Tesla omezila nabíjení na některých Superchargerech na 80 %, lze to ale obejít

Jan Horčík - 29 Květen 2019

Na nejvytíženějších nabíjecích stanicích Supercharger v USA zavedla Tesla aktuálně nové omezení. Lze jej ale jednoduše obejít.auto elektromobil Tesla Model S se nabíjí na nabíjecí stanici Tesla Supercharger

Elektromobil Tesla Model S se nabíjí na nabíjecí stanici Tesla Supercharger. Zejména ve sváteční dny mají ale i ty největší americké nabíjecí stanice Supercharger problém s frontami. Tesla se nyní problém snaží řešit.
foto: Tesla

Prodej elektromobilu Tesla Model 3 letos vystřelil do závratných výšek a zdá se, že trend bude velmi podobně pokračovat. To ale způsobuje zejména v problémy na nabíjecích stanicích Tesla Supercharger.

Tesla proto aktuálně pro nejvytíženější stanice zavedla omezení nabíjení na max. 80 % kapacity baterie, které mělo urychlit odbavování jednotlivých zájemců o nabíjení.

Podle Tesly se toto omezení týká 17 % nabíjecích stanic Supercharger v USA. Pro 8 % to z celkem 1141 Superchargerů v USA bude platit permanentně, pro 17 % pouze v časech, kdy bývají nejvíce vytíženy. Uživatelé elektromobilů Tesla budou navíc vždy upozorněni, pokud se budou chystat nabíjet u stanice s tímto omezením.

Tesla tvrdí, že společně s dalšími vylepšeními - zaváděním Superchargerů V3 s výkonem 250 kW, zvýšením výkonu V2 Superchargerů na 150 kW a automatickým předehříváním baterie před příjezdem ke stanici - bude toto nové omezení znamenat 34% zvýšení propustnosti na nabíječkách.

Navíc Tesla dala jasně najevo, že omezení půjde také obejít. Například pokud máte naplánovaný delší výlet s využitím Superchargerů, stanice vás nechá nabít tolik, abyste výlet mohli dokončit. Navíc bude možné limit 80 % nabití baterie upravit přímo v autě nebo skrze mobilní aplikaci.

Tesla
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Tomáš

Tohle je velika vyhoda Tesly ze ma vlastni infrastrukturu. Nejsou nekde k nalezeni data treba o vytizenosti Superchargeru?

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

jo hekni tesle servr ještě za to dostaneš zaplaceno :)

---

*Za klima/Sněhuláky/Gretu/Greenpeace Deutschland Umwelthilfe/Písek fpřevodofce/Extinction Rebellion/TESLU a BostonDynamics ;) *ČEZKO ta země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;)) *když konzerví náčelník vonehdá 2017 konečně vyhlásil dízlblejt po(ka)kání tak fjůčr vižn to aby nebyli za úplný debily :)) *holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;)) 1.liga MISTŘI: Kuk /Saman /Jiří_Švarc /ePavel /Radovan /Jan Veselý /e-LUKY /UDA /No_name /CarlosEV /ok1zjv /Josef /romhor /Leodendula 2.liga PŘICMRDÁVAČI: TrochuNadhledu /TakyMartin /hybrid6 /Marek_ /Tomáš /PeaK 5.kolona ROPÁCI: runner42 /Teslalicker

Obrázek uživatele Radovan

A ten server ví všechno online. O každém autě. Včera mi taxikář Liftago vyprávěl, jak jim pan Hausenblas půjčil do Ostravy na pár dní starší Teslu Model S. Jeli s ní vyvádět na zasněžené parkoviště a blbnout se zadním náhonem. Asi po půlhodině jim přišlo volání do vozu z centrály Tesly, co se to s autem děje, zda nemají nějaký problém, že se vozidlo a pohon chovají podle hlášení nestandardně. :-)

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 80 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 35 tis. km (49 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele Tomáš

Na druhou stranu tenhle velkej bratr je docela silenej. Staci nejaka diktatorska vlada a je to v .....ale on staci uz obycejnej mobil, tak je to asi jedno.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Obrázek uživatele Radovan

Je. Ostatně už dnes jsou lidi, kteří se zásadně nefotí, nic nesdílejí, nic nikam elektronicky neposílají, nemají bankovní konto, používají jen předplacenou kartu a mobil zapínají, jen když chtějí někomu volat, nosí volnější oděv a kšiltovku (aby nebylo vidět do tváře z kamer a nedal se vyčíst charakteristický krok pro každého jedince), jezdí starými vozy bez elektroniky. Takový protitlak. Legrace je, že jde povětšinou o ajťáky.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 80 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 35 tis. km (49 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Protoze ti jako jedni z mala si uvedomuji, ze soukromi byla vymozenost, ktera zustala ve 20. stoleti...

Obrázek uživatele Kuk

Jaký si to uděláš takový to máš.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

No hlavně, aby tahle informace neprosákla do našich médií. To bude řečí, že došlo na slova skeptiků, jak nás elektromobilita ohrožuje a nebude to fungovat. Jinak bravo Tesle, když se objeví “problém” tak jej okamžitě řeší. A řekl bych, že i zdravým rozumem a s ohledy k zákazníkům.

Taky nabíjení nad 80% ničí baterku a je větší pravděpodobnost, že zákazník přijede reklamovat baterku ještě v záruce.

Pořád je asi lepší nabíjet 2x po 30 minutách na 80 procent kapacity než nabíjet 1x hodinu na stovku.

A ty nové superchargery dají 80 procent za 20 minut.

Obrázek uživatele ePavel

To jste trochu popletl. Lepší je nabíjet dvakrát 30 min. než tu samou energii cucat při jednom nabíjení hodinu a půl.

---

Objednejte vaši novou Teslu s bonusem: http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 300.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Nejspis i v US budou useky, kde tech 80% proste nestaci.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

A v takovém případě máš možnost to obejít.
Navíc se to omezení týká poměrně malého počtu nabíječek.

Jen rikam, ze obcas se proste kisne i pres tech 20 minut chte nechte

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil