S představením elektromobilu Porsche Taycan a jeho důrazem na výkonnost a výdrž musela Tesla kontrovat. Představila proto novou verzi Modelu S s označením Plaid.
foto: InsideEVs
„Plaid“ je slovo, které už Elon Musk dříve několikrát použil, poprvé kolem roku 2015 v souvislosti s připravovaným novým Roadsterem. Má původ ve známé ztřeštěné komedii Spaceballs z roku 1987.
NEPŘEHLÉDNĚTE Tesla znovu nabízí dobíjení svých elektromobilů zdarma, prodeje Model S a Model X nejdou dobře
Je to teprve pár dnů, co byl na Nürburgringu spatřen postupně jeden a pak i druhý nový, upravený typ elektromobilu Tesla Model S. Rychle se ukázalo, že jde právě o vylepšenou verzi Tesla Model S P100D+ Plaid.
Prozatím to vypadá, že jde především o testování vylepšeného pohonného systému a různých dalších komponent.
Elon Musk na Twitteru řekl, „pohonný systém Plaid“ je od výroby vzdálený asi rok. Bude dostupný pro Tesla Model S, Tesla Model X a samozřejmě nový Roadster. Pro Tesla Model 3 nebude a velmi pravděpodobně tedy ani pro Tesla Model Y.
Tohleto brkhoneni kdo da rychlejc okruh, ktery auto vic trha
Tohleto brkhoneni kdo da rychlejc okruh, ktery auto vic trha asfat je opravdu ubohy. Jako by to melo v normalnim zivote nejakej vyznam.
Pokud se auto má tvářit jako sportovní a na přídi nese
Pokud se auto má tvářit jako sportovní a na přídi nese znak Porsche, tak to význam má. Proč to dělá Tesla s rodinným sedanem, to se musíte zeptat Muska.
I skladník si může přečíst Vergilia v originále 🙂
I skladník si může přečíst Vergilia v originále 🙂
Tak to je top reakce 😀
Tak to je top reakce 😀
V čem to bylo? Nemohu si vzpomenout. Nebyli to Skřivánci na
V čem to bylo? Nemohu si vzpomenout. Nebyli to Skřivánci na niti?
Marecku, podejte mi pero
Marecku, podejte mi pero
Jo, jo, to je pravda 🙂
Jo, jo, to je pravda 🙂
Kdysi.
Národ dělňasů nemá čas a právo si ani utřít
Kdysi.
Národ dělňasů nemá čas a právo si ani utřít nudli.
frankowurstský ropný parchanti dostali počudit
frankowurstský ropný parchanti dostali počudit 😉
https://www.ceskatelevize.cz/porady/1097181328-udalosti/219411000100915/video/719269
co je to za brejlatýho šaškofila vedle tý růžový vytřepaný mařky??
https://www.youtube.com/watch?v=HxMCkqApj6E
Vy zase placate.
Vy zase placate.
podporujeme Greenpeace Deutschland a písek fpřevodovce
podporujeme Greenpeace Deutschland a písek fpřevodovce ;))
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/demonstrace-aktiviste-autosalon-iaa-frankfurt.A190916_113104_automoto_fdv
https://www.garaz.cz/clanek/tucker-48-je-dnes-vzacny-a-lame-auk
https://www.garaz.cz/clanek/tucker-48-je-dnes-vzacny-a-lame-aukcni-rekordy-21002537
Honza Koubek testuje KONA ELECTRIC
Honza Koubek testuje KONA ELECTRIC 😉
https://www.garaz.cz/clanek/hyundai-kona-electric-je-tohle-nejvyhodnejsi-elektromobil-21002546
Teda vy spamujete.
Teda vy spamujete.
co furt votravuješ nuzáku doval něco užitečnýho nebo
co furt votravuješ nuzáku doval něco užitečnýho nebo vodpal 😉
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/hyundai-kona-electric/
Elektromotorky Rwanda soudluzi to je rachot
Elektromotorky Rwanda soudluzi to je rachot 😉
https://novaplus.nova.cz/porad/koreni/epizoda/37684-koreni-elektricka-revoluce
Automaticke predjizdeni je v Evrope naschval oklestene.
Automaticke predjizdeni je v Evrope naschval oklestene. Evropska smernice v ramci UNECE to torpeduje. Viz zde:
teslawissen.ch/tesla-autopilot-spurwechsel/
Podepiste petici pro napravu.
Hezký článek k tomuto v angličtině i na Teslarati
Hezký článek k tomuto v angličtině i na Teslarati
Oběvily se další informace o prototypu Böhmerland
Oběvily se další informace o prototypu Böhmerland 21
Elektrická varianta motocyklu původně vznikla jen kvůli testům podvozku nového Böhmerlandu, možná se ale nakonec také bude vyrábět. „Záleži na poptávce, je to ale plně funkční stroj, který má však na místě motoru uložené baterie postačující na dojezd zhruba 150-200 kilometrů. I tento stroj ovšem umí napodobovat unikátní stroj Liebischova pohonného ústrojí. Line se však z reproduktoru a hlasitost se reguluje otočným knoflíkem.
https://automix.denik.cz/magazin/nova-cechie-bohmerland-se-ukazala-v-byvalem-sidle-znacky-20190902.html
https://www.youtube.com/watch?v=GDCopgXaKsM&t=18s
ObĚvily no dobrý…
ObĚvily no dobrý…
A lepší to nebude
A lepší to nebude
ObJedvali sůpr… čeština je ízy :))))
ObJedvali sůpr… čeština je ízy :))))
Mně se to stává taky. Teprve, když to vidím napsané, tak
Mně se to stává taky. Teprve, když to vidím napsané, tak mě to trkne… A stejně to mám s mně a mě…
To esko už hodně designově zastaralo.
To esko už hodně designově zastaralo.
Podle dostupných info bude redesign, nebo spíše nová
Podle dostupných info bude redesign, nebo spíše nová generace Ska až v roce 2022. Je docela vtipné, že Taycan technicky ani dynamicky na Sko nestačí už teď. Za 3 roky to bude vidět už hodně.
Jinak ten prototyp Taycanu na „ringu“ měl v celém autě výztuhy a klec. Neměl zadní sedačky a kdovíjak byl ještě odlehčen a upraven. Detailní záběry interiéru nejsou. Kdo by věřil koncernu VW, po tom e-tronu vytaženém nahoru po sjezdovce na laně.
Je jasné, že Taycan času Nissanu GT-R Nismo (taky 4místné) 7:08.679 nikdy nedosáhne. U elektromobilů je zrychlení nad cca 120 km/h ve srovnání se spalováky pomalejší a max. rychlost omezená. Škoda.
Nové vícerychlostní převodovky pro EV se testují, zatím do výroby nic převratného nejde.
Taycan ale má dvourychlostní převodovky. Nicméně u
Taycan ale má dvourychlostní převodovky. Nicméně u těžkých elektromobilů není ani tak problém v akceleraci, ale v průjezdu zatáček. V podstatě jediná možnost jak toto kompenzovat je použít minimálně na zadní nápravě dvojici motorů s elektronickým diferenciálem a torque vectroringem. Právě třetí motor (dva na zadní nápravě) je ta hlavní změna u toho chystaného Tesla Plaid pohonu a proto zřejmě museli upravit i podvozek.
Mimochodem Audi mělo tuto koncepci pohonu také připravenu pro současný e-tron, ale nakonec ji u sériové verze nepoužili. V budoucnu se ale nejspíš v koncernu objeví u GT verzí, protože jinak se této koncepci konkurovat nedá.
Podle jake teorie je tezke auto horsi v zatackach? Hmotnost
Podle jake teorie je tezke auto horsi v zatackach? Hmotnost prispiva linearne k odstredive sile i k prilnavosti pneu k vozovce. Vliv hmotnosti se eliminuje. Mozna mate subjektivni pocit kdyz auto pretizite. Ale to narusite vedeni kol a to je jiny efekt. Nebo existuji jine spojitosti? Samozrejme budeme vychazet z toho, ze vyrobce vzdy vyladi podvozek na vahu auta.
Vliv hmotnosti na příčné zrychlení není přímo
Vliv hmotnosti na příčné zrychlení není přímo úměrný vlivu hmotnosti na adhezi.
Kde tam mate nelinearni vlivy? Aha, pouhy pocit v malicku nebo
Kde tam mate nelinearni vlivy? Aha, pouhy pocit v malicku nebo tak.
😀
a pak se runnerovi divte že se vám posmívá. jdete tomu
😀
a pak se runnerovi divte že se vám posmívá. jdete tomu naproti.
napište do formule že aerodynamický přítlak nepotřebují že stačí dát na kola čtyři cihly a okruh zajedou rychleji
u zavodnich aut se vaha casto i dohani, aby se splnili
u zavodnich aut se vaha casto i dohani, aby se splnili pozadovane limity, ale ne proto ze by nizsi vaha byla vzdy tou nejlepsi moznosti, ale aby se dalo pro jednotlive zavody dane auto dovazovat na spravnych mistech, a parve diky tomu ze formulove monoposty jsou tak lehke, tak se musi jejich prilnavost dohanet aerodynamickymi prvky
mimochodem na toto tema kdysi delal Lotus pokus s upravenymi modely Exige, kde ukazovali ze na jedne trati byla vyhodou vyzsi vaha vozu i bez lepsich aerodynamickych prvku a na jine trati zase bylo vyhodou lehci auto s lepsimi aerodynamickymi prvky, je to proste trat od trati kde je ktere reseni vyhodnejsi, proto se take u nekterych serii ruzne meni uroven pritlaku pro jednotlive trate a auta se dovyvazuji zavazim, ano do zavodnich aut se nekdy dava zavazi ikdys to zrovna nenarizuji regule treba kvuli starrtovnimu poradi (jsou serie kde se zavazim jakoze penalizuji jezdci podle poradi z predchozich zavodu)
a vesmes diskuze o tom je stejne jakoze o „hovnu“, protoze nikdo z nas tady asi nebide mechanik starajici se o tyto aspekty u nejakehoz avodniho vozu 🙂
Adheze s růstem hmotnosti a tlakové síly roste lineárně,
Adheze s růstem hmotnosti a tlakové síly roste lineárně, zatímco odstředivá síla kvůli čtverci rychlosti roste kvadraticky a stejně tak požadavky na boční vedení, tedy schopnost pneu udržet grip v příčném směru.
Každé kilo navíc je plus pro přímou trakci a současně extrémně zvyšuje nároky na boční (nikoliv přímé) vedení kola , kde bonus vyšší tlakové síly nepřeváží nevýhodu vyšší odstředivé síly.
Jak pisete, odstrediva sila roste kvadraticky s rychlosti. To
Jak pisete, odstrediva sila roste kvadraticky s rychlosti. To plati pro vsechna telesa, nezavisle na hmotnosti. A vliv hmotnosti je linearni. F=m*v2/r. Jina formule je m*r*ω2. ω=2*π*υ (uhlova rychlost). Hmotnost se projevuje linearne.
Ano, jenomže nic jako izolovaý vliv hmotnosti není,
Ano, jenomže nic jako izolovaý vliv hmotnosti není, důležitý je pouze výsledek obou rovnic.
U stojícího nebo pomalu jedoucího vozidla je výsledek působení tíhové síly dostatečný na zachování příčného vedení.
U rychle jedoucího vozidla je hodnota příčeného zrychlení natolik velká, že působení tíhové síly ho už nestačí kompenzovat, protože jsou zde jiná omezení, například deformace bočnice pneu nebo dezénu (tzv utržení), náklon karoserie (musíme vycházet ze síly působící v hmotném středu, nikoliv nulové výšce) apod.
A nemusí se jednat o žádný extrém, stačí špatně klopená zatáčka a máte problém i v civilním autě.
Ideál je super lehké auto s hmotným středem v nulové výšce se supervelkou tíhovou sílou na slickách.
Prostě formule 😀
Opakem je výsoké vozidlo s těžkou střechou bez aeropřítlaku na galuskách s hlbokým vzorkem.
Prostě autobus 🙂
A teď zkuste porovnat rychlost průjezdu zatáčkou formulí a mnohem těžším autobusem, u kterého je mnohem větší hmotnost a tíhová síla.
Samozřejmě existuje možnost jak odstředivou sílu proměnit v přítlak a pak čím těžší, tím lepší. Stačí jen naklonit rovinu, a pak můžete valit zatáčkou v extrémních rychlostech. Na rychlostních okruzích je to taky jediná možnost.
Je videt, ze s jizdni mechanikou mate velke prakticke
Je videt, ze s jizdni mechanikou mate velke prakticke zkusenosti. Tipnul bych si, ze profesne prezouvate pneumatiky nebo neco podobneho.
Zítra odpledne přednáším na téma genetické autentizace
Zítra odpledne přednáším na téma genetické autentizace v otevřeném biologickém systému, takže těsně vedle.
To vysvetluje vase predstavy o fyzikalnich principech. Tak
To vysvetluje vase predstavy o fyzikalnich principech. Tak drzim palce at se ta prednaska povede lepe nez o odstredive sile a adhezi.
Nenechte se zmást, to není o biologii 😀
Nenechte se zmást, to není o biologii 😀
Tak to sis asi vybral spatny nazev prednasky nebo ani nevis co
Tak to sis asi vybral spatny nazev prednasky nebo ani nevis co ty slova znamenaji:)
Tak určitě 😀
Tak určitě 😀
Tak nas pouc… kde a o cem ta prednaska je.. podle me meles
Tak nas pouc… kde a o cem ta prednaska je.. podle me meles hovna !!!
Pololaicky řečeno, genetická autentizace je druh
Pololaicky řečeno, genetická autentizace je druh biometrické autentizace a těžiště přednášky leželo v optimalizací CER (cross error rate, tedy optimálního poměru false positive a false negative) u geneticky nehomogenních společenství.
Polopaticky řečeno, jak v budoucnu řídit služby na bázi rasové příslušnosti.
Už to chápeš?
Pak nechapu jak muzes tvrdit ze to neni o biologii? Vzdyt
Pak nechapu jak muzes tvrdit ze to neni o biologii? Vzdyt biometricka autentizace neni o nicem jinem nez o tom jak unikatne autentizovat biologickou entitu. Biologie je alfa a omega celeho procesu. Mozna ti mel o tom nekdo rict nez te pustil s tou prednaskou mezi lidi 😀
Sběr markantů je o biologii, ten ale neřeším, to jsou
Sběr markantů je o biologii, ten ale neřeším, to jsou pouze vstupní data. Těžiště leží ve statistickém a deterministickém modelování.
Krasny a kde ze to prednasis a kdy? Ze bych si to sel
Krasny a kde ze to prednasis a kdy? Ze bych si to sel poslechnout 😉
To nemůžete.
To nemůžete.
Tobe snad na obhajobu bakalarky taky nekdo lezl? Nech ho byt a
Tobe snad na obhajobu bakalarky taky nekdo lezl? Nech ho byt a drz mu palce at to dopadne.
A proc ne? Obhajoby jsou snad verejne (no dobre, u
A proc ne? Obhajoby jsou snad verejne (no dobre, u „plzenskych“ studentu asi ne). Ja tam treba „divaky“ mel…
Divaky? Myslis babicku s dedeckem? Kdo by prosimte lezl na
Divaky? Myslis babicku s dedeckem? Kdo by prosimte lezl na blbe bakalarky?
U bakalarek nevim (za nas nebyly povinne, takze to skoro nikdo
U bakalarek nevim (za nas nebyly povinne, takze to skoro nikdo nedelal), ale na diplomky se obcas nekdo podivat prisel. O motivaci se muzu jen dohadovat, pocitam spis ze kvuli procesu nez kvuli konkretnimu tematu.
Myslite ze tomu Bezec nerozumi?
Myslite ze tomu Bezec nerozumi?
Takze zeceno po lopate tezky EV kary maji tendenci vylitavat
Takze zeceno po lopate tezky EV kary maji tendenci vylitavat ze zatacek?
jo tak roto maji zavodni auta aerodynamiku navrhovanou tak aby
jo tak roto maji zavodni auta aerodynamiku navrhovanou tak aby je co nejvic tlacila k vozovce, aby v zatackach meli mene prilnavosti
to jak auto projizdi zatacky neni jen o hmotnosti, ale o celkovem pojeti vsech komponent ktere se staraji o prilnavost pri dane rychlosti, tedy i podvozek, teziste, a tezsi auto nemusi bejt vzdy naskodu i pri prujezdu zatackou 😉
Redesign v roce 2022? Mate nejaky zdroj, nebo
Redesign v roce 2022? Mate nejaky zdroj, nebo odhadujete/vymyslite?
A co je dnes dizajnově nejvíc up to date, který auto?
A co je dnes dizajnově nejvíc up to date, který auto?
A nesly bu delat dyzajnovy updjty pres internet? Jen se ptam.
A nesly bu delat dyzajnovy updjty pres internet? Jen se ptam.
Vsak se jim taky zhroutily prodeje.
Vsak se jim taky zhroutily prodeje.
To bylo povyku, ze Tesla 3 ma maly otvor kufru, ze to je k.o.
To bylo povyku, ze Tesla 3 ma maly otvor kufru, ze to je k.o. kriterium. A kdyz se tak koukam na ten Taycan, tak to vypada na podobne reseni jako TM3. Tesla S ma nadherne velky pristup do zadniho kufru. Tak to ma Taycan fakt blby. To uz i paskvil Panamera ma lepsi viko kufru.
Tak Tesla musela zareagovat..je v pořádku, že se Taycana
Tak Tesla musela zareagovat..je v pořádku, že se Taycana bojí. Jen USA je neuživí.
Takže nehomologovaný speciál, takže už s Taycanem
Takže nehomologovaný speciál, takže už s Taycanem prohráli, a to ještě nevyjeli.
Takže místo srovnání budeme jen svědky impotentního výkonu dvoutunové krávy ve třídě speciálů.
Trapas.
To je smutná pravda. Sériová verze to patrně není
To je smutná pravda. Sériová verze to patrně není schopná dát.
A on nekdo snad trvrdi nebo cekal ze by to mela dat? Sku
A on nekdo snad trvrdi nebo cekal ze by to mela dat? Sku staci ze Tycana da v zrychleni 0-100, pojme vic lidi, ma vetsi dojezd, ma vetsi kuft, ma autopilot a stoji o dost min.
Pockej si na roadster 2, to bude ferovy souboj a ja nejspis tusim kdo ho vyhraje 🙂
Dalo se čekat že běhač něco takového napíše.
Nemá
Dalo se čekat že běhač něco takového napíše.
Nemá smysl troly krmit.
Takže na okruhu vyhravá auto co pojme víc lidí. No tak to
Takže na okruhu vyhravá auto co pojme víc lidí. No tak to je dobrý. Tak snad že by tam někdo vyjel s Karosou a všem to natřel.
A kdo rika ze na okruhu vyhrava auto co pojme vic lidi? Nebo
A kdo rika ze na okruhu vyhrava auto co pojme vic lidi? Nebo jen vyvracis sve vlastni tvrzeni jinym tvrzenim? Vedes rad monology?
Ty.
Ty.
Zajima me, proc mate v signature napsane, ze jste najezdil
Zajima me, proc mate v signature napsane, ze jste najezdil 85tkm s Teslou S. Vase komenty tomu nenasvedcuji.
To je jak u blbejch na dvorečku. To že vlastním výrobek
To je jak u blbejch na dvorečku. To že vlastním výrobek pro mě neznamená že se budu chovat jako fanatik a rvát se za teslu do posledního dechu i za cenu ohýbání skutečností. Od toho má tesla vás hoši. Pro mě to je auto, ne náboženství.
Mimochodem, dovolil jsem si říct že tesla s okruh nezvládla. Myslel jsem že nedojela, ale byl jsem opraven že dojela v nouzovém režimu. Co je na prostém konstatování toho že to nezvládla tak kacířského?
Vadí ti mé příspěvky? Nepasuji ti do tvého stádečka fanoušků? Jednoduchá rada, nemusíš mě číst ani reagovat.
Netvrdil bych v nouzovém režimu. Prostě nejela na plný
Netvrdil bych v nouzovém režimu. Prostě nejela na plný výkon. Zase tak špatný ten čas není. Pořád byla rychlejší než některé GTI spalováky.
Jen slovíčkaření.
Jen slovíčkaření.
Asi pod pojmom nezvladla kazdy rozumie ze neprisla do ciela.
Asi pod pojmom nezvladla kazdy rozumie ze neprisla do ciela. Alebo co mala zvladnut. Tesla predsa sportiaky nevyraba. To si mylite s rimacom.
On zadnou teslu nema a nikdy nemel to je vsem jasny.
On zadnou teslu nema a nikdy nemel to je vsem jasny.
Tiež si myslím.
Tiež si myslím.
Lichotí mi hoši jak máte potřebu mě neustále řešit.
Lichotí mi hoši jak máte potřebu mě neustále řešit.
Jel v Tesle 85Km jako spolujezdec když stopoval. statní je
Jel v Tesle 85Km jako spolujezdec když stopoval. statní je překlep. A ted brečí, že už mu nikdo nezastaví, tak plive špínu.
Kouzelné. Jeden vypotí pitominu, ten druhý mu jí
Kouzelné. Jeden vypotí pitominu, ten druhý mu jí pochválí. Vy musíte být s běhačem bráchové. Snad jednovaječné. Nebo i víc?
Už jsem si všiml, že když Runner napíše kravinu, tak
Už jsem si všiml, že když Runner napíše kravinu, tak naběhne Hybrid a hezky mu ji odkývá. 😀
Jestli to není ta samá osoba, tak by Hybrid dobře zahrál Smitherse nebo Ovčáčka 😀
A v čem vidíš tu kravinu? Ten Taycan byl normálně
A v čem vidíš tu kravinu? Ten Taycan byl normálně registrovaný s Luneburgskou SPZ.
Ludwigsburg, kousek od Stuttgartu, Baden-Wuertenberg.
Ludwigsburg, kousek od Stuttgartu, Baden-Wuertenberg.
V čem vidíš tu kravinu? Se sériovou teslou S přece
V čem vidíš tu kravinu? Se sériovou teslou S přece chtěli okruh ujet, ale nedojeli ani jedno kolo. Přehřáli se brzdy nebo baterka, už přesně nevim. Evidentně to není schopná dát, tak museli postavit jiný auto…
A je ti jasné, že to bylo v roce 2015? Tesla začala
A je ti jasné, že to bylo v roce 2015? Tesla začala prodávat Model S v roce 2013. Dnes je 2019. Tesla dělá pravidelné aktualizace svých produktů, stejně jako každá jiná automobilka. A i ten prototyp, který se nyní bude testovat půjde do prodeje příští rok jako sériový vůz.
Porsche taky odjelo závod s prototypem, který se bude prodávat až příští rok.
A taky není pravda, že nedojeli ani jedno kolo. Závod dojeli a mají měřený čas. Jenom ten čas není nic moc, protože půl závodu jelo auto na půl plynu.
Asi máš pravdu, nedojela jinej okruh. Tady „dojela“ v
Asi máš pravdu, nedojela jinej okruh. Tady „dojela“ v nouzovém režimu. To že to bylo v roce 2015 je úplně jedno, na věci to nic nemění.
A za jaky cas to dojel Tycan v roce 2015? 😀
A za jaky cas to dojel Tycan v roce 2015? 😀
Gratuluji, opět vítězíš v kategorii nejdebilnější
Gratuluji, opět vítězíš v kategorii nejdebilnější příspěvek dne.
Neboj nic na teba tu nikto nema.
Neboj nic na teba tu nikto nema.
Prečo ste tu všetci na runnera takí zlí ?! On len robí
Prečo ste tu všetci na runnera takí zlí ?! On len robí to, za čo je platený 🙂
Tesla je přece technologicky na míle daleko, takže to musí
Tesla je přece technologicky na míle daleko, takže to musí vyhrát běžným modelem Tesla S.
Vsak uz se dlouho vztekat s Teslou nebudes, listopad se blizi
Vsak uz se dlouho vztekat s Teslou nebudes, listopad se blizi 🙂
😀
😀
Fascinující. Fascinující jak některým lidem (ne)funguje
Fascinující. Fascinující jak některým lidem (ne)funguje mozek. Ale tak i to je vývoj lidstva.
Nápis na kleci:
Troll spalovací
Prosíme nekrmit, je
Nápis na kleci:
Troll spalovací
Prosíme nekrmit, je přežraný.
Kdyby se trochu přihodilo, možná by už z přežrání
Kdyby se trochu přihodilo, možná by už z přežrání pošel. Ale máte pravdu. Budu se vaší radou řídit.
Trolovia sa nekrmia ale vyhadzuju.
Trolovia sa nekrmia ale vyhadzuju.
Taycan je snad homologovany a muzu si ho jit zitra vyzvednout?
Taycan je snad homologovany a muzu si ho jit zitra vyzvednout? nevsiml jsem si 😀 Taycan je pokud je me znamo teprve ve fazi homologace a jeste ji nema pro zadny trh nikde na svete 😉
tak tady neplas jak splasena spermie co se stratila v navigaci
Taycan se prohanel po okruhu jeste s vyfuky na zadku. V zadnem
Taycan se prohanel po okruhu jeste s vyfuky na zadku. V zadnem pripade se nejednalo o seriovy vuz.
Jak se může líný retard jako ty přesvědčit, Taycan
Jak se může líný retard jako ty přesvědčit, Taycan doložil registraci a homologaci v jedné zemi EU, konkrétně v Německu. Jeho německá registrační značka byla LB GB 1038 a jeho čas 7:42 je zapsán v kategorii sériových vozidel.
Asi tak ako ty, retard. Admini ti tu este tohti hlupaka
Asi tak ako ty, retard. Admini ti tu este tohti hlupaka tolerujete? V kazdom normalnom fore by uz dostal ban za neslusne spravanie. Bohuzial ho rodicia nevychovali k slusnemu spravaniu ale k arogancii ale to neznamena, ze ho tu mate tolerovat. Typicky imbecilny ropak, ktoremu nezalezi na ostatnych pokial ma on vela. Skoda ze mu ale chyba vela – rozumu.
Ten se s hlupákama nemaže. A nedivím se mu, na každý
Ten se s hlupákama nemaže. A nedivím se mu, na každý fotce i videu je ten Taycan jasně na normálních německých SPZ. Takže popírači jsou jen líný si to během sekundy najít nebo retardovaný to pochopit.
Tak se nevztekej a dokaž, že se plete a je tím hlupákem, za kterého ho označuješ.
Koupím 2 homologované Taycany. Teď hned 😀
Koupím 2 homologované Taycany. Teď hned 😀
Blby je ze ta dvoutunova krava si da pokazdy vsechny ty tvoje
Blby je ze ta dvoutunova krava si da pokazdy vsechny ty tvoje muscle kary 🙂 🙂 🙂 s prstem vis kde k snidani a jeste za tretinu nakladu 🙂 🙂 🙂
No jistě. Proto Camaro zajelo čas 7:16, Taycan 7:42 a Model
No jistě. Proto Camaro zajelo čas 7:16, Taycan 7:42 a Model S zajel ho***.
Tak to je sok! Ja myslel ze EV kara da smrdicim spalovakum
Tak to je sok! Ja myslel ze EV kara da smrdicim spalovakum nafrak. Asi prodam Prijuse a koupim nejakej neekologickej vehikl. Hlavne aby o nejvic cadil, to je kchul.