TÉMA:

vodíkové palivové články


Vodík - palivo budoucnosti? O se diskutuje už dlouho. Testují se . Zatím však nejsou ekonomicky výhodná. Připravují je , i .

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY:

V Evropě budou jezdit vlaky na vodík, vyvíjí je i Toyota

Toyota se bude podílet na vývoji prototypu evropského vlaku s pohonem na elektřinu a vodík.   Toyota se zapojila do konsorcia EU FCH2RAIL (Fuel Cell Hybrid Power Pack for Rail Applications) jako dodavatel palivových článků.

Toyota chce prosadit své řešení vodíkového pohonu pro nákladní auta, autobusy, vlaky a lodě

Toyota vyvinula produkt, který integruje systém palivových článků (FC) do uceleného kompaktního modulu. Uvedení na trh se očekává na jaře 2021.   Nový modul snadno najde uplatnění u všech firem, které vyvíjejí a vyrábějí produkty na palivové články. A to napříč různými oblastmi použití včetně mobility, jako jsou například nákladní auta, autobusy, vlaky a lodě.<br />

Hyundai bude své palivové články prodávat pod značkou HTWO

Hyundai představil novou značku „HTWO“, pod níž bude nabízet svůj světově unikátní systém palivových článků na vodík.   Hyundai zahajuje novou energetickou éru na základě svých více než dvacetiletých zkušeností s vodíkovou technologií

Toyota dává k dispozici technologii palivových článků, očekává desetinásobný růst

Toyota Motor Europe zpřístupňuje svým obchodním partnerům technologii palivových článků a očekává, že jejich celosvětové prodeje brzy desetkrát vzrostou.   Toyota založila obchodní uskupení Fuel Cell Business Group, jehož úkolem bude koordinovat aktivity na poli vodíku v Evropě.

Toyota a Honda testují mobilní elektrárnu v podobě vodíkového autobusu

Automobilky Toyota a Honda pracují na systému mobilní elektrárny. Jde o generátor zahrnující autobus na palivové články umožňující přepravovat velké množství vodíku, přenosná zařízení pro externí napájení a přenosné baterie.   autobus na vodík Toyota a Honda, palivové články

Hyundai představil studii HDC-6 NEPTUNE, vodíkové nákladní auto

Hyundai zveřejnil první skici studie HDC-6 NEPTUNE, konceptu elektricky poháněného nákladního vozidla s palivovými články na vodík.   HDC-6 NEPTUNE společnosti Hyundai ztělesňuje její vizi techniky a designu elektricky poháněného nákladního vozidla s palivovými články a nulovými emisemi

BASF vyvíjí inovativní materiály pro vodíkové palivové články

Ze spolupráce firem BASF, Joma-Polytec GmbH a Mercedes-Benz Fuel Cell GmbH vzešlo řešení na míru k výrobě anodové a katodové koncové desky v palivových článcích.   auto BASF palivové články vodík

Hyundai staví 1MW vodíkovou elektrárnu Nexo

Hyundai podepsal se společnostmi Korea East-West Power a Deokyang dohodu o výstavbě 1MW elektrárny s palivovými články na vodík.   Elektrický modul NEXO bude vyrábět 8000 MWh elektrické energie ročně s nulovými emisemi<br />

Hyundai plánuje vyrábět 500 000 vodíkových aut ročně

Hyundai zveřejnil dlouhodobý plán rozvoje, nazvaný „FCEV Vision 2030“. Plánuje vyrábět statisíce vodíkových palivových článků ročně.   Hyundai chce zkoumat nové možnosti podnikání, zaměřeného na dodávky systémů palivových článků výrobcům automobilů, dronů, plavidel, kolejových vozidel, vysokozdvižných vozíků a generátorů elektrické energie. Do roku 2030 plánuje vyrábět 700 000 systémů palivových článků ročně včetně 500 000 jednotek pro elektromobily s palivovými články (FCEV).


ChargeUp! - Komplexní dodávka dobíjecích stanic a souvisejících služebe-stationAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů CircontrolVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.