Slavnostní otevření CNG stanice u Berouna

Právě dnes, v pondělí 2. září, se slavnostně otevírá již 48. veřejná plnicí stanice na stlačený zemní plyn (). Jedná se o CNG stanici Králův Dvůr u Berouna. Na dálnici D5 tak budou již 2 veřejné CNG stanice.

Nová plnící stanice CNG se nachází na čerpací stanici Lukoil Králův Dvůr u Berouna
foto: Vemex

V České republice je nyní 48 veřejných plnicích stanic na CNG. V pondělí bude slavnostně otevřena CNG stanice Králův Dvůr u Berouna. Stanice je součástí klasické čerpací stanice společnosti LUKOIL.

„Motoristé jistě ocení možnost natankovat CNG na klasických čerpacích stanicích, tak jako například od dnešního dne i na dálnici D5,“ říká Zdeněk Prokopec, předseda představenstva Asociace NGV. „Motoristé nyní využívají veřejnou CNG stanici u Žebráku na D5 exit 34, kam mohou zajet z obou směrů,“ dodává Prokopec.

Počet motoristů, kteří využívají zemní plyn jako pohonnou hmotu, stále narůstá. Dnes je u nás již přes 5 500 CNG vozidel celkem, z toho je přes 4 900 osobních a užitkových vozidel.

„V nejbližší době lze očekávat další veřejné stanice v Příbrami, Jindřichově Hradci a Praze“ říká Zdeněk Prokopec, předseda představenstva Asociace NGV. „Do roku 2015 očekáváme v ČR minimálně 35 dalších nových CNG stanic,“ dodává Prokopec.

Králův Dvůr u Berouna D5 – směr Praha – čerpací stanice LUKOIL
Provozovatel: Vemex s.r.o.
Otevírací doba: NON STOP
Platební způsoby: bankovní karty, hotovost
Cena CNG: 26 Kč/kg
GPS souřadnice: 49.9333, 14.0195

tisková zpráva

3 Comments on “Slavnostní otevření CNG stanice u Berouna”

    1. To by všude, kde se
      To by všude, kde se nabízela, nesměli všichni mít otevřenou ruku a chtít nesmysly za pronájem, provoz apod. Každý si myslí u nás v absurdistánu, že se dá na všem novém pohádkově a rychle vydělat. Zainvestovat nechtěl mimo opravdových srdcařů, jako např. pánové Kosek, Marušinec, Švestka a sem tam někdo z distributorů, nikdo. A řekněte mi, kdo má dnes z českých investorů navíc nějakých alespoň 20mil. na prvních cca.20 stanic s návratností 10, 20 nebo taky 30 let. když se v čechách prodá max. 1 el.auto týdně. s tím, že 95% lidí si to stejně dobije doma. Jo kdyby tak např. česká pošta nebo taxikáři si pořídili 5-10 aut a jednu stanici a provozovali, to by bylo jiné kafe, ale za ty peníze si prostě pořídí raději passata 1,4 TSI ecofuel a jsou vychechtaní s dnešní sítí CNG stanic. A další kámen úrazu je 100+1 nabíjecích konektorů, CNG má NGV 1 pro auta a NGV 2 pro autobusy a šmitec. Snažili jsme se skoro 3 roky, ale s prodělkem se to prostě dělat nedá.

      1. Byznys to není ,je to o
        Byznys to není ,je to o ekologii. Tak proč se třeba pan Bursík nezasadí o to , aby z prodeje emisních povolenek nešlo třeba 5% na stavbu rychlonabíjecí infrastruktury.Ve městech,kde auta parkují,se také v garáži dobijí,ale na silnici není kde dobít a tím je každý odkázán na malý dojezdový radius a s tím souvisí malý zájem o tyto auta ,jinak by se prodávaly mnohem více,starší se dají sehnat od cca 200tis a kdo by nechtěl jezdit za 30 hal. / km.?

Napsat komentář