Škoda Auto spouští virtuální showroom jako pilotní projekt

Virtuální showroom umožňuje zákazníkům online prohlídku modelů Škoda.

Nová online platforma nabízí zákazníkům možnost prohlížet a procházet vozidla u autorizovaného prodejce, jako by tam byli osobně. Štítky, videa a zvukové soubory poskytují nepřeberné množství informací o každém voze.
foto: Škoda

Škoda Auto DigiLab a izraelský IT startup Matter vyvinuli virtuální showroom pro prodejní partnery české automobilky. Nová online platforma nabízí zákazníkům možnost prohlížet a procházet vozidla u autorizovaného prodejce, jako by tam byli osobně.

Štítky, videa a zvukové soubory poskytují nepřeberné množství informací o každém voze. Koncept je založen na projektu izraelské IT společnosti Matter. Na hackathonu „Covid Mobility Race“, soutěži nápadů a programování, kterou v roce 2020 uspořádal Škoda Auto DigiLab, se díky tomuto řešení dostal IT startup na první místo.

Prostřednictvím portálu virtuálního showroomu mohou zákazníci společnosti Škoda Auto navštívit svého místního autorizovaného prodejce online 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a prohlížet si vystavená vozidla. Lze také volně procházet prostory autosalonu, podle vlastního rozhodnutí si prohlédnout příslušný model Škoda a nakonfigurovat jej prostřednictvím online nástroje.

Všechny potřebné informace jsou přehledně zobrazovány, a to včetně technických údajů daného modelu. Kromě toho je možné vozidlo prohlížet z různých úhlů. Potenciální zákazníci si mohou také u autorizovaného prodejce domluvit zkušební jízdu.

Díky modulární struktuře virtuálního showroomu je rovněž možná integrace dalších prvků, jako je třeba virtuální realita.
V závislosti na jednotlivých trzích bude portál provozován buď dovozcem, nebo samotnými prodejci.

Pilotní projekt byl již úspěšně zahájen u izraelského importéra Škoda Auto Champion Motors. Na úrovni prodejců si může každý obchodní partner přizpůsobit platformu a její digitální funkce tak, aby vyhovovaly jeho potřebám.

Tento nový kanál také umožní českému výrobci automobilů komunikovat se svými zákazníky a budovat profil jejich zájmů a preferencí. Zpětná vazba zákazníků k vystaveným vozidlům, například nabízené služby nebo samotná prezentace, umožní společnosti Škoda Auto dále cíleně zlepšovat zákaznickou zkušenost.

Platforma pochází od izraelského startupu Matter, který v červnu 2020 zvítězil s konceptem virtuálního showroomu na hackathonu „Covid Mobility Race“ společnosti ŠKODA AUTO DigiLab. Účastníci byli vyzváni, aby vyvinuli technologie a nástroje, které pomohou automobilovému průmyslu během pandemie.

Při implementaci konceptu virtuálního showroomu použila společnost Matter inovativní vizualizační nástroje z realitního obchodu a vlastní 3D technologii. Dveře do virtuálního showroomu jsou již otevřené. Zájemci mohou nyní navštívit zákaznické centrum Škoda Auto v Mladé Boleslavi odkudkoli na světě pomocí počítače nebo mobilního zařízení.

tisková zpráva

28 Comments on “Škoda Auto spouští virtuální showroom jako pilotní projekt”

  1. Povodeň vad aneb majitel TMX 2017 X 90D za €136k vypráví
    Povodeň vad aneb majitel TMX 2017 X 90D za €136k vypráví jak procházel peklem teslího servisu s hoštajnospichem z druhé ruky ;))

    https://efahrer.chip.de/news/maengelflut-und-ewige-reparaturen-model-x-besitzer-geht-durch-die-servicehoelle_103229

    … tvl kára co likviduje 12voltová baterie… mazec Oba Falcon Wings se posunuli o jeden a půl centimetru dolů a poškodili lak…několikrát seřídit mechaniku křídelních dveří, což je podle dílny známý problém… mezitím dokázala zaregistrovat ho jako legálního vlastníka modelu X – po desítkách telefonních hovorů….
    … Vadné sedadlo ekokůže řidiče nelze záručně opravit, záruka na sedadla je pouze 6 měsíců, nové za zhruba €1.500 😉
    … tvl při 49kkm 2020 v přední části kovové zvuky, úplně uvolnila přední náprava a přídavné díly… zjevně chyba v továrně…
    https://efahrer.chip.de/news/kunde-verzweifelte-an-maengel-model-x-jetzt-reagiert-tesla_102660
    … 31 výletů do teslaservisu a z5t tj 4.260 km je prý důvod na vyšší kompenzaci soudluzi …

            1. trol? ja rikam pravdu tak potkals už tm3 nebo ne? oslnovala??
              trol? ja rikam pravdu tak potkals už tm3 nebo ne? oslnovala?? ne nadarmo nedavno dostala apgrejdem nový světla neslyšels snad. A jak sem říkal dřív že dijodový voloviny voslnujou, konečne se tim začal zabyvat někdo odborne, konkretne Univerzita Palackého v Olomouci jak je psáno 😉

              https://www.novinky.cz/auto/clanek/cesti-odbornici-zkoumaji-vliv-modernich-svetlometu-na-videni-ridicu-i-chodcu-40355933

              samozřejmě debilni světla mají i podělaný šáde ale tm3 voslnovak za 1,5 mega výstavní kousek hojně namnožený tablet model 3 vyhlášený automobilky… tak to je rachot pane btctrejtr :))

          1. no protože krom autodebilfora a nemcu to dvakrat nikdo
            no protože krom autodebilfora a nemcu to dvakrat nikdo nepublikoval, podobně závažný přiběh snad jeste nebyl takže je jeden ze 200.000 vyrobenych TMX a mohli to taky cely narafičit a narežírovat včetne herce ropáci samozřejmě jako negativní medyalizaci 😉 Jako TMX měla a má chyby ale todle už se me zdá až podezřelý

        1. Asi koupil tu Teslu, kterou inzenyri z Mercedesu rozebrali do
          Asi koupil tu Teslu, kterou inzenyri z Mercedesu rozebrali do posledniho sroubku a pak ho zase smontovali ze bylo vse uplne spatne. Mercedes z toho mel ostudu, protoze si to auto vypujcila a nekoupil. Kdyby si ho koupili, nikdo by se to nedozvedel. Ale takhle to obletelo cely svet.
          https://www.zeit.de/mobilitaet/2017-12/elektroauto-tesla-daimler-test?utm_referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

    1. holt skopcaci u habsburga nejsou tak vítání jako dřív
      holt skopcaci u habsburga nejsou tak vítání jako dřív echt když sedí famerickýtrejtrskáře že 🙂 hele žejo bych zavedl pro celou unyji 160kmh standart ale co naděláš každej chce rejžovat, má na ni? má na pokutu! ;))

    2. Zahranicni vozickar si v CR take nemuze zaparkovat sve auto na
      Zahranicni vozickar si v CR take nemuze zaparkovat sve auto na parkoviste pro vozickare, protoze nema ceske potvrzeni. Je cela rada neuznavanych dokladu, ktere vam jsou v zahranici na prd. Treba nemecke EV s RZ pro EV take nema v CR dalnici zadarmo.

        1. Ten nemecky ridic se ale take ohanel tim, ze mu v Rakousku
          Ten nemecky ridic se ale take ohanel tim, ze mu v Rakousku automaticky neuznaji nemeckou RZ kde ma na konci pismenko E, ktere jasne znaci EV. V CR to je stejne. Se zahranicni RZ muzete mit cokoliv, stejne vam to neuznaji. Jen se slozitym papirovanim. A reknete, ktery zahranicni ridic pujde na postu v CR a necha si overit podpis, pak vse posle na nejaky urad a pak po x dnech muze vyrazit na dalnici. A otozkou je, zda mu to vubec nejak potvrdi, ze mu to zaregistrovali. Je nacase, aby si staty EU udelaly nejaky standard v oznaceni ruznych potvrzeni. U vozickaru by to asi melo byt uplna samozrejmost.

          1. Netreba „slozitym papirovanim“
            Pre elektromobil si dialnicu

            Netreba „slozitym papirovanim“
            Pre elektromobil si dialnicu vybavit zadarmo v CZ da aj elektronicky z domova. Netreba overovat podpis, staci poslat elektronicky podpisane „Oznameni…“, tecnicak staci oscanovat a prilozit k „Oznameni…“
            Absolvoval som to pre BEV z SK zaciatkom roku… prebehlo to bez problemov.
            Do mailu mi potom prislo:
            „Potvrzení o provedení záznamu o osvobození vozidla od zpoplatnění“ a nasledna kontrola „Ověření platnosti“ https://edalnice.cz/index.html#/validation bola v poriadku. „Osvobozeni…“ je casovo neobmedzene, takze ho staci vybavit raz a plati stale… Da sa poziadat o jeho zrusenie.

              1. Kazda fyzicka osoba v EU, ktora ma obciansky preukaz s chipom,
                Kazda fyzicka osoba v EU, ktora ma obciansky preukaz s chipom, ma automaticky aj elektronicky podpis bez akehokolvek dalsieho papierovania. Bud maju chip aktivny od prevzatia obcianskeho, alebo si ho mozu aktivovat cez internet. Pritom nemusia mat ani aktivovanu datovu schranku.
                Pri elektronickej komunikacii staci podpisat akykolvek dokument KEP-om napriklad v acrobat readeri. Takto podpisany dokument je na urovni dokumentu podpisaneho overene pred notarom a vsetky subjekty v EU ho musia akceptovat. Elektronicky podpisane dokumenty pouzivam ako fyzicka osoba-nepodnikatel uz roky. Pred par rokmi sa este objavili subjekty, ktore sa snazili elektronicku komunikaciu ignorovat, no jednoducho stacilo citovat zakon o elektronickych komunikaciach a pochopili, ze elektronicky podpisane dokumeny musia akceptovat. Neviem ako je to presne v Cesku, no bude to zrejme podobne ako na Slovensku. Na SK sa vydavaju obcianske preukazy s chipom od konca roku 2013, OP ma platnost 10 rokov, no o elektronicky OP je mozne poziadat aj pred skoncenim platnosti. Aj bez urychlenia vymeny budu mat o dva-tri roky obciansky preukaz s chipom takmer vsetci obyvatelia SK, cize maju automaticky k dispozicii aj elektronicky podpis bez akehokolvek dalsieho vybavovania. (seniori mozu mat este obcianske bez chipu s neobmedzenou platnostou).

                1. Nejsem si jistý, že v tom čipu je nějaký podpisový
                  Nejsem si jistý, že v tom čipu je nějaký podpisový certifikát nahraný již při vydání a nemusí se tam nahrávat dodatečně.

                2. Certifikat sa nahrava pri aktivovani chipu. Certifikat je
                  Certifikat sa nahrava pri aktivovani chipu. Certifikat je platny len 5 rokov, aj tak treba skor ci neskor do chipu v OP nahrat novy certifikat.
                  Povodny som mal od odovzdania OP, pred cca rokom som si nahral novy. Robi sa to vsetko samozrejme vzdialene z domu cez aplikaciu na to urcenu.

                3. Každá fyzická osoba má průkaz s čipem… ale každá
                  Každá fyzická osoba má průkaz s čipem… ale každá osoba ho nemusí mít aktivovaný, taktéž si musí pořídit čtečku a nainstalovat software.

                  To „akehokolvek dalsieho vybavovania“ není tak úplně pravda, že ?

                4. Citacku dostal kazdy k obcianskemu zdarma a nainstalovat
                  Citacku dostal kazdy k obcianskemu zdarma a nainstalovat akykolvek softver je menej pracne ako ist jeden krat k notarovi alebo na matriku. Pouzivanie elektronickeho podpisu je rychle, efektivne a financne vyhodne. Jasne, ze notarom sa to nepaci, lebo prichadzaju o kseft. Pouzivanie akejkolvek elektronickej sluzby je nielen pocas pandemie jednoznacne vyhodne. Ak je nieco na urade spoplatnene, pri elektronickom vybaveni je cena polovicna ako pri papierovom.

                5. V CR nikdo ctecku nedostal a kdyz jsem menil obcanku, tak to
                  V CR nikdo ctecku nedostal a kdyz jsem menil obcanku, tak to nebylo aktualni. Nevim jak v zahranici. V Pobalti to bude mit asi kazdy (jsou 10 let pred nami). Ale treba v I, F, DE, GR to moc lidi asi nema. No pri pristi vymene se pozeptam.

                6. Ani v lednu 2021 čtečka k elektronické občance nebyla,
                  Ani v lednu 2021 čtečka k elektronické občance nebyla, natožpak zdarma. Ale aktivovali mi všechno a nabídli v době předání OP.

                7. Jsem cetl, ze v Nemecku to zatim take moc nefrci. Pry se OP da
                  Jsem cetl, ze v Nemecku to zatim take moc nefrci. Pry se OP da precist pres smartphone s NFC, ale zatim asi neexistuje certifikovana appka aby to melo uredni platnost. Takze v pulce celeho zavadeni to chciplo.

    3. Rakusky zakon hovori jednoznacne, vynimka s tempolimitu plati
      Rakusky zakon hovori jednoznacne, vynimka s tempolimitu plati len pre vozidla s rakuskou zelenou SPZ pre ciste elektromobily BEV. Ma to logiku, lebo v Rakusku maju zelenu znacku len BEV, no v susednych krajinach maju zelenu SPZ aj PHEV ci dokonca aj HEV. Takze je spravne, ze zvyseny tempolimit Rakusania akceptuju len pre rakuske zelene SPZ, lebo chcu aby zvyseny tempolimit mali len BEV. Chyba bola, ze zelene SPZ neboli definovane rovnako vo vsetkych statoch EU.

Napsat komentář