
Štítek: tuning


Brabus vytunil Tesla Model S do modré
Legendární tunerská značka Brabus si vzala do parády elektromobil Tesla Model S. Výsledkem je modifikace, která vylepšuje především dlouhodobě kritizovaný nedostatek úložných prostor v interiéru.


Načipujte si Leaf: na vyšší výkon i lepší dojezd
Tuning elektromobilů? Mate Rimac začínal tím, že přestavěl staré BMW na ultravýkonné elektrické auto. Dnes už je tuning něco docela běžného – i pro elektromobily. Nissan nabízí doma v Japonsku speciální balíček NISMO, který vylepší Leaf po všech stránkách.

Hybrid pro tuningové nadšence: Honda CR-Z Mugen RR
Honda CR-Z je hybrid odlišný od všech ostatních. Je to auto stvořené pro radost z jízdy. Současně si s sebou ale nese punc šetrnosti. Hybrid Honda CR-Z jsme testovali a není to špatné svezení. Honda aktuálně představila vylepšenou tuningovou verzi Honda CR-Z Mugen RR.

Hybrid Honda Insight vyřazen ze závodu, je příliš rychlý
OakTec je britská tuningová společnost, která už šest let pracuje na vylepšování hybridních aut. Od roku 2008 se může pochlubit jednou z nejrychlejších verzí první generace hybridu Honda Insight. Aktuálně se s ním účastnila závodů Formule 1000. Kvůli příliš dobrým výsledkům bylo ale auto vyřazeno.

Smart Fortwo jako plug-in hybrid
Společnost Lorinser se zabývá tuningem, převážně vozů Mercedes-Benz. Aktuálně na autosalonu v Essenu představila Smart ForTwo upravený do podoby plug-in hybridu. Nazvala ho Easybrid.

Hybridy nemusejí být nuda, vzkazuje Švédsko
Hybridní automobil Toyota Prius považují mnozí automobiloví nadšenci za velmi nudné auto. Třem švédským mechanikům se ale podařilo přeměnit tento hybrid v luxusní sportovní káru, která by se klidně mohla vzpupně projíždět na jakémkoliv tuningovém srazu.
Claes Gustafson a partička kolem Classe’s Garage strávila úpravami Priuse osm týdnů a utratila při tom 184 275 dolarů. Gustafson pracuje jako automobilový televizní reportér pro švédskou stanici TV4. Ta mu jednoho dne nabídla, zda by nechtěl mít vlastní show zaměřenou na budování vlastního auta. Gustafson okamžitě kývnul s tím, že díky přirozenému citu pro ekologii (který je v severských zemích běžný) se rozhodl překopat nějakou osvědčenou ekologickou značku. Vybíral mezi automobilkami Saab, Honda a Volvo, ale nakonec skončil u Toyoty. Údajně především pro unikátní pohonný systém (Hybrid Synergy Drive), který její hybridy využívají. Čtěte dál a mrkněte na video Toyoty Prius Extreme – aneb jak si ekologické auto představují Švédi.