Student Agency a RegioJet nasadí virtuální stewardky, posílí digitalizaci

Student Agency a RegioJet posílí výrazně digitalizaci služeb a nabírají odborníky na digitalizaci.

Student Agency a RegioJet přicházejí s úpravou strategie v obsluze a komunikaci se zákazníky. V reakci na COVID 19 a omezení s ním spojená se holding rozhodl zareagovat úpravou a vylepšením stávajících webů a aplikací, přijde také s novými řešeními, do kterých se promítne digitalizace. Zákazníci si budou moci objednat bezkontaktně více služeb. Ve spojích pak například bude také virtuální vzdálená stevardka. Projekt digitalizace má probíhat v následujících dvou letech.
foto: RegioJet

RegioJet a Student Agency se v krizi rozhodly investovat do předních odborníků na trhu digitalizace. Cílem je v následujících dvou letech realizovat zásadní změny v digitálních produktech firem ve skupině tak, aby se firma stala vyzyvatelem a lídrem celého trhu ve střední Evropě.

V rámci holdingu vzniká nové oddělení Digitálního produktu, do jehož čela nastoupil expert na digitalizaci služeb Petr Beťák, který v minulosti vytvářel digitální produkty pro značky jako Home Credit, Seznam nebo Sazka.

V holdingu postupně vznikne kompletní digitální tým složený ze specializovaných odborníků se špičkovým know-how v oblasti digitalizace. Firma si od nového týmu slibuje vylepšení stávajících webů a aplikací, navíc chce přinést nové služby, které budou jedinečné na českém i středoevropském trhu.

“Firma ukázala, že dokáže využít současnou situaci jako příležitost – třeba vlaky do Chorvatska. Celý obor cestování a transportu nyní prochází proměnou. Vidíme to z chování uživatelů a zákazníků. Chceme tomu jít naproti, zlepšit stávající weby a aplikace, vytvořit nové funkcionality a produkty, které nás posunou digitálně výrazně vpřed. Abychom toho dosáhli, musíme získat kvalitní lidi a investovat do nich. Chceme jim dát příležitost vytvářet v unikátním spojení RegioJetu a Student Agency opravdu jedinečné projekty, které se stanou vyzyvatelem celého trhu ve střední Evropě.” říká Petr Beťák, ředitel digitálních produktů Student Agency a RegioJet.

Společnost již začíná s realizací konkrétních projektů v oblasti digitálních produktů. Příkladem jsou úplně novinky, které reagují na současnou situaci a rychle řeší potřeby zákazníků i bezpečností opatření.

Vzdálená virtuální stevardka

Už v prvním čtvrtletí příštího roku se zákazníci RegioJetu vedle klasického personálu setkají také se vzdálenou a virtuální stevardkou, která zajistí zákaznický servis prostřednictvím obrazovek, které má RegioJet ve svých autobusech a vozech Astra na svých vlakových spojích.

S virtuální stevardkou budou zákazníci v kontaktu také prostřednictvím svých mobilních zařízení. Koncept vzdálené virtuální stevardky spustí RegioJet s příchodem nových autobusů do flotily, které RegioJet plánuje pořídit v příštím roce, a které by měly znamenat další výrazný posun ve službách v autobusové dopravě.

Virtuální stevardka se s cestujícími spojí prostřednictvím audiovizuální technologie zabudované v sedačkách nebo prostřednictvím jejich chytrých telefonů a poskytne cestujícím informační a další servis.

Upozorní je na důležitá bezpečností opatření a bude s cestujícími v kontaktu také v případě mimořádností či zpoždění. Pomůže jim také s objednáním občerstvení nebo návazných služeb. Podobně se počítá s využitím stevardky také ve vlacích – ve vozech Astra, které jsou vybaveny audiovizuální technikou.

Microsite www.kammuzu.cz jako reakce na Covid období

RegioJet a Student Agency v současnosti spustili dvě aktivity, které mají Čechům pomoci v cestování. Portál www.kammuzu.cz přináší semafor nejoblíbenějších destinací a informace o možnostech vycestování.

Uživatelé zde najdou nejen přehledné informace o podmínkách vycestování, (například, zda je v dané destinaci potřeba test na covid), ale také nejlevnější vlakovou, autobusovou nebo leteckou dopravu, ubytování a zájezdy. Informace se zde aktualizují a doplňují podle vývoje pandemické situace, zájmu a sezónnosti.

V druhém případě RegioJet pomocí microsite zprostředkovává svým zákazníkům nejzajímavější události v městech po celém Česku, do kterých jezdí svými vlaky a autobusy. Zde RegioJet spojil síly se startupem Víkendo a společně na regiojet.vikendo.cz umožňují lidem filtrovat události podle místa, data a zamýšlených aktivit. Z výběru je možné ihned zakoupit nejvýhodnější vlakovou nebo autobusovou jízdenku.

“Cílem obou aktivit je pomoci všem, kteří chtějí cestovat po světě nebo v Česku. Chápeme, že je složité zorientovat se v nařízeních, slepých mapách a dlouhých seznamech, které se mění ze dne na den. Snažíme se našim zákazníkům zprostředkovat informace, které jsou pro ně důležité a pomohou jim k nákupu výhodných jízdenek, letenek či dovolené,” dodává Petr Beťák, ředitel Digitálních produktů Student Agency a RegioJet.

Multifunkční aplikace a cestovatelský účet

Budoucí aplikace RegioJetu a Student Agency přinese zákazníkům nové možnosti na jednom místě. Bude kombinovat služby obou společností a nabízet všechny druhy dopravy a v jednu chvíli bude schopna obsloužit potřeby zákazníků v globálním cestování.

Pro zákazníka nebude problém zarezervovat si cestu z bytu v Ostravě až třeba do Honolulu – v kombinaci auto, vlak, autobus na letiště, letadlo, loď a tak dále. Všechny informace o cestě uvidí na svém displeji a bude moct využívat celou řadu doplňkových služeb, bonusů a výhod.

tisková zpráva

13 Comments on “Student Agency a RegioJet nasadí virtuální stewardky, posílí digitalizaci”

  1. No mně by po včerejší zkušenosti stačilo, aby fungovali
    No mně by po včerejší zkušenosti stačilo, aby fungovali jako doposud. Takže když jedu Business Ostrava-Praha konkurenční trať, tak dostanu namísto cookies velý a dobrý croisant. Když jedu na objednávce státu Ostrava-Brno, tak nejenže je placený palubní servis osekaný co se nabídky týče, ale v ceně jízdenky prostě cokies zdarma má být a nedostanu nic, prostě je nemají. Zatímco na trase komerční se dojde stavard do nejdražších míst zeptat i 6x za jízdu, co bychom dalšího objednali, na státní objednávce jednou. Stížnost sepsána a odeslána.

    1. ČEZ, takto tuneluje stát a všechny spotřebitele.
      Na jedné

      ČEZ, takto tuneluje stát a všechny spotřebitele.
      Na jedné straně dělá špatné investice a podporuje plnými hrstmi peněz nesmyslné nebo přinejmenším pochybné projekty jiných.
      Sám není nic smysluplného začít a držet se svého „kopyta“ a to je výroba elektřiny.
      Je potřeba tento hybrid rozdělit a to na výrobce a dopravce.
      Zatím vše spadá pod jednu hlavu a to ČEZ, výroba a distribuce.
      Přitom výrobu má pod kontrolou jen ze cca 70% zbytek různí investoři asi dobře spojení se stávajícím vedením, protože i když distribuci vlastní 100% stát, tak je to právě distribuce na které ČEZ nejvíce vydělává a přerozděluje práve i k těm 30%.

Napsat komentář