Škoda Octavia G-TEC ujela 1700 km na jednu nádrž

redakce - 18 Srpen 2015

Škoda Octavia se opět blýskla na ostře sledovaném poli ekonomiky provozu. Standardní liftback s motorem 1,4 TSI/81 kW G-TEC absolvoval cestu z Prahy do norského Trondheimu s průměrnou spotřebou 4,32 l Naturalu 95 a 2,85 kg CNG na 100 km.Škoda Octavia Style 1,4 TSI G-TEC se vrátila z Norska a chlubí se rekordem<br />
v nízké spotřebě. Oficiálně potvrzeno: průměrná spotřeba 4,32 l Naturalu 95 a 2,85 kg CNG na 100 km, dojezd na jedno natankování 1700 kilometrů.

Škoda Octavia Style 1,4 TSI G-TEC se vrátila z Norska a chlubí se rekordem
v nízké spotřebě. Oficiálně potvrzeno: průměrná spotřeba 4,32 l Naturalu 95 a 2,85 kg CNG na 100 km, dojezd na jedno natankování 1700 kilometrů.

foto: Škoda Auto

TISKOVÁ ZPRÁVA

K cestě byla použita běžná Škoda Octavia ve výbavové verzi Style bez jakýchkoliv dodatečných úprav. Trasa vedla z Prahy přes Rostock, Kodaň, Göteborg a Oslo do Trondheimu, kde se konalo letošní setkání příznivců mladoboleslavské značky tzv. Škoda Tour 2015.

Na rozdíl od jednoúčelových ekomaratonů zaměřených na co nejnižší spotřebu šlo v tomto případě o jízdu v reálných podmínkách. Ve voze cestovala dvoučlenná posádka s adekvátním množstvím zavazadel. Naměřené hodnoty lze tedy považovat za realistické a v praxi dosažitelné například při cestách na dovolenou.

Rekordní jízda odstartovala na čerpací stanici v Praze 6, kde byly obě nádrže naplněny. Na CNG dojela Octavia téměř do Rostocku, plyn došel po 531 km. Dál se tedy pokračovalo na benzin. Posádka nocovala první den v Kodani, druhý den kousek před Oslem.

Teprve po dalších 1169 km se Octavia v náročném stoupání u městečka Alvdal zastavila definitivně, což znamená, že na jedno natankování urazila přesně 1700 km. Tyto hodnoty byly zapsány do databanky Muzea rekordů a kuriozit Pelhřimov jako nejdelší vzdálenost ujetá se sériovým vozem Škoda Octavia.

Opětovným naplněním obou nádrží se zjistilo, že vůz spotřeboval 15,152 kg plynu a 50,51 l benzinu. Z toho vyplývají průměrné spotřeby 2,85 kg CNG na 100 km a 4,32 l benzinu na 100 km.

Škoda Auto vidí ve stlačeném zemním plynu perspektivní alternativu ke klasickým pohonným hmotám, jako jsou benzin a nafta. Škoda Octavia je po modelu Citigo druhým modelem značky, který se standardně nabízí ve verzi na stlačený zemní plyn - .

Přeplňovaný motor 1,4 TSI je schopný spalovat jak benzin, tak plyn. Disponuje největším výkonem 81 kW (110 k) a maximálního točivého momentu 200 N.m dosahuje v rozmezí od 1500 do 3500 min-1. Octavia s ním akceleruje z 0 na 100 km/h za 10,9 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 195 km/h.

Zásluhou výhodného umístění tlakových nádob na speciálním rámu pod podlahou zavazadelníku, jehož základní objem činí 460 litrů, není omezena velkorysá nabídka prostoru pro posádku a její zavazadla.

I Octavia na zemní plyn tak poskytuje vysoký komfort cestování a dostatek místa. Tyto přednosti spolu s ekologickým a ekonomickým provozem oslovují stále více zákazníků. Od uvedení na český trh v červnu 2014 se prodalo již více než 1600 vozů Škoda Octavia G-TEC.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobrý den všem,
Skodu Octvii 1,4 CNG kombi vlastním již 3 roky a jsem s ním nadmíru spokojen. Nevím jak se mohli dostat na popisovanou spotřebu, mám zkušenost s opatrnou jízdou na jednu nadrž CNG 440km a na benzim 800km. Mám také zkušenost s krátkými jizdami kde se vyprázdní nádrž CNG za pouhých 300km. Tak žiju realně na zemi a tyto články s rekordy, kteří jedou 1500km rychlostí 60-70km, beru s rezervou.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

cng není jenom vrt, dá se vyrábět i jinak, třeba z odpadu nebo za využití el. energie, takže ani není potřeba vrt, ...nezatracuju elektrická vozidla, ale ze skušenosti na Německém mopedu Elmoto HR2 vím, že náhradní baterie je velkou investicí a co potom do vozidla, to abych vydělával ranec a to buď na el.vozidlo, nebo se vrátím k fosíliím a budu se snažit živit i rodinu... a další, elektrika se někde musí vyrobit, to také něco stojí, distribuce atd, a až příjde doba elektrických vozidel a elektrika bude drahá jak dnešní benzín a nafta, tak budou dnes elektrovyznavači brečet a budou vzpomínat na zatracované CNG... a mám takový pocit (nemám zkušenost), že pokud budu někde nabíjet vozidlo elektrikou někde na rychlonabíječce, tak to není zadarmo a výjde mě to min. jako cena CNG (1km/1kč), takže zatím v elektrovozidle výhodu nevidím

A i kdyby elektřina z nějakého důvodu podražila (a byla technologie na oddělení spotřeby domácností, nebo nebyla a lidi by neremcali), tak v tu dobu budou ostatní paliva stále na násobku protože... *kvízová otázka za dva bludišťáky* ;-)

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

noční proud je za 0,5Kč/1km
dotovaný tepelný čerpadlo je za 0,25Kč/1km
vlastní solar na střeše díky kterýmu se ti zbytečně nevohřejvá barák je za 0Kč/1km
a nesejčkuj furt když nevíš jak na to, ale zeptej se at ses chytřejší :)))

Obrázek uživatele ozana

rychlonabíječka ČEZu - paušální platba 450Kč za čtvrtletí

---

Свободy Алексею Навальнomy!

Sprosté debily ignoruji.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jo bez daně a za měsíc. V podstatě lze počítat s tím, že stát dostane z EV podobné daně jako z fosilních aut, jinak to být ani nemůže, teď to při těch směšných počtech neřeší.

Obrázek uživatele ePavel

To bylo asi hodně dlouhých 1700km s takovouto spotřebou....
Jen kupujte takováto auta... Vladimír Vladimirovič vám jistě poděkuje...

---

Od r. 2013 najeto 370.000 el. km.
www.nabijecikabely.cz http://ts.la/pavel4572
Nekrmím Trolla42 a vulgární pablby.

Údaj o spotřebě CNG je trochu zavádějící. Z vlastní zkušenosti (sám jezdím služební octávkou G-TEC) vím, že objem plnění CNG závisí na více faktorech. Určitě rozhoduje teplota, čím větší teplo, tím více plynu. Nejsem fyzik, tak nedokážu popsat proč. Další otázka je, kde bylo natankování CNG, protože čím vyšší nadmořská výška tím míň plynu. Také záleží pod jakým tlakem je plněno. Na benzín vůbec nejezdím, ale i tam se může fixlovat. Jako PR dobré, ale nepoužitelné do praxe. Jako alternativa k naftě přijatelné, bohužel jen malý posun k ekologické dopravě.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Není to spíše naopak vyšší teplota nižší obsah?

A za další, nebude tvůj postřech o "plnosti" spíše ovlivněn tlakem co dokáže dodat kompresor plničky v závyslosti kolik už lidí čerpalo a tak vyrovnávací lahve jsou tu méně či více plné...

Právě, že jezdím také na CNG a plním ráno "ve stejný čas" a naplním více kg v zimě. A co nacpu je spíše než teplotou natož nadmořskou výškou ovlivněno tsanicí a jejím kompresorem, kde doporučuju vyzkoušet uherské hradiště, když v praze nacpu 15kg a jsem rád, tak v hradišti 18,5...

S tou teplotou nám to říkal zástupce firmy, od které jsme přebírali auto, opravdu netuším. Plyn je trochu jiné médium než tekutý benzín a dle mého laického názoru spočítat přesně spotřebu není jednoduché ba nemožné v běžném provozu a v PR článku bych tomu nevěřil ani náhodou.
Ještě k tomu, že prý "normální provoz, žádný ekomaraton". Kdyby to ujel pan Gerhard Plattner sám bez zavazadel, tak bych tomu i věřil. Ale ruku na srdce kdo jezdí po dálnici 70km/hodinu, nebo se drží kamionu jako klíště.

Tak zástupce firmy je samozřejmě mimo. V zimě do auta nacpete víc.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jenže oni to byly dvě nádrže
1x CNG
1x Benzín

nicméně tyto titulky jsou naprosto zavádějící, když dáte do mercedesu třeba 300 l nádrž dojede ještě dál...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Teď nechápu, pokud je to sériovka v čem máš problém? To jako, když škoda bude montovat 2x větší benzinovou nádrž jak mercedes, pak opět napíšeš "ale kdyby mercedes měl 2xvětší nádrž..."?

Srovnává se sériové auto vs sériové, ty chceš srovnávat seriovku vs upravené mercedes...

Takže za mě zavádějící jsi ty, protože proč? Pak se dočkám, že koupím počítač a někdo jako ty přijde a začne říkat, ale kdybych si já koupil další disk budu mít stejně velké úložné prostor... Na to je odpověď jedna, když je někdo...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

přesně, toto je jen pro srandu rakovinovým autům
MY CHCEME ČISTÉ ELEKTRO! Jiný, nový auto JÁ nikdy nekoupím, jen elektro.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ELEKTRO není čisté a zatím nebude! Z čeho se vyrábí elektřina v ČR i v Evropě? Převážně z uhlí nebo jádra a to dělá co? KOUŘÍ sajrajt do vzduchu! Mozek si vyndejte z pr***le elektro blbci.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

elektriky jako sraček hochu

energostat.cz/elektrina.html

Chceš říct vtip?

Víš proč putin kašle na globální oteplování? protože chce globálně oteplit svoji sibir aby mu roztál sibiřský permafrost a mohl těžit více CNG ;)

Obrázek uživatele Radovan

Tady je na místě pro nadávající ropáky uvést aktuální údaje z Energetického regulačního úřadu Podíl instalovaného
výkonu v elektrické soustavě ČR rok 2014 Parní 50%,
Paroplynové 6%, Plynové a spalovací 4%, Jaderné 20%, Vodní 5%, Přečerpávací 5%, Větrné 1%, Fotovoltaické 9%. Přičemž ty nejvíce zastoupené parní mohou spalovat kromě uhlí cokoliv dalšího. Jinými slovy pokud beru elektřinu pro elektormobil bez rozmyslu z jakékoliv zásuvky, pak statisticky jen 50% z ní je vyrobeno v parní "špinavé" elektrárně.
Detaily na stránce 23 http://www.eru.cz/documents/10540/462820/Rocni_zprava_provoz_ES_2014.pdf/933fc41a-ad79-4282-8d0f-01eb25a63812
Ovšem kdo má elektromobil a může, tak nabíjí z fotovoltaiky, větru nebo vody. Ostatně můžete si dohledat článek o prvním kupci elektromobilu Peugeot Ion tehdy za skoro milion korun, majiteli malé vodní elektárny. Mně se např. právě nabíjí elektrokolo v kanceláři v areálu, kde se z okna koukám na fotovoltaiku na střeše protější budovy a líně se otáčející vrtuli na stožáru větrné elektrárny vedle ní.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 94 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 46 tis. km (60 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele ePavel

Samozřejmě že EV není úplně čisté, to máte naprostou pravdu. Jde o to, že spalováci jsou daleko horší. To je krásný argument, že elektro auta spotřebovávají elektřinu z uhlí. A na co jezdí spalováci? Na benzín - a co je benzín? Dokážete si představit kolik elektřiny je potřeba na Rafinaci ropy? Kolik elektřiny na těžbu ropy? Kolik elektřiny na přepravu ropy? Kolik elektřiny na všechny další činnosti spojené s výrobou paliva a třeba provozem těch tisíců čerpaček u nás v malinkaté, ČR? Ano, té hnusné elektřiny z nečistého uhlí. T technického hlediska vyrobit energii pro pohyb z uhlí ve velké elektrárně je daleko efektivnější, než ji vyrobit vlastním malým spalovacím motorem. Už jen to, že odpadní teplo lze také využít na rozdíl od auta.

---

Od r. 2013 najeto 370.000 el. km.
www.nabijecikabely.cz http://ts.la/pavel4572
Nekrmím Trolla42 a vulgární pablby.

Ten nadpis je zľahka bulvárny - malo by byť "na jedno natankovanie", nie na jednu nádrž.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nemělo by pod obrázkem být napsáno "Oficiálně potvrzeno: průměrná spotřeba 4,32 l Naturalu 95 nebo (namísto a) 2,85 kg CNG na 100 km"?

Oboje je pravda, nádrže jsou tam dvě. Jedna na CNG, jedna na benzín.

---

hariprasad

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je evidentní ,že ty prodeje nejdou podle představ tak tlačej na pilu co to jde. S tím finančním zázemím co mají to budou chválit i pro úplnou ptákovinu jako je extra dojezd. Možná potřebují více času na to něco vymyslet s tím elektromobilem ,ale toho moc nezbývá a jsou tu hráči s 10letým náskokem. Takže zase nic. Zdravím Teslu, Nissan, GM, Renault a BMW.

Ach jo, to je zase PR. Má to vlastně dvě nádrže, a vleklo se to celou dobu jako šnek. Jeli to cca 2-3 dny (2 noci), takže průměrná cestovní rychlost při jízdě kolem 16h/den (něco přes 32h celkem) je kolem 50km/h.

---

hariprasad

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zas další fosílie, která jednou dojde.
Toto není pokrok ale úkrok stranou
Je to výhodné, dočasně, než přijde uhlíková daň.

Pak budou zas tiskovky na téma s vodíkem až do Portugalska.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To bylo zas zbytečně propálených 15 kg plynu a 50 litru benzinu...
CNG oktávku netřeba testovat, věříme že za tolik jezdí. Problémem je že zas a jenom spaluje benzín/cng = VYPOUŠTÍ CO2 a není kde pořádně tankovat CNG.
A hned potom je na scéně ten problém ohledně moralky VW...

NEMÁME ZÁJEM DALŠÍ DESETILETÍ JEZDIT SPALOVACÍ POPELNICÍ CNG
chceme elektromobil jako je TESLA MODEL S/X/3

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

kecy, kecy, tankovat je kde, a míst je dost, pumpy přece nepotřebuješ po dvou kilometrech jak je běžné v dnešních městech, cng pohon má dostatečný dojezd, stejně tak možnosti tankování, příklad ode mě: Kolín CNG- Kutný Hora CNG- Milovice CNG- Pardubuce CNG- H. Králové....atd, atd.... jinak vlastním Octu G-tec a spokojenost a na Teslu mít nikdy nebudu, stejně tak dalších milion lidí tady, a problém v dobíjení, kde? a pokud bude všude dostupné, tak abych projel republiku nebo Evropu, tak projedu stejné peníze jako s CNG ale s mnohem příznivější pořizovací cenou vozidla

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no ja sem zvyklej benzinku 5km vod baráku a 10km cestou další ale jako jezdit 30km jen pro CNG a 30km zpět je pro me pitomost. Já rači budu tankovat elektrošťávu doma v garáži ze zdi ;) at si €jrosoc vláda trhne :)
jo a plničky v ČR: 85ks CNG versus 900ks LPG
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/
:))))))))))))))))))))))))))))))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hele rakovino,
kam ti mají posílat podíl z vyhořeného jaderného paliva, které se požilo na výrobu elektřiny pro "čistá" elektroauta?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

elektriky jako sraček můj milý ;)
energostat.cz/elektrina.html
kcc-hho.webnode.cz/ropa/elektrina/
youtube.com/watch?v=W1bIhKrwzoY

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Seš kokot. CNG plniček je dostatek případně si můžeš koupit domácí. LPG je furt ropnej produkt, CNG je eko. Na Teslu člověk s průměrným platem v ČR (na kterej 66% nedosáhne) nikdy mít nebude. Co je na tom tak těžkýho pochopit?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ty seš kokot. CNG je porát spalování a CO2 a global klima. Je to politika €jrosoc vlády, o nic lepší jak LPG, plasty se budou vyrábět i nadále ;)
JEZDÍME s LPG na 900ks čerpaček AT SI CNG TRHNE !!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kokot seš ty "Rakovino".
Rakoviny, astma a alergie jsou i důsledkem jiných činností.
Osobní doprava má na znečištění jen minoritní podíl! Co třeba energetika, zemědělství, nic? Co podíl špatné stravy, znečištěné vody, stresových faktorů, výsledků jaderných testů či havárií na onemocnění, nic?
Když budeš jezdit s elektromobilem, zjisti si kolik energie u nás pochází z uhelných elektráren a kolik vyprodukují znečištění vč. radioaktivity, kolik z jaderných, jejichž palivo se bude muset někde skladovat. Co výroba samotné Tesly? Zelená jak žabička viď? A co třeba fyzika, že je třeba Tesla těžká a na její rozpohybování je potřeba více nergie než na mnohem menší, úspornější auto, byť se spalovacím motorem.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

MĚ SOU UPRDELE JINÝ ČINNOSTI TY KRTÉNE !!! MĚ ZAJÍMA PODPORA ELEKTRO A LIKVIDACE CNG A JE MĚ UPRDELE CO SI VO TOM MYSLÍŠ TY ZASR KRTÉNE !! :) Dobrý?? Je to lepší :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vezmi si pilulku Ty debílku!
Takovýmhle vystupováním elektromobilitě opravdu pomůžeš Ty prosťáčku.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

potřebuješ zašmrdlat?? cng oktávka je sračka všichni to vědí i ty :)) ještě??

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ho nepřesvětčíš, když dojdou argumenty bude ti vyčítat, že jsi na zahradě zašlápl chrousta...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

chrousta si klidně slupni ale CNG ti na úkor ELEKTRA nedám ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jakpak, není lepší? Víš vůbec jak se dostaneme k LPG a jak k CNG? CNG stačí "navrtat a trubkou poslat", kdežto LPG, musíš navrtat, poslat, rafinovat a ze zbytku po rafinování pak ještě autem dovést na místo plničky.

Takže rakovino, když pporovnáváš "ekologiu", pak se trochu vzdělej i v technice kromě toho jak zelené jsou louky a že kdo zašlápne mravenca ničí civilizacu...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Omyl chlapče, pro CNG musíš navrtat zemi a zaplatit rusáka aby ti ho poslal. A ještě u toho vypouštích CO2. LPG je odpadní plyn při zpracování ropy na plasty. Budeš mě snad tvrdit, že se obejdeš ve svým životě bez plastu?? NEOBEJDEŠ, TAKŽE ROPY SE STEJNAK DÁL BUDE ZPRACOVÁVATE.
kcc-hho.webnode.cz/ropa/
Mě osobně stačí TESLA v garáži a ty si klidně trhni. :)) Už je to lepší?? ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ehm a z čeho se dělá u nás elektřina? Z UHLÍ a to VYPOUŠTÍ co? CO2 jak svině! LAMO ELEKTRICKÁ, strč si Teslu v ČR do prdele a toč si tam s ní ať si vyrobíš čistou elektřinu. Až nabiješ Testlu za noc ze soláru nebo větru, tak i tak nebudeš mít čisté CO2 - jelikož se solár nebo větrník musí vyrobit a nějak pak eko zlikvidovat. :D Jinak CNG se dováží i ze severu!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jo a hlavně hochu, hlavně NEZÁVIĎ čecháčku :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

víc studuj a mín kecejb :))))

zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/vetrna-elektrina-z-more-roste-za-pololeti-se-pripojilo-na-600-elektraren-1219213

kcc-hho.webnode.cz/ropa/elektrina/

PS: a víc investuj abys nebyl na vocasu jako každej druhej ropák ;)

wave-promotion.cz/investice/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

benzínek v ČR : 3.600ks ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

dulezita jsou spise cisla dobudoucna

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

200ks CNG v roce 2018 proti 900ks LPG stále málo

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No tak se tě zeptám, když je těch 900 vs 200 tak otresných, že je to nepoužitelné.
dojíždím to práce, pravda po cestě mám jednu CNG (když zajedu do Olympie i 2). Kdežto LPG cca 5.
Takže pro mě pobíječe much my osvětli, v čem jsem omezen, když po cestě natankuju? Že nemůžu zastavit a tankovat 5x? Já mám zálohu 15l benzinu, takže nemám problém "počkat" na další otočku do práce...

Proč o CNG a plyvání se účastní lidé jako ty, co "ví", ale nikdy nevlastnili CNG auto? Přesně podobné kecy píšou proti elektromobilům trolové, co ho viděli na obrázku či v TV, ale plnou hubu znalostí proč to nelze použít...

P.S. já to CNG auto mám, to omezení co píšeš nemám, takže co, jsi lhář nebo tvoji kecy platí protože bydlíš někde v prdelákově, kde CNG je vzdáleno 50km, takže tvoje lži jsou platné jenom pro konrétní případ ne jako celek...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

neřeším v čem ty seš OMEZEN :)))))) Ale uvědom si prosimtě, že v týdle zemi nejseš sám a ta zbylá většina nemá takový přístup k CNG při cestě do práce jako ty i kdyby se postavilo 200CNG v roce 2020 :))))))
Každopádně i tak výhodnější pro spoustu lidí bude doma v garáži nebo v práci na parkovišti svůj elektromobil píchnout do zdí. Ať se de šáde klidně vysrrr :)))))))))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

S autem na CNG dojedu z Prahy do Prostějova na jedno natankování 15 Kg. Přijde vám to málo? S elektro autem za stejnou pořizovací cenu auta najedu maximálně 80 km. Myslím, že volba je jasná. Navíc abych si koupil Teslu S za 2 mega a za 10 let kupoval nový baterky za 180 tisíc je super kšeft. To mám 3,5 slušně vybavených CNG aut za cenu jedný Tesly. :D

Obrázek uživatele ePavel

Zřejmě jste asi nejel nikdy v tesle, když ji chcete srovnávat s tímto autem. Nemyslím to nijak zle, jen prostě nemůžete srovnávat teslu s oktávkou. Já bych mohl taky napsat, že za cenu této oktávky bych měl 10 trabantů a vyšší cena že se mi nikdy nevrátí. Já osobně když srovnám srovnatelné auta, tak tesla je z nich nejlevnější. A to už nemluvím o provozních nákladech... Když si vezmete kolik vás přijde servis třeba takové A8 za 10 let, myslím, že v porovnání s tím je cena baterie do tesly v celku směšná.

---

Od r. 2013 najeto 370.000 el. km.
www.nabijecikabely.cz http://ts.la/pavel4572
Nekrmím Trolla42 a vulgární pablby.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

TESLA MODEL S = 2,6 litra benzínu na 100 km
youtube.com/watch?v=W1bIhKrwzoY


ChargeUp! - Komplexní dodávka dobíjecích stanic a souvisejících služebNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.e-station