Elektromobil Tesla Model S je na trhu už šestým rokem. Další tři ale bude trvat, než se dočkáme výrazné nové změny.
foto: Tesla
Tesla zatím nefunguje jako běžné velké automobilky, které mají životní cyklus jednotlivých verzí svých aut nastaven na zhruba pět let. Místo toho inovuje průběžně.
NEPŘEHLÉDNĚTE Elektromobil Tesla Model S P90D po ujetí 640 000 km: jaké jsou provozní náklady? Překvapí vás!
Za dobu co je na trhu prošel Model S jednou výraznou změnou zevnějšku. Interiér ale zůstává celou dobu vesměs stejný. Současnou verzi Modelu S považuje i přesto Tesla už za třetí generaci.
Podle informací magazínu Electrek.co se ani v následujícím roce nic zásadního nezmění. O elektromobily Tesla Model S i Tesla Model X, nemluvě o Tesla Model 3, je totiž stále obrovský zájem.
Nový interiér pro Model S a X, který by lépe korespondoval s minimalistickým vnitřním vybavením Modelu 3, přitom mnozí fanoušci očekávali už letos. Podle Electrek.co se ale nový interiér připravuje teprve na příští rok. A zásadní proměny se Sko i Xko dočkají teprve v roce 2021.
Mezitím by měl být interiér „harmonizován“ s Tesla Model 3. Bude tedy spartánštější, designovější, ale také levnější na výrobu. To Tesle umožní navýšit marži.
Středobodem auta se stane středový displej, který by mohl být téměř bez rámečku. Podobně jako v Modelu 3 by se měl otočit o 90 ° do horizontální polohy. Využit bude také podobně unikátní systém ventilace jako má Model 3.
Přístrojový panel za volantem zůstane zachován, bude ale menší a více zapuštěný do palubní desky. Cíl je jasný: ještě víc auta upravit pro autonomní řízení, ve kterém Tesla vidí velkou budoucnost. Její systém Tesla Autopilot už dnes patří mezi nejpokročilější asistenční systémy svého druhu.
Kromě toho chystá Tesla další úpravy interiéru směrem k luxusnějšímu vybavení, které by jí měly pomoct odlišit Modely S a X od trojky a plánovaného Modelu Y.
Jsem zvědavý na fin. výsledky Tesly, mají být kolem -500
Jsem zvědavý na fin. výsledky Tesly, mají být kolem -500 mil. USD, příští kvartál + 150 mil., další +250 mil. Celé je to ovšem postaveno na tom, že TM3 bude mít marži 20% a ne 10% jako nyní.
Tak snad se ho naučí alespoň kvalitně udělat, když už
Tak snad se ho naučí alespoň kvalitně udělat, když už bude stejně ošklivý jako ve 3.
Nemyslím si, že je ošklivý. Podle mě je jen hodně
Nemyslím si, že je ošklivý. Podle mě je jen hodně odvážný.
Obrázek si udělám až uvidím interiér na živo a sednu si do auta. Zatím jsem měl možnost spatřit jen z venku na dálnici a dost M3 baví.
Interiér neřeš, máš čučet před sebe z okna 🙂
Interiér neřeš, máš čučet před sebe z okna 🙂
Tak pokud zachovají to co funguje dobře a vylepší jen to,
Tak pokud zachovají to co funguje dobře a vylepší jen to, co je problematické, nemám nic proti tomu.