Škoda představí nový model Fabia už 4. května 2021

redakce - 30 Duben 2021

V úterý 4. května v 19:00 představí Škoda Auto čtvrtou generaci svého úspěšného malého vozu Škoda Fabia.ŠKODA AUTO odhaluje další detaily o novém modelu FABIA a oficiální designovou skicou přináší první představu o interiéru čtvrté generace tohoto modelu.

Škoda Auto odhaluje další detaily o novém modelu FABIA a oficiální designovou skicou přináší první představu o interiéru čtvrté generace tohoto modelu.
foto: Škoda

Centrum současného umění DOX v Praze poslouží jako velkolepá kulisa pro čistě digitální světovou premiéru. Fanoušci značky Škoda z celého světa se budou moci volně pohybovat po virtuálním pavilonu a dozví se zajímavé detaily o úspěšném příběhu modelu Škoda Fabia. Až do zahájení přenosu v úterý večer budou na webu průběžně zpřístupňovány nové oblasti virtuálního pavilonu.

Interiér oblíbeného malého vozu, který je postaven na modulární platformě MQB-A0 koncernu Volkswagen, nabízí podle Škodovky ještě více místa, lepší pocit prostornosti a svěží barvy. Součástí jsou i technologie z modelů vyšších tříd. Česká automobilka novými designovými akcenty dále rozvíjí interiérový koncept, který byl již použit u čtvrté generace modelu Octavia.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Tak po zveřejnění fotek - auto se mi líbí víc, než jsem čekal, kdyby to mělo i jiný pohon než jen obyčejný spalovák - hybrid, PHEV, BEV, možná bych o něm v budoucnu uvažoval. Jako pozitivní zprávu vidím i informaci, že snad se do toho vrací čtyřválec - že by konečně se začal vracet rozum?

---

Děsivé diskuze mimo téma. Naprostý psycho.

Obrázek uživatele Kuk

Proč Hybrid zase dělá Škodě reklamu na spalovací popelnici?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Protože může.

Protoze prachy nesmrdi tolik jako ty popelnice.

Cena paladia, ktere se pouziva pri vyrobe katalyzatoru pro srackomety je pres 3000 USD za unci. Tak si spalovaci ropy sporte o neco vic. A to paladium se tezi v tom ruskem meste kde otravili plochu jako CR z jedne nadrze. Zlate lithium, to nikoho neotravi.

A načo to má tu kvedlačku :))

---

145 000 km na elektróny
Z toho 50% z FVE

Sto let za vopicema.

OT: Jakou roli hrají emise CO₂ z výroby cementu v klimatické změně?

" ... V roce 2015 způsobila výroba cementu přibližně 2,8 miliard tun CO2, tedy asi 8 % světových emisí. To je zhruba čtyřikrát více než letecká doprava. ... "
https://faktaoklimatu.cz/explainery/emise-vyroba-cementu

Světové emise CO₂ z fosilních paliv a výroby cementu:
https://faktaoklimatu.cz/infografiky/emise-fosilni-paliva

Výroba elektřiny ve světových regionech podle zdrojů:
https://faktaoklimatu.cz/infografiky/elektrina-svet

Chodil jste prosim do skoly na chemii? Asi ne, protoze byste vedel, ze pri vyrobe cementu nebo vapna se uvolni CO2 a pri tvrdnuti na beton se zase stejne mnozstvi CO2 podili na tvrdnuti. Je to neutralni proces co se vypusti, zase se odstrani z atmosfery. Nebudu sem psat vzorecky, ty si muzete vygooglovat. Ale jako uzitecny idixx jste nekomu poslouzil dokonale. Urcite si ted par pitomcu rekne, ze CO2 ze spalovaku neni nic proti CO2 z cementu. Boze co jsi to stvoril za pitomce.
ty vase stranky by se mely jmenovat www.faktaprodementy.ru

Obrázek uživatele runner42

Já jsem na chemii chodil. Ten beton sice CO2 absorbuje, to je pravda, ale zase ne tolik. Zdroje uvádějí, že maximálně třetinu toho, co vyfičí při výrobě cementu.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Zalezi na tom, jak dlouhou dobu sledujete. Beton muze zrat klidne 30 let. Ty repiky z 1. republiky by uz mely zase byt plne carbonizovane.

Obrázek uživatele runner42

To tvoje zrání klesá exponenciálně. Bunkry jsou vyzrálé naprosto stejně, jako před čtyřiceti lety a skoro stejně, jako před šedesáti lety.

Naváže první rok, dva, po pěti letech už je to minimum.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Plne vyzraly beton je tehdy, kdyz se vsechen Ca(OH)2 premeni na CaCO3. Tim padem dosahne stejneho slozeni pred vypalenim z lomoveho kameniva na CaO. Pokud by se navazalo jen 1/3 CO2 jak jste psal predtim, tak by v betonu musel existovat jeste reaktivni calciumhydrat, teda nevyzraly beton. Tak vysvetlete ten vas rozpor vaseho tvrzeni.

Tak funguje sputnik v.
https://www.lidovky.cz/video-idnes.aspx?idvideo=V210430_122319_idnestv_vojt

Obrázek uživatele runner42

Tak jsem naočkovaný Sputnikem.

Právě jsem dostal první dávku. Očkovací centrum přímo na letišti, bez fronty za 5 minut, cena 5000 rublů.

Dostal jsem potvrzení o první dávce.

Za tři týdny při cestě zpět druhá a potvrzení o očkování. v létě mě čeká Izrael, Pobaltí, Finsko, Island a na podzim Jižní Amerika, tak se očkování a doklad o něm bude hodit.

Užijte si evropské covidové bahno a hledání vnějšího nepřítele. Svět je naprosto jinde.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

A jakou verzi sputniku jste dostal? sputnik je pouhy trademark a schovava se pod tim spousta druhu. Ale pro jistotu si udelejte zavet. A kdyz tady nebudete delsi dobu psat, tak si na vas vzpomeneme a uctime vasi pamatku pietnim komentarem.

Obrázek uživatele runner42

No normální Medgamal, dostal jsem i QR kód konkrétní šarže a dávky.

Jaké očkování máte vy?

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Pfitzer/Biontec. What else? Sice mam jen papirovou karticku a termin na druhou vakcinu. Pres vsechny obavy z komplikaci se nic neobjevilo. Akorat jako kazda injekce to pichlo a trochu zabolelo. Nechapu lidi, kteri se odmitaji dat ockovat proverenou vakcinou. Necham se pravidelne ockovat proti tetanusu a mam vsechny ockovani proti detskym nemocem. Certifikat dostanu az po druhe davce. Do Nemecka muzou jezdit lide, kteri maji certifikat a uplynulo 14 dni po 2. davce. Se sputnikem vas tam nepusti i kdyby ste mel 10 qr kodu.

Obrázek uživatele runner42

To už jsi takový starý dědek? ;-)

Já zatím trochu cítím tu paži a možná mám trochu zvýšenou teplotu, ale nic co bych řešil.

Nepustí mě do Německa? Tam někdo chce jet dobrovolně? Já myslel, že se tam jen dotahuje násilím na nucené práce :-D:-D:-D

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Vas by tam meli zavrit do specialniho ubytovani pro ruske kolaboranty.

Obrázek uživatele Cipísek D

hele a bylo v ní dálkový ovládání přesatelit? jako víš co potom ho zapnou... a plodnost prý vypnou :) planeta je přelidněná ... ;)

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Kdyz to nikomu nereknete, tak ta vakcina vas preprogramuje a muzete dychat metan a zustanete na zivu. Je to priprava pro zivot na marsu. Ale pssssst, nikomu ani muk.

On tam stejně asi nechce. Je antiEU, trumpista a janevimcoještě.

A hlavne pitomec.

Já hlavně nechápu když tak nemá Ev rád proč tady ztrácí čas?

To nepochopí nikto so zdravým rozumom.

---

145 000 km na elektróny
Z toho 50% z FVE

Pry se nechal v moskve napichat jejich virusem a pak letel sputnikem do Singapuru.

Já prolítal celý svět ale ruskou leteckou společností jsem nikdy neletěl. Byla vždy nejlevnější, když jsem si objednával letenky ale kvůli bezpečnosti raději nikdy NE.
Nejsem tak bohatý, abych létal s nejlevnější leteckou společností!

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren od roku 2006.
Najeto s e-Golfem 128 tisíc km s e-Kona zatím 27 tisíc km. kontakt e-LUKY@email.cz

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad ...

Obrázek uživatele runner42

To máte pěkné předsudky. Podívejte se na flotily, počty nehod a pak se znova zamyslete.

Jinak já lítám i s AirAsia, a to na krátkých letech je mazec.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Tak do indonesie možná bych taky letěl s Air Asia. Ale na většinou dlohých letech lítám s tím co tam má pokud možno přímý let a to je většinou 10 a více hodin bez přestupu a to rusáci fakt nemají!

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren od roku 2006.
Najeto s e-Golfem 128 tisíc km s e-Kona zatím 27 tisíc km. kontakt e-LUKY@email.cz

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad ...

Obrázek uživatele runner42

Z Moskvy sem to bylo se Singapore Airlines 10 hodin, v příjemnou "spací" dobu. Před tím do Moskvy s Aeroflotem za dvě a půl hodinky též naprostá pohoda. Navíc časově to dohromady vychází fakt dobře a že je druhá polovina delší na spaní, je podle mě spíš výhoda.

Zkoušel jsem i let Frankfurt-Singapur s SA, ale teď jezdit do Německa na letiště není dobrý nápad a je to strašná ztráta času. Nebo taková ta jednoduchá volba z Prahy s Emirates, ale do Singoše to neměli dobře navázané, osm hodin čekání na transferu.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Všiml jsem si. V čem vlastně podniká?

Obrázek uživatele runner42

Mám firmu která profituje při růstu, jinou která profituje při krizi i takovou, která je na stavu ekonomiky víceméně nezávislá.

Můj aktuální projekt, kterému se teď věnuji nejvíce, je specifický systém pro podporu rozhodování a s ním související vývoj metrik.

Jako koníček mám zájem o geneticky selektivní biologické zbraně. Genetika mě vždy hrozně bavila.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Platený trol asi.

---

145 000 km na elektróny
Z toho 50% z FVE

Nevím kolik vám je, ale tady v ČR se už očkuje od 55 let. Do konce května se budou očkovat možná už 40+.

Proč mít ale kvalitní vakcínu zadarmo a jednoduše, když si za ní můžu zaplatit a musím letět bůh ví kam. :D

Je dost velká šance, že vakcíny neuznané od EMA nebudou brány jako plnohodnotné očkování, takže abyste si neužil šťourání v nose před každou hospodou v EU (možná krom Maďarska).

Jinak děkuji, že jste to podstoupil. Čím víc lidí jako vy, tak tím dřív na nás ostatní přijde řada. :)

Obrázek uživatele runner42

Za 4 měsíce milion očkovaných. To jsou fakta.
Kecy a sliby mě neberou.

A není zač, za šest týdnů letím do Izraele bez turistů, využít unikátní příležitosti.

Co plánujete na léto vy?

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

K tomu Izraeli. V Evropě je plně naočkováno přes 60 mil lidí a za 6 týdnů to bude o pár desítek více, tak si doufám nemyslíte, že tam budete sám. :D

Ono hodně lidí má podobný plán si zaletět do země, která je jako jedna z mála otevřená.

Obrázek uživatele runner42

Mlčeti zlato.
Plácáte strašné kraviny, fakt. Izrael je naopak nejvíc uzavřená země, bez očkování zákaz vstupu, žádné testy nestačí.

Mám fakt nervy, že tam budou ty davy z domovů důchodců :-D

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Asi vám utekl proud myšlenek nebo neumíte číst. Já píšu, že lidí jako vy (naočkovaných) bude za těch 6 týdnů v Evropě ke 100 milionům. O tom, že stačí testy jsem nic nepsal. :)

Otevřená země bylo myšleno, jakože otevřené služby a akce pro lidi.

Jestli považujete člověka kolem 55 za důchodce, tak potom jo. :D

Obrázek uživatele runner42

Vyjma Velké Británie se v Evropě očkují pouze rizikové skupiny - stáří, nemocní, a skupiny pro krizové fungování státu (to jsou ti mladší ve statistikách).

Můj seniorní konzultant 70+ s cukrovkou byl očkován minulý týden. Tak na co si to jako hrajete?

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Asi záleží jak v kterém kraji. U nás v rodině všichni 55+ mají už 3 týdny po druhé dávce (pracují ve školství). Důchodová generace už má víc jak měsíc po druhé dávce, protože jsme je prostě nenechali čekat u praktika, když stát dobře ví, že praktici budou dostávat minimum dávek.

Váš seniorní konzultant měl prostě smůlu ve výběru očkovacího místa.

Vím, že tomu nebudete věřit, ale v květnu má přijít 2,5 - 3 mil dávek, tedy o milion a něco více než v dubnu.

Abych vysvětlil důvod mojí reakce na vás. Přišlo mi prostě nesmyslné se tu vychloubat 1. května, že jste si zaplatil let do Ruska a tamní vakcínu. Jo kdybyste tam letěl 1. března, tak o tom žádná, ale takhle jste si pomohl možná o jednotky týdnů.

Možná jste také připravil o život nějakého staršího nemocného Rusa, místo kterého jste dostal vakcínu, ale to je vaše rozhodnutí, respektive rozhodnutí Ruského státu.

Je to fakt kraj od kraje - u nás je naočkována jen nejstarší členka rodiny (90+) - a to se povedlo ji dostat dřív - do nemocnice, kde ji očkovali vozili ještě před pár týdny 3 lahvičky týdně ve středu a původně měla mít první dávku 7.4.
Ostatní důchodci jsou nějak rozočkovaní - ale jen protože se hlásili jako náhradníci a jednoho jsme vezli pro první dávku do 70 km nemocnice - jaksi nekompetentní MZCR sice vyškrtalo chronické nemoci, na které se to nevztahuje, ale už vůbec je nenapadl souběh nemocí - když to dobře půjde, tak plnou ochranu po druhé dávce by všichni mohli mít kolem poloviny června.
Sice se očkují uklízečky 35 let věku na částečný úvazek ve školství, ale jinak bída umocněná nouzí. Ostatně jakmile Baveš k něčemu prohlásí, že si to vezme osobně na starost, je jisté, že to dokonale po.ere

---

Tady je to vidět na čtvrtém grafu.

https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/ockovani-proti-covid-19-v-cr-a-ve-svete-40347810

Zhruba 70 % lidí nad 70 let má alespoň jednu dávku. Zhruba dalších 10-20 % čeká podle některých zpráv u praktiků.

Pak tu máme nějakých 5 %, kteří se odmítají očkovat čímkoliv a možná i 5 % čeká jen na Sputnik.

Každopádně 65-69 dostal už skoro každý druhý a 60-64 skoro každý třetí. Také se předpokládá, že s ubývajícím věkem klesá ochota k očkování, takže pod 60 let bude hranice všech lidí co se chtějí nechat očkovat cca 70 % a to budeme ještě možná rádi.

Proto je také hrozně důležité důkladně prověřovat vakcíny a nepustit sem cokoliv neschváleného, protože jedna věc je naočkovat rychle 30 % a druhá věc je naočkovat dobrovolně alespoň 80-90 %.

S posledním odstavcem souhlas.
Grafu od vlády nevěřím - stejně jako nevěřím žádnému jejímu prohlášení - stačí se podívat, jak mění způsoby rozvolňování několikrát týdně, jak zcela nevyhovující testování dětí ve školách změnila ve frašku. Je před volbama, Baveš a jeho parta nevede a udělá vše pro to, aby byl znovu vítěz. Očkovací strategii mění podle toho, jak se který PR manažer vyspí - klidně spustí očkování pro všechny za týden, ať se lidi registrují - tím bude mít odškrtnuto a může si to dát jako "úspěch" - že budou lidi čekat měsíce na nějaký termín je mu fuk...

---
Obrázek uživatele Marek_

Známá se registrovala 23.4, pak 27.4 dostala SMS, že si může vybrat termín a vybrala si na pozítří 3.5. Dostala hned i druhý termín 16.6, za 6 týdnů.

No a pak slyším ve zprávách, že obvoďačka brečí, že ještě nemá očkované pacienty nad 70. Ale proč? Protože jsou to lidi, co tvrdošijně trvají na tom, že je musí naočkovat praktik. Přitom, kdyby se registrovali do systému, vybrali si nemocnici nebo očkovací centrum poblíž bydliště, tak už mohli být všichni naočkovaní. Já tvrdím, že ten, kdo se naočkovat chtěl, tak je už naočkovcaný - myslím skupinu 70 plus.

---

Lexus GS 450h Premium

Tvrdit můžete, ale při vší úctě pravdu nemáte.
Pravdu máte jedině u toho, že čekat na praktika je čekat na příslovečného Godota. A to mám zkušenosti se čtyřma nemocnicemi a asi třemi očkovacíma centry. A kdyby to člověk aktivně neřešil a nedělal z nich náhradníky, tak dodnes ty termíny nemají, stejně jako jejich známí - je to celé o principu náhody (a bez iluzí s tím jeden byznys o sto šest), kdy se kdo dostane. Běžně se stane, že 70 tník čeká a 60tník se náhodně přihlásí jinam a za půl dne dostane termín.

---
Obrázek uživatele Marek_

Ano, je to i o náhodě a o tom, kde se člověk přihlásí a jak js to centrum zásobeno očkovací látkou. Ale i tyto údaje se dají zjistit, takže opět, kdo je aktivní, naočkovat se chce a nečeká se založenými rukami, tak bude naočkovaný dřív než pasivní čekatel, to je vše. Ostatně, to i sám potvrzujete, že při vynaložení aktivity to šlo. Taky máme tu zkušenost v rodině s babičkou, které je 84. Pokud bychom ji nechali bez pomoci, tak asi dodnes čeká na očkování od praktika nebo v očkovacím centru. Naštěstí je už asi měsíc po druhé dávce.

---

Lexus GS 450h Premium

Hele ani v tom nemáte pravdu - ani to, že má očkovací centrum uvedeno, za jak dlouho, tak to často neplatí - opět zkušenost na vlastní kůži. Ono by napřed Bavešárna musela plnit slíbené dodávky do těch center.

---
Obrázek uživatele Marek_

Nemá uvedeno za jak dlouho, tak jsem to nemyslel. Má tam uvedeno, kolik lidí čeká ve frontě a pak další údaj, kolik lidí bylo odbaveno za poslední týden. Z toho se dá cca. usoudit, jak je to místo vytížené. Objednával jsem známou do jedné nemocnice v malém městě a tam to sedělo - to znamená počet odbavených za týden byl asi 2x vyšší než počet čekajících ve frontě a PIN2 ji přišel 4.den po registraci. takže to přibližně sedí, přišla na řadu. A termín za týden, resp. 8 dní.

Samozřejmě, jinde to takto sedět nemusí. Ale není problém se přeregistrovat na jiné centrum. Jak už jsem psal a souhlasím, že kdo jenom pasivně čeká (nejhorší je čekat na praktika), je na tom hůř než aktivní jedinec.

---

Lexus GS 450h Premium

Mimochodem Bavešárna není ani schopna zajistit dostatek testů pro děti - teď mi tu prcek vypráví, jak půlka třídy byla testována tím, co obvykle a půlka něčím, co škola sehnala.. Bavešárna nesehnala a nedodala..

---

V byvale O2 Arene, ted se jmenuje jinak, se pry ockuje na pockani. Cele to ockovani je asi vec logistiky. Kdo ceka az mu nejaky predseda JZD posle pozvanku, ten se nedocka. Kazdy musi vyvinout aspon trochu aktivity. Kdo zamrznul v socialismu, ten ma proste smulu.

Obrázek uživatele Marek_

Jestli myslíte toto, tak očkování by mělo začít dnes a pro skupiny, cvo mají nárok:
https://domaci.ihned.cz/c1-66907520-velkokapacitni-ockovaci-centrum-v-o2-universum-bude-spusteno-3-kvetna-chybi-totiz-vakciny

Ale jinak souhlas s tou aktivitou. Pobavila mě ta praktička, co brečela v TV zprávách nad nedostatkem vakcin (pro praktiky tuším není vhodná Pfizer) a že její senioři nejsou očkovaní namísto toho, aby těm svým seniorům vysvětlila jak se registrovat a mohli být už dávno v pohodě. Ta taky zamrzla někde... Jo a ješte nadávala na to, že se otevírá možnost očkování pro mladší, když ti její senioři nemají ani prvná dávku. Jenomže ta blbka si neuvědomuje, že pokud bychom čekali na všechny seniory, co se odmítají očkovat v centrech a čejaku na vakcinu u praktika, tak to bychom čekali do Vánoc... Tím, že se otevře možnost očkování pro mladšá třeba tím Pfizerem, nejsou ti její senioři nijak omezení, oni čekají (dobrovolně) na jinou vakcinu.

---

Lexus GS 450h Premium

To je zase kus od kusu - praktik naší babi (městys na konci světa) se do toho obul a pro své důchodce očkování zajistil - první dávka by sice byla pro babi asi o týden déle, než jsme dokázali zajistit v nemocnici, ale stále o měsíc a půl dříve, než by to zvládl Baveš systém registrace

---

Jedna znama se tam nechalo uz pred 1-2 tydny ockovat a pry uplne bez problemu.

Obrázek uživatele Marek_

To byla možná ta zatěžkávací zkouška, očkovali hasiče, policajti, snad i učitele a možná taky nějaké náhradníky, dobrovolníky. Každopádně, otevírá se (snad) dnes a pro prioritní skupiny. Ale kdo ví... pokud do toho centra objednají více vakcin než bude zájem, tak budou očkovat i neprioritní skupiny, náhradníky. Jen nevím, jestli i přímo lidi z ulice. Má to být moderní centrum, žádné papíry, vstup na QR kód a pod.

---

Lexus GS 450h Premium

Mimochodem doporučuju si projít stránky největších očkovacích center v největších městech:
První co jsem našel a otevřel si dovolím citovat:
"Provoz očkovacího centra byl prozatím pozastaven z důvodu nedostatečných dodávek vakcín. Očkovací centrum se otevře pouze těm, kterým byl již potvrzen konkrétní termín očkování."

---
Obrázek uživatele Marek_

Ano. Jsou připravena velká očkovací centra, kde se denně můžou očkovat tisíce lidí. Tolik vakcin, samozřejmě, k dispozici není. To ale nic nemění na tom, co jsem napsal, že totiž ten, kdo je trochu aktivní a je mu přes 70, tak pokud chce být naočkovaný, tak už taky je :-)

Co znám známé a sousedy, tak se objednávají do menších nemocnic, co mají poblíž a vždy je to na pár dní, jedna se kvůli tomu i přeregistrovala jinak.

---

Lexus GS 450h Premium

Jo nějak to vždycky vyběháte a vybojujete - nicméně to jen potvrzuje fakt, že státní správa pod vedením ANO, jako ve všem, tragicky selhala

---
Obrázek uživatele Marek_

Mimochodem... teď jsem četl náš vesnický zpravodaj a ve vedlejší vesnici bude mobilní očkovací tým SZÚ očkovat zájemce nad 60 let z okolních vesnic. První dávka příští úterý a další někdy konce června. Pro ty, co nechtějí nebo nemohou do očk. centra. Bude to v místní sokolovně.

Podobnou strategii měla i MČ Praha 7, kde nakoupili vakcíny a naočkovali seniory tehdy tuším 80 plus, bez čekání na rezervační systém. A tento přístup je mi sympatičtější než se spoléhat na státní správu, to se pak člověk bez povolení státu ani nevy.ere :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Marek_

Ano, to samozřejmě souhlasím.

---

Lexus GS 450h Premium

Chápu vaši nedůvěru, ale MZČR a ČSU nebudou mít zase tak nepřesná data. Někomu těch 3,2 mil dávek loupnout museli, tedy pokud věříte počtu naočkovaných vakcín.

80+ je cca 430 tis
70-80 je cca 950 tis
65-70 je cca 700 tis

Kdyby se tedy očkovali jen lidé nad 65, tak už mají všichni jednu dávku a polovina z nich obě.

V širší rodině máme asi 4 lidí 70+ kteří se nechtějí očkovat a nikdo s nimi nehne. Časem třeba povolí, ale snad nebude pozdě.

Obrázek uživatele runner42

Já si let do Ruska nezaplatil. Moskva je mezipřistání při letu do Singapuru. Přiznávám, že jsem si vybral severní trasu schválně kvůli možnosti očkování.

Je to bonus. Očkovat se může naprosto každý. V Rusku je vakcíny dostatek. Můžete jít do nákupáku a nechat se očkovat, očkovací pointy jsou prý všude. Kdo chce, má to hned.

Ne nevěřím, že vakcín bude dostatek. Stejné kecy jsme museli poslouchat v únoru. A houby.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Rusku ani omylem není vakcíny dostatek. Kdyby měli dostatek, tak neočkují 300 tisíc za den, ale alespoň milion a navíc nekrátí dodávky všude kam vyváží. Nebo si myslíte, že každý den si řekne 300 tisíc Rusů jen tak náhodou, že se dají očkovat a postupně si to říká stále čím dál více Rusů? Kdyby bylo dostatek vakcín, tak ta křivka má konstantní nebo sestupnou tendenci. Má však vzestupnou tendenci jako všude, kde mají problém s dodávkami.

Já ale neříkal, že bude vakcín dostatek a nikdo to nikdy neříkal. To je pak těžké, když jste zklamaný z něčeho, co nikdo neříkal. V květnu dojde něco kolem 2,5 mil vakcín, což bude stačit pro naočkování 45+ možná i 40+. Dostatek vakcín tu bude v červenci možná v srpnu.

Ohledně dostupnosti vakcín vám něco řeknu a můžete tomu věřit nebo nemusíte.

Jeden můj známý bydlí v jedné poměrně zapadlé vesnici asi 500 km severně od Moskvy. Jednoho dne k nim dorazilo asi 20 náklaďáků s vojáky a zdravotníky. Všem oznámili, že se budou očkovat a ti co říkali, že asi nechtějí, tak je přesvědčili (byly opravdu přesvědčiví jestli si rozumíme). Během 30 minut přiletěly vrtulníky s vakcínou za hodinu měl každý bez ohledu na věk včeličku. Pak tam natočili pár záběrů s dovezeným komparsem, jak skvělé to bylo očkování a jeli domů.

Druhý známý bydlí v jednom městě na Sibiři(cca 50 tisíc lidí). Asi před měsícem k nim prý dovezli první vakcíny. Jedna krabice s asi 200 kousky. Všechno si rozebral starosta pro své známé a nedostalo se ani na zdravotníky. Když se ptali, kdy dojdou další, tak nikdo nic neví. Má štěstí, že je trochu majetnější a plánuje odvést sebe a své rodiče do Moskvy, kde snad pro ně budou něco mít.

Obrázek uživatele runner42

Pro mě dostupnost vakcíny znamená dostupnost subjektivní, tedy že Franta Pepa se může ráno rozhodnout, že se nachá naočkovat, a večer je naočkovaný.

To je realita v Rusku.

Franta Pepa u nás může chtít jak chce, ale má smůlu.

Otázka celkových čísel je ošemetná, protože se do ní promítají otázky distribuce, osvěty, ceny a další. Je rozdíl sebrat se, ujet 500 kilometrů a zaplatit, anebo počkat až mi to přijdou domů píchnout zadarmo.
V Rusku prostě není takový zájem nechat se očkovat, protože jim je nějaký covid celkem jedno, a bylo to vidět naprosto všude. A těžko se jim divit, když v Moskvě s covidem umírají denně pouze jednotky polymorbidních pacientů. Tak proč by se někdo sebral jet se někam nechat očkovat?

A té poslední větě se musím fakt zasmát... snad ještě něco budou mít? V Moskvě vás naočkují v každé větší lékárně, v nákupních centrech... všude.

Jinak v já měl během noci zvýšenou teplotu a teď už jsem naprosto ok, mnohem horší než očkování je ten časový posun a to beru melatonin..

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

"Subjektivní dostupnost" to je jako když král prohlásí, že je v celém království jídla dost, protože nikdo na hradě netrpí hladem. :D

Už chápu, kde je zakopaný pes. Rusko vážně není jen Moskva. :)

Stejně jako Franta z horní dolní (nebo třeba vy), tak i Boris ze Sibiře se mohou kdykoliv rozhodnout a nechat se očkovat v Moskvě. Akorát Franta to má blíž. :D

"Problémy" s distribucí jsou víceméně umělé. Na počátku můžete distribuci provádět hlavně a jen ve velkých městech (hlavně v Moskvě) což Rusko také dělá, a to vytváří zdání "dostatku" spolu s tím, že nabízí vakcínu i cizincům, kteří si to skrze letenku (nebo přesměrování) zaplatí a Ruský stát na tom vydělá násobně víc, a to nemluvím o využití v propagandě. Chytré.

V každém větším městě v Rusku je letiště a kdyby byl takový dostatek o kterém mluvíte, tak nemusí Boris přemýšlet o výletu do Moskvy a nechá to dát rodině přímo ve svém městě nebo nějakém Sibiřském "velkoměstě".

Celé tohle vlákno je vlastně o tom, jak je super být naočkovaný, protože můžete cestovat. Tak buď se Rusové nechtějí očkovat, protože jsou chudí a nemohou cestovat nebo blbí (to si nemyslím) nebo je nedostatek (nerovnoměrná distribuce) vakcín.

Obrázek uživatele runner42

Tím to není.
V Rusku prostě není Covid takové téma, jako o nás. Koukal jsem na zprávy na letišti a o covidu nic. Média ani lidi tím nežijí. Zkuste si vzpomenout na ptačí chřipku. Tak zhruba takové téma to tam je.

Řeší to ve spojení spíš s jinými tématy jako je cestování apod.
Zeptejte se svých známých.

Je tedy jen logické, že k očkování přistupují poněkud bez zájmu. Já potkal v očkovacím centru jen dva lidi, oba cizince. V centru to možná frčí jinak, ale pochybuji.

Mimochodem, očkování tam je zdarma, nevím jestli pro všechny, ale pro staré ano, to vím jistě. Takže cenou to nebude.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Na zacatku pandemie to vsechny diktatury tajily. V rusku se systematicky pocty mrtvych snizuji, protoze jako vse nevhodne pro vladu a stranu se umlcuje. Nejlepe videt jak rusaci vse neprijemne nejsou schopni pojmenovat, je otrava Alexe Navalneho. putin se ani neodvazil vyslovit jeho jmeno a rikal o pripadu pacienta. Ubozaci rusky, hnus. Mimochodem dnes ma Alexej svatek, teda podle ceskeho kalendare. Vse nejlepsi a uzdrav se Alex.

Ad otrava :::https://www.novinky.cz/domaci/clanek/posudek-k-becve-je-komplet-vinik-je-znam-rika-soudni-znalec-40359066#dop_ab_variant=0&dop_source

To je sice hezke, ale dokud to nebude zverejnene, tak je to nanic. Babise a jeho smecku to stejne dozene i kdyby to tajil az po volbach.

Umíte číst?

Myslite to vykrik, ze Deza to nebyla?

Tak číst umíte, ale s chápáním souvislostí je to horší.

Obrázek uživatele ozana

O konkrétním viníkovi tam není ani čárka.

Jeden (podplacený) posudek na odsouzení viníka stejně stačit nebude.

---

Свободy Алексею Навальнomy!

Sprosté debily ignoruji.

Zveřejnění a obvinění viníka je snad na policii a soudu, Vy máte nějaké důkazy o tom (podplácení), nebo je to jenom "dojmologie". Klicpera znovu zopakoval, že jeho závěry vylučují jako viníka továrnu Deza ve Valašském Meziříčí.
:::https://www.seznamzpravy.cz/clanek/znalec-dokoncil-posudek-k-becve-vinika-znam-dali-jsme-to-cele-dohromady-153003#utm_source

Obrázek uživatele ozana

Rybáři, kteří byli na místě vylučují, že by to mohlo přitéct odjinud než z DEZY.

---

Свободy Алексею Навальнomy!

Sprosté debily ignoruji.

Máte odkaz na konkrétní rybáře a jejich rozbory vzorků?Já bych to nechal na znalcích, policii a na rozhodnutí soudu, "dojmologií" už bylo dost.

Obrázek uživatele ozana

https://denikreferendum.cz/clanek/31851-otravila-becvu-deza-jine-vyklady-nedavaji-smysl-urady-zatloukaji-a-klamou

---

Свободy Алексею Навальнomy!

Sprosté debily ignoruji.

Jakub Patočka a spol. jsou pro pro mě silně nedůvěryhodné osoby, tak jako většina ekofanatiků.Není Vám divné toto:::Poslanec a místopředseda hnutí STAN Petr Gazdík se veřejně omluvil za to, že z ekologické katastrofy na řece Bečvě obvinil společnost DEZA.:::Já si místo spekulací počkám na konečné výsledky policie a soudu.

Obrázek uživatele ozana

Pro mne je nedůvěryhodná Česká inspekce ŽP pod ANO (která konala jak nejhůře mohla) a znalec, který tvrdí, že je normální aby ryby začaly hynout 3km pod výpustí údajného viníka.

---

Свободy Алексею Навальнomy!

Sprosté debily ignoruji.

Jistě viník je předem jasný, psali to v novinách, tak se to bude dělat jako v padesátých letech bez soudů.Zajděte se někdy podívat např.na soutok Vltavy(čistá voda) a Otavy(většinou špinavá), než se to promísí je to několik km(záleží na průtoku), a než ta ryba pojde, a vyplave k hladině také chvíli trvá(opět záleží na průtoku), ale jasně v našem státě je deset milionů znalců, virologů, jaderných fyziků atd.

Citace z odkazu nahoře:::Lze alespoň naznačit, jestli vám k rozkrytí otravy pomohl pokus s fluorescenční kapalinou, kdy jste zjišťovali, jak se látka v toku rozptýlí?

Je to důležitý důkazní prostředek, protože spousta lidí tomu nerozumí a myslí si, že když někde nateče jed do řeky, v tu ránu je celá řeka otrávená. Ono to tak není a je třeba lidi přesvědčit něčím viditelným. Takže jsem vzal barvivo, obarvil řeku se souhlasem a vědomím vodoprávního orgánu. Existuje k tomu videozáznam a fotky už se někde objevily. Tam je to jednoznačně doloženo, jak se to míchalo, kde se to míchalo a proč. Jsou k tomu doplňující stanoviska, která ten závěr doplňují.

Jasne, DEZA vypousti kyanid, ktery zabiji az po 5 km a tim havarii nemohli zavinit...

Znalec který tomu na rozdíl od Vás rozumí to vyloučil.A na potřetí.Stále čekám, že doložíte Vaše tvrzení""Tak jasne, behem 14 dni jste zmenil nazor."",nebo jste si už vybral z navrhovaných oslovení?

Jeste muzete dodat nezavisly znalec. Bude to jeste verohodnejsi.
Pri cekani doporucuji mokry hadr na hlavu aby se neco nestalo.

Takže jste lhář, nebo sklerotickej plácal?

Obrázek uživatele ozana

Průtok v době pokusu neodpovídal stavu při havárii.

---

Свободy Алексею Навальнomy!

Sprosté debily ignoruji.

A vy dokážete vyhodnotit, jaký to mělo na celou situaci vliv?Jasně další odborník na všechno, a viník je předem jasný, "je tady nová doba"

Ten efekt nizsiho prutoku vyhodnotili odbornici a DR o tom napsal. Kdyz nekdo argumentuje tim zaverem odborniku, nemusi byt nutne odbornik na dane tema. Ja ten clanek z DR take cetl a je pro me verohodny. Provadite zde nechutne sebeobetovani pro babise, ktery ani nevi ze existujete.

Chápu, že jste s Patočkou na stejné ekofanatické vlně.A opět jste mimo, Babiše, jsem nikdy nevolil, a nehodlám to měnit, nebudu ale, na rozdíl od Vás slepě věřit všemu co pseudonovináři jako Patočka napíší, a počkám si na výsledky znalců, policie a soudu.

Obrázek uživatele ozana

Ano, jeden znalec stačit nebude.

---

Свободy Алексею Навальнomy!

Sprosté debily ignoruji.

Ano, pokud si to vyžádá policie, nebo soud, tak je to naprosto v pořádku, ale ne, že do vyšetřování a soudu bude kecat kdejakej jouda.

Deza je zodpovedna za otravu a Baksis a cely aparat pod jeho velenim jsou zodpovedny za lhani a braneni vysetrovani. Vsak se spravedlnosti nevyhne.

Jeste je ta moznost, ze se toho propagandistickeho sputniku opravnene boji. Rusove si za staleti vypestovali opravnene pochybnosti proti vsem "darum" z moskvy.

A kde se vubec nachazite s tou horeckou? Ve druhem patre nebo ve tretim? Nebo jeste letite sputnikem do Singapuru? Bacha na vstupni kontrolu, meri vam teplotu termokamerou. Pamatujete jeste jak jste tady psal nesmysly o bezkontaktnich teplomerech?

Obrázek uživatele runner42

Jsem konzerva, takže bydlím vždycky stejně na Clarke Quay, což je pěšky pár minut do banky a business centra, navíc v místním nomVnom mají české Krušovice... což tedy nechápu :-D

Zvýšenou jsem dostal až dávno po příletu. Což jsem tak nějak předpokládal.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Jak se vám v tom Singapuru dejchá? Je to pořád stejné nebo už se projevuje nástup elektromobility?

---

Renault Zoe ZE50 *** FVE 4,55 kWp + VtE 1kW

Obrázek uživatele runner42

Je vedro, vlhkost normální (sláva!) a chvílí svítí a chvíli ne, dýchá se naprosto v pohodě.
Ovšem tady se vždycky dýchalo v pohodě, pokud klasicky něco zase nehoří v Malajsii nebo pokud není jako v prádelně. Ale má trochu sprchnout, to je vžycky nejhorší když sprchne jen trochu na rozpálený beton, to bude s rouškou příšerný.

Žádného nástupu elektromobility jsem si tu nevšimnul, tady se autama moc nejezdí celkově, tady vládne SMRT :-D
Navíc elektro je tu hodně zdaněno podle emisí energetického mixu, takže si daňově nestojí o moc líp, než spalováky.

Politika Signapuru není elektromobilita, ale hromadná doprava.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Máte tam trochu NO2 a SO2 ale jinak dobrý.
https://www.windy.com/cs/-NO2-no2?cams,no2,1.618,103.700,8,m:dG4ai1X

---

Renault Zoe ZE50 *** FVE 4,55 kWp + VtE 1kW

Mozna tak do buzik centra.

V rusku se lide moc nenechavaji ockovat sputnikem. Vedi proc, maji to z 1. ruky. A v rusku jsou zapadni vakciny vyloucene z registrace a jejich pouzivani je trestne. Takze tolik k tomu vydirani zemana, ze u vakciny by se nemelo argumentovat politikou.

Obrázek uživatele runner42

To víš že jo ty experte na Rusko :-D

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Verim vam vsechno, experte na cestovani prstem po svete.

Kdyz se pan 70+ s chronickym onemocnenim neprihlasil, tak asi nebylo jak ho ockovat. U nas se ockovalo Pfitzer/Biontec pro 70+ pred vic nez mesicem.

To jsou vaše polo fakta opět.

Milion plně naočkovaných a další 1,2 miliony první dávkou. V dubnu bylo naočkováno cca 1,4 mil vakcín, takže v dubnu skoro tolik co za první tři měsíce.

Podle toho, co tu na hybridu píšete vám je určitě nad 50. Jak jsem ale psal, jsem rád, že jste to podstoupil, protože tím dřív na mě přijde řada. :)

Obrázek uživatele runner42

Fakt mi padesát jen tak nebude.

Jistě, brzo na vás přijde řada. Pozdravujte těch 5 milionů turistů na Šumavě a v Krkonoších...

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Tak to se teda omlouvám. Z toho, jak jste psal, že žijete ve velkém domě na horách z 16 století, kde se svými dětmi a jejich rodinami sekáte dřevo mi to trochu připadalo, že vám musí být minimálně 50.

Ano přijde na mě řada, já už půjdu tento měsíc. :)
Tady se také račte podívat na třetí graf abyste viděl, že očkovaných pod 50 je už také pár stovek tisíc a že se neočkuje jen podle věku.

https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/ockovani-proti-covid-19-v-cr-a-ve-svete-40347810

Takže bychom se mohli klidně v Izraeli potkat co říkáte? :D
Ale asi spíše ne nemám rád vedro.

Obrázek uživatele runner42

Děti mých školkových dětí?? To jsem psal těžko. Jezdí tam sice tři generace, ale já patřím do té prostřední.

Že zastávám konzervativní hodnoty je otázka životního postoje a že už nemusím tolik pracovat je řekl bych úspěšnou kariérou, kterou jsem fakticky zahájil v patnácti letech

Tak až na vás přijde řada, napište ;-)

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Uz v 15ti letech jste okradal lidi? Byl jste vyjimecne dite.

Vy jste fakt neuvěřitelný šiřitel nenávisti

Dobrovolný pokusný králik nie je nikdy na škodu :)

---

145 000 km na elektróny
Z toho 50% z FVE

Obrázek uživatele ozana

Jsi naivní, jestli si myslíš, že takovou vakcinaci někde v Evropě uznají.

---

Свободy Алексею Навальнomy!

Sprosté debily ignoruji.

Obrázek uživatele runner42

No vidíte, uznávají ji všude. A jestli ji neuznají z ideologických důvodu v některých komoušských zemích EU, tak ty mě jsou fakt u pr****.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Nikto normálny by si to svinstvo nedal dobrovolne pichnuť, tak mu nekazte radosť :)

---

145 000 km na elektróny
Z toho 50% z FVE

Obrázek uživatele runner42

Tak co, už si můžete jít koupit boty?

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Nie, všetci tu chodíme bosí.

---

145 000 km na elektróny
Z toho 50% z FVE

Obrázek uživatele runner42

A učíte se maďarsky. Já vím.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan podporující referendum o setrvání v EU.

Obrázek uživatele Krueger

Odstehuj se do Ruska kdyz ho tak milujes, vem si tam celou familii o trech generacich a plakat Putina si nalep na hajzlik a muzes si to delat pri pohledu na tvyho milacka :)

Ty vieš všetko. Už si to tu viackrát dokázal :)

---

145 000 km na elektróny
Z toho 50% z FVE

Už se tím naočkoval Okamura nebo skočil z okna?

Obrázek uživatele Cipísek D

Kentucky bez teslího autopajlota

https://www.youtube.com/watch?v=bDaQZUzJCNM

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Obrázek uživatele CyberHippy

...jsem zvědav, kdy už konečně spustí výrobu těch slibovaných elektromobilů ...zatím jen baňatý ENYAQ... s tragickým dojezdem...

Obrázek uživatele Cipísek D

no to příjde postupně do roku 2035 přeci. Nebo snad myslíš že těch 1,2milijonu popelnic co ročně ted produkují tak řeknou, srr na to odepíšem to, vodvezou to do sběrnejch a zfleku začnou přestavovat na elektro bo co?? :)

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Obrázek uživatele Cipísek D

šáde 2021 = 1.300.000 autopopelnic : 1.000 elektromobilů ... ;))

https://kcc-hho.webnode.cz/

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

1,3 M aut, jsou pro ŠKODU AUTO, bohužel už pouze dějiny. Teď je úspěch 1 mil. .

Obrázek uživatele Cipísek D

jj tak ted to bude asi 1.000.000 ku 1.000 ?? ;)

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Obrázek uživatele Cipísek D

.

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Obrázek uživatele Anonym123

ak dokázali to, čo je tu napísané, tak sú fakt dobrí vo vzbudzovaní tých správnych pocitov.
ebudete radi, ale v česku sa máte jak prasce v žite. reptanie je možzná národný rys, ale reálne ste masírovaní novinami, tv, politimi o tom, že je všetko zle a iba *** vás spasí!
a teraz vám automobilka dodá auto, kde nemuseli nič urobiť, iba vás spracovali a vy (u)vidíte priestrannejšie auto.

Je to smutné . Snad bude Škoda auto existovat ještě po roce 2030, zatím to tak nevypadá. Úplně jim ujíždí vlak. Člověk by si řekl , že to je pouze tím co VW dovolí , ale pak se vždy bavím s pár lidmi ze Škodovky , a když slyším ty názory , tak je to na krach. Jestliže se i nadále budou ve vedení prosazovat tyto názory , tak to fakt nedopadne dobře.

Obrázek uživatele Cipísek D

:))) https://www.seznamzpravy.cz/clanek/z-csa-zbyla-dve-letadla-a-100-lidi-snad-preziji-veri-spolumajitel-152455

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Škoda nejde v čele pokroku, ale co je potřeba, to zvládne

To víte, když byli lidi, co měli jiné názory, byli ostraněni...největší svinstvo světa je politika, jedno na jaké úrovni.

---

Co je na tomto autě hybridního ???

Obrázek uživatele Cipísek D

no má to přeci alternátor a 12V dobíjecí bateryji ;)) Ví někdo jesi to má už konečně ten externí dobíjecí port na tu autovybíjející se autobateryji 12V ??

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Vyřadí nutnost vyšlapnutí spojky při startování a bude zase možné jet přes rychlost na startér?

---

Jeden by po těch velkohubých prohlášeních šefa koncernu čekal, že to už bude EV na MEB platformě. A oni místo toho chystají další generaci spalováku.

V ceske kotline se smradek drzi vzdy nejdele. Ve svete uz na to prisli, ze EV je nejlepsi forma mobility. Do Ceska se to dostane s obvyklym zpozdenim. Rika se tomu retardace.

Je moc dobře Vendulko, že jsi schopen pregnantně pojmenovat svůj duševní stav a rozpoložení svého já. Není moc takových, kteří jsou k sobě tak upřímní, jako Ty :-) :-)


ChargeUp! - Komplexní dodávka dobíjecích stanic a souvisejících služebAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobile-stationNabíječky elektromobilů CircontrolVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.