Škoda paroduje Teslu a Elona Muska: Superb má také cíl Mars

Jan Horčík - 15 Únor 2018

Škoda se, jako mnoho ostatních, zkouší svézt na nepřekonatelném marketingu značky Tesla. Svůj Superb proto v novém spotu vyslala směr Mars.auto Škoda Superb Tesla Dont Panic Elon

Škoda má nový spot #MissionToMars, ve kterém paroduje nedávný úspěšný start vesmírné rakety Falcon Heavy s elektromobilem Tesla Roadster na palubě.
foto: Škoda France

Vtip je samozřejmě v tom, že Mars je v tomto případě malé městečko ve Francii. Škoda Superb Sportline ale takovou cestu zvládne zcela bez problémů.

Na centrálním displeji přitom svítí nápis "Don't Panic Elon!" v narážce na nápis, který se skvěl na displeji elektromobilu Tesla Roadster vyslaném do vesmíru raketou Falcon Heavy.

Škoda se samozřejmě zkouší svézt na velké mediální vlně kolem elektromobilu ve vesmíru. Ale je to docela vkusné a na to, že jde o česko-německou automobilku, snad i vtipné. Navíc to lze brát i jako uznání toho co Tesla, SpaceX a Elon Musk dokázali.

A tady ještě skutečná cesta Tesla Roadsteru k Marsu. To kdybyste se náhodou potřebovali na start Falcon Heavy podívat po stodvacátéosmé:

Zpět na HybridPřidat komentář

naprosty suhlas hned s uvodni vetou. marketing znacky tesla je neprekonatelny. jen tak mezi reci. jeste pred par lety tady mnozi vypisovali jak tesla neda do marketingu ani dolar. ha ha ha.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tady je vidět ten propastný rozdíl, kde se pohybuje škoda a kde tesla. Ta vzdálenost je ohromující.

pokud mluvite o marketingu, mate svatou pravdu.

Traparna od Skodovky...

Té jak jedna povídka ze starejch Bakalářů za socíku, kde se týpek vsadil už nevim vo co, že se za hodinu vrátí z Mnichova. Na dalším záběru vjíždí na babetě do obce s cedulí Mnichov a na místní radnici si nechal dát štempl vo tom, že tam byl. No prostě fór k popukání, chápeš? ;D
Akorát nevim esli to byl Mnichov u Strakonic nebo Mnichov u Domažlic.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Obrázek uživatele Radovan

Tak to já z Ostravy-Poruby jezdím na elektrokole za +-15 minut na Žižkov. Jen ne do Prahy, ale do Ostravy-Plesné, místní části Žižkov. Pokud hledám exotiku, vyrážím na 2 km vzdálené Mexiko u Klimkovických lázní. Ale mohu se hecnout a užít si na Mexiku až u Orlové. :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 62 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 21 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obrázek uživatele ozana

A co třeba na Kamčatku (Petřvald okr. Karviná)? Z Plesné cca 30km. Nebo Eldorádo (OV-Michálkovice)...

---

Jezdím na proud, najeto 75 tisíc km. G-E STROMOS 7,5 let a 78 tisíc km.

Obrázek uživatele Radovan

Přesně jak říkala soužka učtelka za komančů - děti, vy máte krásnou budoucnost, u nohou vám leží celý svět. A měla pravdu, ani nebylo potřeba stříhat dráty na hranicích :-(

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 62 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 21 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

off

Bjorn si v Americe hraje tetris s M3 od You You a kupodivu nacpal do kufru 2 velký kufry a ještě zbylo místo na menší bágly.
https://youtu.be/nWjQn2aItlE

You You kterej uděla spanilou jízdu po Americe se svou bílou M3 jí teď přiveze do Evropy, kterou celou projede křížem krážem a přitom 2x projede krzevá ČR a jednou krz SR.
Mapa trasy
https://www.facebook.com/tsla3/photos/a.845017459003058.1073741828.842475039257300/879748292196641/?type=3&theater

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Todle má bejt oficiální reklama automobilky ve Francii. To snad nemyslej vážně, vždyť to vypadá že to pro mějakýho lokálního dýlera natočil průměrnej youtuber za 5 korun. No asi to těm křupanskejm frantíkům stačí. Režije a výprava je naprosto úděsná, pokud vůbec nějaká.

Našel jsem na jejich kanálu i poutací reklamu na elektrickou Škodovku https://www.youtube.com/watch?v=3Us5588Wv-M

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Já mám Škodu rád, poslední Superb je pecka. Ale tohle si prostě měli odpustit. Je to hodně ubohé a já bytostně nesnáším parazity.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je klasika, tesla leti vesmirom a ostatny iba prezentuju, ze idu na mars. To iste ako pri EV. Tesla vyraba a predava a ostatny iba prezentuju, slubuju, ukazuju koncepty ze raz mozno o 5 rokov ci viac aj nieco daju. Ubohy ropaci. Chudatka.

Nahodou, me to prijde celkem vtipne (a i svym zpusobem poucne - kolik z vas vedelo, ze existuje vesnice Mars?).
A lepsi, nez kdyby cestovali do estonske Ku*dy :):):)

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Práveže pre škodofku by to bol ten pravý ciel :D
trápna škoda...

Mě to nějak vtipný nepřijde, každopádně tam určitě dojeli bez jediného dotankování :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

PR škodovky čumělo s otevřenýma hubama jak se dělá celosvětová reklama a tohle trapný video je vše co vypotily.

Já si to video úmyslně ani nepouštím. Nebudu jim zvedat sledovanost. Jsou to ubožáci. Je mi jich líto.

Obrázek uživatele Krueger

Stydim se ze Skoda je puvodem z Cech, nechtej si ji skopcaci odvezt do reichu? Muzou to tam montovat ti imigranti co prisli do EU za praci :-)))))

Z ceskeho pohranici pracuje hodne lidi v Nemecku. Nemci je stravi stejne jako jine cizince.

Obrázek uživatele Krueger

Ses asi mimo, nemci tyhle migranty vubec netravi, jen drzi hubu a krok a kdyz se nekdo ozve tak je hned nacek :-((

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vtipné to sice je, ale také dost ubohé. Škoda se jen těžko může srovnávat s Hyundaiem, natož s Teslou. Moje firemní Škoda Yeti holobyt edition šnek power by mohla vyprávět. Když jsem do toho poprvé sedl, myslel jsem si, že někdo ukradl polovinu tlačítek a místo tlumičů dal jen tyče, ale ne, oni to prý takto opravdu chtěli vyrobit a vyrobili. Neuvěřitelné, jak jsou dnes lidé nenároční.

Pak pokud vám dali nebo jste si sám vybral firemní auto, nechápu proč nám dokazujete jak jste hloupý. Buď to máte zadara tak sakra držím hubu a krok a nebo jsem si to vybral sám a pak no comment.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Když má firma 200 stejných aut, těžko si vyberu jiné. A že jezdí zadarmo je sice super, ale jezdí jen v rámci práce. Na doma bych si musel připlatit 1% z pořizovací ceny měsíčně (to jistě víte) + platit naftu, takže raději jezdím Leafem, který je asi milionkrát pohodlnější. Aspoň si od drncání odpočinu. Chápu, že drncání je u škodovky takový životní styl, ale zrovna mě nebaví, škodovku zkrátka nechci.

off

a tentokrát něco z novinky.cz
Česko masové dobíjení elektromobilů zvládne, tvrdí energetici
Trend vzbuzuje otázky týkající se pravidelného dobíjení elektromobilů. Zvládne to přenosová síť bez větších problémů? Energetici říkají, že ano.
https://www.novinky.cz/ekonomika/462515-cesko-masove-dobijeni-elektromobilu-zvladne-tvrdi-energetici.html

Do diskuze jsem se radši nedíval :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak to se doporučuji podívat na komentář, smál jsem se a plakal zároveň celý den ;-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A kde ta diskuze na těch novinkách je? Já tam totiž žádnou nevidím. A taky bych se rád zasmál.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mílíš se milý Radstone, video je dílem škoda France a o nějaké Tesle v Reichstagu VW na poradách nepadlo ani slovo. 5 let maj ještě klid.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pobavilo :)

Obrázek uživatele Marty

Jen jestli nepanikaří páni pohlaváři ve škodovce. ;-)

Já myslím, že určitě. Jsou v pytli jak bylo napsáno v jiném článku na hybridu.

Trochu mimo tema, ale zajimave: V Nemecku na Universite Duisburg zjistovali jaky vyznam na spotrebu ma vyssi vaha u EV. U Tesly S zjistili, ze zatez 300 kg ma za nasledek zvyseni spotreby z 17,77 kWh/100km na 17,87kWh/100km +0,6%. A u BMW i3 o 4,4%. Jednoznacne zjistili, ze vaha neni u EV zase tak dulezita a proto neni nutne pouzivat drahe materialy. Hlinik, Magnesium a Carbon jsou nejen drahe, ale jejich vyroba je znacne energeticky narocna. Zase plus pro EV. Pristi BMW i5 uz nebude mit zadne zbytecne materialy kvuli snizeni vahy. Dospeli k nazoru, ze je lepsi inteligentne snizit spotrebu klimatizace nez exoticke materialy.
https://www.uni-due.de/~hk0378/publikationen/2017/20171203_WAMS.pdf

keď som to napísal ja, odborníci sa išli zjaviť.

Obrázek uživatele Josef

Hmotnost je ovšem u malých aut problém, protože výrazně zhoršuje jízdní vlastnosti. U auta velikosti Tesly pár set kilo navíc nevadí. U auta velikosti Nissanu Micra už to vadí hodně.

Ono zde jde o vyssi konstrukcni hmotnost. Kdyz se vynechaji nakladne lehke kovy a carbon. U maleho auticka je uspora nebo vicevaha umerna zakladni hmotnosti. Takze vas argument neni zase tak padny. Tento test mel pouze zduraznit, ze setreni vahy neni zase tak dulezity. Coz ovsem my elektromobiliste jsme vzdy tvrdili. Ale ted je to i odborne zadokumentovane. Pani v automobilkach jsou zrejme absolutni amateri, specielne v BMW, kdyz se pokouseli za kazdou cenu snizit hmotnost i3 a tvrdili, ze je to kvuli dojezdu.
Po letech se setkaji dva inženýři z BMW: "Člověče, když pomyslím na to, jaký jsem já inženýr, tak se normálně bojím jít k doktorovi!"

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

BMW se snažili i3 udělat co nejvíce ekologické a recyklovatelné auto, levné v BMW se nesnažili, protože dobře ví, že to neumí.
A o co se snažili, to zvládli velmi dobře a kvalitně, teda s jedinou výjimkou ten unikátní ošklivej tvrdej ekologickej volant.

Carbon neni ani ekologicky, ani ekonomicky a vubec nejde recyklovat. Jsou ruzne moznosti proc tam nasr*li carbon. Chteli otestovat carbon v serii, ale nechteli to risknout v masovem meritku. Nebo chteli snizit hmotnost aby byl vetsi dojezd (a tim se ukazalo jaky jsou tam nuly). nebo chteli umele zatizit cenu elektriky, aby se mohlo rict ze to je neekonomicke.
Carbon je tam absolutne na houno. proto v dalsich EV uz nebude.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

"Carbon neni ani ekologicky, ani ekonomicky a vubec nejde recyklovat." ..takovouhle masu nesmyslu do jedne vety fakt jde nacpat? Slusny...

no víte, já myslím, že to spočítané mají. Jde o to, že nemá cenu udělat levné auto s drahou baterií. To je jeden aspekt. Další jsou dynamické vlastnodti, které jsou tím lepší, čím je auto lehčí. Pak jsou tu jízdní vlastnosti. Baterie je těžká a je v podlaze. Lehká karoserie to opět podtrhne. Těžiště je proklatě nízko, auto sedne jako přibité, i když je relativně vysoké. Pak tu máme opotřebení brzdových destiček, ložisek a pneumatik. No a teprve pak se můžeme začít pídit po dojezdu. Mě to smysl dává. Prostě za vyšší cenu si koupíte něco, co se liší od běžné produkce nejen trakcí, ale i v dalších parametrech. Samozřejmě, my méně nároční si klidně koupíme levnější a těžší plechárnu, kdyby byla. Nebo nekoupíme. :-) Proč ne.

---

hariprasad

Obrázek uživatele Alien5

Hm trapny..

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz
TX 100D.

Obrázek uživatele Radovan

Tak už je to tady! Škoda začala v kategorii Superb brát Teslu vážně. Protože pokud doposud existovali zákazníci, kteří o Tesle nevěděli nebo ji ignorovali, tak tady jim Teslu připomíná Škodovka sama. Podobně jako nedávno v USA si opakované prodlužování termínu dodávky Tesel bralo na paškál BMW.
Jak to říkal ten holohlavý brejlatý Móhandás Karamčand Gándhí, zvaný Mahátma Gándhí? "Nejdřív tě budou ignorovat. Pak se ti budou smát. Pak proti tobě budou bojovat. Potom zvítězíš."
Myslím, že Tesla versus spalováci, je ve fázi 2. Ignorace to už není a boj ještě asi taky ne. Ale mohu se mýlit....

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 62 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 21 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

"Nejdřív tě budou ignorovat. Pak se ti budou smát. Pak proti tobě budou bojovat. Potom zvítězíš."

přesně, viz. třeba Okamura :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Přesně tak, mýlíš se.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Skutečný boj začne v roce 2019 a Škoda se přidá o rok později (doufám že to zpoždění alespoň bude dohánět velkým kufrem).

K chytrý škrabce tentokrát přidaj ještě chytřejší kulich :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Určitě, mají se tam vejít dva kočárky :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ten boj je asi vase zbozne prani,ale ono to vypada na prirozenou evoluci rizenou cenou a emisnimi normami.

Obrázek uživatele Radovan

Proč myslíte Anonyme, že bych si měl boj zbožně přát?

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 62 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 21 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Proč, to víte jen vy sám. Ale z Vašich příspěvků je to více než zřejmé.

Obrázek uživatele Radovan

Aha, zeptám se ve své schizofrenní chvilce svého druhého já, možná to bude vědět :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 62 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 21 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů Circontrol

Newsletter