Škoda Auto cílí na mladé, spustila interaktivní hru o ceny

Václav Laurin a Václav Klement ožívají v komiksovém stylu. Hráči budou řešit hádanky a rébusy prostřednictvím Messengeru na facebookovém profilu Škoda Česká republika.

Komiksové příběhy vyjdou také v tištěné podobě, počítá se s jejich distribucí i do autorizovaných showroomů Škoda.
foto: Škoda

České zastoupení automobilky Škoda spouští na svém facebookovém profilu hru Škoda Founders. Komiksové příběhy se zakladateli Václavem Laurinem a Václavem Klementem se odehrávají v alternativní současnosti a hráči je mohou ovlivňovat svými rozhodnutími prostřednictvím interaktivního bota v komunikační aplikaci Messenger. Kdo dojde až do cíle, bude zařazen do slosování o ceny. Tou hlavní je měsíční zápůjčka elektromobilu Škoda Enyaq iV.

Do hry se může zapojit každý, kdo navštíví facebookový profil Škoda Česká republika. Prostřednictvím funkce Messenger si vybere, zda chce mluvit s pracovníkem zákaznické péče, nebo spustit hru Škoda Founders. Pokud zvolí druhou variantu, stává se součástí příběhu, který zároveň aktivně tvoří.

Hru otevírá úvodní video a celý příběh pracuje s sherlockovským záměrem, kdy jsou historické postavy zasazeny do současnosti. Interaktivní hra ve stylu legendárních textových adventur obsahuje 3 komplexní logické rébusy a má stejný počet alternativních konců. Příběh je protkán popkulturními odkazy – například z filmů Kmotr či Smrtonosná past 3.

Každý, kdo hru dohraje až do konce, se dostává do slosování o padesát cen. V případě, že uživatel nasbírá ve hře všech 8 trofejí, dostane se do slosování hned dvakrát. Jeden vylosovaný výherce získá jako hlavní cenu měsíční zápůjčku elektromobilu Škoda Enyaq iV, 10 dalších obdrží sluchátka JBL a všech 50 vylosovaných úspěšných hráčů obdrží prémiovou verzi tištěného komiksu.

„Tímto projektem chceme oslovit primárně teenagery, ale věříme, že komiksové pojetí zaujme i mileniály. S ohledem na tuto cílovou skupinu volíme charakter kampaně, která se opírá o influencery z řad geeků, streamerů, hráčů videoher, ale také sběratelů komiksů,“ vysvětluje Filip Keresteš z oddělení marketingu Škoda Auto Česká republika.

Kromě interaktivní hry se počítá rovněž se 2 variantami tištěného komiksu, v němž se objevuje řada historických reálií, které mají u mladého publika potenciál vzbudit zájem o historii automobilky Škoda. Kampaňová varianta na standardním lesklém papíru bude mít 14 stran a obsahuje QR kód, který hráče nasměruje do hry.

Primárně je určena k distribuci do prodejní sítě Škoda Auto Česká republika. Prémiová varianta na ještě kvalitnějším papíru je obohacena o dalších 14 stran povídky s komiksovými doplňky. Slouží jako kompaktní kapitola Founders coby cena do soutěže, k zaslání influencerům a případně k pozdějšímu prodeji. Veškeré aktivity včetně samotné hry potrvají do 31. srpna. V případě úspěchu není vyloučeno podzimní pokračování druhým komiksem.

tisková zpráva

Napsat komentář