Škoda Enyaq iV dnes oficiálně vstupuje na český trh, má už 400 předobjednávek

redakce - 13 Květen 2021

Všichni autorizovaní prodejci značky Škoda na českém trhu zahajují oficiální prodej SUV elektromobilu Enyaq iV.auto elektromobil ŠKoda Enyaq iV

Elektromobil Škoda Enyaq iV nabízí dojezd až 535 km WLTP.
foto: Škoda

Zákazníci mohou volit mezi základním provedením 60 s baterií o kapacitě 62 kWh a výkonnějším provedením 80 s baterií 82 kWh, kromě některé z 5 úrovní interiéru mají na výběr také dynamicky laděnou verzi Sportline. V rámci předprodeje eviduje Škoda Auto v Česku už téměř 400 závazných objednávek a první vozy se zákazníkům předávají již dnes.

Autorizovaná síť mladoboleslavské automobilky funguje jako soustava elektromobilních center a výrazně posiluje infrastrukturu veřejných nabíjecích míst. K dnešnímu dni je v areálech dealerství k dispozici dohromady 226 veřejných či poloveřejných nabíjecích stanic.

Nová Škoda Enyaq iV razí cestu trvale udržitelné mobility. Na český trh v ní přichází první sériový model české značky na bázi modulární platformy pro elektromobily (MEB), který v sobě snoubí typické přednosti vozů ŠKODA s výhodami elektromobility. Patří mezi ně velkorysá nabídka prostoru, emocionální design a známé ‘Simply Clever’ detaily.

„ENYAQ iV se stává pevnou součástí našeho modelového portfolia. V rámci předprodeje zaznamenal velký úspěch, když se pro něj rozhodlo téměř 400 zákazníků. Přes 90 % z nich zvolilo variantu 80 s větší baterií,“ potvrzuje prvotní úspěch modelu Jiří Maláček, vedoucí českého zastoupení automobilky Škoda Auto.

„Nyní nastává další fáze, kdy naši obchodní partneři dostávají testovací vozy. Rád bych při této příležitosti pozval zájemce z řad široké motoristické veřejnosti, aby se přišli podívat a svézt k nejbližšímu prodejci. Mohu garantovat, že budou příjemně překvapeni, a věřím, že řada skeptiků změní názor na elektromobilitu,“ dodává Jiří Maláček.

Celá síť autorizovaných partnerů značky Škoda v České republice prošla proměnou tak, aby byla připravena nabídnout veškeré produkty a služby elektromobility značky Škoda. Již více než rok splňují všichni členové sítě standardy pro prodej, servis a nabíjení elektromobilů. Elektrifikovaný vůz značky Škoda dnes přijme k servisním úkonům každý servisní partner.

V každém regionu je pak aktivní minimálně jedno servisní místo, které dokáže opravit i závady na trakční baterii a vysokonapěťové soustavě. Dealerství autorizovaných partnerů se tak stávají elektromobilními centry a zároveň i jednou z největších dobíjecích sítí v České republice.

K dnešnímu dni je k dispozici v areálech dealerů 226 veřejných či poloveřejných nabíjecích stanic. Při započtení všech stanic určených pro vlastní potřeby obchodníka, mezi které patří nabíjení interních nebo předváděcích vozů, vozidel po servisních úkonech nebo pro prodej fleetovým zákazníkům, činí celkový počet více než 900 dobíjecích míst.

Škoda Enyaq iV už v základu nabízí ojedinělou standardní výbavu, v níž nechybí ani takové hi-tech položky jako rozpoznání únavy řidiče, asistent udržování jízdního pruhu, rozpoznávání dopravních značek, volba jízdních režimů či rozpoznání rukou na volantu.

O příjemné vnitřní prostředí se stará automatická třízónová klimatizace, vyhřívaný volant nebo vyhřívaná přední sedadla. Na přání se dá výbava dále rozšířit buď jednotlivými položkami, nebo prostřednictvím zvýhodněných paketů.

Tak lze získat například Matrix-LED přední světlomety a osvětlenou přední masku Crystal Face (LED Paket Premium), elektricky ovládané víko zavazadelníku s virtuálním pedálem (Komfort Paket), vyhřívání čelního skla i zadních sedadel (Klima Paket) nebo další asistenty v balíčku Asistovaná jízda 2.0.

Nový přístup k pojetí interiéru reprezentují inovativní designy, které nahrazují klasické výbavové stupně. Na rodinu orientovaný interiér Loft kombinuje nadčasovou eleganci a snadno omyvatelné materiály, inovativní Lodge symbolizuje trvalou udržitelnost, exkluzivní Lounge oplývá těmi nehodnotnějšími materiály jako kůže či mikrovlákno Suedia, decentně luxusní Suite hraje na komfortní notu a ekologicky luxusní ecoSuite k tomu přidává ještě šetrnost k životnímu prostředí při výrobě. Samostatnou kapitolu představuje varianta Sportline sázející na svébytný design ve sportovním duchu.

Aktuálně cena elektromobilu Škoda Enyaq iV začíná částkou 1 072 900 Kč, která se vztahuje k základní verzi iV 60 s interiérem Loft. Elektromotor umístěný na zadní nápravě disponuje výkonem 132 kW a maximálním točivým momentem 310 Nm. S ním dokáže český elektromobil zrychlit z 0 na 100 km/h za 8,7 s a dosáhne největší rychlosti 160 km/h. Dojezd na jedno nabití dle metodiky WLTP činí až 412 km, přičemž kombinovaná spotřeba se pohybuje v rozmezí 15,6 až 16,6 kWh/100 km.

Pro ENYAQ iV 80 platí startovací cena 1 202 900 Kč. V tomto případě má elektromotor největší výkon 150 kW a maximální točivý moment 310 Nm. S ním vůz zrychlí z 0 na 100 km/h během 8,5 s a dosáhne maximální rychlosti 160 km/h. Dojezd na jedno nabití dle metodiky WLTP činí až 535 km a kombinovaná spotřeba se pohybuje v rozmezí 16,6 až 18,1 kWh/100 km. Doporučené prodejní ceny provedení Sportline byly stanoveny na 1 152 900 Kč (verze 60), resp. 1 282 900 Kč (verze 80) včetně DPH.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

400 :))))))
Lidi vědí, že je to šunt

Obrázek uživatele PaRi

Nechci být jedovatý, ale nadpis měl spíš znít: "Škoda Enyaq iV dnes oficiálně vstupuje na český trh, má zatím jen 400 předobjednávek"

---

www.xpari.cz
Škoda CitigoE iV (14000 km)

Obrázek uživatele honza.t

Kolik toho asi šlo k prodejcům nebo je to těch 400 ks co šlo na jednotlivé prodejny Škoda?

Obrázek uživatele Cipísek D

tesla čr 01-04/2021 = 84 ;))

https://www.sda-cia.cz/repository-volnedostupna

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Obrázek uživatele Marek_

No a kolik EV jednoho modelu tady prodaji jiné automobilky?

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Krueger

Tak jeste Silverline a Henline :)))

Super! Bjorn Nyland s ním natrhl zadek i Tesle v testu na 1000km.

Tak určitě. :D

https://www.youtube.com/watch?v=EYLQzWnALE4#t=14m38s

Obrázek uživatele Marek_

Ale nedá se to říct ani naopak... nějaké Teslky jsou před Enyaqem, nějaké jsou za ním. Takže celkově bych to hodnotil jako dobré EV na delší trasy s nabíjením po cestě.

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele ozana

Porovnávat auta když jedno jezdilo při teplotách 12-14°C, druhé kolem 5 a třetí při -2 až +2°C je nesmysl.

---

Putin prokazatelně nechává zavraždit všechny své oponenty
https://youtu.be/pOhmDeih19g

Sprosté debily ignoruji.

Obrázek uživatele Marek_

Jo, to souhlasím, musela by ta auta jet ve stejný den, stejnou trasu a se stejným provozem, jinak se to srovnat moc nedá. Leda tak orientačně.

---

Lexus GS 450h Premium

Za ním jsou buď starší Tesly nebo je tam nějaký objektivní problém zdržení, ale čas 10:20 je opravdu dobrý a nějaká půlhodina při desetihodinové jízdě nehraje roli. Hlavně ta spotřeba je pěkná. :)

Obrázek uživatele Cipísek D

tuning bez masky, bude ??

---

VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Staci prelepit samolepou nepo nalakovat.


ChargeUp! - Komplexní dodávka dobíjecích stanic a souvisejících služebAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobile-stationVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Nabíječky elektromobilů Circontrol