouhodobé půjčky za SolarCity, co už tento rok dvakrát nesplatil a odložili, teď do léta? Atd atd.
Už jim to nežere a raději zkuste pořádné zdroje. Třeba tady to máte slušně včetně ozdrojování
https://seekingalpha.com/article/4264912-tesla-pivots-oblivion
Strana 21, poznámka
Strana 21, poznámka 2
https://www.sec.gov/Archives/edgar/data/1318605/000156459019013462/tsla-10q_20190331.htm
Tesla lže, lže a zase jen lže.
Velká škoda, že pro ně nepracujete…..
Velká škoda, že pro ně nepracujete…..
Jop. Je třeba vyčkávat a zasadit rozhodný nákupní úder
Jop. Je třeba vyčkávat a zasadit rozhodný nákupní úder ve správný čas. A pak jen čekat pár let a pak jít rovnou do důchodu. Rozhodně mi přijde smysluplnější hrabat se na zahrádce než chodit do práce tvořit nesmysly co lidstvo ani nepotřebuje.
Zacinam vazne uvazovat, ze bych take neco koupil.
Jen jestli
Zacinam vazne uvazovat, ze bych take neco koupil.
Jen jestli to neni trik od Muska jak nakonec Teslu prece jen zprivatizovat, ale za mnohem mene penez…
Tak takový trik je za cca 20 let natvrdo.
Tak takový trik je za cca 20 let natvrdo.
Kdyz mu to dokazou.
Ze proinvestovali zase nejak vic nez
Kdyz mu to dokazou.
Ze proinvestovali zase nejak vic nez vydelali a na tom, ze rozesle email zamestnancum aby je poprosil at setri prece neni nic spatneho ne?
Špatné je, źeto někdo vynes ven i kdyź je to zakázané.
Špatné je, źeto někdo vynes ven i kdyź je to zakázané.
No to by bylo celkem naivni myslet si, ze to nikdo nevynese.
No to by bylo celkem naivni myslet si, ze to nikdo nevynese. Prave proto se da predpokladat, ze s tim pocital. A proc by prilejval olej do ohne? Tak hloupej neni.
Je to jen ma spekulace samozrejme. No on obchod s akciemi je jen o spekulovani.
Je to nesmysl, pravda je mnohem jednodušší, když si
Je to nesmysl, pravda je mnohem jednodušší, když si hodíte na papír stav hotovosti, splatné závazky (všechny, nejen bondy za SolarCity), příjmy a opex,tak vám vyjde, že 10 měsíců je blbost, protože hotovost mají přinejlepším na 5 měsíců, konkrétně do listopadu. A to za předpokladu, že udrží dodávky, čemuž osobně absolutně nevěřím.
No tak uz zbejva jen pockat pet mesicu a uvidime jak to
No tak uz zbejva jen pockat pet mesicu a uvidime jak to dopadlo.
Trh klesl o půl procenta a je na stejné hodnotě, jakou měl
Trh klesl o půl procenta a je na stejné hodnotě, jakou měl před pěti dny.
Tesla za stejných pět dní -13%
Za poslední tři měsíce:
S&P500 +3%
Tesla -30%
A apple snad nepada? Za poslední měsíc je o 15% dole a to
A apple snad nepada? Za poslední měsíc je o 15% dole a to je určitě stabilnější hráč než Tesla, tze krize klepe na vrátka. Tesla přežije, její současná kvalita je skvělá a Musk je neuvěřitelný dříč
Padá, jen jaksi není ve ztrátě jako Tesla. Kvalita Tesly
Padá, jen jaksi není ve ztrátě jako Tesla. Kvalita Tesly určitě skvělá není. Musk asi dříč je.
A co jako, že má Apple (mimochodem též nadhodnocený)
A co jako, že má Apple (mimochodem též nadhodnocený) problém v Číně? Firem co mají různé problémy je spousta. Ale nadhodnocených zadlužených s nepoptávaným nekvalitním produktem… tam Tesla exceluje 😀
A proto všichni kupujou etron 😀
A proto všichni kupujou etron 😀
no právě že kupují 😀 na Teslu jsou tisíce počítadel
no právě že kupují 😀 na Teslu jsou tisíce počítadel kolik už čeho vyrobila, sposty článku se napsalo jak jede, ale do evropy trvá tři roky než se vůbec dostane s novým modelem, audi nic takového nemá ale registrace vesele naskakují a letos zřejmě etron hravě překová model X
V nějaké starší diskusi byl i odkaz na tabulku prodejů EV
V nějaké starší diskusi byl i odkaz na tabulku prodejů EV v Evropě za první 3 měsíce 2019. Audi eTron měl (pokud se dobře pamatuji) prodeje minimálně 2x vyšší než Tesla S. Srovnání s Tesla X chybí, protože ta nebyla ani v první dvacítce, na tom 20. místě byla právě Tesla S.
Suverénní vítěz byla Tesla 3. Ale ten propad prodejů Tesla S a X v Evropě ukazuje, co se stane, když do toho segmentu vstoupí evropská konkurence. A klidně může mít i horší parametry.
Lodě byly nacpaný trojkama tak, že se tam S a X už
Lodě byly nacpaný trojkama tak, že se tam S a X už nevešly.
A nebo je po S a X v Evropě menší poptávka.
Uvidí se na
A nebo je po S a X v Evropě menší poptávka.
Uvidí se na konci roku, podle prodejů za delší časový úsek, jak je na tom S a X v Evropě.
Pár set koní pod kapotou, ale v hlavě prázdno….
Pár set koní pod kapotou, ale v hlavě prázdno….
A Vasim prispevkem se mu hlava naplni? POkud si myslite, ze
A Vasim prispevkem se mu hlava naplni? POkud si myslite, ze mate lepsi nazor, argumentujte. Nebo Vam se uz nekdy povedlo urazkama zmenit nazor sveho oponenta? Pak se od Vas budu ucit, pak vsem okolo nadavat a oni mi budou zobat z ruky 😉
Viz. Akcie Tesly jsou nejníž za poslední dva roky,
Viz. Akcie Tesly jsou nejníž za poslední dva roky, vytrácí se důvěra investorů? a Tesla musí tvrdě šetřit, Elon Musk bude kontrolovat každý výdaj před pár dny.
Ok, máte pravdu a uznávám, že na web podobného
Ok, máte pravdu a uznávám, že na web podobného zaměření to je adekvátní.
Pěkný den.
a di si vyladit svůj traktor
a di si vyladit svůj traktor 😉
http://www.drsnysvet.cz/kdyz-se-da-indicky-zemedelec-do-tuningu/
Ted si tady za srandistu, ale za krátkou dobu budeš za
Ted si tady za srandistu, ale za krátkou dobu budeš za ko…
Si s tim v pohodě?
Proč by neměli? Nedávno neměli problém naplnit poslední
Proč by neměli? Nedávno neměli problém naplnit poslední investorské kolo. To už se má hodnotit podle výsledků firmy a ne podle burzovních výsledků ze dne na den. A taky podle nějakého plánu do budoucna. Ideální firma je která dělá zisk právě teď, ještě se k tomu stihne vyvíjet, ale nikdo nehledí jak na tom bude za pár let. Což je třeba případ ropných společností nebo výrobce spalováků. Jenže tihle v dlouhodobém měřítku ostrouhají a šanci mají ti kteří přijdou s něčím novým, což je třeba Tesla. Ta nehraje jen na levný Model 3 nebo Y, to není jejich cíl. Tesla hraje na autopilota a díky tomu bude mít chytré robotaxi které si na sebe vydělá samo. Což samozřejmě stojí velké náklady na programátory a jejich aktuální výsledek není moc vidět, když už je tak ale ještě na starém, nikoli vlastním hardwaru. Hraje na kvalitní a kapacitní baterie, což taky moc konkurentů nenabízí a už vůbec ne se srovnatelnou životností.
Prostě když se firma vyvíjí a začíná masovou produkci, významně rozšiřuje továrny a maká na vývoji několika dalších modelů tak to stojí prachy. Zvlášť pokud to má pokračovat poměrně rychle. Viz Amazon který byl 20 let ve ztrátě ale vypracoval se z eshopu s knížkama na jednoho z největších prodejců vůbec. Dnes máme jeho velkosklad i u nás, kousek za Prahou a díky tomu si nejbohatší člověk Jeff Bezos hraje s miliardama u svého projektu Blue Origin.