Štítek: TDI
Volkswagen svolává 11 milionů aut
Nově jmenovaný šéf koncernu Volkswagen Matthias Müller ohlásil velký plán na svolání a opravu 11 milionů aut s „vadnými“ TDI motory. Půjde o jedno z největších svolání vozů v historii.
Audi má palivo budoucnosti: naftu ze vzduchu a vody
Koncem minulého roku jsme psali, že Audi vyrobilo syntetickou naftu z vody a vzduchu. Teď už má i název, jmenuje se „Audi e-diesel“.
Nejúspornější nová Škoda Octavia jezdí za 3,4 l/100 km
Pro třetí generaci modelu Škoda Octavia bude postupně k dispozici osm motorů: čtyři benzinové motory TSI a čtyři naftové agregáty TDI s vysokotlakým vstřikováním Common Rail. Hodnoty spotřeby a emisí těchto nově vyvinutých motorů jsou až o 23 % nižší než u doposud používaných jednotek.
Volkswagen Passat ujel 2616,95 km na jednu nádrž!
Manželé John a Helen Taylorovi, kterým se v USA přezdívá “nejšetrnější pár”, přidali ke svým téměř 90 světovým rekordům ve spotřebě další. V zánovním voze Volkswagen Passat z roku 2012 ujeli 2616,95 km na jedinou nádrž. Oficiálně.
Audi A1 1.6 TDI s emisemi 99 g/km a spotřebou 3,8 l/100 km
Nejnovější verze vozu Audi A1 TDI se může pochlubit emisemi 99 g/km a kombinovanou spotřebou kolem 3,8 l/100 km. Automobilka Audi doplnila standardní výbavu auta o Stop&Start funkci, rekuperaci energie, litá kola, ESP a další vymoženosti.
Volkswagen XL1 – litrové auto z Kataru
Jazdiť za čo najmenej – to je bezpochyby snom každého vodiča. Spotrebu je možné veľmi efektívne znížiť použitím hybridnej technológie, odľahčenia karosérie, či aerodynamickými úpravami. Volkswagen XL1 disponuje všetkými týmito vylepšeniami a ukazuje, čoho je možné dosiahnuť ich použitím čo najefektívnejšie. Svetu sa predstaví dnes na autoshow v Katare, ktorá potrvá do 29. januára.
Ženevský autosalon: Audi R8 TDI Le Mans
V Ženevě má dnes premiéru dříve ohlášený dieselový sportovní krasavec Audi R8 TDI Le Mans. Šestilitrový naftový motor dokáže táhnout za 500 koní a poskytuje točivý moment 1000 Nm. Přitom ale diesel odpovídá normám Euro 6, a to především díky speciálnímu katalyzátoru. Z 0 na 100 km/h zrychlí za 4,2 s při maximální rychlosti 300 km/h.
Audi R8 TDI v roce 2009?
Audi to s diesely myslí vážně, jak už potvrdilo například s modelem Audi A4 1,9 TDI e, ekonomickými vozy A3 a A4 nebo speciální webovou diesel stránkou.
Audi A4 1,9 TDI e
Automobilka Audi uvedla v Evropě na trh model řady A4, který si zaslouží pozornost zejména kvůli označení „TDI e“. Dieselový motor o obsahu 1,9 l má výkon 115 koní, stovku zvládne za 11 s. Důležitější je však jeho spotřeba, která se pohybuje někde kolem 5 l/100km a emise CO2 137 g/km.