Škoda Auto bude od roku 2020 v Mladé Boleslavi vyrábět elektromobily

redakce - 17 Listopad 2017

Škoda Auto bude vozy s čistě elektrickým pohonem vyrábět v závodě v Mladé Boleslavi. Již od roku 2019 bude Škoda Auto vyrábět i elektrické komponenty pro plug-in-hybridy. Škoda Auto  plánuje, že do roku 2025 uvede na trh pět modelů s bateriově-elektrickým pohonem

Škoda Auto plánuje, že do roku 2025 uvede na trh pět modelů s bateriově-elektrickým pohonem. Na letošním autosalonu Auto Shanghai automobilka představila elektrickou studii ŠKODA VISION E – svou vizi autonomní jízdy s elektrickým pohonem.
foto: Škoda

„Budoucnost značky Škoda bude elektrická,“ říká předseda představenstva společnosti Škoda Auto Bernhard Maier. „Plánujeme, že do roku 2025 zákazníkům nabídneme pět vozů s čistě elektrickým pohonem v různých segmentech. Těší nás, že první vůz značky Škoda s čistě elektrickým pohonem bude vyráběn v České republice. Toto rozhodnutí potvrzuje velkou důvěru koncernu v zaměstnance společnosti Škoda Auto. Je to důležitý krok pro budoucnost značky Škoda i České republiky jako jednoho z center automobilového průmyslu,“ dodává Bernhard Maier.

Vedle výroby elektromobilů se budou v mladoboleslavském závodě od roku 2019 vyrábět také elektrické komponenty pro plug-in-hybridní vozy několika značek koncernu Volkswagen.

První elektrifikovaný sériový model značky Škoda na trh vstoupí již v roce 2019: bude to Škoda Superb s plug-in-hybridním pohonem, který bude sjíždět z linky v závodě v Kvasinách.

V roce 2020 k němu v Mladé Boleslavi přibude první model s čistě elektrickým pohonem. Na letošním autosalonu Auto Shanghai automobilka ukázala elektrickou studii Škoda VISION E – svou představu o budoucnosti autonomní jízdy s elektrickým pohonem.

Elektrifikace modelové palety značky Škoda a výroba elektrických komponentů pro koncern Volkswagen patří mezi důležité pilíře Strategie 2025.

Dalšími důležitými oblastmi jsou digitalizace produktů a procesů, vstup na nové trhy a rozšiřování klasické výroby automobilů o mnoho dalších služeb, souvisejících s mobilitou.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ročně umírá tisíce lidí kvůli hluku. Další tisíce lidí umírá kvůli znečištěnému ovzduší. Škodovka bude vyrábět až budou dotace, o nic jiného tady nejde. Krásně si to přihrají se státem. Kdyby jsme tady začali vyžadovat to co v Číně, tak už příští rok tady uvede elektromobil. Nejlepší bude jak potom bude za průkopníka elektromobilismu.

Obrázek uživatele Radovan

Ale musí to dát fušku ty dotace vysedět. Když si vezmu, jak dlouho nás elektromobilisty ČEZ tahal za fusekli, než ty dotace dostal, jak nám dávkoval od 2011 rychlonabíječky po kusech za čtvrtletí atp., fakt to chce mít žaludek. No a to je ještě zlatý, ve srovnání s EONem. Ten na nás jako na placatý šutr a nakonec si taky dotačně líznul. Přitom se nezapomene pochlubit, že už třeba zaplácal celé Dánsko. Tam ale netuším, zda za svoje nebo za daňových poplatníků.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 57 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 19 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Spíš kde ti trotlove budou vyrábět ve velkem baterky měli sdělit.To bych se nasmal podruhé že ještě někopli do země.

Uz jsou na to vyclenene 2 haly kde konci produkce nejakeho tipu motoru takze
kapacita je.Me spise zajima kde chteji brat suroviny co to vsechno obsahuje- grafit kobalt litium ... kde se to tezi .. cina afrika atd...

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz
TX 100D.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nějaké dvě haly na baterky by bylo stěží na prototypy a ne na desítky tisíc aut ročně.

Skoda ma byt jeden ze 2 zavodu na baterie (zatim) a v roce 2020 ma byt 100 000 ev + hybridu roadmap je znamej.. 2025 500 000 rocne. Realita to se uvidi :D.

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz
TX 100D.

200 lidí to bude vyrábět v hale M6

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Baterkárna bude stěžejní věc (když odmyslím autonomii a sdílení aut kde je Shade taky v prdeli, pač jim to ani po letech koncern nedá i když už něco splychtí). Prostě kecy v klecy,ale reálně na to bez urychleného velekopnutí do země nemaj. 200 lidí je směšné.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

200 lidí stačí na robotizované lince pro baterie na 100 000 elektroaut ročně úplně v pohodě.
Pokud jde o jednotlivé články, tak ty vyrábí pro EU v Polsku LG a v Maďarsku Samsung.
Z toho polského závodu je to do Mladé Boleslavi kratší cesta než co musí převážet Tesla z Nevady baterie Panasonicu do Kalifornie.

No pozor ale, to budou baterky pro VW, protože ten si to od Šáde objednal! ;D
Zda vůbec zbudou nějaký dropty pro Šáde je ve hvězdách :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nejsmutnější na tom je že VW na to finančně má něco zkusit teď budovat, ale je tak v prdeli s přípravou na byť jen pootočení kormidla a zažitých postupů že bude za ním Shade ještě dlouho v prdeli(vydělávat ale ještě střednědobě bude). A jejich výkřiky do tmy o změnách tomu moc nepomůžou.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

neměli se 20 let flákat a otravovat lidi ropnou rakovinou ale připravovat se. SRrrr na to, Nahrabali si za ty roky dost a dost tak at si to ted vycucaj třeba z Wintrkornovic prctu, to je jejich věc. Klidně at zkrachujou, uvolní tím fleky pro lepší a schopnější lidi ve vedení co převezmou fabriku i votroky ;) Kapitalismus normálka přeci :)))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Taky si vy ostatní myslíte, že Kuk a (Kru)Cipísek je nick jednoho člověka?

Já si to taky myslím, akorát já sem von a von je já :)))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Ne jsou to dva lide jeden vysokoskolak co dela etikety na jogurty doma na kompu KUK.
A znudenej schyzofreni duchodce co se nudi a nema na hlidani vnoucata. Tak redakce je nemuze zabanovat protoze obcas prinaseji info ale jinak tvori jen balast, navic je zde anonymni styl zadavani do diskuzi tak s tim nic ani nemuzou udelat. :D

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz
TX 100D.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

je to škoda, ale je mi jasný že má alien v pracovní smlouvě přísný zákaz vynášení informací a má prostě strach o místo, a to plně respektuji, naštěstí škodovka v celosvětovém měřítku je malá bezvýznamná automobilka takže je zbytečný čekat že by přišla s nějakou bombou, důležitější je VW a ten informace pouští úplně normálně (např že v Zwickau celou továrnu předělá na výrobu EV aut a že v brzké době v Dráždanech navýší o 100% výrobu egolfů na 60ks/týdně

Alien se furt chlubí tím že maká 1/4 století v automobilce ale nepřináší vůbec žádný info. Má jen 2 typy postů "+1" a "já znám Grygara" :)))) Není se pak tedy čemu divit, že ho neustále podezřívám, že tam dělá akorát tu uklizečku :)))
Ale je teda pravda, že by někdo měl změnit etikety na Savo, Elien si ho pak v práci plete s Dobrou vodou a jak vidno moc mu to neprospívá, informací je od něj čím dál tím míň.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Na tady mas jogurtovou kosticku :D http://www.hvezdarnamb.cz/

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz
TX 100D.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

já mám jogurty rád, akorát ty ceny v obchodě už ne? nepochlubíš se KUKU jaký jogurty? mohl bych se pak vytahovat před manželkou že znám z Hybridu toho designéra, a taky bych ti řekl jestli je podle mých chuťových buněk ten jogurt sračka nebo ne :-))

Z jogurtů a obalů vůbec jsem dělal jenom léky, tak doufám že je se ženou spokojeně baštíte a nejste z nich tak zfetovaný jako elien, který umí počitat jen do jedný? ;)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no šádevotrok vod fochu teplýho kanclu nepřímo parazitující za prachy danovejch poplatníků na zdravotním pojištění má jistě co remcat :) Jeho vrcholem výzkumu za posledních 20 let vývoje v tý Bouleslavský fosilní mobilce jsou třífázový zásuvky v patrovým parkovišti a to si představte že je tak dobře uplacenej že nedokáže ani vynášet ;) Ale to se brzy změní jen co voni 2020 přejdou na baterky a von na dlažbu :))

Pořád to může být jeden člověk. Nebo možná seděli na základce vedle sebe. Tuček, Šlajs: stejné chyby, stejné známky. :-)

:D

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz
TX 100D.

:-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já myslím, že je to sám pan Horčík, který si tím zvyšuje návštěvnost :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

kucí máte malou představivost :)

A co si myslí Erych E-ryk Žeryk? Ten se ještě neozval, mám o něj strach. Toho to netrápí nebo je furt ještě přepadlej z posledních náloží jeho milovaný Tesly? A co na to velký Vont? :)))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To nevím, ale asi je načase tu takovéhle nesmyslné spammery začít banovat.

no, hosi, s tim zakazem bych to moc neprehanel. jejich mentalni svet neni daleko od mentalniho sveta nekterych autoru pisucich na tomhle servru. elektromobily jsou jediny reseni, vsecno ostatni jsou rakovinotvorne emh srackomety, dinosauri a pripadne vodikove bomby. a tesla je jedina spravna automobilka. jste proste v bulvaru i kdyz technickem. ne v klubu intelektualu. nahodou na kuka jsem si uz zvykl. trosku me to mrzi, ale nijak neurazi. proste to patri k veci. a krucipisek to je takova vesela postavicka. nakonec hod kamenem kdo jsi bez viny. kazdeho nas to nejak strajchlo. jinak bychom tady nediskutovali.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Souhlasím. Já sem chodím něco přes rok, ale teprve včera jsem se poprvé zapojil do diskuse, protože mi to přijde, že drtivá většina diskutujících lidí tu jsou naprosto zaslepení fanatici. Hlavně diskuse, kde se počítá rentabilita elektroaut, jsou spíše humoristický počin. O technických článcích a opěvování Tesly jako spasitele si také myslím svoje, ale to je zase asi proto, že pracuji ve vývoji a dovolil bych si tvrdit, že o některých věcech vím více než zdejší "odborníci" a mám přístup k informacím, které bývají zveřejněny až zhruba po 2 letech.

Myslím, že se mýlíte. Přesto, že nás tu už rok pozorujete, řekl bych, že většina lidí co zde diskutují nejsou fanatici a jsem moc rád za to, že to tu není žumpa jako jinde.

Lidé, kteří investují do elektromobily většinou neřeší návratnost. Pokud by to bylo jen o tom, moc bychom si na silnicích nepomohli a nepročistili vzduch.

Každý kdo si koupil a koupí elektrokáru má můj obdiv a velký dík za to, že myslí na lepší budoucnost. Bohužel sám si ji zatím nemohu dovolit.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

mám přístup k informacím, které bývají zveřejněny až zhruba po 2 letech - k čemu nám má sloužit tato informace? k obdivu? k zasmání? k pláči? pro mě osobně je to zcela prázdná informace s nulovou hodnotou("odpad") to už i z toho spamu od Cipíska se člověk dozví často užitečnější věci

Zvláštní sorta tyhle lidi, kteří mají potřebu dávat na odiv, co všechno vědí, jak dlouho to tu sledují, kde a jak dlouho pracují, jak velcí jsou insajdři, co všechno by mohli těm ostaním vysvětlit a uvést na pravou míru, jaká je tu banda neználků, ale oni né, radši se vymezí oproti plebsu a dál si budou užívát svého pocitu výlučnosti.
Takoví jedinci jsou ale v diskuzi úplně k prdu a zařadej se akorát do dlouhý fronty samolibejch neužitečnejch odborníků.
Všechno co vím o elektroautech, baterkách, energetice, emisích, ekonomice a dalších souvislostech vím odsud zde z diskuzí a jsem za to rád. Lidi, kteří místo vymezovaní se či zbytečného povyšování rouvnou řeknou co vědí a nebojej se nám laikům a nadšencům trpělivě vysvětlovat skutečný stav věcí a uvádět informace na pravou míru a ještě k tomu opravit i samotnou redakci Hybridu a její armádu šotků jsou 1000x užitečnější než posmívajíci se samolibej "insajdr" :)

p.s. Některý ty nekonečný diskuze o "ekonomičnosti" provozu mě taky nebavěj

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

chyba lávky soudruhu, já sem chodím 10 let a z toho polovinu přispívám (5 let vysokoškolskýho studia a pak praxe nezapomen ;) a fanatismem bych to rozhodně nenazval, to je to nutná sebeobrana na kterou máš svatý právo ! :) Abys pochopil Musíš se vžít do dob 2006 kdy VW a BMW a jejich naprosto dokonalý fosílie válcovaly svět jako by nic jinýho ani existovat nemohlo páč by jim to podkopalo byznys přísun prachů jako šlupek ;) a kdy TESLA byla pro většinu tupců a blbců skoro sprostý slovo a že jich byla většina 99% ;)) V těch dobách pobušovských kdy zabili elektromobil a chtěly nás drbat vodíkem, tehdá bylo třeba začít bojovat páč ropáci si chtěli za tvý prachy válet šunky leda na ibize a hawaji a ne ti stavě elektromobil ;) ale to byla doba kdy sis ještě usrával do plínek viď :)))))))

Obrázek uživatele Krueger

Souhlas na 100% :-)

nezklamal jste ;)

Za to ty si zklamal. Kdy už konečně začneš posílat ty prachy tý chudý Africe?!? :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

-

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Líbí se mi váš komentář a v podstatě s ním i souhlasím.

+1

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz
TX 100D.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a próč? vzdyt koho taky po tech letech taky zajmaj vw plky? každej volnej flek pro další kvalitní informace je vítán :)))

off

USA - Sierra club - kolika špinavejch uhelek se už zbavili od roku 2010
https://content.sierraclub.org/coal/victories

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

hele jak dlouho slibujou ;)

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a2016-vw-skoda-superb-electric/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a kdo je až donutil?? DÍZLBLEJT !! :))

kcc-hho.webnode.cz/znacka/skoda-auto-germany-/

Bla bla blá 2020 blá.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

veru, teraz sa vo "svete" = us & a rozoberaju "pacivejsie" veci:

g.cz/neatraktivni-zeny-si-stezuji-ze-je-nikdo-sexualne-neobtezoval-rozjely-kampan-why-not-me/

Jestli už se do toho zapojili i "neviditelené ženy" tedy ty o které už si nikdo ani nevopře kolo, tak už evidentně nastal konec světa! :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

off

GM ukázalo nástin svého dalšího elektrovozítka. Je to samozřejmě SUV krosover.
https://www.slashgear.com/gm-just-teased-this-electric-crossover-in-its-ev-grand-plan-15508145/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Tak od 2020 chteji prorazit na trh s e-Citygo. No nic, koupim dalsiho EV Japonce. Nebo kdyz pujde vse dobre, tak mozna TM3.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

K roku 2020 Škoda plánuje CityGo leda tak přestat prodávat.
První elektroauto Škody 2020 bude zhruba velikosti Octavie, hlavně zevnitř a dostupnými úložnými prostory.

Nikolivek. Velikosti bude mezi Superbem a Tatrou 613.

---

heros

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nj čtem to na všech plátkách na všech sloupech včechny trubky hrajou tu stejnou asi to tak bude možná kdo ví :)))))))))))

Obrázek uživatele ozana

Nemůžu si pomoct, ale jsou asi 5 let pozadu.

---

Jezdím na proud, najeto 67 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 72 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Proč jsou 5 let pozadu? Viděl jste snad design připravovaných aut? Znáte jejich parametry?

Obrázek uživatele ozana

Už dávno měli mít alespoň hybridy.
Vždyť už na rok 2014 ohlašovali první sériově vyráběný elektromobil Škoda.

---

Jezdím na proud, najeto 67 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 72 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Proč měli mít? To je nějaká povinnost? Nebo to určuje vyspělost automobilky?

Obrázek uživatele Radovan

Obojí. To první pro zdraví celé země. Nezapomeňte, že jsme jen takové údolí obehnané horami a všechny jedy se tu drží. To druhé je opravdu o vyspělosti. Nejen technické, ale i mentální. Eltru, Shortcut a další věci normálně zazdili. Do plynu šli až před nedávnem, prakticky až z flotilového donucení, aby drželi krok a měli co prodávat velkým zákazníkům. No a elektrický Superb nakonec museli postavit studentíci s kantory. A Škoda nic. Škoda slov.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 57 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 19 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Vyspělost automobilky určuje to co se dostaně k zákazíkovi. Když se k němu dostane houno je automobilka na houno i když by uměla postavit super kousek co by všem vytřel zrak. Škoda je dojná kráva Vlčího hradu a i když je plná schopnej lidí, kteří i mezi vytyčenými mantinely a omezeními dokaží vyšvihnout solidní auto, tak jim podle potřeby přistřihuje křídla. Viz připad Superb.
Jedna věc je technická vyspělost a schopní inženýři, druhá věc jsou manažéři, akcionáři, vnitřní intriky a politika.

Další věcí, které s oblibou postihují "vyspělé" automobilky jsou lži, podvody, korupce, lobbysmus a kartely. Toho nám v poslední době už ukázali dosytosti.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

S velkou většinou příspěvku souhlasím. Drtivá většina lidí si neuvědomuje, že udělat elektromobil jako Tesla (dojezd, cena, výkon, atd...) zvládne prakticky každá automobilka od Škodovky přes Renault až po Toyotu, ale nedává to ekonomický smysl, protože Renault nebo Škodovku si za 3 mega nikdo nekoupí. Tesla má tu výhodu, že je vnímána jako super, geek, cool a luxusní automobilka, takže tu cenu může napálit a lidé ji akceptují, protože nemá historii a není zafixovaná jako producent aut za 250-800k Kč. Jako já byl taky fanda Tesly, ale jen do té doby než jsem se v ní svezl a viděl ji naživo. Třeba je to profesionální deformace, ale materiály a kvalita zpracování interiéru i exteriéru v mnoha ohledech horší jak v Dacii mí fakt u auta za 3 mega vyrazilo dech. Tesla je i technologicky (a teď myslím "hardware") až podivuhodně jednoduché auto. V mnoha oblastech je na ní vidět, že to dělali lidé bez zkušeností, nebo jich bylo opravdu hodně málo a nestíhalo se konstruovat (a to myslím S i X), protože konstrukční řešení některých dílů až celých oblastí odpovídá tak počátku 90. let a dnes (ostatně i roce 2000) se jednalo o řešení zcela zastaralá a překonaná. Těžko uvěřit, že to auto vůbec bylo konstruováno na počítači ve 3D programu, protože to odpovídá rýsovacímu prknu

Obrázek uživatele Radovan

No vidíte, a to my vůbec neřešíme. Protože náš názor je, že spalovací auto je špatně z podstaty a dobře slícované plechy nebo měkčené plasty, oblíbené kecy z auto moto časopisů, jsou to poslední, čím by nás mohl někdo ohromit. Nám se líbí ticho, čistý vzduch, raketový odpich, rekuperační brzdění, celková plynulost jízdy a uhlazenost jízdního projevu. Je to jiný svět a v podstatě i jiné myšlení.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 57 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 19 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ticho? Já teda jezdím především po dálnici, ale krom rozjezdů na semaforu nikdy neslyším motor. Čistý vzduch? Možná přímo za autem, ne už tolik u nejbližší uhelky. Raketový odpich? To má krom Tesly který běžnější elektromobil? Tak možná pokud je srovnáváte s Favoritem nebo 1.2 HTP. Rekuperační brždění? Mne zase motor alespoň uzavře přívod paliva. Plynulost a uhlazenost jízdy? Mám podezření, že jste posledních cca 10 let nejel s automatem. Tohle všechno vynikne dvojnásob když si u raketového zrychlení představím ten Peugeot Ion.

Jako já vám to neberu, že jste někteří velcí fandové a naprosto nekriticky vidíte jen výhody, které si ještě zveličujete a vše spalovací démonizujete, ale občas by to chtělo zapojit trochu kritické myšlení a na věci se dívat realisticky.

Milý pane, tímto příspěvkem jste se odkopal, prozradil.

Takovéto názory nemůže mít člověk znalý věci. Tudíž co jste zde psal, je vše lež!

Nechápu takovéto troly, co chtějí jen očerňovat.

Don't eat troll...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To sú pekné bludy....
Prívod paliva sa uzavre na každom spalovacom aute, pokial máte zaradenú rýchlost a väčšie otáčky ako volnobežné. Napr. ked sa ide dolu kopcom. Ale ako sa to dá porovnať s rekuperáciou u elektromobilu, ktorý mi vracia velkú čast kinetickej energie späť do batérií !?

A elektromobil dymí u najbližšej uhelky... Vždy lepšie ako pod nosom s nižšou účinnosťou a horšími splodinami.

Ach božééé...

Obrázek uživatele Radovan

Já tedy slyším - bohužel - jenom Vás. A nejen na rozjezdu na semaforu, ale i když tam stojíte a i když jedete kolem mne.
S tou uhelkou asi myslíte, že na každý 1 L Vašeho paliva spotřebujeme jen při rafinaci 1,3 kWh elektřiny, z poloviny v energetickém mixu ČR ze spalovacích elektráren. Ano, to mne taky štve, já na stejné množství elektřiny ujedu přes 10 km.
Udělá Vaše auto z 0 na 50 za 1-2 sekundy? Elektromobily prakticky všechny.
Rekuperační brzdění je o tom, že neplýtváme energii do otěru destiček a ohřívání okolí, ale nabíjíme jí baterie. Váš uzavřený přívod paliva je jen o tom, že nespotřebováváte další, ale destičky otíráte a teplo produkujete.
Plynulost a uhlazenost jízdy v moderním automatu jsem si vyzkoušel v posledním půlroce několikrát, mnoho známých je má. A všichni uznali, že s elektromobilem se to nedá porovnávat. Ani směrem nahoru, ani při podřazování. Prostě škube a kope. Některý více, některý méně. Poznají to i moje děti. Nedávno jela dcera s kamarádčinou maminkou SUV od Audi s automatem a trhanost jízdy jí vadila. Holt už 4 roky ochutnává elektriky.
Bohužel pokud požaduji vlastnosti a komfort malého městského elektromobilu, tak mi to nedá ani nejnovější Octavie či Superb. Musím sáhnout po ještě násobně dražších luxusních Audi, Mercedesu, BMW atp. a pořád to není to pravé ořechové. Je to blbý, ale je to tak.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 57 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 19 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Nehlede na prach ze desticek emise ve zacpach atd.. :)

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz
TX 100D.

Obrázek uživatele ozana

Opravdu si myslíte, že nedýcháte výfukové plyny stovek aut které tím místem jely před vámi?

Dobrý odpich má třeba BMW i3.

---

Jezdím na proud, najeto 67 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 72 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ne, to si opravdu nemyslím. Špatně jste pochopil kontext věty.

Uznávám, na BMW i3 jsem zapomněl. To už se dá srovnat s běžnými motory okolo 2 litrů objemu, ale stále je to jedno auto (nechytat za slovo jestli si vzpomenete i na nějaké druhé :D ).

Obrázek uživatele ozana

Na prvních metrech každé.

---

Jezdím na proud, najeto 67 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 72 tisíc km.

Obrázek uživatele Radovan

Právě jsem to zkusil s velkým Audi v kombíku, co se mi pokoušelo ujet, ale bylo asi moc těžké. Docela ho štvalo, že jsem se ho v bezpečné vzdálenosti stále držel, i když na 4pruhu neustále od křižovatky zrychloval. Ty obrovské nápisy elektromobil na bocích a prťavost auta zjevně provokují. Tak jsem ho - díky tomu, že kupé od mercedesu v pravém pruhu na další křižovatce odstartovalo jaksi lenivě a pomalu - bleskově podjel z levého do pravého pruhu a do 110 km/h se mne snažil jen dotáhnout. Pak jsem odbočoval. Počítám, že kolem 120 by mne předjel. Ion umí max.140 na rovince v 1 člověku, ale je pak už líný. Netuším kolik lidí v Audi jelo a co vezlo (tmavá skla), já byl jen sám a borcovi to prostě nějak netáhlo.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 57 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 19 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No ty vole :D Jako posledních pár příspěvků (nejen od Vás) tu bylo slušné nepochopení psaného textu a demagogie, ale tohle už je vyloženě vtip.

Příběh jak borec ve svém Ionu (47kW, 0-100 za 15,9s, reálně 13s) krutě ozávodil nějakou maminu v Audině a sportovního Meďáka :D Pokud se něco takového vůbec opravdu stalo, napadlo Vás třeba, že Vás ti lidé s největší pravděpodobností ani nezaznamenali nebo neměli v úmyslu si s tou zelenou střelou měřit pindíka? Já sám jezdím v A6 3.0 TFSI s 228kW a na každém druhém semaforu se najde nějaký pantáta ve vylítaném dieselu nebo 18ti letý blbeček ve starém baworáku, co má pocit že spolu závodíme a dá tomu plnej knedlík ač ho zcela ignoruju a nemám potřebu si s ním v provozu na silnici něco dokazovat.

Žijte si dám ve svém světě, kde je elektromobil řešením všeho a bezchybný systém pohonu auta a já se zase začnu držet toho, co jsem tu dosud vždy prováděl - rychle přečíst článek a do diskuse se radši ani nedívat.

HOWGH

No tý vole další jedinec co se vohání uhelkou a řečma o demagogii, zatímco vzduch kolem rafinérie je určitě plný fialek :))) Bez uhelky ropu nevydoluje, nepřepraví, neuskladní, benzín nevyrobí ani nenačerpá a ještě mu lezou tuny jedů a rakoviny z vejfuku :))) A to že vyvážíme 1/3 celý produkce elektřiny ale emise z toho dejcháme my je mu u zadele. Lol. Čéče prober se z diskotéky. Benzín nepadá z nebe a nechytá se do kýblů. No a výroba těch aditiv co se do toho musej dávat je taky pěkný žrádlo, stejně jako jezera vyjetejch volejů.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Radovan

Je to holt škoda řádků textu. I když to byla čerstvá ranní zkušenost a ten borec v audině se opravdu snažil. Ale nemám to na youtube od nezávislého kameramana a podle papírových hodnot jsem toho nemohl dosáhnout (navíc je má pán špatně).
Ale chválím ho, že nám do diskuse nebude nadále přispívat tím, jak A6 3.0 TFSI s 228kW je příroda sama, za jízdy sází kytičky, roste mu za koly les a zvířátka pobíhají všude kolem, zatímco maminky s kočárky se spícími miminky ho s úsměvy míjejí a mávají řidiči.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 57 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 19 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Je fakt ze premiovky od mercedesu a bmw atd.. jsou tizsi nez tesla lepsi odhlucneni hlavne pri vyssich rychlostech.Chce to byt obektivni bohuzel jsou tu fandove co nechteji videt i negativa.

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz
TX 100D.

Obrázek uživatele Radovan

Máte paradoxně pravdu, protože oni holt odhlučňovat musí. Kvůli spalováku. Takže to jednak mají promakané za ty roky, jednak s tím běžně počítají. Možná to u Tesly myslí tak, abychom tu vyšší rychlost alespoň z něčeho poznali :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 57 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 19 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Amen.

BTW jestli jste z MB a máte X, není možné že jsem Vás dříve vídal jezdit směrem od Dalovic k Česaně?

Je to mozne pokud byla cerna ? :D

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz
TX 100D.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Byla :)

Minimálně nemaj lautr nic elektrickýho v prodeji a ještě dlouho mít nebudou o provázaný infrastruktuře nabíjecých sítí nemluvě. ;P

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V podstatě máš i pravdu, Škodovka vynechává úvodní 5 letou dobu prodávání nedotažených elektroaut se ztrátou, a nastupuje až k plně masové výrobě, kde se počítá s okamžitým dosahováním zisků na řádně promyšleném modelu.

nedotažených elektroaut se ztrátou? co tim myslite?

Já myslím, že pan Petr si dělá zadnici. Bohužel koncern nemůže Škodě dovolit jít do toho dříve.

+1

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz
TX 100D.

Ano. Ostatne jako az dosud vzdy prijde Skoda s necim "novym" min. S 5ti letym spozdenim.

---

heros

Jako třeba, když se chlubili s tou lokálně vyvinutou summon appkou do mobilů pro Superba co byla v němčině :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Tak pojďme budem jim držet palečky :))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyKariéra EVC GroupProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů CircontrolŘízení stanic pro elektromobily

Newsletter


185.66.36.26