Štítek: Hyundai Tucson
PODROBNOSTI: Jak funguje mild-hybridní technologie Hyundai MHEV 48 V v novém Tucsonu
Hyundai nyní kromě vznětového motoru 2.0 CRDi 48V, představeného v roce 2018 pro nový Tucson, zkombinoval hospodárnou a pohotovou techniku částečně hybridního pohonu s napětím 48 V také se vznětovým motorem 1.6 CRDi o výkonu 100 kW. Částečně hybridní Tucson, stejně jako se všemi ostatními motorizacemi, se vyrábí v Nošovicích u Frýdku-Místku.
Vodíkové auto Hyundai má rychlostní rekord
Hyundai Tucson Fuel Cell vytvořil nový rychlostní rekord, který má hodnotu 152,2 km/h. V Kalifornii je od června 2014 v provozu již stovka vozů Hyundai Tucson (ix35) Fuell Cell.
Hyundai snížil cenu auta na vodík o $100 000
Toyota aktuálně začala úspěšně prodávat Mirai, své auto na vodík, doma v Japonsku. A brzy se chystá jeho prodej rozšířit i dál. Mezitím Hyundai snížil cenu svého vodíkového Tucsonu o $100 000 (2,4 mil. Kč).
Hyundai Fuel Cell mezi deseti nejlepšími motory
Motor s vodíkovými palivovými články Hyundai Fuel Cell se zařadil mezi desítku nejlepších pohonných jednotek na světě v tomto roce. Rozhodli o tom redaktoři odborného motoristického časopisu WardsAuto World, který žebříček nejlepších pohonných jednotek už od roku 1995 každoročně sestavuje.
Hyundai hlásí nebývalý zájem o své auto na vodík
Toyota uvede na trh auto na vodík v roce 2015. A vodíkový pohon si zuby nehty brání. Podobné plány má Hyundai, který ale pošle vodíková auta na silnice ještě o něco dřív. Už koncem letošního jara si totiž vybraní zákazníci v Kalifornii budou moct pronajmout vodíkový Hyundai Tucson.
Hyundai začíná s testováním vozu Tucson ix FCEV
Zatímco někteří výrobci jako Nissan se svým modelem Leaf nebo Chevrolet se svým Voltem se vydali cestou plně elektrických automobilů na baterie, jiní včetně automobilky Hyundai jdou odlišnou cestou. Sázejí na světlou budoucnost vodíkových palivových článků.