Tesla chystá revoluci v servisování aut

Jan Horčík - 07 Duben 2015

, šéf Tesla Motors, oznámil, že jeho automobilka Tesla Motors si najala Kennyho Handkammera. Ten má 25 let zkušeností ve , kde naposled působil jako šéfmechanik u stáje Red Bull Racing.auto Tesla Motors elektromobil elektroauto auto Tesla Model S

Tesla se letos chystá prodat přes 50 000 elektromobilů Tesla Model S. Alespoň část těchto aut bude vyžadovat servis a to je právě oblast, kterou chce Tesla nadále radikálně vylepšovat.
foto: Tesla Motors

Elon Musk na svém twitteru přivítal Kennyho Handkammera do "stáje Tesla Motors". A navíc dodal, že "využije techniky z Formule 1 k revoluci v oblasti servisování mainstreamových aut".

Oficiální pracovní pozice Kennyho zní "Global Director of Service Training". Bude mít za úkol provést v rámci Tesla Motors další "revoluci". Jako by jich už nebylo dost.

Tesla už dnes poskytuje servis odpovídající prémiovému segmentu. Vyzvedává auta doma u zákazníků a navíc nabízí vzdálené updaty firmwaru. Handkammer by měl podle všeho zlepšit chod samostných servisů, tedy zrychlit opravy aut.

Zpět na HybridPřidat komentář

   Pane Carlosi,
možná by bylo dobré, udělat to zde třeba jako na "osel.cz", kde článek i diskusi může číst naprosto kdokoliv; diskutovat pouze registrovaní a zároveň přihlášení. Já tam registrován jsem a přihlašuji se jen ve velice řídkém případě příspěvku do diskuse.
   Z diskusí na iDnes by se mohla použít možnost dávat + a - k jednotlivým komentům (samozřejmě opět pouze pro registrované a s možností zobrazit nicky pachatelů plusů a mínusů, tak jak je to na iDnesu. (vyjadřovat pouhý souhlas/nesouhlas s komentářem textově je plýtvání místem a časem na čtení)
   Registrace by odstínila ty bezejmenné jedince, kteří mají pocit že každý, kdomádoprdeledíru má právo do něčeho kafrat. Zamezilo by to situacím, kdy se do sebe v diskusi pustí dva a více Anonymů s protichůdnými názory; kdo to má rozplétat? Je lepší to nečíst.
   Také by to doufám podstatně zmenšilo počet příspěvků z jedné IP adresy pod různými nicky (na toto usuzuji z příspěvků jejichž pisatel má velmi často "zaseklý" Caps Lock, používá více než jeden vykřičník naráz, celková nenávistnost textu, chorobná propagace stránek 'kcc-hho.webnode' a další prohřešky proti 'dobrému vkusu'.
   Registrace má další výhodu – možnost již odeslaný příspěvek 'upravit' do té doby, než na něj někdo zareaguje. Spousta lidí píše příspěvek přímo do 'okýnka' a pak se po odeslání diví kolik tam mají chyb. (doporučuji napsat si text komentu v texťáku, pozorně přečíst a opravit překlepy a teprve poté vložit do diskuse; neplatí to jen zde, ale obecně; zároveň se zklidní hormón a je čas své stanovisko poupravit)
   Další zdejší plus je možnost použít 'pevné (nezlomitelné) mezery', či vkládání 'klikatených' webových odkazů.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Děkujeme za zajímavé nápady :).

---

šéfredaktor Hybrid.cz

i vy ironiku :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Problém s více pisately se stejnou IP může být (ale nemusí) způsoben i tím, že je mezi nějakou podsítí a internetem prvek, který má svoji IP a tu vidí všichni ostatní, počítače v dané síti pak mají IP zcela jiné, umím si představit že na takové síti, kde je několik set počítačů se do sebe tak dva lidé pustí ani neví že sedí třeba ve vedlejší kanceláři.

Diskusi na Oslu znám, četl jsem, ale nikdy jsem neměl nějaký důvod se do ní zapojit, ale jak jsem se teď díval ani ona není tro(t)lovzdorná, třeba nedávno takový Viktor ABC. (A chyba byla že se tam uveřejnil ten text pod kterým se to zvrhlo)

Implementovat plusmínusy tak jako to mají na idnes by mohl být hodně složitý problém, byť se to zdá jako maličkost, nevím jestli jste někdy programoval, ale občas pokud se má přidat po dokončení systému nějaká část pak to může být složitě řešitelný problém, který by mohl dokonce systém učinit nestabilním.

Takže asi nejreálnější by bylo kdyby se "jen" přidala ochrana tím že se ve stránce bude vyžadovat přihlášení, ale zase by mohl nastat problém u některých textů, kde je třeba doskuse veřejná, to by ale zase záleželo na tom jaké je to procento a muselo by se to podrobna prostudovat.

Zároveň, to už ale souvisí jen lehce, neví někdo jestli je registrace tu provázaná i s registrací na ekobydlení?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Staniku mas pravdu,jsem pro.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nedal by se prosím na Hybrid.cz umístit nenápadné, ale o to funkčnějí tlačítko "Vypnout citačním balastem obalené překlady tweetů @elonmusk, @TeslaMotors a @SpaceX, protože je čtu v originále o několik hodin dřív, než se objeví přežvýkané tady"

Hned vedle by pak mohlo být druhé, podobné, nadepsané "Vypnout nicneříkající mnohastránkové tiskové zprávy automobilek, které zaspaly dobu a myslí si, že úpravou nevýznamného detailu nevýznamného designového prvku na nevýrazném a zastaralém autě doženou svět"

Obrázek uživatele Hyperloop

Osobně bych ještě uvítal tlačítko "Vypnout nic neříkající komentáře, zvlášť od Anonymů".

Obrázek uživatele Jan Horčík

Jaké typy článků byste si zde přál číst častěji?

---

šéfredaktor Hybrid.cz

rychlejší bude, když uvedu příklad článků, které sem imho nepatří:
těmi tiskovými zprávami jsem myslel např. http://www.hybrid.cz/nova-skoda-superb-kompletni-cenik nebo http://www.hybrid.cz/volkswagen-predstavi-novy-transporter-t6
- jsou to úplně konvenční auta a jediná věc vzdáleně příbuzná zdejšímu tématu je mikro-rekuperace u toho superbu, která může dělat ve městech rozdíl ve spotřebě desetinku litru na 100 km (což se ale člověk v článku ani nedozví).

a přeložené tweety - chtělo by to aspoň přidat navazující informace/spekulace a odkázat na související zdroje, ale pokud možno jen tak, aby se příliš neduplikovaly zprávy již zveřejněné. Aby člověk, co už tweet viděl, se tady mohl snadno dostat i na jiné zdroje, např. záznamy rozhovorů nebo konferencí.
Zrovna u tohohle tweetu to obohacení ale není tak jednoduché, není od koho co opsat. Pro začátek bych vyhodil větu "Elon Musk na svém twitteru privítal Kennyho Handkammera do "stáje Tesla Motors"", protože informačně to je duplikát věty první.
Pak se dá např. spekulovat, že by Tesla chtěla ještě zapracovat na modularitě a zrychlit výměny některých komponent. Přeci jenom těch aut už dodali zákazníkům hodně, a tak se jim asi začíná ukazovat statistika, co jak funguje nebo nefunguje. Model X ještě podpoří podkladová data, a do Modelu E to už implementují, s cílem udržet servisní náklady na minimu i ve velkém objemu. Například. A/nebo může jít o efektivnější sběr a analýzu dat z provozu.

Anonyme, nebylo by pro všechny včetně Vás jednodušší, kdybyste s obrovskou úlevou přestal navštěvovat tyto Vám nevyhovující stránky a přenesl svou pozornost v tichosti jinam?

Obrázek uživatele Magy

Plny suhlas. Aj s tym, ze anonymom by som diskusiu zakazal, pripadne ako redaktor diskusne prispevky anonymov pred zviditelnenim schvaloval.

---

Nissan e-nv200

Obrázek uživatele Jan Horčík

Anonymní příspěvky se zatím zakazovat nechystáme. Budeme nicméně přísněji dbát na jejich kvalitu, tj. musí být k věci, nesmí obsahovat vulgární výrazy a nikoho napadat.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele Aas

Vdaka pan Horcik. Na hybrid.cz rad chodim prave koli zivej diskusii, ktora tu casto prebieha.
Anonymne prispevky mnohokrat ozivuju a doplnuju text prispievatelmi, ktori sem chodia len sporadicky.
A prave neregistrovani casto ponukaju opacny pohlad na problematiku. (Odborne nazyvani - "hateri")
Nemam rad, weby ktore nutia registracie za kazdu cenu.
Mame ich uz vsetci dost.

Obrázek uživatele Hyperloop

To je taky fakt. Ty povinné registrace mně už pomalu taky začínají lézt krkem.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Souhlasím pane mykanec! Pokud by Hybrid.cz přešel na výší formu diskuzí, možná by stoupla i kvalita. Zrušme na Hybridu.cz anonymní Anonymy. Ten kdo nebude na Hybridu řádně přihlášen, at má možnost pouze číst a nikoli se zúčastnit diskuzí!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hmm, s tím z pozorování nemám dobré zkušenosti, na těch serverech, kde to zavedli to nikdy příliš nepomohlo, spíše naopak. Možná, ale neznám implementaci systému tady, by možná stačilo aby bylo vyžadováno vyplnění jména. Ovšem pak by mohlo hrozit, že se tu objeví nějaký zloděj nicků, jenže stejný problém je i s diskusí na ekobydleni.eu.

Nemám to sice ověřené, ale nedivil bych se kdyby to byl takový velmi nepříjemný člvoěk, který kazívá diskuse na nejdené stránce, Dalo by se to vysledovat, samozřejmě, ale nikdy si neubude člověk jistý, dokud se ten člověk nepřizná že je ten co myslím. Ale ten styl psaní se mi zdá povědomí. Objeví-li se v nějakém anonymovu textu oslovení jako nemylí, pak na to ani nereagujte, hrozila by velmi nepříjemná událost v diskusi. Na druhou stranu tady má diskuse takovou latenci, že pro něj není nejspíš zajímavá.

Navíc neexistuje nikdy mechanizmus, který na sto procent zabrání takovýmto otravům v pasní do diskusí. Dokonce ani řešení v podobě soc. sítí to neřeší, z jednoho prostého důvodu, neodfiltruje to troly a lidem, kteří nemají účet by to znemožnilo diskusi.

Disquis také není dobrý systém, stejný problém, navíc by zbytečně vytvářel propojení na další stránky, které jej používají a opět by hrozilo ono nebezpečí přístupu tro(t)lů, kteří zde chtějí diskusi kazit, navíc nevím, jak je to tam s blokováním uživatelů.

Pokud ovšem systém registrace uživatelů je propojen s ekobydlením (a i něčím dalším), pak by nemusel být již takový problém, protože stránky běží jakoby pod jednou redakcí, jak sleduji. (A čtenáři jsou také skoro stejní)

Ovšem by podle mne měla být zachována jakási možnost odeslání příspěvku neregistrovaným čtenářem, s tím tedy že by se to pak až po schválení. Pokud se podívám na vedlejší web, pak by tam třeba diskuse o domech ES byla mrtvá.

Pane Carlosi, pro přílišnou délku jsem umístil odpověď do samostatného příspěvku (mykanec, St, 2015-04-08 03:12)


ChargeUp! - Komplexní dodávka dobíjecích stanic a souvisejících služebe-stationNabíječky elektromobilů CircontrolVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil