Škoda Octavia Combi: cena od 364 900 Kč

redakce - 05 Březen 2013

Novou generaci vozu Škoda Octavia Combi bude možné objednat počínaje 5. březnem 2013. Ceny začínají na 364 900 Kč za model Škoda Octavia Combi 1,2 TSI/63 kW ve výbavě Active. Oficiální uvedení na český trh proběhne v květnu 2013. Ještě v průběhu roku 2013 nabídku rozšíří také Škoda Octavia Combi 4×4 s pohonem všech kol.auto autosalon Ženeva Škoda Octavia Combi cena v ČR 364 900 Kč

Cena nové Škoda Octavia Combi začíná v České republice na 364 900 Kč. To je o 30 000 Kč víc než kde začíná cena klasické Škoda Octavia.
foto: Škoda Auto

Škoda Octavia Combi se představuje ve světové premiéře na autosalonu Ženeva 2013, a to i v provedení s pohonem předních i všech kol. Výstavní premiéru na břehu ženevského jezera slaví také Škoda Octavia.

S třetí generací oblíbeného modelu chce Škoda Auto ještě více posílit svou mezinárodní pozici a pokračovat v prodejních úspěších. V roce 2012 dosáhla automobilka nového prodejního rekordu, když zákazníkům dodala 939 200 aut (nárůst o 6,8 % oproti roku 2011).

Octavia – základ úspěchu

Velkým dílem se na tomto úspěchu podílela právě Octavia. Například na domácím, českém trhu je tato modelová řada s velkým náskokem nejprodávanějším vozem napříč všemi segmenty.

Octavia je synonymem pro značku Škoda – je naším klíčovým modelem,“ říká předseda představenstva společnosti Škoda Auto Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland.

„Jen několik týdnů po světové premiéře nového vozu Octavia představujeme v Ženevě další členy rodiny: modely Octavia Combi a Octavia Combi 4×4. Stejně jako liftback, i kombi představuje v každém ohledu velký posun vpřed. Ve třídě kompaktních kombi stanovuje třetí generace našeho bestselleru nová měřítka v oblasti prostornosti, kvality, designu, techniky a poměru ceny a nabízené hodnoty. Jinými slovy: za cenu běžnou v kompaktním segmentu nabízí přednosti vozu střední třídy. S novými modely Škoda Octavia – stejně jako s naší širokou, moderní modelovou paletou – máme dobrou výchozí pozici pro to, abychom i za současné komplikované situace naši mezinárodní působnost dále posilovali,“ říká Prof. Vahland.

Kombi hraje zásadní roli

Pro úspěch řady Škoda Octavia – a tím i celé značky – má kombi velký význam. Na jeho konto připadá více než třetina ze všech 3,8 milionů vozů Octavia, které byly doposud na celém světě prodány. Zejména v Evropě se Škoda Octavia Combi od svého uvedení na trh v roce 1998 stala bestsellerem.

V roce 2012 připadlo 23,7 % všech evropských prodejů značky na model Škoda Octavia Combi, v západní Evropě pak dokonce 25,2 %. V Německu, největším evropském a po Číně druhém největším trhu značky Škoda na světě, se kombi na prodejích řady Octavia v roce 2012 podílelo více než 92 %.

S 42 200 registrovanými vozy byla Škoda Octavia Combi v Německu v minulém roce nejprodávanějším dováženým vozem. Ve Švýcarsku se stal model Octavia Combi v roce 2012 s 9 446 dodanými vozy jedničkou v kategorii automobilů s karoserií kombi.

Škoda Octavia Combi – ceny a výbavy

Již v základní verzi Active s motorem 1,2 TSI/63 KW startující od ceny 364 900 Kč nabídne nová Škoda Octavia Combi rozsáhlý bezpečnostní paket, v němž nechybí elektronická kontrola stability (ESC) včetně multikolizní brzdy, sedm airbagů či dvojice úchytů Isofix/TopTether pro upevnění dětských sedaček vzadu.

V oblasti komfortu a funkčnosti nová Octavia Combi Active přináší mimo jiné palubní počítač, infotainment rádio Blues s USB vstupem, elektricky ovládaná okna vpředu, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka nebo zadní stěrač.

Vyšší výbava Ambition, která startuje od 429 900 Kč, přináší navíc například 16″ kola, přední mlhové světlomety, dálkové ovládání pro centrální zamykání, rádio Swing s CD/MP3, tónovaná skla či klimatizaci.

Verze Elegance

Ještě větším komfortem cestující zahrne Octavia Combi Elegance, jejíž ceny začínají na 504 900 Kč (s motorem 1,2 TSI/77 kW). Při prvním setkání zaujme 16″ koly Velorum z lehké slitiny a zadními světly v LED provedení. K odemykání, startování a zamykání vozu slouží bezklíčový systém KESSY.

O pohodu uvnitř se stará dvouzónová klimatizace Climatronic se senzorem kvality vzduchu a vlhkosti. Na podlaze jsou vkládané tkané koberce, přední sedadla jsou vyhřívaná. Z rozsáhlého seznamu standardní výbavy lze zmínit také difuzní osvětlení interiéru Catvision, kožený multifunkční volant, tempomat, Parking Assistant (senzory vzadu), nebo palubní počítač s displejem Maxi DOT.

Nová Škoda Octavia Combi je podstatně větší než její předchůdkyně, ale potěší i dynamicky-elegantním designem. Novinka se chlubí nejdelším interiérem ve třídě a největším zavazadlovým prostorem ve třídě. Jeho objem se oproti předchozímu modelu zvětšil o pět litrů na 610 l.

Bohatý prostor

Po sklopení opěradel zadních sedadel vůz odveze dokonce až 1 740 litrů, tedy o 85 litrů více než doposud. Se sklopeným opěradlem sedadla spolujezdce je nyní možno přepravovat předměty do délky 2,92 metru.

V oblasti přepravní kapacity však nová Octavia Combi neboduje jen prostorem, ale také řadou Simply Clever prvků. Vedle již z liftbacku známých řešení jako je škrabka na led ve víčku palivové nádrže, oboustranné podlahy v zavazadelníku nebo držáku na bezpečnostní vestu pod sedadlem řidiče nabízí kombi několik dalších novinek.

Premiéru ve voze má například variabilní mezipodlaha zavazadlového prostoru, odkládací kapsa na kabát pod roletovým krytem zavazadlového prostoru, nebo mechanismus sklápění opěradel zadních sedadel přímo ze zavazadlového prostoru.

Bezpečnost především

Škoda Octavia Combi dokáže splnit také řadu přání v oblasti komfortní a bezpečnostní výbavy. K dispozici jsou asistenční systémy jako Front Assist s nouzovou brzdou, Driver Activity Assistant (rozpoznání únavy řidiče), Crew Protect Assistant (proaktivní ochrana cestujících před kolizí), nebo Lane Assistant jako podpora jízdy v jízdních pruzích.

Dále jsou k dispozici komfortní systémy jako Adaptive Cruise Assistant (adaptivní tempomat), Intelligent Light Assistant (automatické přepínání dálkových světel) nebo nejnovější generace rádií a navigačních systémů.

Objednávky na modely Octavia Kombi začnou přijímat všichni obchodníci Škoda v České republice od 5. března 2013. V průběhu roku 2013 přijde na trh také Octavia Combi 4×4 s pohonem všech kol s mezinápravovou spojkou Haldex páté generace.

Další nové modely Škoda Auto

Modelovou ofenzívu značky Škoda podpoří také nové, atraktivní akční modely. V Ženevě automobilka poprvé představí akční modely Škoda Fabia Combi Monte Carlo a Škoda Roomster Noire.

Škoda Fabia Combi Monte Carlo je připomínkou 112tileté úspěšné sportovní tradice české značky. Nové kombi doplňuje dosavadní nabídku stejně pojmenovaného hatchbacku. Vychází z výbavové verze Ambiente, kterou rozšiřuje o dynamické prvky.

Poznávacím znamením vozu je sportovní podvozek v kombinaci s černými 16″ koly Comet a černým plastovým lemováním podél spodní části vozu. Do černa jsou laděny také B-sloupky, optika předních světlometů, maska chladiče a vnější zpětná zrcátka či střešní nosič. Linie střechy končí velký zadním spoilerem.

Okna mají vyšší stupeň zatmavení (SunSet). Pro akční model Fabia Combi Monte Carlo je v nabídce osm barev: červená Corrida, stříbrná Brilliant, bílá Candy, černá Magic, béžová Cappuccino, žlutá Sprint, šedá Steel a modrá Race. Pro vůz jsou k dispozici všechny aktuální motorizace modelu Fabia Ambiente.

V interiéru zaujmou sportovní sedadla v černočerveném designu. Strop a podlaha jsou černé. Kromě toho má Fabia Monte Carlo Combi také malý kožený paket: tříramenný volant, madlo ruční brzdy a hlavice řadicí páky jsou potaženy perforovanou kůží s červeným obšitím. Prahové lišty a kryty pedálů jsou z nerezové oceli.

Premiéru v Ženevě slaví také nový akční model Škoda Roomster Noire. Základem je výbavová verze Ambition, včetně palety motorizací. Jak prozrazuje název akčního modelu, prim na voze hraje černá barva. Roomster Noire je posazen na 16″ kolech Comet z lehké slitiny v černém provedení; stejný odstín má také optika předních hlavních i mlhových světlometů.

Černě lakovaná je pak maska chladiče, vnější zpětná zrcátka, spojler předního nárazníku nebo difuzor vzadu. Skla od B-sloupků dozadu mají vyšší stupeň tónování SunSet. V nabídce je pět barevných odstínů: červená Corrida, stříbrná Brilliant, bílá Candy a béžová Cappuccino volitelně v kombinaci s černou střechou, nebo vůz kompletně v metalické barvě černá Magic s perleťovým efektem.

Provedení interiéru akčního modelu Škoda Roomster Noire má spoustu prvků společných s modelem Fabia Combi Monte Carlo, především černo-červená sportovní sedadla či malý kožený paket (tříramenný volant, madlo ruční brzdy a hlavice řadicí páky) s perforovanou kůží a červeným obšitím. Také přední prahové lišty a kryty pedálů jsou z nerezové oceli.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

O škodovce uvažuju už několik měsíců, ale pořád nevím jakou motorizaci si vybrat. Už jsem sledoval, jaké jsou poruchy motoru , ale pořád nevím který z nich je ten největší držák. Mohl by mi prosím někdo poradit ?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Marketingové triky cenotvůrců dělaj divy :)

Obrázek uživatele Teq

Tiez ma to zaujmalo, cakal som aspon nejaku verziu oktavie na cng

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Co má Škoda Octavia Combi společného s hybridy, alternativní dopravou nebo průkopnickými technologiemi???

Obrázek uživatele Jan Horčík

A prečo tu nie je jediný článok o naftovom Renaulte Fluence alebo Kangoo? Aj na základe tých vznikajú elektromobily. Okrem toho ma zaráža, ako sa tu na jednu stranu kydá na naftu, a na strane druhej sa ospevuje nízka spotreba pod 4l. Aký je teda postoj magazínu hybrid.cz?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

.."Stejně jako liftback, i kombi představuje v každém ohledu velký posun vpřed."... to prece neni pravda, zadni multilink uz budou mit jen motorizace 110kW a vice "kvuli uspore nakladu". V reklame se u nas lhat muze, ale tady je to prevleceno za clanek... to je spatne.


ChargeUp! - Komplexní dodávka dobíjecích stanic a souvisejících služebAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobile-stationNabíječky elektromobilů CircontrolVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?