Škoda a Leo Express spojují své služby carsharingu
Platforma pro sdílení aut HoppyGo fúzuje s jinou carsharingovou službou SmileCar od Leo Expressu. Vzniká tak nová možnost propojení půjčování aut s autobusovou a železniční dopravou.
Zákazníci budou moci veškeré nabídky uceleného konceptu mobility objednávat a vyúčtovávat prostřednictvím jediné mobilní aplikace. Díky společnému podniku se HoppyGo stává jednou z největších platforem v České republice.
A protože je HoppyGo i nadále značkou Škoda Auto DigiLabu, stává se DigiLab současně jedním z největších poskytovatelů peer-to-peer carsharingu v České republice. Škoda tak učinila další krok na cestě od čistě tradičního výrobce automobilů k poskytovateli služeb mobility.
„Škoda chápe mobilitu jako ucelený systém, sestávající z vozidel a služeb. Škoda Auto DigiLab tento koncept důsledně realizuje, vznikají v něm nejrůznější nové obchodní modely,“ říká Andre Wehner, Chief Digital Officer české automobilky.
„Nový společný podnik Škoda Auto DigiLabu přitom v praxi realizuje dva důležité prvky: sdílenou ekonomiku a multimodální mobilitu s propojením více druhů dopravy,“ řekl Wehner při prezentaci společného podniku v Praze.
Jarmila Plachá, vedoucí Škoda Auto DigiLabu, zdůrazňuje: „Peer-to-peer carsharing je jedním z nejdůležitějších trendů mobility. Se společným podnikem HoppyGo tento koncept rozšiřujeme o multimodální dopravu. HoppyGo je důležitým krokem v dalším vývoji komplexních služeb mobility.“
„Náš společný projekt nabízí řešení všech dnešních problémů s dopravou, ať už s její udržitelností, infrastrukturálními omezeními ve městech a na silnicích, či problémů s dopravní obslužností. Naším cílem je, aby byl carsharing od HoppyGo dostupný v celém regionu střední Evropy a zejména tam, kde již staví vlaky a autobusy Leo Express,“ uvádí CEO společnosti Leo Express, Peter Köhler.
Škoda Auto dnes nový společný podnik představila při zahájení akce ,Smart Mobility Hackathon‘ v Praze. Při této soutěži, kterou Škoda Auto DigiLab podporuje z pozice partnera a spoluorganizátora, zúčastněné týmy navrhují a vyvíjejí projekty individuální mobility budoucnosti.
Škoda Auto DigiLab nejprve etabloval HoppyGo v Praze. Majitelé aut, kteří chtějí své vozy pronajímat, a zájemci o tuto službu se velice rychle a jednoduše vzájemně najdou pomocí aplikace v chytrém telefonu. Do poolu vozidel patří vedle různých modelů značky Škoda i vozy jiných značek.
Zapojení železniční a dálkové autobusové dopravy a integrace platformy „SmileCar“ nyní nabídku povyšuje na novou úroveň: v budoucnu mohou uživatelé HoppyGo od své aplikace dostávat i návrhy na multimodální kombinace svých cest, tedy kombinace několika dopravních prostředků.
V návaznosti na dálkové autobusové a vlakové spoje si lze v cílové destinaci jednoduše pronajmout soukromé auto. Stále více uživatelů HoppyGo proto své vozy přistavuje do blízkosti zastávek dálkových autobusů nebo nádraží.
Díky společnému podniku je nyní k dispozici více než 750 automobilů – s rostoucí tendencí. Nabídka carsharingu se zaměřuje zejména na mladé uživatele, pro které význam vlastnictví osobního vozu ustupuje do pozadí.
Atraktivní je tato nabídka i pro lidi, kteří se vlastnictví vozu nechtějí vzdát a současně jsou otevřeni nových konceptům mobility. Škoda Auto DigiLab spojuje schopnost inovovat a kompetenci digitálního vývoje Digitalizace a konektivita jsou dva důležité pilíře Strategie Škoda 2025.
S tímto programem budoucnosti se společnost Škoda Auto připravuje na budoucí změny ve společnosti a v automobilovém průmyslu. Škoda Auto DigiLab přitom slouží jako centrální vývojová dílna nových digitálních řešení, služeb a technologií. HoppyGo je stejně jako Škoda Auto DigiLab inovativním startupem.
Myšlenkový inkubátor značky Škoda chápe sám sebe jako součást startupové scény a neustále hledá nové možnosti spolupráce s jinými kreativními subjekty v oboru informačních technologií.
Královéhradecko, Trutnov - Na podzim letošního roku začnou jezdit lidé v Trutnově a Vrchlabí městskou hromadnou dopravou v elektrobusech
rychnovsky.denik.cz/z-regionu/elektrobusy-letos-zaplni-trutnov-a-vrchlabi-mhd-bude-ekologictejsi-20180406.html
4x dvanáctimetrových na elektrický pohon, 3x osmnáctimetrových kloubových na a v Poříčí v blízkosti elektrárny ČEZ speciální zastřešené dobíjecí depo
No vida, jak to najednou jde. Semínko už klíčí.....
BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.
Výborně část problému vyřešena, teď ještě aby lidi nečoudili topením.
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
Toxické Česko! V nelichotivém žebříčku jsme na chvostu Evropy
auto.tn.nova.cz/clanek/novinky/toxicke-cesko-v-nelichotivem-zebricku-jsme-na-chvostu-evropy.html
Ovšem nejlepší je na tom NORSKO kerý není v €U :)))))
kcc-hho.webnode.cz/business/norway/
v Německu a Boleslavi se voda nechloruje. Kdo nechce ještě emigrovat z prasopsích Czech může chlemtat čistou Schade Bunzlau ;)
stream.cz/adost/10024017-zazracna-voda-bez-jakekoliv-chemie
Jo u nas je pry nejlepsi voda v CR. Ale byl jsem v Adrsbachu a tam byla lepsi :D takze nevim..
Profesionální astronom. Česká astronomická společnost, http://udalosti.astronomy.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz
v adržbachu ze studánky je voda skvělá ale když doteče do hradce je z ní chlorovaná břečka ;) jen jesis v bolce nekoštoval z plastových nebo olovnených trubek ;)
Ne standard z vodovodniho radu na vice lokacich v MB :)
Profesionální astronom. Česká astronomická společnost, http://udalosti.astronomy.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz
RETRO OUTSIDE,
FUTURE INSIDE
MW Motors s.r.o.
Dobřanská 665, 332 09 Štěnovice, Czech Republic
http://mwmotors.cz/luka-ev/
E-mail: sales@lukaev.com
off
Trump ruší nařízení, které mělo snížit spotřebu osobních aut. Američané totiž díky nízkým cenám benzinu znovu preferují velká auta
https://goo.gl/R5Xat5
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
je trestný nadávat prezidentu cizího státu?? :)
Politiky se zavírá, případně rovnou střílí/věší. To je podle vkusu a velikosti každé země (někde je lidí dost), záleží jste-li politikem v Itálii (Francii) nebo v Číně.
Politikům se určitě nenadává, to děláme jen my v ČR. Ale měli bychom z demokracií i nedemokracií přijmout některé zavedené postupy, protože čeho je moc, toho je příliš. Viz https://ekonomika.idnes.cz/it-smlouvy-ministerstvo-prace-nku-michaela-marksova-pc8-/ekonomika.aspx?c=A180408_202621_ekonomika_amu zářez 1,3 mld. Marksová-Tominová (ČSSD) a k tomu nacházeč nevyužitých 170 miliard, současně pátým rokem neustálý schodkový politik s mínusovými státními rozpočty a také její bývalý koaliční kolega Babiš (ANO 2011). Chápu jeho ctitele, on se nám tam chudáček od těch zlých jen nakazil a všeci kradnů https://ekonomika.idnes.cz/jizdne-slevy-duchodci-seniori-studenti-andrej-babis-vlada-rozpocet-penize-vydaje-gg7-/ekonomika.aspx?c=A180409_105020_ekonomika_ane. Ach jo.
BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.
Kdo nekřičí toho nikdo neuslyší. Jen nadávejte, když máte proč. Ať si to nedaj za klobouk.
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
Norové vyvíjí autonomní lodní dopravní systém Massterly
svethardware.cz/norove-vyviji-autonomni-lodni-dopravni-system-massterly/46387
youtube.com/watch?v=EF_wc1OmooE
off
První M3 v Rusku
https://youtu.be/6URImaLf-ik
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
Rusi sú borci...
Moscow Tesla Club tak to jsou opravdoví hrdinové 1***
Konečně nějaká pořádná zpráva ftěhlech hybridích ŠÁDE PR SRAčkách ;)
off
Luka, nový český retro elektrovehikl! Co o tom kdo víte? Přiznejte se :D
https://youtu.be/Pp5MTLgXrBk
Malá baterka a motory v kolech...
https://www.autorevue.cz/nove-retro-elektroauto-luka-ev-vzniklo-v-cesku-na-jedno-nabiti-ujede-300-km
Objednejte si testovací jízdu
http://mwmotors.cz/luka-ev/#order
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
Elektrovýzbroj tohoto vozu je koncipována tak, aby byla zvládnutelná/ ekonomicky únosná v malosériové výrobě (rozuměj na koleni). Typicky ty čínské(ale jinak relativně kvalitní) motory v kolech tak nejsou vůbec žádná výhoda (rozuměj jsou s tím jenom problémy ve srovnání se standardní koncepcí s jednorychlostní převodovkou s mech. diferenciálem) ale je to relativně levné řešení, pokud jich chcete odebírát jen pár desítek až stovek kusů a především nepotřebujete tu mechanickou převodovku, jejíž malosériová výroba je finančně neřešitelný problém.
U baterie platí to samé, patrně jsou použity prizmatické články se šroubovacímí vývody, tedy řešení které je opět smontovatelné s minimem strojního vybavení. Navíc to vozidlo je ve vyýjoji již nějaký tne pátek a před cca 3lety 21kWh baterie byla u takto lehkého vozu naprosto konkurenceschopná.
Motory v kolech budou trpět otřesama a závěsy možná vyšší odpruženou hmotností.
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
Pěknej rozbor "wheel hub motors":
elektromobilitaet.fraunhofer.de/content/dam/elektromobilitaet/de/documents/fsem_ii/CTi%202011%20Session%20B2%20-%20Product%20development%20%20testing%20requirements%20for%20electric%20wheel%20hub%20motors%20(Johannes%20K%C3%A4sgen%20LBF).pdf
Na závěsy sere bílý tesák, trpět tím bude především posádka vozidla.
Obecně řečeno, těch nevýhod motorů v kolech při součesném stavu poznání je tak moc, že je nikdo v sérivém voze nepoužívá a používat nebude minimálně příštích 10let. Dovolil bych si u motorů v kolech použít analogii k vodíku a jeden citát: "Je to technologie budoucnosti a tou nejspíš i zůstane..."
MimoTema: Několikrá zde zaznělo, jak Shell investuje v elektromobilitě. Možná, ale 95% je fosil, tedy zase jen divadlo:
http://denikreferendum.cz/clanek/27399-firme-shell-hrozi-prelomova-zaloba-za-poskozovani-klimatu
Arnold Terminátor taky vytáh do boje proti ropákům a bude je soudit za to že jejich produkty nemaj štítky s upozorněním, že jejich spalování může způsobit rakovinu a smrt. To je poprvý co mě tedle týpek začal víc zajímat :))))
Schwarzenegger says he wants to sue global oil companies for first-degree murder
https://www.cnbc.com/2018/03/13/schwarzenegger-says-he-wants-to-sue-global-oil-companies-for-first-degree-murder.html
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
holansdký ropná sračka technologije prasečího minulýho století dostane naprdel neboj, jeden z důvodů proč mladý lidi nepotřebují smradlavý auto ;)
Víte jak je to se ŠKODA doopravdy?? :))))))))))))))))))))
youtube.com/watch?time_continue=31&v=9keB8luTHRo
facebook.com/MoldavianAuto/videos/1352846968194416/
99% čechů dojíždí v letě ztvrdlý zimáky vy debiuové a JE TO TAK SPRÁVNĚ :)))) hele trapná masírka komečních prsat na socku aby z ní vysáli víc a víc prachů na další gumy :)))
tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/prezouvani-pneumatik-zajem-roste-ceny-se-zvysily_474693.html
Zatím mne na tom těší jen fakt, že jako poskytovatel vozu přes platformu Smile Car, získám propojením s HoppyGo více potencionálních půjčovatelů. Zatím to po půl roce od registrace a nabízení vyneslo necelé 2 stovky za zrušenou rezervaci vozu. Což je tedy bída. A ještě několik popletů, kteří si zapomněli odškrtnout ve výběru aut filtr Město. Pak v Praze nebo v Liberci poptávali do pár hodin auto, právě stojící v Ostravě. Ovšem to se stává i v lepších rodinách :-)
BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.
ČEZ zdraží od června elektřinu pro domácnosti
ekonomika.idnes.cz/cez-elektrina-zdrazeni-domacnosti-odber-zakaznici-ceny-pit-/ekonomika.aspx?c=A180406_140437_ekonomika_ane
Tak to mne nechává chladným, su není jeho zákazník a platím vt i nt 600,- za 1MWh plus ty další obrovské nutné natvrdo dané berně.
Další červený hadr pro zdejší Shadehatery?
Jen na co je Škodě vlastní půjčovna, když ještě ani nevyrábí žádný model k půjčování alespoň trochu přizpůsobený, na rozdíl od třeba TM3.
Ty dosavadní carsharingy fungují se sériovými vozy s naprosto jednoduchou úpravou.