Škoda začíná v ČR prodávat model Škoda Octavia ve verzi liftback

redakce - 17 Leden 2020

Po úspěšném startu modelu Škoda Octavia Combi přináší na český trh tuzemské zastoupení značky Škoda nově i karosářskou variantu liftback. Čtvrtá novodobá generace modelu Škoda Octavia bude k dispozici ve výbavovém stupni Ambition se zážehovým motorem 1,5 TSI ACT/110 kW nebo vznětovým motorem 2,0 TDI Evo/85 kW se 6 st. manuální převodovkou za doporučenou prodejní cenu 596 900 Kč včetně DPH

Čtvrtá novodobá generace modelu Škoda Octavia bude k dispozici ve výbavovém stupni Ambition se zážehovým motorem 1,5 TSI ACT/110 kW nebo vznětovým motorem 2,0 TDI Evo/85 kW se 6 st. manuální převodovkou za doporučenou prodejní cenu 596 900 Kč včetně DPH
foto: Škoda

Ve specifikaci Ambition se zážehovým motorem 1,5 TSI ACT/110 kW nebo vznětovým motorem 2,0 TDI Evo/85 kW (v obou případech se šestistupňovou manuální převodovkou) nyní startuje nově dostupná karosářská verze liftback na doporučená prodejní ceně 596 900 Kč včetně DPH.

Verze s motorem 2,0 TDI Evo/110 kW a sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou DSG s novým řazením shift-by-wire vyjde na 691 900 Kč. Všechny 3 motorizace lze párovat i s vyšším výbavovým stupněm Style, za který se připlácí 51 000 Kč.

Na přání jsou k dispozici také zvýhodněné pakety Ambition Plus za 15 000 Kč či Style Plus za 20 000 Kč, stejně jako řada dalších položek volitelné výbavy. V základní specifikaci bude nová Škoda Octavia 1,0 TSI/81 kW s 6 st. manuální převodovkou ve verzi liftback s nadstandardní výbavou k dispozici za doporučenou cenu 456 900 Kč včetně DPH, a to na konci první poloviny roku 2020.

V jeho průběhu se do prodeje dostanou i zákazníky oblíbené deriváty – verze Scout, sportovně laděné RS, varianta s pohonem na stlačený zemní plyn (CNG) a poprvé v modelové řadě Octavia také plug-in hybridní verze v rámci rodiny elektrifikovaných vozů pod označením iV.

Verze liftback vykazuje součinitel odporu vzduchu cx od 0,24. Nová Škoda Octavia tak patří ve své třídě k vozům s nejlepší aerodynamikou na světě. Aerodynamické vlastnosti také přispívají k nižším hodnotám emisí CO2 a spotřeby paliva.

Auto nabízí v moderním interiéru ještě velkorysejší prostor. Jeho dominantou je dvouramenný volant, který může být na přání vyhřívaný. Poprvé jsou ve voze značky Škoda volitelně nabízena ergonomická sedadla, která nabízejí také elektricky ovládanou masážní funkci. Tato vrcholná verze ergonomických sedadel, která se může pochlubit pečetí kvality AGR (Iniciativa pro zdravá záda), obsahuje i funkci ventilace.

Absolutní novinkou ve vozech Škoda je na přání dodávaný head-up displej, který promítá důležité informace jako například aktuální rychlost jízdy, navigační instrukce, rozpoznané dopravní značky nebo aktivované asistenční systémy přímo na čelní sklo.

Na přání jsou nabízeny inovativní Matrix-LED světlomety, které umožňují mít za tmy neustále rozsvícena dálková světla, aniž by byli oslněni ostatní řidiči. V nabídce jsou také TOP LED zadní světla s osvětlenými krystalickými prvky a dynamickými směrovkami.

Nově jsou ve voze Škoda Octavia k dispozici Antikolizní asistent, Asistent při odbočování, Varování při vystupování z vozu nebo Varování před lokálním dopravním omezením. Infotainment systémy lze částečně ovládat gesty.

Zcela novým Simply Clever prvkem je pak komfortní plnicí hrdlo AdBlue, které u vozů vybavených vznětovým motorem dovoluje tankování kapaliny AdBlue také plnící pistolí určenou pro nákladní vozidla.

Autorizovaná prodejní síť již nyní přijímá objednávky na obě karosářské varianty. Od 30. ledna budou všichni autorizovaní partneři značky Škoda v ČR disponovat výstavními a testovacími vozy.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

Novinka z Ostravy : 3kolka VelorXtrike co nemá šlapky ale baterky ;))

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/velorxtrike-brida-trilobbit-trikolka-elektricka.A200120_101458_automoto_fdv

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) Zpátečníky Zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by DEBYL ;) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Švarc 5.kolona ROPÁCI: runner42

Off
První vlaštovka...

https://oenergetice.cz/teplarenstvi/elektrarna-opatovice-omezi-kvuli-emisnim-limitum-provoz-dvou-z-sesti-soucasnych-bloku

Obrázek uživatele honza.t

Škoda CITIGOe iV startovala v ČR na částce 429 900 Kč protože byla moc levná Tak to před koncem roku v kazdoroční akci pro firmy zdražili na 479 900 Kč

https://www.skoda-auto.cz/modely/nove-citigo/nove-citigoe-iv

http://www.hybrid.cz/skoda-oznamila-cenu-elektromobilu-citigo-iv-pro-cr-429-900-kc-vc-dph

Má pravdu Marek, navíc se dají sehnat skladovky z původni edice navíc s menší slevou a dodáním hned.

Obrázek uživatele Marek_

Prakticky se o, zdražení nejedná. Ta cena 430 byla za základní výbavu a stejně skoro všichni kupovali ten paket top a to bylo za 450. No a 30000 vám dá dealer slevu, ekobonus nebo vám za tu cenu nainstaluje wallbox.

Takže pokud chcete, máte to za 450.

---

Lexus GS 450h Premium

Je to pouze 2x dražší než benzinová verze, ale za to to má třetinový dojezd, pomalé dobíjení a vyšší cenu na km při využívání dobíjecích stanic. To bych se hodně divil, kdyby to nikdo nechtěl :)

Tak opačně , komu bude 200 km na den stačit a má možnost doma nabíjet, tak ten bude jezdit 5x levněji

Aritmetiku jste ve skole zrejme vynechal. Nebo jak jste prisel na to, ze nabijeni je drazsi nez tankovani? Asi jen tak v hospode u piva.
15kwh/100km*4,50kc/kwh=67,50kc/100km. Elektrina Cez DC nabijeni.
5,5l/100km*31kc/l=170,50kc/100km. Natural 95.
Benzin je 2,5x drazsi.

https://www.info.cz/cesko/cena-dobijeni-elektromobilu-jde-raketove-nahoru-provoz-je-vyrazne-drazsi-nez-u-konvencnich-vozu-44152.html

Píšu o nabíječkách. Víte, že polovina obyvatel v Česku bydlí v bytovkách a nemají možnost nabíjet doma?

trošku Vám to upřesním. Dle posledního sčítání bydlí v bytových domech 28% obyvatel ČR....
Znám dost lidí, kteří barák prodali a koupili si byt. Má to totiž pro ně spoustu výhod. Bohužel taky pár nevýhod mezi které platí, že si třeba neopečou buřtík na zahradě nebo si nenabijou doma své EV a budou odkázáni na veřejnou síť, tak jako dosud u spalováku...:)

A ten článek z Vašeho odkazu na info.cz jsem taky četl a jsou to nesmysly a čísla uváděná pouze v extrémech. Autor toho článku si neuvědomil, že mu někdo neznalý může i uvěřit... :)

---

cca 240tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Existuje spousta lidí, kteří sice mají barák, ale přesto nemají garáž a pokud si nerozbourají minimálně 1/3 domu tak si ji ani nepostaví. Jedná se o řadovky ve městech z cca první republiky které na délku ulice mají vchod plus jednu místnost (např. https://goo.gl/maps/jV9tuJJCUrHoLN5HA nebo příklad z Prahy https://goo.gl/maps/pzpjgMJxnLhEqh1X8 ). Takže ani všichni vlastníci domů si nemůžou nabíjet v garáži.

Případně existují i lidé, kteří vlastní garáž, ale ta je klidně i na opačném konci města. Z práce koukám na blok 200-300 garáží ke kterým je nejbližší obytná budova minimálně 1 km daleko.

to určitě ano, každopádně platí, že každý bydlí podle svých možností a potřeb a nikdo nikoho nenutí takovou řadovku bez místa pro auto kupovat - před koupí si prostě jen zvážím plusy a mínusy. Nehledě na to, že i tak to taky vyjde na pořádný balík.
Jen příklad: pokud budete dnes žádat o stavební povolení na novostavbu RD, musíte si vyřešit (krom přípojek energií, vody, kanalizace atd. taky parkování min. dvou os. aut mimo veřejný prostor, jinak nedostanete stavební povolení...
A to s těma garážema není neřešitelné. Netvrdím, že je to řešitelné jednoduše, ale jak se říká kdo chce hledá způsoby, komu se nechce hledá důvody... :)

---

cca 240tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Je hezké že nový dům ať už bytový nebo rodinný bez vyřešeného parkování nepostavíte, ale co s těmi co už stojí ? Všechny zbourat ?

Na co jsem chtěl upozornit, je že přestože v bytových domech bydlí 28% obyvatel (což se mě trochu nezdá), tak to neznamená že 72% může vesele nabíjet v garáži. Realita není tak optimistická.

realita je prostě taková, že pro většinu lidí u nás platí, že kdo jen trochu chce, tak si svůj problém zvládne vyřešit. A to je optimistické... :)

---

cca 240tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Pokud neni pred barakem zakaz parkovani, tak je mozne si tam zavezt 230V zasuvku. Bud vzduchem, nebo po chodniku, pokud tam nechodi moc lidi. Existuji i pochuzne kabelove kanalky. Nebo se domluvit na urade a ulozit kabel do chodniku. Nekdy je chodnik spis tankodrom a pak by to nemel byt snad problem. Vse zalezi na okoli. No a ty garaze za mestem nemaji el. pripojku?

Pokud máte takovýchto domečků co jsou dlouhé 6-10 metrů celou ulici a majitelé mají více než jedno auto, tak rozhodně nemáte zajištěné že zaparkujete před svýmm domem. Parkování se v takovém případě moc neliší od bytovky.

Ty garáže za městem určitě mají připojku, ale pochází z doby, kdy majitel jednou za 2-3-4 týdny přijel ke garáži mhd a vzal auto a rodinu na výlet a po návratu za odjel od garáže domu mhd. Takto už auto nikdo neprovozuje. Ty garáže dnes slouží jako skladště kde jsou zimní kola, motorky, kabriolety a bordel co se do bytu v bytovce nevešel, takže z pohledu EV jako by ta garáž nebyla i když její majitel někde ve statistice vyskakuje jako majitel auta a garáže, tedy ideální kombinace pro EV.

Například Praha chce dávat nabíječky do lamp. To by částečně problém vyřešilo. Jedna lampa bude stát asi 750 tis. Je to spíše síť nabíječek a k tomu lampa jako bonus. Stejně Praha neví co s penězi, protože se nestaví nové silnice.

To ať za ty peníze koupi raději 1 a půl citiga....a nabíjí to ze zásuvky za 50kc...

Obrázek uživatele ozana

Vyváží to lidé kteří bydlí v paneláku a přesto mají garáž
https://goo.gl/maps/Z4y8QxQxuzM3btXJ9
https://goo.gl/maps/BFofuBwWy8jKgVLC7
anebo mají garáž 7 minut pěšky od věžáku jako já.

---

Vlastníš-li jen 0,28 BTC pak patříš mezi 1% nejbohatších lidí na světě.

Nove obytne domy maju podzemne parkovisko, kde maju vlastnici bytov svoje parkovacie miesta, kde je mozne instalovat wallboxy.
Odber zdielat s bytom, alebo si zariadit osobitne odberne miesto.
Niekedy to sice naraza na odpor petroheadov v baraku, no aj to sa casom podda.

Nekde to asi nebude lehke. Pak se musi pockat az se EV vic rozsiri a s tim pribude velke mnozstvi nabijecek. V Holandsku bydli mnoho lidi ve mestech a presto to tam funguje.

Pan redaktor pratelsky doporucil auto na plyn. Asi reklama pro plynare a podpasovka pro EV.

Obracene teda plati, ze muzeme mit klidne 50% podil EV, protoze moznost domaciho dobijeni asi je.

Pan redaktor pise nesmysly. Ionity ma v Evrope ca. 200 nabijecek. Jsou urcene hlavne pro Porsche Taycan s 800VDc napetim. To aby se Porsche mohlo vytahovat, ze nabiji rychleji nez Tesla. V CR je jedna jedina. Kecy o eonu az 15kc jsou jen pro neregistrovane a na superrychle Vystrkov. I ta cena je doopravdy jen 13. Jinak je cena rychlonabijeni pri bezplatne registraci 6 kc. Pomale stoji 3kc. Takze si zapamatujte, bez znalosti tematiky vas kazdy oblbne a prosim nesirte ty lzi dale.

Off

https://ekolist.cz/cz/publicistika/nazory-a-komentare/milan-smrz-obnovitelna-energie-nema-vady-ktere-ji-mnozi-predhazuji.naopak-je-levna-bezpecna-a-perspektivni

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

pěknej Tesla Macek Y znovu spatřen na silnici vedle Modelu X

https://fdrive.cz/clanky/tesla-model-y-znovu-spatren-na-silnici-tentokrat-vedle-modelu-x-4837

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) Zpátečníky Zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by DEBYL ;) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Švarc 5.kolona ROPÁCI: runner42

Tady je kompilace ruznych setkani s TMY.
https://insideevs.com/news/392452/video-tesla-model-y-spy-image-overload/
Akorat me vadi, ze nikdo nefoti tak, aby se dalo porovnat podle jinych aut jak bude dlouhe. Nekdo tvrdi ze 5,01m. To je asi nesmysl. Na fotkach stalo vedle jinych aut a kdyby se nafotil predek a zadek s tim druhym autem v pozadi, pak by se dala delka urcit podle znamych proporci toho druheho auta. No nic, zustava to napinave.

ev-database.org má často velmi přesné informace.

Ty rozmery take znam, ale nekteri lide co Y videli, tvrdi ze je jen malo mensi nez X. A Musk rikal ze bude o 10% vetsi nez 3.
Brzy uvidime.

TMY na dlzku urcite nebude vecsia o 10% ako TM3, (tm3=4694, tm3+10%=5163) to by bola TMY podstatne dlhsia ako TMX (5037).

Správně to mělo být cca 1% tedy 4775 mm.

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 60 tis. km

Velikost tipuju velmi podobnou modelu 3. Tj cca těch 4,7m. Ono je to logicky i díky společné platformě jako model 3. Těch 10% navíc ve velikosti bude myšlení spis celkový “objem” tj. nabyde to především tou výškou.

Já myslím, že fotografií je všude tolik, že si člověk udělá zcela jasnou představu. Tesla 3 je sporťák, Tesla Y Crossover, Tesla X SUV.

https://www.vehiclesuggest.com/wp-content/uploads/2019/03/459929a.jpg

https://i.redd.it/awro4kaai9m21.png

---

<_-@--°°°°°°°-@-_>
Kia Soul EV 2016, 60 tis. km

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

hlavně že bude mít normální vrata a blbý že zas protikliky ;)

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) Zpátečníky Zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by DEBYL ;) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Švarc 5.kolona ROPÁCI: runner42

Off - vlastní elektrárny jako tiskárny peněz...

https://www.czechcrunch.cz/2019/10/petr-rokusek-z-nano-energies-budoucnost-je-v-investicich-do-vlastnich-elektraren-stanou-se-z-nich-tiskarny-penez/

Vsak nam da stat hořké kapky aby se to nevyplatilo. Buzerace kvuli Temelinu bude.

Obrázek uživatele Anonym123

mimo misu - všechnopárty 2011, ivo šmoldas má/l chalupu blízko JE a vraví, že do vysokoenergetického priestoru sa chodí/il DOBÍJAŤ.

.

co tady dělá tento článek, redakce?

je to sice kilometr dlouhý PR článek, ale taky je tam drobná větička, že to jednou (možná) bude i v hybridní verzi... :)

---

cca 240tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Ale no tak...:-), nedělej že nevíš...
Kdo zaplatí odvody na SP A ZP?

šak jasně :-)

Obrázek uživatele Kuk

"Éra klasických automobilek skončila"

Herbert Diess
Volkswagen CEO

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Tomáš

Volfsbugr - selbstmord.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017.
V EV módu najeto přes 18000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh

Obrázek uživatele Kuk

off

Kolik kterej stát utratí denně za ropu.
https://cleantechnica.com/files/2014/02/eur-oil-expensese-per-day.png

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

JJ jen bacha je to z USA - takže údaje nejsou v billionech ale miliardách..

Ale i tak je to dost hustý..

Kolik EV by se dalo za ty prachy poridit? Asi 300.000 EV/den. Pry ze jsou EV draha.

Obrázek uživatele Tomáš

Hihi.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017.
V EV módu najeto přes 18000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh

Takže verze iv bude až někdy.

Obrázek uživatele Kuk

Další reklama na spalováky a rakovinomety s prostřelenou slepicí.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

šáde prostřelená slepice ;) to celkem sedí :)))

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) Zpátečníky Zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by DEBYL ;) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Švarc 5.kolona ROPÁCI: runner42

Obrázek uživatele Tomáš

What the hell are you speaking about?

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017.
V EV módu najeto přes 18000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh

Obrázek uživatele Kuk

Po 32 letech co to existuje Škoda poprvé zavedla exkluzivní novinku head-up displej. To je na Nobelofku.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Tomáš

Vy mate dneska nejakou stastnou sobotu zda se mi. :-)
hehe.

---

Prius PHV (rv 2012), zakoupen 2017.
V EV módu najeto přes 18000 km.
Dlouhodobá průměrná spotřeba na 100km: EV+HV: 1,9l HV: 3,9l EV: 12kWh


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?