Tesla chce konkurovat herním konzolím, v jejích autech půjde hrát i náročné hitovky

Tesla představila refresh/facelift elektromobilů Model S a Model X. Jednou ze zásadních novinek má být mnohem výkonnější palubní počítač, který by mohl sloužit i jako herní konzole.

Tesla má tým vývojářů, kteří se zabývají vývojem její vlastní herní platformy Tesla Arcade a pomáhají ostatním vývojářům s portováním her pro elektromobily Tesla.
foto: Tesla

První obrázky faceliftu elektromobilů Tesla Model S/X zaujaly z řady důvodů, především originálním volantem – u něhož je diskutabilní, zda bude na většině trhů vůbec legální. Pozorní hráči si ovšem všimli jiné věci: loga hry The Witcher III Wild Hunt na nově horinzontálním hlavním displeji.

Tesla už nějakou dobu hry skrze službu Tesla Arcade ve svých autech nabízí. Jde ale spíš o jednodušší, méně náročné hry. The Witcher III z roku 2015 už není nejnovější, ale pořád jde o „velkou“ hru v porovnání např. se skvělým strategickým hitem Polytopia.

Nový herní počítač elektromobilů Tesla nabídne výkon 10 TFLOPS. To je srovnatelná hodnota, jakou dnes nabízí nejnovější generace domácích herních konzolí PlayStation 5 a Xbox Series X. Je vybaven mimo jiné grafickým čipem AMD Navi 23 a větší kapacitou úložného prostoru.

Elon Musk aktuálně naznačil, že právě zábavní funkce vozů budou kritické, jakmile zvládnou plně robotické řízení. Očekává, že Tesla toho dosáhne ještě letos.

39 Comments on “Tesla chce konkurovat herním konzolím, v jejích autech půjde hrát i náročné hitovky”

      1. Slovensko je krásný kus země, ovšem ten lidský materiál,
        Slovensko je krásný kus země, ovšem ten lidský materiál, co se od tama rekrutuje najmě na tento server – tak to je přehlídka de.mentů. Nejvíc mně fascinuje jak jsou děsně pokrokoví a IN, ovšem chodit mektat o pitchovinách musejí do zaostalého Čezka….

  1. Po letech hašteření s regulátory začala Tesla konečně
    Po letech hašteření s regulátory začala Tesla konečně upozornovat majitele na stahovačku Modelu S vyrobených v letech 2012 až 2018 a SUV Model X vyrobených v letech 2016 až 2018 – celkem 139551 vozidel, že vymění jim MCU dotykové obrazovky

      1. Proto taky Tesla nabídla upgrade se 40% slevou. Je to
        Proto taky Tesla nabídla upgrade se 40% slevou. Je to výhodné jak pro lidi tak pro Teslu. Tesla na výměně MCU moc nevydělá, ale nebude muset platit výměnu desítek tisíc kusů zdarma a zákazníci dostanou možnost dostat za slušné prachy daleko rychlejší počítač s podporou nových funkcí jako je Sentry Mode, místo toho aby dostali od Tesly nějaký repas starého stroje jenom s vyměněným jedním problematickým čipem.

        A co jsem četl, tak prý je o placený upgrade solidní zájem.

        1. jj bohatý Tesle se nechce platit za vlastní chybu a tak dle
          jj bohatý Tesle se nechce platit za vlastní chybu a tak dle pravidel Ílona z „01/2019 MUŠÍME ŠETŘIT obzvlášt na servisu“ to chce hodit na zákazníka ideálně ho ještě přitom podrbat na údajný „slevě“ jejich i tak přepal upgradu 😉

          http://www.hybrid.cz/tesla-musi-tvrde-setrit-elon-musk-bude-kontrolovat-kazdy-vydaj

              1. Nevíš že se podělá. Tam je totiž jenom zvýšené riziko
                Nevíš že se podělá. Tam je totiž jenom zvýšené riziko že se podělá a když se podělá tak ti ho opraví v rámci záruky. Na bezpečnost provozu auta to nemá vliv. To nejhorší co se ti může stát je, že už nenastartuješ.
                A za významnou slevu máš možnost pro upgrade, který nejenom vyřeší problém, ale ještě ti zvýší rychlost a přidá spoustu nových funkcí.

                1. Aby se nedalo nastartovat, musel by byt zapnuty povinny PIN na
                  Aby se nedalo nastartovat, musel by byt zapnuty povinny PIN na displeji. Jinak nebude fungovat zadni kamera a jine drobnosti.

                2. Je to možné. Není riziko, že nepůjdou otevřít dveře
                  Je to možné. Není riziko, že nepůjdou otevřít dveře nebo tak?
                  Jako každopádně nehrozí, že by lidé umírali na silnicích a proto není zapotřebí masová svolávačka jako když hořely BMW.

                3. Nebude take fungovat ovladani pres mobil zamku, topeni atd. V
                  Nebude take fungovat ovladani pres mobil zamku, topeni atd. V tom cipu je ulozeny pristupovy klic a ten nebude dostupny. Otevirani dveri pres DO a nabijeciho portu a nabijeni tim neni omezene. Obecne vzato nebude fungovat vse co se musi zapnout na displeji. Tesla S/X ma extra tachometr, tak i ten bude fungovat.

                4. každá tesla s původní malou fleškou se bez apgrejdu
                  každá tesla s původní malou fleškou se bez apgrejdu jednoho dne podělá, je to její výrobní vada nebo kurvítko / časový čip, přeber si to jak chceš, to už se tady řešilo. Když ti to dá do pozáruky tak pak za €1.000 v teslaservisu, za €300 u Martina z Ostravy, a na to právě že „hrajou“ ;))

                5. Nemá to nic společného s časem, ale s počtem zápisových
                  Nemá to nic společného s časem, ale s počtem zápisových cyklů a ten se odvíjí od užití infoteinmentu. Je klidně možné, že ta auta budou ve většině případů dávno ve šrotu než ten čip odejde. Přece jenom první Modely S jsou z konce roku 2012. Kolik těchhle milionářů si drží auto 10 let?

                6. :))) S/X ve většině případů dávno ve šrotu?? :)))) tak
                  :))) S/X ve většině případů dávno ve šrotu?? :)))) tak teds tomu dal gól :))) no hlavně že už několik let chcípaj ve velkým :)) psal sem teslí fanatyku fabulisto přeber si to jak chceš, ale ani milionáři teslu po 10ti let neházejí do šrotu ale na mobile.de :))))

                  https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/poruchy/

                7. Více smailíků, více Adidas?
                  Více smailíků, více Adidas?

                8. Koza Bobkov je stand-up komik, ktorý sa zúčastnil aj
                  Koza Bobkov je stand-up komik, ktorý sa zúčastnil aj súťaže Československo má talent. Pred šiestimi rokmi sa presťahoval do Los Angeles, kde začínal tiež ako stand-up komik. Pred niekoľkými mesiacmi si urobil Youtube kanál, na ktorom natáča videá hlavne o autách. Tiež robí vlog o živote v USA. Na to, že začal natáčať len pred pár mesiacmi sa teší celkom značnej popularite. Jeho videá majú skoro milión pozretí. Okrem toho sa spoludieľal na natáčaní slovenského filmu Na prach, ktorý by mal mať premiéru tento mesiac.

                  https://klocher.sk/video-koza-bobkov-pravidelne-navstevuje-tantra-masaze-detailne-popisal-ako-masaz-prebieha/

                9. Ja vedel, ze to je magor, ktery dokaze kdekoho oblbnout. Neni
                  Ja vedel, ze to je magor, ktery dokaze kdekoho oblbnout. Neni muj pripad.

                10. výborný vysvětlovač osvětovač pocitů při řízení
                  výborný vysvětlovač osvětovač pocitů při řízení Porsche Taycan 😉 To se s dosavadníma ferdama za volantem tesly nedá ani srovnávat, prostě žádná kúpelna ako ftesle :))

                  https://www.youtube.com/watch?v=2Xozofl2mO0

    1. Spíše se Tesla připravuje na dobu s Autopilotem. Proto hry,
      Spíše se Tesla připravuje na dobu s Autopilotem. Proto hry, Netflix atd. V tomto odvětví služeb a zábavy v autě poteče v budounu dost peněz a proto Tesla nechce být závislá na Apple Car a Android Auto a vyvíjí si vlastní platformu. V tomhle bude totiž více peněz než v samotném prodeji aut. Stejně jako Google dnes vydělá na prodeji služeb v mobilech daleko více peněz než samotní výrobci mobilů.

      1. To jsou přesně věci, co jdou mimo mě. V autě chci kromě
        To jsou přesně věci, co jdou mimo mě. V autě chci kromě přepravy jediné – uživat si komunikativní řízení. Od mobilu chci telefonovat, číst sms a v dnešní době mail, přečíst si základní zprávy. v případě dnešních multimediálních zařízení ještě občas použiju navigaci.

        1. Pro mnoho lidí bude auto vždy pouze přepravní prostředek,
          Pro mnoho lidí bude auto vždy pouze přepravní prostředek, stejně jako mobil pouze pro volání a sms. Ale Nokia a Blackbarry a další výrobci mobilů neselhali, protože by se z jejich přístrojů nedalo volat nebo smskovat.

          S rozvojem autonmního řízení bude v autech najednou spousta času, který bude možné využit jiným způsobem a vzniknou nové možnosti pro využití toho času. Vyhraje ten, který nabídne zákazníkům nejlepší celkové služby. Apple Car a Android Auto jsou jistě parádní technologie, ale automobilky, které je budou nabízet se zcvrknou pouze do těch výrobců HW, ale skutečné peníze potečou přes SW. A Tesla nechce zůstat stranou.

          1. S tím časem máte a nemáte pravdu, ono je to teoretické.
            S tím časem máte a nemáte pravdu, ono je to teoretické. Když tohle bláznění začínalo, tak jsem dělal na studii, kde se řešila praktická využitelnost. Samozřejmě to byla dřevní doba a zkoušelo se to s tehdejšími dotykáči a notebooky. A i na německých dálnicích bylo jen málo lidí, co si i s tempomatem dokázali třeba hodinu v kuse číst – většině lidí se dělalo i na dálnicích (nemluvě města, okresky a horské silničky) špatně, že měli dvě možnosti, buď přestanou nebo budou zvracet. Zároveň se to tenkrát zkoušelo se zaznamenáváním mluveného slova a převodu do textu a vyhodnocováním hlasu.

            To, že sw nadstavba auta bude čím dál podstatnější a uživatelsky souhlas – lidi rychle spějí z myslících bytostí to líných, blbých ovčanů, ale pokud někdo vytvoří nepovedený HW, tak to sebelepší

Napsat komentář