Pro tři čtvrtiny řidičů je nákup auta online nepředstavitelný
Nákup auta online si dovede představit jen menší část zájemců o nový vůz. A i ta si ho pak chce převzít v kamenném autosalonu, potvrdil výzkum.
Elektromobily, hybridy, Tesla, Volkswagen, Škoda, auto, vytápění
Nákup auta online si dovede představit jen menší část zájemců o nový vůz. A i ta si ho pak chce převzít v kamenném autosalonu, potvrdil výzkum.
Japonská automobilka Toyota byla v roce 2022 opět nejvyhledávanější značkou automobilů na internetu. Stejně jako ve dvou minulých letech.
Online tržiště eBay spouští nový program pro prodejce dílů a příslušenství pro automobilový průmysl. Prodejci autodílů z několika nejslibněji se rozvíjejících trhů včetně …
Společnost Volvo Cars investovala prostřednictvím svého fondu Volvo Cars Tech Fund do předního online tržiště Carwow sloužícího k nákupu a …
Webová aplikace ElectricityMap.org umožňuje sledovat aktuální výrobu a mezinárodní přenosy elektřiny po celém světě, aktuálně zejména v Evropě. Od Google.org …
Většina řidičů je zvyklá, že operační systémy jejich automobilů jsou zastaralé nebo minimálně omezené ze strany výrobce. Fungují principiálně jen …
Nový web Společně udržitelně nabízí poradenství v oblasti financování, ale i inspiraci, která firmám pomůže zorientovat se v udržitelných inovacích. Firmy jako …
Součástí letošního Mezinárodního strojírenského veletrhu je i druhý ročník úspěšné expozice Digitální továrna 2.0. Letošním tématem bude technologická transformace české …
Nový web Společně udržitelně nabízí poradenství v oblasti financování, ale i inspiraci, která firmám pomůže zorientovat se v udržitelných inovacích. Firmy jako …
Kia Czech rozšiřuje nabídku elektrifikovaných modelů ve svém online tržišti „Online prodej“ o revoluční elektromobil EV6. Online prodejní platformu spustila Kia na svých …
Rychlý rozvoj elektromobility s sebou přináší mnoho aspektů, které jsou pro řidiče zcela nové. Pro snadnější orientaci v této oblasti značka Peugeot spustila v Česku web PeugeotElektromobilita.cz.