Tesla chce příští rok expandovat do většiny východní Evropy

Elon Musk na Twitteru prozradil, že do začátku příštího roku otevře Tesla obchody v Chorvatsku, Srbsku, Slovensku a většině východní Evropy. Dočká se tedy i Česká republika?

Obchod Tesla Store v Berlíně.
foto: Electrive

V Česku od dubna letošního roku konečně funguje Tesla Servis. Najdete ho v pražských Vysočanech. Stále ovšem chybí skutečné zastoupení v podobě Tesla Store, kde by bylo možné přebírat vozy této značky objednané online.

To se má změnit do začátku příštího roku, slibuje šéf Tesly Elon Musk. Ve svém příspěvku na Twitteru sice zmínil konkrétně Srbsko a Chorvatsko jakožto „domovské“ státy vynálezce Nikoly Tesly (narozen v Rakousku-Uhersku) a Slovensko, ale naštěstí dodal také „většinu východní Evropy“.

Jen v Česku už dnes jezdí podle odhadů zhruba 700 elektromobilů značky Tesla. S dodávkami nejnovějšího Tesla Model 3 se tento počet bude velmi pravděpodobně rychle zvyšovat.

Podle zpráv od českých majitelů rezervací už je možné elektromobily Tesla Model 3 objednané z Česka konfigurovat a objednávat. Bližší informace o dodání ale zatím Tesla ani těmto zákazníkům neposkytuje – konečná cena a datum dodání budou zaslány později.

Elon Musk

97 Comments on “Tesla chce příští rok expandovat do většiny východní Evropy”

    1. Vcera jsem cetl clanek, ze kvuli snizeni synergie mezi stromy
      Vcera jsem cetl clanek, ze kvuli snizeni synergie mezi stromy a houbami v korenech by zvyseni CO2 a teploty snizilo mnozstvi drevin o 10 % zdroj
      Jinak jsem cetl, ze problem neni tak v ubytku lesu, protoze pokud se strom nespali, bude rozlozen bakteriemi a tento rozklad stejne tvori CO2, takze je strom CO2 neutralni prave do doby, nez se cast jeho CO2 neutopi nebo nedostane do zeme.

  1. Drobné zkušennosti s T3 :
    Tento týden mi Tesla aktivovala

    Drobné zkušennosti s T3 :

    Tento týden mi Tesla aktivovala App do mobilu. Trvalo to asi 14 dní a musel jsem doložit TP,kupní smlouvu apod. což mne trochu zarazilo, nicméně pochopil jsem proč.
    Tahle App umí nejen kontrolovat funkce v autě vč. nastavení teploty, nabíjení a otevírání dveří či kapoty, ale hlavně promění váš mobil v plnohodnotný klíč k autu. S touto app již nic jiného nepotřebujete. Telefonem otevřu a po prvotní synchronizaci (stačí jednou provždy) vše funguje.
    Dobrá a praktická vychytávka.

    Po diskuzi minule jsem se zaměřil na funkci neutrál u T3. resp. její nefunkci při jízdě. U Ska jsem občas N používal při úspoře energie. Díky aerodynamice auto dlouho drží setrvačnou rychlost a energetický přínos je lepší než při rekuperaci. U T3 je N zařadit při jízdě nemožné , možná to souvisí s dual motory. Ale podstatné je, že rekuperace je daleko efektivnější , takže bych časem asi stejně od jízdy na neutrál z těchto důvodů upustil.

    Co mne trochu prudí , je hlídání tlaku v pneu. Je velmi citlivé a hlásí chybu již při rozdílu desetiny v jedné z pneu, což se objevuje při zahájení používání (Na auto např. jedné starna svítí slunce). Po ujetí pár set metrů se samozřejmě pneu ohřejí a srovnají a chybu nehlásí. Než si na to člověk zvykne , tak je přeci jen znejistěn oranžovými trojúhelníčky výstrah. Je to prkotina, omlouvám se, ale zatím jsem fakt nenarazil na něco, na co bych si mohl od plic zanadávat.

    1. Žena to má u bmw 540i už tři roky. Občas to využije.
      Žena to má u bmw 540i už tři roky. Občas to využije. Dobrý to na něco je, třeba na zkontrolování zda má auto zavřená okna, zda je zamčené, na puštění topení, na poslání map do auta a podobně. Ale asi bude zase o něco snažší auto ukrást. Techničák ani kupní smlouvu dokládat nemusela. Stačilo spárovat telefon s vozidlem.

      1. Nevím jak u bmw.Ja to posuzuji např. ve srovnání s Skem,
        Nevím jak u bmw.Ja to posuzuji např. ve srovnání s Skem, kdy App skutečně k použití tak pro ohřátí či ochlazení vozu před jízdou či otevření . Plus Alarm a kontrolu nabíjení. Ale u Ska jsem telefonem sice otevřel a rozjel, ale pokud jsem neměl klíč tak , tak mi to po několika varováních (v autě není klíč) zastavilo. U T3 mi stačí mít u sebe spárovaný telefon.
        Ty doklady zřejmě slouží k verifikaci spárování. Kolega kupoval Teslu „z druhé ruky“ od jiného uživatele a tam si Tesla vyžádala i potvrzení od původního majitele, že skutečně auto prodal a nejedná se o něco nekalého.

          1. Nechal jsem si novou dovézt (nechtěl jsem se starat o
            Nechal jsem si novou dovézt (nechtěl jsem se starat o papíry, přihlášení DPH apod.), takže jsem nebyl prvonabyvatel, tak jsem to asi asi musel absolvovat. U přímého kupujícího s tím , jak vidím problém není, protože si to ověří přimo při předání.

  2. Kamarádi, včera jsem si tu zahrál na Kuka Koudelku a
    Kamarádi, včera jsem si tu zahrál na Kuka Koudelku a trochu vám zanadával. Vydržel jsem asi 8 hodin než byl nick smazán. Druhý nick byl smazán po prvním příspěvku v kterém jsem upozornil na to že ty nicky jsou Horčíka. Příspěvek byl samozřejmě taky okamžitě smazán.

    Myslím že je potvrzeno to, o čem se tu už dlouho mluví. Nick Kuk a Koudelka je buď přímo Horčíka a nebo někoho z redakce. Proto je tu nechávají dlouhodobě lidem nadávat a nikdo to neřeší.

    1. Není v našich silách kontrolovat každý den každý
      Není v našich silách kontrolovat každý den každý jednotlivý příspěvek v diskusi. Pokud sem ale někdo začne přidávat pouze urážky a invektivy, není pro nás problém reagovat velmi rychle. Členové redakce tu vystupují pouze pod svými jmény.

      1. No nejde o to kontrolovat vsechno, a rozdavat automaticke bany
        No nejde o to kontrolovat vsechno, a rozdavat automaticke bany za sebemensi naznak vulgaroty (na idnesu jsem cerstve dostal ban, za slovo pruser), nicmene ti lidi, co tu trolli, nadavaji, a zapraskavaji diskuzi odkazy na svuj pripadne jiny nerelvavatni web neni mnoho = rekl bych tak 2……

        1. kdybysme tady měli donekonečna drbat jen komerční balast
          kdybysme tady měli donekonečna drbat jen komerční balast tak se unudíme milej zlatej :)) Náhodou dodávky kvalitních odkazů na hodnotný zdroje informací dělají hybrid středopupek elektromobilismu. Tos ještě nikdy neslyšel že víc hlav víc ví :)))
          a jak tak koukám na průřez tvých dodávek přínosu poslední dobou nic moc soudluhu 😉

      2. Nemusite kontrolovat kazdy diskuzni prispevek. Udeljte slovnik
        Nemusite kontrolovat kazdy diskuzni prispevek. Udeljte slovnik nevhodnych slov a at Vas skript na prispevky, ktere je obsahuji, upozorni. Pak toho budete mit k procitani daleko mene.
        Mirne me mrzi, ze s touto radou se uz opakuji, ale neslo tak nereagovat na Vas prispevek.

    2. 1) Kdyz dva delaji totez, neni to vzdy totez
      2) Doufam, ze se

      1) Kdyz dva delaji totez, neni to vzdy totez
      2) Doufam, ze se shodneme, ze posuzovat objektivne sebe lze docela slozite, takze Vam sdelim svuj nazor. Rozhodne jste nehral Kuka ani Koudelku, mel jste vyrazne jiny styl vyjadrovani. Oba umi druhe napadat a to i vulgarne, ale nedelaji to neustale a to je dost zasadni rozdil
      3) Za tu dobu, co sem chodim, tak se oba hdone umirnili, Kuk sem dava zajimave odkazy, takze jeho obcasne injektivy dokazi prekousnout, i kdyz se mi rozhodne nelibi. Koudelka chce nejspis neco sdelit, ale muj intelekt to nepobira a vetsinou, kdyz urazi, tak ne sproste, takz ejen ignoruji (kdyz by slo odifltrovat, abych i necetl, byl bych mnohem radeji). Zato Vy jste se dle meho nazoru projevil jako … typicky „malocech“ – pouze kritizovat, neragumentovat, poukazovat na druhe, byl jste vulgarni a vyhrocoval jste.
      4) Z meho pohledu Kuk ani Koudelka nemaji s redakci vubec nic spolecneho.

      Moc Vas prosim, pokud budete chtit v budoucnu prispivat, nepouzivejte sprosta slova, neurazejte, vyjadrjte svuj nazor slusne, ptejte se ci argumentujte. Jinak plati cast prislovi „mlceti zlato“. Kuka a Koudelku nezlepsite tim, ze budete jeste horsi ale tim, z ejim ukazete lepsi styl komunikace.

      1. Aneb když dva dělají totéž, není to totéž. Možná
        Aneb když dva dělají totéž, není to totéž. Možná bude rozdíl v tom, že Kuk kope za elektro a tak je mu povoleno nadávat ostatním. Mě osobně by zcela stačila funkce blokace, abych ty jeho srance nemusel číst. Jenže tenhle web glorifikující nové technologie je tak zoufale zastaralý, že tuto možnost nemá a asi dlouho mít nebude. Chtělo by to víc reklam na spalovací auta a úvěry na nabíjení elektromobilu (ikdyž ony asi ani nejsou už kam dát) a následně nějakou modernizaci. Třeba aby vám v mobilu banner nezabíral 80% okna pro psaní příspěvku a podobně.

        1. ale dyt fšici dávno víme už vod začátku vstupu
          ale dyt fšici dávno víme už vod začátku vstupu čínskýho EV startupu NIO na burzu že je to čistě jen ev navoko a hlavně rudá vysávačka západních tištěných dočasně levných snadno dostupných dolarů prostřednictvím burzy napálením blbců 🙂 Mě řekni kerej dolarovej debil by na americký burze investoval do rudejch komančů nepřítele státu a tesly, ses poslal fkině ne? :)))))

          i čezká rudá hedvábná stezka krachla, celej svět už ví že rudý investují hlavně hubou ;)) i heda zjistila že jim de leda vo kopyrajt :))))

          https://www.reflex.cz/clanek/prostor-x/97578/zeman-je-pro-cinu-vlezdoprdelka-smali-se-mu-je-nedustojny-rika-etzler-a-popisuje-brutalni-praktiky-pekingu.html

          1. Několik radikálních odpůrců Tesly ze strany Wall Streetu
            Několik radikálních odpůrců Tesly ze strany Wall Streetu (jména už nevím, ale myslím že mezi ně patřil Adam Jones) opakovaně na twitteru tvrdilo, že Nio Teslu zlikviduje a že oni mimo stálého shortování Tesly naplno investují do NIO a doporučovali to všude okolo, že to je tutovka a že Tesla končí.

            Ještě jsem si jich všiml, když vyváděli, když začal NIO padat po té, co se jim nepovedlo zafinancovat vlastní továrnu v Číně. Křičeli všude okolo, že to je jenom dočasné a že NIO Teslu stopro zničí. No… asi tak 🙂

            1. neslyšel jsem a ani nevím kdo to je nějaký Adam Jones :))
              neslyšel jsem a ani nevím kdo to je nějaký Adam Jones :)) takže bezvýznamák, možna najatý to je fuk co je zač. Z globálního pohledu uvědomnělýho soudluha znalýho a cvičenýho kejdžíbý technolodži bylo vod začátku jasný jak facka co nio famerice asi tak může chtít ;))) Dycky se přeci najdou zrádci kolaboranti naháněči póvl a ty se automaticky filtrují, to je přeci základ filozofi každého uvědomělého elektrosoudluha 😉

              poslouchat jenom ty správný kvalitní lidi !!

              https://www.tyden.cz/rubriky/byznys/trump-zvazuje-ze-zrusi-registraci-cinskych-akcii-v-usa_533154.html

    1. no počkej! 🙂 ale jako jediný národ v historii nás už
      no počkej! 🙂 ale jako jediný národ v historii nás už uSSa bombardoval…. jako jediný. Mířili na infrastrukturu, jak je jejich zvykem, aby nám zlikvidovali průmysl. Rusová nebombardovali nás, ale Němce, co porušili dohodu o ústupu, takže bohužel více českých obětí. uSSa totiž všechny nálety ohlásili. Dnes už to v Sýrii, Afgh., Íráku, Lybii atd. neohlašují, prostě bombardují.

      1. Fakt se bavím, jak zoufale hledáte argumenty, proč Nio
        Fakt se bavím, jak zoufale hledáte argumenty, proč Nio krachuje kvůli nedostatečné poptávce, ale Teslu podnikající ve stejném segmentu se stejným produktem to nepotká. 😀
        Akciový trh si to evidentně nemyslí 😀 Nio -26%, Tesla -8%.

  3. Jsem zvědavý, jestli Tesla u nás prorazí, ale obávám se,
    Jsem zvědavý, jestli Tesla u nás prorazí, ale obávám se, že žádný velký boom se konat nebude. Elon Musk dobře ví, proč se k nám nehrne. U většiny našeho národa je zájem o elektromobily na bodě mrazu. Jsou destinace, kde jsou sympatie pro elektromobilitu a zavádění nových technologií do osobní dopravy nesrovnatelně větší. Před asi 5 roky jsem prorokoval, že prodeje by ve světě mohly v roce 2025 dosahovat 60-70%. Měl jsem představu, že se každý rok prodeje zdvojnásobí. Zatím to vypadá, že jde o navýšení někde kolem 50%, ale jen v některých destinacích.

    1. Třeba prorazí. Zvlášť když má v plánu vyrábět levnou
      Třeba prorazí. Zvlášť když má v plánu vyrábět levnou teslu za 25tis. dolarů a prodloužený dojezd na 600km díky pokroku ve vylepšení technologie baterie. Pokud by k tomu došlo, tak by to by la ideální cena pro východní trhy. Pokud je informace v článku, že zde je již 700(podstatná část elektromobilů na českém trhu-1/3?) tesel v provozu pravdivá, tak se tu může celkem uchytit.

      1. To bude ještě chvíli trvat. Cena samozřejmě půjde dolů.
        To bude ještě chvíli trvat. Cena samozřejmě půjde dolů. Všechno se odvíjí od ceny baterií, ale naše země je specifická. Takže to může zrovna u nás být výjimka. Stejně, jako jsou u nás zabetonované soláry, přestože skoro všude jinde se jim daří.

  4. Skupina akcionářů společnosti Tesla Inc. žalovala
    Skupina akcionářů společnosti Tesla Inc. žalovala společnost se sídlem v Palo Alto za akvizici společnosti SolarCity v hodnotě 2,6 miliardy USD v roce 2016, přičemž obvinila Elona Muska a další z inženýrské výpomoci prostřednictvím akvizice společností Tesla.

    https://www.bizjournals.com/sanjose/news/2019/09/24/teslas-solar-city-acquisition-was-a-bailout-in.html

        1. Musk si mohl prosazovat co chtěl, ale bez souhlasu
          Musk si mohl prosazovat co chtěl, ale bez souhlasu akcionářů by ke sloučení nedošlo. Navíc to je 3 roky stará kauza. Jenom teď se to povedlo právníkům dotlačit až k soudu.

          Navíc pochybuju, že za tím stojí nějací opravdu významní akcionáři. Musk a jeho podporovatelé mají v Tesle jasnou převahu a ke sjednocení stačila nadpoloviční většina.

  5. off
    Převzato:
    Co třeba tahle varianta?
    @happych19952208
    I

    off

    Převzato:

    Co třeba tahle varianta?
    @happych19952208

    I think Porsche has cornered itself by announcing a time a Nuremberg, Tesla jumped for the challenge, now Porsche will have to push the car to the limit, beating their entire thermal lineup in the process and ruining their own IC market at the same time. Brilliant

    @elonmusk
    Odpověď uživateli
    @happych19952208
    ;-D
    7:31 odp. · 22. 9. 2019·Twitter for iPhone

          1. Vlhký sen…už se profláklo, že Tesla na ringu nedokázala
            Vlhký sen…už se profláklo, že Tesla na ringu nedokázala nic ani s hodně upraveným Skem. Navíc zas a znova – pro Evropu a dál bude auto vždy něčím víc, než pro Amíky. Tedy Porsche je u nás bráno jako ikona, na rozdíl od Tesly. Proto nebude Porsche nikdy soutěžit s Teslou. Tesla je praktické auto – takové VW – tažné, nízká cena M3, tři kufry, krátkodobé fantastické zrychlení na předvádění se… Porsche je auto pro řidiče.

            1. Tesla překonala v neoficiálním měření Porsche o 23
              Tesla překonala v neoficiálním měření Porsche o 23 sekund. Neoficiálním. Ale tímhle to rozhodně nekončí. A ani to není cílová laťka. Za jak dlouho myslíš, že bude mít Tesla oficiálně měřený čas s prototypem, kterému zbývá ještě rok do sériové produkce? A jak dlouho myslíš bude trvat než to Tesla zajede se sériovým vozem s novým pohonem a podvozkem?

              Porsche se bude muset snažit předvést něco opravdu zajímavého a odváženého, pokud chce s Teslou držet krok. Jakmile doženou nebo třeba i předeženou Teslu, což se klidně může stát, tak totálně diskreditují svoje spalovací auta. A v tom je ten vtip. To už totiž nebude soutěž mezi Teslou a Porsche, ale mezi Porsche a Porsche 🙂

              Musk nezaložil Teslu, aby porazil všechny automobilky na světě, ale aby prosadil elektromobily. A jakmile Porsche a další automobilky začnou nabízet lepší elektromobily než vlastní spalovací alternativu, tak Musk vyhrál.

              1. Dobrej žvást. Řekl bych, že spíš Porsche je ten, kdo
                Dobrej žvást. Řekl bych, že spíš Porsche je ten, kdo nikdy nezávodil s ostatními na NR. Nebo se ti zdá Lombo Ferrari, Bugatti, McLaren pomalejší? Porsche je prostě Porsche. A ani Tesla na tom nic nezmění. A šestiválec boxer je šestiválec boxer a na tom ani Taycan nic nezmění. Ne Taycan 1.

                1. Porsche je Porsche a Tesla na tom nic nezmění a ani to nemá
                  Porsche je Porsche a Tesla na tom nic nezmění a ani to nemá v úmyslu. A šestiválec boxer půjde tam, kam jej odkáže Taycan Turbo S. A jestli ne ve verzi 1, tak ve verzi 2.

                  Lamborghini, Ferrari a Bugatti bude s novým Roadsterem tam, kde je dnes Porsche. Budou se přetahovat o pozici hypersportu s Teslou tak dlouho až předeženou vlastní spalováky.

                2. Popisuješ (mícháš) dvě věci, rozdělme je:
                  a)

                  Popisuješ (mícháš) dvě věci, rozdělme je:
                  a) elektromobilita je budoucnost. Elektrická auta budou lepší, než benzínová, na tom není nic k nepochopení ani k hádání. Jestli na baterie li-ion/pol nebo něco jinýho dnes nevíme. Elon Musk rozjel revoluci a je to dobře.

                  b) Elon Musk se hádá s Porsche. Ale Porsche je Porsche a Tesla je Tesla. Tesla IMHO už dnes je a bude levné auto pro masy, jinak končí. Porsche je auto pro bohatý co se chtěj ukazovat. A jakmile bude mít i Lambo a Ferrari svý elektrosporťáky, bude Tesla jistojistě odkázaná na VW-styl. Samozřejmě se může stát, že Porsche, Lambo i Ferrari i Bugatti zkrachují a zůstane jen VW-styl..ale to je spekulace.

                3. Tesla je levné auto? Tady se člověk dozví perly.
                  Tesla je levné auto? Tady se člověk dozví perly.

                4. No a není? Kam byste pak zařadil auta za 2x, 4x nebo 10x
                  No a není? Kam byste pak zařadil auta za 2x, 4x nebo 10x tolik peněz. Ještě dražší, ještě mnohem víc dražší a nejdražsejší? 😉

                5. Nevím kam bych je zařadil a není to důležité. Ale to že
                  Nevím kam bych je zařadil a není to důležité. Ale to že existuje auto za 10x tolik peněz nedělá z Tesly levné auto. To je argumentační faul. Podle této argumentace je i Rolls levné auto, protože Bugatti La Voiture přece stojí 280mil kč.

                6. Tak proč ten argumentační faul používáte? Jestli je pro
                  Tak proč ten argumentační faul používáte? Jestli je pro vás auto za milion a kousek drahé, tak kam pak chcete zařadit všechny ta BMW, Audi, MB, Lexusy, Volva, Porsche a další v cenách šplhajících na několik mio podle typu a výbavy? A těch jsou plné silnice.

                7. Vy ho používáte. Já se vám jen na tom příkladu snažím
                  Vy ho používáte. Já se vám jen na tom příkladu snažím vysvětlit jaká to je blbost, evidentně se mi to nepodařilo.

                8. Že na něj nemám neznamená, že je drahý, ale že
                  Že na něj nemám neznamená, že je drahý, ale že nevydělávám dost peněz. PS peníze se nemají šetřit ale vydělat.

                9. A neni presne to ten duvod, proc ted tak nejak „vybydlujeme“
                  A neni presne to ten duvod, proc ted tak nejak „vybydlujeme“ nasi planetu? K vydelani penez jsou casto potreba zdroje. Nemelo by se se zdroji prave setrit? Neni ta honba za vydelavanim a pak utracenim a nezvladnutim plne recyklace a nepouzivani novych neobnovielnych zdroju, cesta do pekel (= mj. zvysovani teploty)? 🙂

                10. No není to cesta do pekel, ale právě naopak forma regulace.
                  No není to cesta do pekel, ale právě naopak forma regulace. Nikdo si sám nevybere panelákový byt před karibským rájem, ale nikdy si nebudou moci dovolit vilu na pláži všichni co ji budou chtít. Zároveň ji opravdu můžeš mít, když pro to uděláš dost. Což je lepší řešení než za socíku, kdy jsi neměl žádnou reálnou možnost něco takového získat.

                11. Nemíchám 2 věci dohromady, protože se celou dobu bavím
                  Nemíchám 2 věci dohromady, protože se celou dobu bavím pouze o té první části. Nic víc. Jestli někdy srovnávám Teslu a Porsche, tak pouze ze strany výkonu. Nikoliv prestiže značky.

                  A to samé platí pro Lambo a Ferrari. Srovnávám pouze jejich výkon, rychlost, zrychlení, schopnost zajet trasu za nejkratší čas. Prostě technická specifika. Ne prestižnost značky. Rozhodně si nemyslím, že zarytí fanoušci Ferrari přejdou na Teslu jenom proto, že bude rychlejší o pár sekund na Nurburgringu. A nikdy jsem to ani netvrdil.

                  Ale jakmile Tesla ukáže všem těm hypersportům záda s Roadsterem, tak budou muset i Lambo i Ferrari začít reagovat a vyvíjet vlastní elektromobily. Což ve výsledku povede k tomu, že budou mít lepší vlastní elektromobily než spalováky. Ale pořád to bude Ferrari a Lambo.

                  Navíc nevím jestli Model S/X jsou zrovna auta pro masy. To taky kupují jenom bohatí. Ale jiní bohatí s jinými požadavky než věrní fanoušci Porsche nebo Ferrari.

                12. No já to vidím jinak, ale nechám to už… 🙂
                  60tis EUR za

                  No já to vidím jinak, ale nechám to už… 🙂

                  60tis EUR za nejlevnější model mi nezní zrovna jako auto pro bohaté. Stejně jako 25 v případě modelu 3. Bývalo to drahé auto a jako každé jiné si ho můžete vyšperkovat že drahé bude – stejně jako např. Octavia od 450 do milionu a něco.

                13. Model S stojí od 80k dolarů bez daní v USA. Model 3 stojí
                  Model S stojí od 80k dolarů bez daní v USA. Model 3 stojí 38k. Já osobně bych byl radši, kdyby to bylo levnější 🙂

                14. Bejvávalo. Ona existovala po krátkou dobu i S40 ve
                  Bejvávalo. Ona existovala po krátkou dobu i S40 ve dřevních dobách automobilky.

                1. To že jsi to nepochopil Runnere ty, to mě opravdu neudivuje.
                  To že jsi to nepochopil Runnere ty, to mě opravdu neudivuje.

                2. Zábavné jak mu na to běhna skočila. :)))
                  Zábavné jak mu na to běhna skočila. :)))

              2. Je to přesně jak si napsal. Měření bylo neoficiální,
                Je to přesně jak si napsal. Měření bylo neoficiální, takže nic nepřekonala. To je jak kdybych se vydával za mistra světa v maratonu a oháněl se tím, že mi to Pepa po deseti dvanáctkách změřil na svých digitálkách. To že prototypu zbývá rok do produkce jsou jen dohady. I kdyby to nakrásně fakt někdo změřil, tak by stejně taycan nepřekonali, protože jejich rekord by byl v jiné kategorii. Holinky nebo hodinky, vím že ti to je jedno.

                Je krásně možný, že to jednou sériová tesla zajede a natrhne taycanu gatě a já to uznám a bude mi to úplně jedno. Ale zatím se nic takového nestalo. Všechno jsou to jen domněnky v té hlavě.

                1. To co uzná odborník na pedofilní potápěče fakt nikoho
                  To co uzná odborník na pedofilní potápěče fakt nikoho nedojme. :))))

                2. +1 😀
                  Kdyby odborník 😀

                  +1 😀
                  Kdyby odborník 😀

                3. Fakt tě hanba nefackuje když tu opakuješ zjevnou lež, že
                  Fakt tě hanba nefackuje když tu opakuješ zjevnou lež, že tesla překonala nějakej rekord? To ti rodiče nedali vychování?

                4. To vopakuješ jen ty. Pleskni se mokrým hadrem nejmíň 2x.
                  To vopakuješ jen ty. Pleskni se mokrým hadrem nejmíň 2x.

              3. Máte pravdu v jediném – Musk nezaložil Teslu.
                Musk do Tesly

                Máte pravdu v jediném – Musk nezaložil Teslu.

                Musk do Tesly vstoupil po jejím založení, vše ostatní je hezké PR, ale je třeba si uvědomit Musk je podnikatel – Musk je dokonce v zásadě velmi narcistní tvrdý a bezohledný podnikatel – jedině co Muska zajímá je zisk – v jeho případě to už možná není ani tolik finanční zisk (byť i ten ho určitě zajímá – kolik z toho peněz má, byť je firma v mínusu), jako zisk moci a užívání si světel reflektorů, to je jeho droga a závislost, kterou musí sytit.

                1. A jéje další expert na psychologii lídrů. :)))
                  A jéje další expert na psychologii lídrů. :)))

                2. Učím se od tebe ;o) ještě půl roku budu kukpert na vše
                  Učím se od tebe ;o) ještě půl roku budu kukpert na vše

                3. Tak hodně štestí, protože já jsem tak maximálně expert
                  Tak hodně štestí, protože já jsem tak maximálně expert na psychologii diskutujících. :-))))

                4. Musk je spoluzakladatel. Je pravda, že tam nebyl od
                  Musk je spoluzakladatel. Je pravda, že tam nebyl od samotného začátku, ale když do Tesly vstupoval, tak to bylo pár lidí v garáži. Tesla je tam kde je díky Muskovi.

                  A všechno ostatní co jste napsal jsou ublížené žvásty člověka trpícího méněcenností.

                5. A další kukův taky student.
                  Kuku zápočet bude za písemku

                  A další kukův taky student.
                  Kuku zápočet bude za písemku odpovídací nebo ABC?

                6. Měl jsi z posledního testu špatnou známku? 😀
                  Měl jsi z posledního testu špatnou známku? 😀

                7. To víš neopisoval jsem jako někdo..
                  To víš neopisoval jsem jako někdo..

Napsat komentář