Škoda končí s prodejem elektromobilu CitigoE iV! Zájem byl příliš vysoký

Volkswagen a Škoda končí s prodejem nové verze malých elektromobilů Škoda CitigoE iV a Volkswagen e-Up! Je o ně příliš velký zájem!

V online nabídce na webu Škoda Auto stále zůstává 90 skladových předváděcích vozů od dealerů, které je možné poptávat.
foto: Škoda

Od ledna do července tohoto roku bylo podle informací přímo ze Škodovky zákazníkům doručeno více než 6400 elektromobilů Škoda CitigoE iV. Nové objednávky už automobilka nepřijímá.

„Vysoký zájem o CITIGOe iV předčil naše očekávání a potvrdil více než konkurenceschopnou cenu a kvalitu prvního plně elektrického vozu Škoda. Prodejci na všech trzích vyčerpali své kvóty dříve, než bylo v plánu, proto jsme byli donuceni uzavřít příjem objednávek,“ řekl nám Pavel Jína, PR manažer Škoda Auto Česká republika.

Podle informací magazínu Autocar už Škoda Auto neplánuje objednávky znovu otevřít. A stejnou cestou nejspíš půjde Volkswagen s modelem e-Up, ačkoliv zatím jde u něj údajně pouze o dočasné přerušení prodejů.

Všeobecně se totiž očekává, že v roce 2023 Volkswagen přijde s novým malým elektromobilem, ale už postaveným na platformě MEB. Mělo by jít o Volkswagen ID.1. Už dnes se ale spekuluje o možném odkladu ID.1 na rok 2025.

Že je o nová trojčata koncernu VW tak obrovský zájem není žádný div. V Německu šlo totiž elektromobil e-Up! díky dotacím koupit už za 11 941 eur, tedy asi 300 000 Kč. Pro takové auto naprosto ideální cena. Seat Mii a Škoda CitigoE iV byly k sehnání dokonce ještě levněji.

vlastní

139 Comments on “Škoda končí s prodejem elektromobilu CitigoE iV! Zájem byl příliš vysoký”

  1. Škoda končí s prodejem elektromobilu CitigoE iV! Zájem byl příliš vysoký.
    ———————
    A teď postavili Škodu Scala, kterou nikdo pro změnu nechce !

    Za prvé, je to velká Kráva s problémem zaparkování ve městě .

    Za druhé, strašně předražená, s vysokou spotřebou, nedávající ekonomický smysl uživateli .

    Takže Zavřete Krám a BĚŽTE PÁST KRÁVY !!!

    To bude pro vás ideální !!!

  2. “Vysoký zájem o CITIGOe iV předčil naše očekávání a
    “Vysoký zájem o CITIGOe iV předčil naše očekávání a potvrdil více než konkurenceschopnou cenu a kvalitu prvního plně elektrického vozu Škoda. Prodejci na všech trzích vyčerpali své kvóty dříve, než bylo v plánu, proto jsme byli donuceni uzavřít příjem objednávek,“ řekl nám Pavel Jína, PR manažer Škoda Auto Česká republika.”

    Takže jim to vyšlo na plný čáře, potvrdilo se že elektroauta nikdo nechce. :)))
    A teď už jděte všichni do hajzlu, už nevyrobíme ani šroubek na víc vy hajzlové elektrický!!! A odešli brečet do rohu ke svým milovaným spalovákům. Fňuk. :)))

  3. Nechápu, proč se všichni tak diví. Škoda se chová
    Nechápu, proč se všichni tak diví. Škoda se chová přísně racionálně a ekonomicky. Myslíte si, že pokud by prodej Citigo byl takový dobrý kšeft, že by se to vzdávali? Asi ne, co? Prostě do toho byli dotlačeni, tak to prodávají a prodávají toho přesně tolik, kolik se jim ekonomicky vyplatí. Co je na tom divného?

    Ten počet 2000 byl jasný od počátku, akorát si mysleli, že to rozprostřou do celého roku. A zajímavé je, že i s tak malými čísly prodejů je rázem Ďkoda s modely Citigo a Superb PHEV jednička na českém trhu s eletrifikovanými auty. To vypovídá něco o trhu EV v ČR.

        1. Souhlas,
          ostatní asi nechápou, že prvotní cena plné verze

          Souhlas,

          ostatní asi nechápou, že prvotní cena plné verze citiga za 450 tis. byla silně pod hodnotou toho vozu a když se to zdá být hodně drahý.

          Důkaz naleznete na sautu, když se roční ojeté exemláře prodávají až o 100 tis. dráže než stály nové, místo aby to bylo naopak.

          1. důkaz? to je blbost, na sautu se „prodává“ respektive visí
            důkaz? to je blbost, na sautu se „prodává“ respektive visí kde co i pár bláznů co si myslí že naleštěný nákupní tažce když už se nevyrábí zarobí 100 kilčos :))) Pár cvoků ještě nedefinuje „silnou podhodnocenost vozu, jesi se mu vůbec tak dá říct 😉

        2. o tom že šáde posledních xx let chová jak ji konzerva
          o tom že šáde posledních xx let chová jak ji konzerva diktuje / tržně ví každý stejnak každý ví jaký dízlvochcávky vyráběla, stačí si začuchat na křižovatce, tydle vraky ještě stále jezdí 😉 A rozhodně to nebylo v pořádku to jsou věci co 🙂

              1. Samozřejmě, že je to v pořádku, to jenom takový
                Samozřejmě, že je to v pořádku, to jenom takový polointeligent jako ty nechápe. Já tomu na rozdíl od tebe rozumím.

                Čemu občas nerozumím (a asi nejsem sám) je ten tvůj zmatený psaný projev na úrovni dítěte duševně postiženého.

                1. vážně? a pročpak? definuj to a neboj se 😉
                  vážně? a pročpak? definuj to a neboj se 😉

  4. To jsou lži!!!! Měl jsem auto objednané a zaplacenou
    To jsou lži!!!! Měl jsem auto objednané a zaplacenou zálohu od 3. března. Dokonce jsem věděl datum dodání konec srpna nebo začátek září. Mám dokonce printscreen ze systému. Prostě mě Havex poslal zpátky zálohu a nazdar. Doufám, že už si nebudu muset sednout do škodofky do konce života. Kupuji Zoe.

    1. Lži to ani moc být nemusí. Oni to skutečně vyrobili a na
      Lži to ani moc být nemusí. Oni to skutečně vyrobili a na český trh se dostala zhruba 1/10 prodaných kusů. Hlavně, že to cpali ven a na českýho zakazníka kašlali. Přitom podle proklamací, se chtěli uvést s elektomobilitou na český trh a přiblížit jí zakazníkovi.Tak se jim to skutečně povedlo. Je smutné, že po téměř 1/2roce čekání jste takto dopadl a zřejmě nebudete sám. Měli dodržet tu 2letou výrobu, jak proklamovali(co rok 2500ks), jenže to vyčerpali během 1/2 roku. Neměli to cpát ven a měli to prodávat jen v česku a na slovensku).
      Například cena v Norsku(konfigurátor) byla 185 tis. norských korun(450 000kč). Takže tomu moc nerozumím. Ono se za ten rok dost ve škodovce změnilo. Maiera vykopli a je tam novej šefík a změnil se tam podle nedávných prohlášení koncernového šéfa asi přístup k výrobnímu programu a strategii škodovky. Možná být tam dál šef Maier, tak by k tomuto nedošlo.
      Na ty které se nedostalo, tak budou mít možná možnost si příští rok koupit Dacii Spring s podobnými parametry jako citigo IV, za cenu 370-420tis.

      1. Však EV nepotřebuje servis a snad ani údržbu, ne? To
        Však EV nepotřebuje servis a snad ani údržbu, ne? To znamená, k čemu náhradní díly? 🙂 A když už, tak mechanické díly jdou (některé) shodné se spalovacím Citigo a na baterku je snad záruka 8 let nebo kolik. Stejně se obvykle u prvního víc nedožije a pak to za babku prodá a je klid.

  5. Na Citigu prodělávali. Pravděpodobně si od dodavatelů
    Na Citigu prodělávali. Pravděpodobně si od dodavatelů nasmlouvali zbytečně vysoké ceny. Nicméně si to spočítali, že tyto auta potřebují, aby splinili emise. Vzhledem k tomu, že se aut tolik neprodává, tak emise splní jinak a není potřeba prodělávat na Citigu.

    1. Rozdil mezi 62kWh a 82kWh Enyaqem je 130.000 kc. Pohon je
      Rozdil mezi 62kWh a 82kWh Enyaqem je 130.000 kc. Pohon je silnejsi a mozna bude i lepsi vybava. Takze za 20kWh vetsi baterku chteji ca. 100.000 navic. To je mnohem mene, nez porad breci jak jsou baterky drahe. Kde se bere ta cena, kdyz vse ostatni je mnohem jednodussi? Asi hodne mastna kapsa.

  6. Ve VW si to dobře spočítali , kdo si koupí elektro tak do
    Ve VW si to dobře spočítali , kdo si koupí elektro tak do spalováku už nikdy nevleze a to 9:1. Pak ještě elektroautem nakazí jednoho až dva lidi. Tímto tempem by za pět roků nebyli zákazníci pro jejich teď už historické spalovací vozy a mohli by je z výrobní linky posílat rovnou do muzea. Takže zatáhli za záchranou brzdu a vrátili se k elektromobilitě na oko. Na druhou stranu dveře dokořán pro Teslu model 2 nebo BYD ,BAIC a jiné automobilky, které elektro prodávat a vyrábět nejen umí , ale i chtějí.

  7. Dotaz: o wekendu jsem asi trochu škrábnul spodek svého
    Dotaz: o wekendu jsem asi trochu škrábnul spodek svého CitigoE iV na polní cestě o kamínky… je tam špatně vidět, asi je to jen malinko.. není to na kov… Neví někdo ze znalejších, z jakého materiálu je ten kryt pod baterkou.. jestli si to mám nechat někde zvednout a stříknout kvůli možné korozi… magnet se na to ale chytá jen slabě a jen někde… tak si říkám, že to asi není železo… Dík

    1. Klidně to zvedni a podívej se.
      Já na e-golfu roztrhl ten

      Klidně to zvedni a podívej se.
      Já na e-golfu roztrhl ten kryt skoro na půl.
      Baterka je Al krytu té se nic nestane, ale ten kryt by za jízdy dost vibroval a taky by se mi tam chytaly nečistoty a tak jsem ho vyměnil. Oni se přitom na tu baterku zespodu podívaly a nic nedělaly.

  8. O elektrofikaci na této planetě je již rozhodnuto! Během
    O elektrofikaci na této planetě je již rozhodnuto! Během následujících 10let dojde k obráceným počtům ve výrobě automobilů! Za 10 let se bude vyrábět již 70-80 procent automobilů na elektřinu. A všeliaké hybridy, multihibrydy, pohon na vodík a další obdobné fosilní pohony jsou jen slepá ulička. V budoucnosti se základem automobilech stane elektromotor a zdroj elektrické energie, který nemusi být jako dnešní primitivní Lion baterie, ale může jít o zdroj, který bude daleko menší a dokonalejší.
    Naftařská a prumyslová loby spojená s výrobou klasických automobilů se tomu bude samozřejmě bránít co nejdéle aby měli dostatek času se přeorientovat případně na něco jiného.
    Automobilka, která se přeorientuje co nejrychleji a s výrobou spalovacích motorů skončí co nejdříve vyhraje. Ideální je vznik nové automobilky jako je TESLA(což je spíše utopie-především v Evropě)) či nezatížené výrobou aut se spalovacím motorem.

    1. Jistě, Orimku, jistě. Asi jako „Se Sovětským svazem na
      Jistě, Orimku, jistě. Asi jako „Se Sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak“, „Republiku si rozvracet nadáme…“ Mám pokračovat kolik takových výkřiků nadšených svazáků jsem za život slyšel a říkal si „tůdle….“?. Takže Orimku – i dnes říkám „tůůůůdle….“

      1. Seš vedle jak ta jedle! Tento svět řídí mocní a bohatí.
        Seš vedle jak ta jedle! Tento svět řídí mocní a bohatí. Plánuje se na 50let dopředu. Ideologie a různé politické směry jsou jen jejich nástrojem. Takže se jede jen podle dohodlýho a připravenýho scénáře.
        Napřklad:-pád železný opony(89) v evropě.
        -arabský jaro
        -migrační vlna

        Těch příkladů historie je celá řada. A nemel tady něco o svazácích, a sovětským svazu. Beztak to ani nepamatuješ!
        DLAŽDIČ…tosedí.

          1. Na bulíčka svazáckýho vypadáš spíš ty,a podle těch
            Na bulíčka svazáckýho vypadáš spíš ty,a podle těch prudkejch reakcí a neslušnejch výpadů by z tebe byl možná dobrej svazák revolucionář.
            Zatím jsem tady od tebe neviděl komentář k článku. Jen spíše napadání ostatních!
            Takže to nemá cenu na tebe ani reagovat!!!

        1. No jistě… Nikdo netuší, co bude za půl roku, ale mocní
          No jistě… Nikdo netuší, co bude za půl roku, ale mocní už plánují na 50 let dopředu… Už při vpádu Hitlera v roce 39 si mocní naplánovali (tehdy jako mimina) pád železné opony v roce 89.
          Jsem nevěděl, že do Bohnic už zavedli internet…

      2. človeče, tie heslá sú o inom.
        daj si pivo a napíš

        človeče, tie heslá sú o inom.
        daj si pivo a napíš lepšie. jestvuje veľa hesiel, ktoré by mohli byť použité ako odrádzanie od elektromobility.

        takže určite nie republiku rozvracet, ale – (elektrifikácia) zastevil se lenin v široširé stepi, rozžářil žárovku, všichni zôstali slepí (janík+paleček 11/1968).
        takže huphup hľadaj.

  9. Doba ekologistická:
    spalovací auta, o které je zájem, se

    Doba ekologistická:
    spalovací auta, o které je zájem, se nevyrábí, aby se splnila nesmyslná a nesmyslně definovaná flotilová emise
    elektromobil, o který je zájem, se nevyrábí, protože není dostatek komponent a není možné alokovat množství od dodavatelů… navíc klíčový ukazatel výroby je splnit flotilové emise při maximalizaci zbytkového zisku – na další pokuty se taky musí našetřit

    socha svobody pláče

      1. Už jsme se tady o tom bavili. Stačí napálit na spalovací
        Už jsme se tady o tom bavili. Stačí napálit na spalovací kraksny platbu externalit a jsou neprodejné. Nehledě na zasírání životního prostředí a ničení zdraví lidí dnes a denně. Takže ano, v dotovaném spalovacím průmyslu z daní a zdraví nás všech je to racionální ekonomické chování. S ohledem na životní prostředí a zdraví lidí je to obyčejný zločin.

          1. Ale nechte je bejt. Ono jim to dojde až je za pár let
            Ale nechte je bejt. Ono jim to dojde až je za pár let nepustí s těma čmoudama do města. Budou muset nechat krasavce na odstavném parkovišti za městem na pospas zlodějům a pojedou hromadnou dopravou.
            Nebo si budou sebou vozit pořád kolo. Bohatší si mohou dovolit elektrotaxi. 🙂

              1. bohužel je to smutný trend, že dnešní doba vyhnala život
                bohužel je to smutný trend, že dnešní doba vyhnala život ze zajimavých historických center do jakýchsi nákupních center, periferií atd… druhá pravda je to, že kdo si to může jen trochu dovolit, tak dělá vše, aby do měst nedojížděl a naopak bydlel mimo.. a pokud možno pracova na HO a do města do kanceláře jezdil tak jednou 2x týdně i jen třeba do nějakého průmyslového parku

    1. Pokud vím, tak to bylo avizováno předem, že se jedná o
      Pokud vím, tak to bylo avizováno předem, že se jedná o výběhový typ jen kvůli emisím a prostě se díky krizi prodává méně aut, tak to zařízli dříve.

      Kdo to auto chtěl měl možnost půl roku ho objednávat září2019-březen 2020 a jistotou dodání a i tak si ho u nás objednalo pouze 600 lidí(z toho 200 sk obchodníci), což je docela propadák. není divu pokud to auto ukážete neznalému a řeknete že stojí půl mega poklepe si na hlavu.

      I když s ohledem na jiné EV to je za hubičku.

        1. Jaký by jste chtěl zdroj? vše najdete na netu když Vás to
          Jaký by jste chtěl zdroj? vše najdete na netu když Vás to tak zajímáé.

          že to byl výběhový typ? – podívejte jak dlouho se vyrábel jeho předchůce Up!

          že se to prodává kvůli emisím?-kvůli čemu asi

          Objednat ho šlo během autosalonu Frankfurt v září hned druhý den po představení dodávka leden 2020. Že šel objednat ještě v březnu to je moje domněnka a info lidí u okolí, teoreticky se mohlo povést ho objednat i v květnu, skladovky o objednané vozy pro toho kdo to odřekl jsou k mání ještě dnes.

          Takže kdo ho chtěl má ho, kdo spekuloval na pokles ceny a vyčkával má prostě smůlu, stejně nabíjí na DC pomalu …

          1. Článek, rozhovor, škodovácký podnikový časopis, prostě
            Článek, rozhovor, škodovácký podnikový časopis, prostě něco, kde to říká někdo ze škodofky přímo.
            Výběhovku těžko osazuji novými bateriemi a dělám k ní nový SW.
            Ano, dělají to kvůli emisím a tak jich logicky měli dělat sice málo, ale každý rok více.
            Auto ke koupi znamená, že dojdete na autosalon ve Vašem městě, tam stojí uvnitř naleštěné, venku předváděcí a k zapůjčení a dodání je buď ihned (skladovky) nebo podle specifikace měsíc až tři. To je normální. Ne jezdit do Frankfurtu a kupovat vzduch s dodáním za skoro půl roku. V březnu objednat šel, to jsem s ním jezdil a měl ho půjčený, květen už brali dodávky 1/2021, protože vyčerpali kvótu dodávek. Nabízeli jen předváděčky nebo ty ze salonu, pokud je měli, jako bazarovky k odebrání na podzim 2020.

            1. „Ano, dělají to kvůli emisím a tak jich logicky měli
              „Ano, dělají to kvůli emisím a tak jich logicky měli dělat sice málo, ale každý rok více.“

              Ne, letos neměli důvod jich prodat víc, tak proč by to dělali? Zkuste logicky zdůvodnit. Zřejmě oni lépe umí posousidt, co se jim vyplatí prodávat, než vy.

              A přístí rok budou prodávat jednak Superb PHEV a pak taky Enyaq, který je už na nové platforně, dražší a určitě s větší marží. Tak k čemu Citigo? Myšleno z pohledu automobilky. Ani ta super vychvalovaní Tesla nemá malé auto do města, protože se jim to nevyplatí. Tak proč Škoda?

              1. Tohle by mohl byt problem. Automobilky zariznou male levne
                Tohle by mohl byt problem. Automobilky zariznou male levne spalovaky a misto nich nic nebude. A nebo bude se smesnym dojezdem 100km. Jiste, do mesta vic neni potreba jenze treba s benzinovym CityGo klidne muzete v lete do Chorvatska, to s elektrickym muzete sice taky no…ale jak bude cesta vypadat vime vsichni. Ted jsme videl nove Sandero. Vypada to jako naprosto skvele auto, design super. Jiz od 200 000 Kc. Kdy bude tolik stat odpovidajici EV?

                1. „treba s benzinovym CityGo klidne muzete v lete do
                  „treba s benzinovym CityGo klidne muzete v lete do Chorvatska“

                  Tak toto mi nedá neokomentovat. Já byl teda v Chorvatsku autem jenom jednou, ale představa, že to absolvuji v tom městském kostitřasu, mě teda děsí 🙂 resp. jakákoliv podobně dlouhá trasa je v Citigo čirý masochismus. Vím o čem mluví, absolvoval jsem pár cest kolem 500km Fabií, z nouze.

                2. Chorvatsko jsem absolvoval v městském kostitřasu a v
                  Chorvatsko jsem absolvoval v městském kostitřasu a v pohodě. Dálnice a silnice první třídy jsou v Rakousku, Slovinsku i Chorvatsku mnohem lepší než u nás, ne jako D1. Takže špatné odpružení nevadí. Problém je spíše s malým úložným prostorem a vyšším hluku ve vyšších rychlostech, ale i ten se dá zvládnout. Na dálnicích jsou často úseky jen s rychlostí 100 kmh.

                3. Samozřejmě, všechno jde, když není zbytí, že? Známý
                  Samozřejmě, všechno jde, když není zbytí, že? Známý byl maluchem v Bulharsku a jedna taková podivná parta projela trabanty a maluchem kolem světa 🙂

                4. Když nemáte na Lexus tak vám prostě nic jinýho nezbude.
                  Když nemáte na Lexus tak vám prostě nic jinýho nezbude. Já byl v Jugoslávii a Bulharsku několikrát Škodou 1000 MB jako dítě, po 89 pak po Evropě Ladou 1500. V pohodě. Bez klimatizace. Prostě buď jsme mohli jet tím co jsme měli a nebo sedět doma. Že se v Lexusu pojede daleko lépe o tom nepochybuji. 🙂
                  PS V Citigu jsem nejel ale řekl bych že to bude lepší svezení než v embéčku. Známí to jezdili Trabantem. Proti tomu bylo embecko RR a taky dojeli.

                5. Bože samý chabrusak…co má panickou hrůzu z kostitřasu..
                  Bože samý chabrusak…co má panickou hrůzu z kostitřasu.. 🙂
                  Takhle to lidstvo stejně vyhyne…
                  Stačí půlroční blackout…
                  Vojnu na vás a noční vyjížďky na korbě tatrovky…
                  Nee a skutečně tam nebyly odvetravaná, vyhřívaná kožená sedadla…

                6. Tak pokud si mohu vybrat, tak pojedu do Chorvatska autem,
                  Tak pokud si mohu vybrat, tak pojedu do Chorvatska autem, které je na tento účel vhodné. A to Citigo jako malé městské autíčko rozhodně není. Ale jak jsem psal, když někdo nemá jinou možnost a chce tak jet, tak prosím.

                  Na vojně jsem byl a i na korbě V3Sjsem pár nocí strávil, nemějte pěči 🙂

              2. Pokud jim to početně ve 2021 s ukončením CitiGoe
                Pokud jim to početně ve 2021 s ukončením CitiGoe vychází, OK. Pak ale mají držet pusu a nechvástat se, jak podporují dobu elektrickou. Opět se tím vracejí ke svým 6 let starým zvykům a marketingovým a powerpointovým kecům. Když totiž vezmu jak postupují v budování nabíjecí sítě, tak tam nebude co nabíjet. Z jejich stáje.

                1. Určitě jim to vychází, jinak by to nedělali. Hlupáci asi
                  Určitě jim to vychází, jinak by to nedělali. Hlupáci asi nejsou a ekonomické počty umí.

                  Do doby elektrické byli dotlačeni tak, jako ostatní automobilky, ten podnět nepřišel z trhu, ale z regulací, na to se asi shodneme. A ta prohlášení, že to podporují a pod., jsou běžná marketingová prohlášení ve stylu, tak když už ty EV dělat musíme, tak alespoň řekneme, že jepodporujeme. Nic neobvyklého.

                  To budování nabíjecí sítě myslíte v ČR? Jako, že bude hodně nabiječek a nebude tam co nabíjet ze stáje Škoda? Se koukněte na prodeje EV v ČR a řekněte mi, kdo za 2020 prodal nejvíce EV a PHEV. Co jsem koukal naposledy, tak Škoda měla v ČR cca. poloviční podíl, to nemá ani v ICE. To je málo?

                2. Posuzujete posledních pár měsíců. Jinak opravdu mají
                  Posuzujete posledních pár měsíců. Jinak opravdu mají našlápnuto mít u každého salonu pomalou nebo rychlou nabíječku nebo oboje a těch mají přes 230.

                3. No já se ptám, jestli si myslíte, že Škoda prodává v
                  No já se ptám, jestli si myslíte, že Škoda prodává v ČR málo EV? Když každé druhé prodané auto do zásuvky je Škoda. Ano, je to za posledních pár měsíců, necelý rok. Začali později, ale ty nabíječky taky nestaveli dřív ne?

                  Pokud teda Škoda prodává málo, ostatní prodávají zoufale málo. A teď proč?

                4. Protože elektromobilita v ČR je už 8-10 let, to pár
                  Protože elektromobilita v ČR je už 8-10 let, to pár posledních měsíců opravdu nespraví.
                  Nabíječky dali za povinnost loni dýlerům, někteří s tím zoufale bojují stále, jiní už na tom dělají, sem tam je ČEZ vidět u VW prodejců.
                  Malé prodeje ostatních jsou dány cenou auta. Prostě jen trouba nedokáže prodat nejlevnější výrobek ve své kategorii.

                5. No právě, přišli v době, kdy měli vhodný produkt a
                  No právě, přišli v době, kdy měli vhodný produkt a obsadili polovinu trhu. Dřív to pro ně nemělo smysl, ani kvůli emisím a ani kvůli (ne)zájmu trhu protož byla cena EV obecně vysoká. Se tady doslova prodávalo „pír“ EV ročně, tak z tohoto pohledu nic nezmeškali, ne? Teď vychrlili na trh Citigo a Superb a příští rok Enyaq.

                6. S tou polovinou trhu si nejsem poslední týden jistý. Prý
                  S tou polovinou trhu si nejsem poslední týden jistý. Prý jich v ČR z avizovaných 2000 ks registrovali jen 600. Celkem je už přes 4000 BEV.

                7. Uvidíme na konci roku. Já myslel nově registrovaná auta za
                  Uvidíme na konci roku. Já myslel nově registrovaná auta za letošek, jak EV tak i PHEV. Ještě v půlce roku ten podíl v obou byl tak polovični.

                  Tech 4000, to jsou všechny registrace aut do zásuvky za těch 8 nebo kolik let? Pokud ano, tak ty prodeje Škodovky za letošek rozhodně nejsou malé, v tomto kontextu. Dá se říct, že sama Škodovka letos prodá víc, než všichni ostatní dohromady za loňský rok, to bych řekl, že je úspěch 🙂

                8. Jo, četl jsem to. Jako majitel má na to VW samozřejmě
                  Jo, četl jsem to. Jako majitel má na to VW samozřejmě právo. Bohužel pro Škodovku.

            2. Tak ze škodovky to oficiálně přímo neřekl , taky jsem to
              Tak ze škodovky to oficiálně přímo neřekl , taky jsem to nepsal.

              Sám mi tu tvrdíte, že to březnu objednat šlo,přesně jak jsem psal. A neobjednávalo se to ve Frankfurtu, ale normálně u kteréhokoliv obchodníka škodovky dodání do 3 měsíců.
              Doba to byla menší než u spalovacích modelů, člověk s Vaším rozhledem by si jich mohl koupit kolik chce když by chtěl,ale mám dojem podle Vašich reakcích, že jen protěžujete Japonské automobilky a Teslu.

                1. Podle mě teda /předem říkam že zdroj nemám/
                  Škodovka

                  Podle mě teda /předem říkam že zdroj nemám/
                  Škodovka udělala u nás pro elektromobilitu mnohem více , než jakákoliv jiná značka protože tu za půl roku prodala víc aut , než ostatní automobilky za několik jiných let.

                  A to jen proto , že ty auta dala na trh za dotovanou cenu, nebo jak si to nazvete jinak je jedno. Jisté je, že cena vozu Citigo IV je uplně mimo měřítka jiných srovnatelných vozů a to minimálně o třetinu levnější.

                  Není tedy důvod pokud to s propagací elektromobility myslíte vážně ji hanit.

                  Je nám snad jasné , že elektrická auta se současnou li-on technologií jsou slepá větev a nemají šanci se nějak hromadně prosadit, bez toho, že bychom šli spátky na stromy. A 6500 Ks techto vozíků je super počin pro začátek.

                2. Tak Hyundai v Nosovicich vyrabi Konu electric pro celou
                  Tak Hyundai v Nosovicich vyrabi Konu electric pro celou Evropu. Skodoffka zatim zadne vlastni ev neprodava. Citigo je akorat prelepeny VW z Bratislavy.

                3. To Anonym samozřejmě ví, ale demagogicky se mu to nehodí.
                  To Anonym samozřejmě ví, ale demagogicky se mu to nehodí. Jinak dobrý vtip je, jak Škodovka udělala u nás pro elektromobilitu mnohem více , než jakákoliv jiná značka :-)))))))))))))))

                4. Proč demagogicky? Já mám Hyunadai rád , ale on tu nabízí
                  Proč demagogicky? Já mám Hyunadai rád , ale on tu nabízí jen předraženou Konu.

                  Já zas mám dojem, že nemáte rád koncern VW obecně, pozoruji to už delší dobu. Přitom jejich elektrické vozy jsou dobré

                5. Které? Dobré je za 3. Koncern jen kecá a dohromady nic
                  Které? Dobré je za 3. Koncern jen kecá a dohromady nic nedělá. A to mi na něm vadí. Zkuste se podívat na jejich slova z roku 2011. 9 let chvástání a skutek utek.

                6. Akorát, že Kona je docela drahá, když by ji dali za 800
                  Akorát, že Kona je docela drahá, když by ji dali za 800 tis, tak by jich u nás určitě pár prodali, takhle de podle mě většina na export a elektromobilitu u nás nepodpoří.

                  Škoda jich aspoň 600 kousků hodila na trh za dobrou cenu.

              1. Ano, to říkám přímo já, tak se na to dívat nemusím,
                Ano, to říkám přímo já, tak se na to dívat nemusím, už jsme ho viděl 3x a jednou natáčel. Ale nikde tam není Vaše informace že jde o výběhový typ a že se s výrobou končí. Proto se ptám, kde to někdo ze Škody řekl.

  10. Opravdu se zde najde ještě idiot, co věří fosilním
    Opravdu se zde najde ještě idiot, co věří fosilním korporacím západu, že skutečně mají zájem o EV? Jen ty jejich EV kupujte, uvidíte, že půjdou po 300 tis. do šrotu bez výkupu s baterkami také už jen do odpadu, ne jako Tesla, toto je jeden z dalších důkazů…. ale co, blbec neboli Pavlíček K se nepoučí nikdy, i když se napíše 1+1=2 🙂

    co píšu zde již roky? učte se ode mě, znám budoucnost :))

        1. Samozřejmě, že to mohu dokázat.
          Celkový prodej

          Samozřejmě, že to mohu dokázat.

          Celkový prodej elektromobilů je náklad, který mi umožňuje realizovat na jiných autech zisk.
          Náklad se snažím držet co nejníže, abych celkový zisk maximalizoval.

          Poptávka v tom naprosto nehraje roli.

          Vítejte v EU socialismu.

            1. Ne nejsem nemocný, je to prosté – analýzou chování
              Ne nejsem nemocný, je to prosté – analýzou chování systému lze popsat jeho obsah, i když je to black box.

              Nemusím tě rozřezat, abych dovodil, že máš plíce a játra.

              Nepotřebuju abych viděl nákladové položky, z chování automobilky je naprosto jasné, že se jedná o ztrátové compliance car.

              A co se týká těch 200 tisíc, byl to můj prvotní odhad posléze potvrzný únikem ze Škodovky, najděte si to na internetu. Ale abych nekřivdil, je to co si vybavuji „jen“ 180 tisíc.

              1. to je jen hra pro veřejnost, aby je „přesvědčili“, že EV
                to je jen hra pro veřejnost, aby je „přesvědčili“, že EV není budoucnost pro masy, nenech se tak snadno manipulovat „úniky“, které se stanou jen, když se jim to hodí 🙂

                to přirovnání platí u zřejmých a jednoduchých věcí, ne ve složitějších, tedy irelevantní 🙂

                takovou „logikou“ bys „dokázal“, že i Tesla, když má několikanásobně lepší a dražší auta, prodělává na každém kusu 🙂

                1. Zkuste si osvojit princip Occamovy břitvy.
                  Takže buď
                  a)

                  Zkuste si osvojit princip Occamovy břitvy.

                  Takže buď

                  a) automobilky volí tuto rafinovanou formu manipulace, aby přesvědčili veřejnost, že EV není budoucnost, a připravují se tím dobrovolně o zisk i podíl na trhu

                  b) nevyplatí se jim to

                2. a) tys ještě nepochopil, že ropa je nástrojem ovládání,
                  a) tys ještě nepochopil, že ropa je nástrojem ovládání, tedy to je pro ně důležitější než zisky? s energií to jde o řád míň ovládat lidi… máš se ještě hodně co učit o světě

                3. Tak záleží, kdo ovládá.
                  Doktrína Ruska převzatá z dob

                  Tak záleží, kdo ovládá.
                  Doktrína Ruska převzatá z dob SSSR je Ropa je pro zisk, plyn pro politiku.

                  A co se týká ovládání přes energie, tak klidně pokračujte, rád poslouchám názory čechů, německých otroků a žebráků.

                  Můžete začít tím, jak v Německu teď postavili černouhelnou elektrárnu, ale u nás se to nesmí.

                4. uSSa samozřejmě
                  taky se divím, že se ještě najde někdo,

                  uSSa samozřejmě
                  taky se divím, že se ještě najde někdo, kdo neví, že servis fosilních aut je mnohem ziskovější než EV aut

                5. Uzivejte si vas V8 v rusku nebo kde ted pry jste. Dejte vedet
                  Uzivejte si vas V8 v rusku nebo kde ted pry jste. Dejte vedet az vas tam vykradou.

                6. Jsem v Kievě, přebírám mého Land Cruisera.
                  Do Ruska

                  Jsem v Kievě, přebírám mého Land Cruisera.
                  Do Ruska nakonec bohužel nemůžeme, protože češi jsou jak známo jedničky a SARS2 zvládají nejlépe.

                7. Uz po kolikate prebirate vaseho cmouda? Vzdyt jste uz psal ze
                  Uz po kolikate prebirate vaseho cmouda? Vzdyt jste uz psal ze ho mate.

                8. To jsme byli ještě v Moldavsku.
                  To jsme byli ještě v Moldavsku.

                9. Pres jakeho operatora jste v siti?
                  Pres jakeho operatora jste v siti?

                10. jsem na wifině v salonu, proč?
                  jsem na wifině v salonu, proč?

                11. Jen jsem chtel vedet, zda znate vubec ukrajinske operatory 🙂
                  Jen jsem chtel vedet, zda znate vubec ukrajinske operatory 🙂

                12. na mobilu mi svítí Vodafone
                  na mobilu mi svítí Vodafone

                13. Na Ukrajine jsou hodne vyhodne mobilni sim karty. Tak si ji
                  Na Ukrajine jsou hodne vyhodne mobilni sim karty. Tak si ji doprejte.

                14. To nevím, na ty tři dny to neřeším. Tohle je Ukrajinský
                  To nevím, na ty tři dny to neřeším. Tohle je Ukrajinský Vodafone.

      1. Nevěřím , že prodělávaj! Jen maj menší zisk a to se
        Nevěřím , že prodělávaj! Jen maj menší zisk a to se jim nelíbí!
        Počty jsou jasné:
        Citigo benzin základ 230tis. + cca100tis. max.výbava(kterou má i IVéčko)= 330tis.
        Citigo IV je za 500tis., což je asi tak +170tis. na baterky(pohonné ústrojí lze započítat jen jako záměnu).
        Tak kde je ten prodělek, zvlášť když tento automobil se vyrábí od r.2011 a s elektro verzí(ww-up)začali o něco déle a linka jede jen s minimálními úpravami.Jde o zavedenou výrobu!

        Pokud by na citigo stály baterie 350tis a víc, tak uvěřím, že i těch 200tis. prodělávaj!!!

        Spíše maj problém z bateriemi(dodávky a jejich výroba). Na citigo přečerpali kóty téměř 3x. Nepotřebujou to plácat na mini auto z kterýho maj malej zisk! Proto v rámci koncernu je budou radši dávat do větších a drahých elektroaut na kterejch ten větší zisk mohou uplatnit. V těchto počátkách kdy roční výroba je 50-100tis. aut, tak jim to plně vyhovuje. Však on tyto drahé auta někdo koupí. Na tisícové série se kupec najde vždy na statisícové to je už problém!

      2. Typicka ovce. Vis odkud si vzal tech 200k ztraty na kazdem
        Typicka ovce. Vis odkud si vzal tech 200k ztraty na kazdem eCitigu? Vzal si to z bulvarniho Autofora. Vis od koho? Od idiota Milera ktery ma zakladni vzdelani. Vis odkud to vzal on?

        Cituji :“
        „Můj zdroj pracující pro Škodu mě informoval, že automobilka v tuto chvíli prodělává na každém prodaném modelu Citigo iV přes 200 tisíc Kč.“

        Takhle se mile deti ovladaji hloupi lide. Ale tak od cloveka co ma doma bazen s naftou se neni cemu divit 😀

        Mam proti argumet :
        „Můj zdroj pracující pro Škodu mě informoval, že automobilka v tuto chvíli vydělává na každém prodaném modelu Citigo iV přes 200 tisíc Kč.“

        1. Ty jsi zase typickej osel 😀 zabedněnej co vidí jen to co
          Ty jsi zase typickej osel 😀 zabedněnej co vidí jen to co chce vidět 😀
          škodovka jde cestou zisku a dělá jen to, co jí přináší zisk a je to tak správně, jen tak se mohou EV trvale prosadit. Proč by měli prodávat něco na čem nevydělají, proč budou cpát baterie, kterých je nedostatek do něčeho co jim nepřináší zisk, když mohou díky tomu pak vyrobit více nového modelu Enyaq, který jak to tak vypadá nebude mít s prodejností sebemenší problém a zisk má být na tomto autě velice slušnej.

      1. Ani bohatí neznají budoucnost. Mohou něčemu věřit, dát
        Ani bohatí neznají budoucnost. Mohou něčemu věřit, dát na svoji intuici, předvídat, ale rozhodně neznají svoji budoucnost. Když jsem nakoupil akcie Tesly za 80$ a dneska je na 2000$, znal jsem budoucnost? Ne.
        Je plno oblastí, které končí krachem. Akorát se o nich tolik nepíše. Proč myslíš, že venture fondy, miliardáři, investují do start-upů, když k úspěchu povede jen cca 10% z nich? Když by znali budoucnost, tak by si dopředu našli jen ty start-upy, které budou v budoucnu úspěšné, že…

        1. „znají“, protože to plánují, ale už se jim to sype,
          „znají“, protože to plánují, ale už se jim to sype, doplatí na svou úchylnou zvířeckost, už doplácejí, bo peníze nejsou vše 🙂

          tak moudře využij svoji sázku, které jsem ale já osobně věřil, jen ty jejich hry nehraju 🙂

  11. Ať žije Evropská Unie, místo svobody, tržního
    Ať žije Evropská Unie, místo svobody, tržního hospodářství, trvalého rozvoje, vyváženého obchodu a korektní hospodářské soutěže.

    😀 😀 😀

    Taky cítíte to blaho systému zajišťujícího, aby na vnitřním trhu nebyla narušována hospodářská soutěž a byla posilována konkurenceschopnost průmyslu Společenství?

Napsat komentář