Slovenský GreenWay otevře na Slovensku pět dalších rychlonabíječek

Zítra se u HM Tesco Malacky uskuteční slavnostní zahájení provozu pěti nových rychlonabíječek slovenské společnosti GreenWay Infrastructure.

Nabíjení elektromobilu Renault Zoe u rychlonabíječky GreenWay.
foto: GreenWay

Síť rychlonabíjecích stanic GreenWay dnes zahrnuje Slovensko a Polsko. Celkem jde o desítky rychlonabíječek se standardy CHAdeMO, CCS a Type 2.

Cena za DC nabíjení u GreenWay v rámci programu Energia je €0,45/kWh + €0,10/min. po 45. minutě. Cena za AC nabíjení je €0,30/kWh + €0,10/min. po 180. minutě.

Pět nových stanic bude otevřeno podél dálnice D1. Partnery lokalit jsou Tesco Stores SR, One Fashion Outlet Voderady a Motorest u Janičkov Kúty.

Nové rychlonabíječky jsou na mapě vyznačeny červeně

Nové rychlonabíječky jsou na mapě vyznačeny červeně
foto: GreenWay

Budování sítě rychlonabíjecích stanic GreenWay je spolufinancováno Evropskou unií v rámci programu Connecting Europe Facility. Podobně jako stavba nejnovějších rychlonabíječek ČEZ.

tisková zpráva

20 Comments on “Slovenský GreenWay otevře na Slovensku pět dalších rychlonabíječek”

  1. GreenWay by meli umoznit lidem predplatit si kredit stejne,
    GreenWay by meli umoznit lidem predplatit si kredit stejne, jak to funguje na EVMapa.cz. Nadsenci by jim radi automaticky poslali penize, ktere mozna ani nespotrebuji a uz bychom se nemuseli dal obtezovat s fakturovanim. Zvlasti za tyto nove stanice u nasich vychodnich hranic, za ty bychom jim radi podekovali… — win-win

    1. Nikdo porad nenabiji na rychlodobijeckach, to by si znicil
      Nikdo porad nenabiji na rychlodobijeckach, to by si znicil baterku. Tyhle stanice jsou na cesty, kde 12kc za kWh rad zaplatim, abych mel jistotu nabiti. Normalne nabijis v nizkem tarifu za 2kc/kWh nebo u sveho otrokare v praci zadarmo. Taky na ty zplundrovane stanice “zadarmo” se neda spolehnout, casto nefunguji a podkopavaji uz tak vratky byznys prave lidem jako GreenWay. GW za kazdou tuhle stanici patri velky dik!

      1. Jsem pro větší rozšíření elektromobilů, neberte to
        Jsem pro větší rozšíření elektromobilů, neberte to jako flame, spíš úvahu.

        Síť nabíječek není tak důležitá pro rozvoj elektromobility jako rychlost nabíjení nebo dojezd…ano vám(nám) průkopníkům umožní dojet s elektromobilem dál, protože na 450km po dálnici můžete 2x nabíjet na Vystrkově a nevadí vám to(+2h). Ale běžným uživatelům?

        Běžný člověk nebude 5x do roka jezdit k rodičům s tím, že 2h pojede a k tomu 1h bude nabíjet na rychlonabíječce někde v půli cesty. Buď si koupí spalovací auto nebo později elektromobil s potřebným dojezdem = nepotřebuje síť nabíječek. Nabije doma a potom v místě setrvání/ nocování.

        Městský a příměstský provoz – idealní pro eletromobil dneška. Nabíjí doma = nepotřebuje síť nabíječek..maximálně opravdu nouzově..chyba v plánování.

        No nebo nemá kde nabíjet. Pak je cena 11,5 šílená a nevyplatí se mu to(takže ve výsledku taky nepotřebuje síť nabíječek)

        Ano..možnost nabíjení ano, ale ne u Tesca nebo u McDonalds..tam nebudu dřepět 2 hodiny než se nabije ten předemnou a já.

      2. aj táto poučka NEPLATÍ. rýchlodobíjanie neničí
        aj táto poučka NEPLATÍ. rýchlodobíjanie neničí batériu. nabÍja do 80-83%, čo je tá správna hodnota. tzv pomalé, nočné nabíjanie na 100% a následne státie spôsobuje degradáciu.
        s „PLNE nabitým“ autom treba OKAMŽITE vyraziť, nabíjanie treba nastaviť NA DOBU ODJAZDU.

    2. po diaľnici ZÁSADNE nejazdím. na cestách prvej a druhej
      po diaľnici ZÁSADNE nejazdím. na cestách prvej a druhej triedy sa podstatne jednoduchšie jazdí – všetci idú viac menej (20km/h) rovnakou rýchlosťou, predbiehanie je jednoduchšie – nemusím sa desaťkrát pozrieť do zrkadla, či nemám miekoho „v kufri“, či niekto nebliká, pretože ho páli močový mechúr.

      1. Ano potvrzuji, dalnicni znamku uz nekupuji, byl to otresny a
        Ano potvrzuji, dalnicni znamku uz nekupuji, byl to otresny a nebezpecny zazitek, hlavne na Morave, kde mame ty betonove tuc tuc dalnice a nic krom poli tam nevidite (mozna krom smradlave ToiToiky na odpocivadle), pritom kolem te dalnice vede stara vyjezdena cesta prvni tridy s vybornym povrchem, s krasnou krajinou nebo vesnicema, taky dalnice odkloni kamiony, silence v cernych BMW a podobnou skodnou. S EV proplouvam v naproste pohode a klidu 50-70km silnicema mimo Tokovu ostudu.

Napsat komentář