Tesla není spokojená s logistikou Modelu 3 do Evropy, mění dopravce

Vojtěch Sedláček - 18 Únor 2019

Kalifornská automobilka se rozhodla omezit využití služeb dopravní společnosti, která měla přepravu elektromobilů Tesla Model 3 do Evropy na starosti.auto elektromobil Tesla Model 23

Elektromobil Tesla Model 3 se už dováží do Evropy po tisících kusech měsíčně
foto: Tesla

V minulém týdnu přistála první várka elektromobilů Tesla Model 3 do belgického přístavu Zeebruge, aby den na to začaly být přivezené vozy doručovány vybraným držitelům rezervací. Během vykládky se však objevily logistické potíže, které dle slov Elona Muska, způsobily opoždění některých naplánovaných předávek vozů majitelům.

Společnost ICO, která pro Teslu přepravu zajišťuje, měla dle původního plánu doručovat 3000 Modelů 3 týdně, a zajišťovat i jejich následnou přepravu do Tilburgu. Jak uvádí belgický tisk, Tesla se rozhodla převzít druhou část logistického procesu do vlastních rukou a Modely 3 bude do Tilburgu doručovat svépomocí.

Toto rozhodnutí přišlo poté, co Musk osobně navštívil přístav v Zeebruge, a co belgický přístav paralyzovala celodenní stávka pracovníků. Pro Teslu je co nejvyšší efektivita logistického procesu Modelů 3 velice důležitá. Do Evropy momentálně míří další dvě lodě naložené elektromobily s logem Tesly na přídi a v Evropě začíná růst o Model 3 zájem.

Jen v Německu bylo během posledních dvou týdnů objednáno téměř 800 kusů tohoto elektromobilu. V Norsku je momentálně registrovaných 64 kusů Modelů 3, z čehož 45 registrací bylo provedeno za poslední 4 dny.

Počet registrací stále narůstá a předpokládá se, že prodeje by zde měly brzy dosáhnout jednoho tisíce kusů Tesla Model 3 měsíčně. Pro Teslu je tedy efektivita dodávek klíčová.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V Británii právě vyhlásili Teslu za auto trávící nejvíce času v servisu, takže pokud ji módně nutně potřebujete kupujte jen pokud máte neustále v rezervě i druhý vůz.

Kde to psali? Aeronet?

---

hariprasad

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jeden časák si udělal malý "nezaujatý" průzkum a hned je z toho houksu vyplašený celý internet :))))))))

idnes.cz/auto/zpravodajstvi/tesla-zavady-spolehlivost-what-car.A190104_144058_automoto_fdv

Aha, iDnes je proslulé Tesla hejty, které sbírá a překládá z různých zdrojů bez ověřování. Známá je kauza ADAC, který nepokrytě a opakovaně sešvindloval výsledky, aby diesely vyšly nejlépe. Tady ten What Car už ani zkoumat nebudu, jde o jakousi anketu. :-)

---

hariprasad

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak ono, stačí trochu počítat a rychle zjistíme, kde soudruzi udělali chybu... V průzkumu bylo 18.000 lidí... 159 modelů aut... tj. 113 aut od každého modelu, pokud by byly zastoupeny všechny stejně.... ale to samozřejmě nebyly... takže logicky lze předpokládat, že TESLA byla zastoupena výrazně méně než klasické spalováky typu VW, Fiat, Toyota, Ford apod. Takže osobně tipuju, že do uvedeného testu bylo zařazeno tak řádově deset automobilů značky TESLA a jak sami píšou v uvedeném článku, většinou se jedná právě o majitele kteří nejsou úplně spokojeni, takže vypovídací hodnata nula.
Až budou data z německého ADAC, tak tam bych nějakou vypovídací hodnotu snad viděl...

Použil jsem vaše argumenty a dopsal to i na iDnes. Pravda je pravda... :-)

---

hariprasad

Už si to přesně nepamatuji, ale u jedné "studie" předpokládali, že auto půjde do šrotu po 60 000 km jenom proto, aby jim vyšel určitý výsledek u jednoho modelu (Diesel VW). ADAC už opravdu ne. Blábolejí nepravděpodobně.

---

hariprasad

Obrázek uživatele Radovan

Věřím jen té statistice, kterou jsem si sám zfalšoval, řekl shodou okolností jeden významný Brit. Tady to sedlo.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 73 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 29 tis. km (43 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

A plati to i pro ASEP, APEL, clanky tady, na electreku, insideev, Radovanova "me se solar vyplati"...? ;)

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele Radovan

Ano.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 73 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 29 tis. km (43 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Akorátže tohle zrovna nikdy žádný významný Brit neřekl. Jen to o něm tvrdil jistý významný Němec, téhož času ministr propagandy. :-)

Obrázek uživatele Radovan

Věřím pouze těm statistikám, které jsem sám zfalšoval. Winston Churchill https://azcitaty.cz/winston-churchill/13498/

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 73 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 29 tis. km (43 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, permakulturní zahrada od 2017, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Já toto rčení znám. Nicméně stále platí, co jsem napsal. :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a z kerýho prstu sis tu blbost jako vycucal?

Určitě model 3, který se tam neprodává

---

Elektromobil Peugeot Ion sdílený se sousedy od 7/2018, najeto 20 tis. km.
Kia Kona electric.

Tesla MY v plánu.

ty jsi ale chytry Anonym... :D

---

Tesla S P85D

Treba na prepravu mezi pristavem a Tilburgem by mohli nasadit Teslu Semi. Vzdalenost je 170km a nabijeni v Tilburgu by stacilo na otocku. Teren rovny jak placka a stale vytizeni.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Těch Tesla Semi by bylo potřeba cca 27.

Kazdy Semi by byl dobry. Zaroven by se mohl intenzivne otestovat.

Obrázek uživatele ePavel

V pátek jsem byl na servise v Norimberku. Mají jich tam plnej dvorek.

---

http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 260.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mohu se zeptat, co obnáší takový servis? Někdo říká, že Tesla do servisu nemusí, jinde jsem zase četl poplašní zprávy jak je to drahé. Protože jedna z výhod EV by měl být i levnější servis.

Tady jsem koukal na nějaké ojetiny a je tam Tesla S:
elektromobily-os.cz/bazar

Co mě tam děsí, tak to je servis po 140000 v ceně 5000 eur. To je náklad jenom na servisu přes 1 KČ/km a to ješte nevím, kolik stál servis předtím.

Obrázek uživatele ePavel

Zdravím, mám najeto teprve 60.000 takže můj vůz je v záruce. Měnili mi tam teď poloosy, normálně by to vycházelo kolem 2.500 eur. Jinak pravidelný servis po 60 stál 483 eur. Nějaká údržba se dělat musí, výměna vzduch. filtru, brzdovky, kapaliny v chladícím okruhu, běžné kontroly atd... Každopádně provoz podobně výkonného ropamobilu nebude levnější ani omylem. Mám již druhou teslu a nikdy jsem nemusel doservisu proto, že by auto nejelo. Co se týče elektromobily-os, slyšel jsem že jsou to opravené Ameriky. Hlavně bych si ověřil, jestli je auto provozováno pod teslou nebo je hacknuté a například SC mu funguje jen do doby, než si to tesla ošetří...

---

http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 260.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Moze byt, ja som v piatok predbiehal 2 kamiony plne nalozene Teslami Model 3 na dialnici A3 okolo Norimbergu smerom na Regensburg resp. Mnichov.

Skvělý, už aby to bylo u nás!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kdy by se mohli T m3 prodávat u nás?

Lidi, kolik odhadujete ze se u nás může tak prodat modelu 3?

Dle mých smělých odhadů bude koncem roku 2019 v ČR registrováno 5.500 elektromobilů. (třetina z toho bude TM3 - tj. cca. 1.800 ks)

Vše záleží pouze na tom, jestli Tesla stihne dodávat základní verzi TM3 = nejslabší baterie (tuším 50kWh).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Spíš to vypadá, že ta základní nejlevnější verze vůbec nebude:
hybrid.cz/tesla-zameta-stopy-po-slibovane-levne-verzi-elektromobil-model-3

Obrázek uživatele ozana

Nikdy nic
nikdo nemá
míti za de-fini-tiv-ní
neb nikdy
nikdo ne-ví
co se může stá-ti.

(Ježek Jaroslav + Voskovec Jiři + Werich Jan)

---

Jezdím na proud, najeto 87 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 90 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vždyť jo, píšu, že to tak vypadá :-)

To jsou opravdu smělé odhady. Ale přál bych, aby se splnily. :-)

No jasně, někteří jsou už tak nedočkaví, že si zaletí do USA projet se TM3.
Nějaké dotazy jak se s ní jezdí?

https://mirekmatyas.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=701095

:-)

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil