Siemens dodá 60 rychlonabíječek pro páteřní síť společnosti E.ON v Česku

redakce - 11 Srpen 2020

Siemens Smart Infrastructure zvítězila ve veřejném výběrovém řízení a dodá 60 rychlodobíjecích stanic v provedení 50 kW pro páteřní dobíjecí síť společnosti E.ON. Siemens dodá 60 rychlodobíjecích stanic pro páteřní síť společnosti E.ON

Siemens dodá 60 rychlodobíjecích stanic pro páteřní síť společnosti E.ON. Dobíjecí stanice značky Siemens budou tvořit největší část v rámci tohoto projektu a budou vybudovány v rámci Operačního programu Doprava.
foto: Siemens

Šedesát 50kW dobíjecích stanic Siemens bude nainstalováno do konce roku 2022. V rámci projektu bude rozmístěno celkem 125 dobíjecích stanic do 50 oblastí po celé České republice. Instalace přispěje ke zlepšení a zkvalitnění infrastruktury dobíjecích stanic a zvýší hustotu této sítě.

Svým rozsahem se jedná o největší tuzemskou dodávku dobíječek Siemens v rámci jednoho projektu. Dobíjecí stanice CPC (Compact Power Charger) 50 kW pro nabíjení automobilů s elektrickým nebo plug-in hybridním pohonem nabízí široký rozsah výstupního napětí na DC konektorech – 30 až 920 V.

Díky tomu dokáže efektivně dobíjet elektromobily s různou úrovní palubního napětí trakční baterie. Dobíjecí stanice je současně kompatibilní s backendovým systémem společnosti E.ON.

Ten bude sloužit ke vzdálenému ovládání dobíjecích stanic (start, stop, restart, konfigurace parametrů), pro správu koncových zákazníků, správu lokalit a správu pro fakturaci registrovaných i neregistrovaných zákazníků.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

tyhle pomalé nabíječky si strčte za klobouk!

Obrázek uživatele Kuk

off
Dorazia nás rašeliniská? Môžu sa stať hlavným zdrojom CO2

Svetové rašeliniská sa stanú veľkým zdrojom skleníkových plynov, ak teploty počas tohto storočia budú naďalej stúpať. V novej štúdii to tvrdia vedci, podľa ktorých je obrovské množstvo skleníkových plynov uložených v bažinatých, často zamrznutých oblastiach tiahnucich sa naprieč severnými oblasťami Zeme.
https://www.ta3.com/clanok/1189887/dorazia-nas-raseliniska-mozu-sa-stat-hlavnym-zdrojom-co2.html

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Jolinar

od kdy se 50kW stanicim rika "vysoce výkonné dobíjecí stanice" ?
Nemluve o tom, ze na Siemens slysim lidi nadavat jeste vic nez na ABB a DBT :-)

Za vysoce výkonnou dobíjecí stanici pro elektromobily je považována ta stanice, která umožňuje přenos elektřiny do elektrického vozidla s výkonem vyšším než 22 kilowattů (kW). Vysoce výkonná dobíjecí stanice zvládne nabít 80 % kapacity baterie za 20 až 30 minut. V souladu s ustanovením § 48a odst...https://mmr.cz/getattachment/8f65adbe-5276-4569-b406-ec619dd70f7e/Dobijeci-stanice-elektromobilu_finalni-verze.pdf.aspx?lang=cs-CZ&ext=.pdf

Obrázek uživatele Jolinar

tak to je pekny blabol vam teda povim, treba takovych 30kW nebo dokonce i zminene 50kW uz je podle nich povazovano za "vysoce výkonnou dobíjecí stanici", ale pritom nezvladne dobit 80% za 20-30 minut... To je jak Schredingerova kocka.... Je soucasne vysoce vykonna stanice a neni vysoce vykonna stanice :-D

Abychom neobviňovali naše úředníky či redaktory, tak toto je skutečně oficiální český překlad z norem harmonizovaných v EU. Tj. skutečně takto byla historicky stanovena oficiální terminologie.

Což nicméně neznamená, že si nemůžeme rýpnout, že již tenkrát měli mít její tvůrci "vyšší ambice".

přívlastkem "Rychlo.." se patrně označuje vše,co má vyšší výkon ,než vestavěné nabíječky v autech (t.j. nad 22kW). Co je nad 50kW je asi "supercharger", jinak si to neumím vysvětlit. Je velice pravděpodobné, že pro vozidla dodávaná po r. 2022 bude 50kW opravdu zoufale málo. Jinak jestli Siemens nebo ABB(využívám obě), to asi vyjde na stejno, nezaznamenal jsem problémy nikde.

---

Zatím jezdím s Konou 64kWh ale čekám na TMY z Berlína. Jinak několik skvělých fosilů od BMW

Obrázek uživatele Jan Horčík

Pravda, upravili jsme.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

On i ten nadpis by si zasloužil nějaké sloveso: "Siemens 50 rychlonabíječek pro páteřní síť společnosti E.ON v Česku"

---

2015: Renault Twizy 2013 (prodán 2016) | 2016: Citroen C-Zero 2012
2018: Nissan Leaf Acenta 24kWh 2014 (prodán 9/2020) | 2019: Elektrokoloběžka Xiaomi Scooter, sekačka Güde 40 V/2.5 Ah | 2020: FVE 2.4 kWp, Hyundai Ioniq electric 28 kWh

Obrázek uživatele Jan Horčík

V letních vedrech šotek řádí! Díky

---

šéfredaktor Hybrid.cz

No a jeste mi nejak nesedi tech 50 rychlonabijecek v nadpise, nasledujici veta rika, ze Siemens doda 60 rychlonabijecich stanic, pak se dozvime, ze jich bude 125 a 50 bude oblasti. Takze tech 50 v nadpise je tech oblasti, nebo nesedi tech 60 v pokracovani (jak v popisu obrazku tak textu pod obrazkem)? :-)

Obrázek uživatele Jan Horčík

Samozřejmě má být v nadpisu 60, ještě jednou omluva.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele Tomáš

To je vazne :-) .
Ne, stat se to muze kazdymu. My tu mame ted vecer doma 37 a rano kdy to "vychladne" tak 30. A k tomu vlhko.
Pres den doma neklimatizuju, jen vetraky (v kancelari ano) ale nezapnout klimu pred spanim tak neusnu.
Dneska RealFeel 42 C. :-)
Spis uz "Unreal".

---

Prius PHV 2012, koupen 2017. >23000 el.km. Info: https://tinyurl.com/ya6cyj5b
EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh Hněv je špatný rádce.

Nepomohla by klimatizace, kdyz za to mohou ta vedra? :-)


Nabíječky elektromobilů CircontrolVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.10% sleva na produkty EVmotion
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?