Steve Jurvetson, známý investor z Křemíkového údolí, člen dozorčí rady společnosti Tesla, je šťastným majitelem v pořadí pátého vyrobeného elektromobilu Tesla Model 3. A ukáže vám pár překvapení, které tohle auto ukrývá.
foto: Steve Jurvetson – CC-2.0
Tzv. „easter eggs“ neboli doslova „velikonoční vajíčka“ jsou oblíbenou kratochvíli softwarových vývojářů, kteří je jako malá překvapení ukrývají ve svém softwaru. Ani tvůrci operačního systému elektromobilů Tesla nejsou výjimkou.
NEPŘEHLÉDNĚTE Tesla Model 3: dvě verze, dojezd až 500 km!
Steve Jurvetson je člověk, který nejen, že zafinancoval Teslu, ale také přebíral první vyrobený Tesla Model S, druhý vyrobený Tesla Model X a nyní také v pořadí pátý Tesla Model 3.
Na návodném videu odkrývá několik překvapení, která vývojáři do přelomového elektromobilu značky Tesla ukryli. Mimo jiné projížďku po Marsu nebo kreslící program. Mimochodem, Jurvetson auto věnoval k narozeninám ženě na úvodní fotce.
Celkem pěknej pohled do
Celkem pěknej pohled do frunku
http://images.hgmsites.net/lrg/2017-tesla-model-3-window-sticker-image-posted-on-google-images-by-andrew-rhodes-aug-2017_100616853_l.jpg
63000 objednávek na model Tesla 3 lidé
63000 objednávek na model Tesla 3 lidé zrušili:
businessinsider.com/tesla-model-3-cancellations-how-many-2017-8
Rok 2025 srpen – Tesla vyrábí za týden vyrábí 70 tis.
Rok 2025 srpen – Tesla vyrábí za týden vyrábí 70 tis. aut, kupuje továrny po zkrachovalém VW a Seatu. 🙂
Pouze někde uprostřed Evropy, jakási Škoda, právě plní
Pouze někde uprostřed Evropy, jakási Škoda, právě plní svůj sen z roku 2017 a dotahuje výrobu svých elektromobilů na zářných 25% 🙂
Pravděpodonější než VW je Mazda a Toyouta.
Pravděpodonější než VW je Mazda a Toyouta.
To bude fajn svět, člověk přijede na parkoviště a tam
To bude fajn svět, člověk přijede na parkoviště a tam bude jenom Tesla, červená, modrá, zelená, bílá, jenom zabliká dálkáčem, aby našel svoje auto, nikdo si nebude závidět, všichni budeme mít jenom Tesla.
Akorát Josef si dá růžovej wrap aby moh vyčnívat z davu
Akorát Josef si dá růžovej wrap aby moh vyčnívat z davu :)))
1800 rezervací přibejvá každým
1800 rezervací přibejvá každým dnem
http://www.businessinsider.com/tesla-model-3-reservations-hit-1800-per-day-2017-8
Zdarec, tak tady pisou ze ma Tesla S s 75kw baterii mensi
Zdarec, tak tady pisou ze ma Tesla S s 75kw baterii mensi dojezd nez Bolt.
Pane Anonyme, kde to je to „tady“?
Nepotratil se vám odkaz?
Pane Anonyme, kde to je to „tady“?
Nepotratil se vám odkaz?
Ono toho asi bude víc co se p… ;-D
Ono toho asi bude víc co se p… ;-D
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/tesla-model-s-neni-kral-rea
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/tesla-model-s-neni-kral-realneho-dojezdu-na-nabiti-nasla-prekvapiveho-pokoritele/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Díky za odkaz, tohle už jsem četl.
Chodím na autofórum
Díky za odkaz, tohle už jsem četl.
Chodím na autofórum denně jako do Obludária – podívat se co tam ti „novináři“ napsali za hanopis se o Tesle.
Takovýto test by mohl být průkazný, pokud by vzali Bolta a Teslu a jeli najednou v závěsu stejnou trať za stejných podmínek (provoz, počasí, protivítr atd.)
„Steve Jurvetson s neznámou dámou, které daroval Model 3
„Steve Jurvetson s neznámou dámou, které daroval Model 3 …“
Je to jeho současná přítelkyně Genevieve Lydstone.
instagram.com/genevieve/
Díky za doplnění
Díky za doplnění
Juvertsonovo flikr album
Juvertsonovo flikr album M3.
https://www.flickr.com/search/?user_id=44124348109@N01&sort=date-taken-desc&text=model%203&view_all=1
Video jak votvírá krytka zásuvky
https://www.youtube.com/watch?v=92kVA4VPbVM
civilní foto palubky
https://farm5.staticflickr.com/4301/35418230094_4140015682_o_d.jpg
Nejak nechapu, proc se o tom pise v souvislosti s modelem 3,
Nejak nechapu, proc se o tom pise v souvislosti s modelem 3, kdyz je to i v mem Xku a tedy predpokladam v kazde Tesle.
Je to zaujímava zábavka ale to, že mu na displeji svietil
Je to zaujímava zábavka ale to, že mu na displeji svietil dojazd 214 mil a chýbala odhadom tak 1/3, je velmi potešiteľný údaj 🙂
To se těžko odhaduje v jakém modu to auto jezdilo, na
To se těžko odhaduje v jakém modu to auto jezdilo, na nabitém eGolfu mi taky svítilo 196km a pak jsem byl rád po městě za 140km. Při trase s BMW i3 18.8 kWh do práce mám v určitém místě spotřebu 7.7 kWh (takže dojezd cca 240km) a po cestě zpět 12 kWh a hned je to jinak.
Ale potěšitelné pro majitele je, že už nebude zoufale pomalé 3G, ale LTE.
Další Muskova revoluce: Tesla instalovala první střechy ze
Další Muskova revoluce: Tesla instalovala první střechy ze solárních tašek. Mají být levnější než ty klasické
byznys.ihned.cz/c1-65836210-dalsi-muskova-revoluce-tesla-instalovala-prvni-strechy-ze-solarnich-tasek-maji-byt-levnejsi-nez-ty-klasicke
Všechno jen ne levnější než panely z i4… .
Všechno jen ne levnější než panely z i4… .
IKEA začala prodávat solární panely na střechu a domácí
IKEA začala prodávat solární panely na střechu a domácí akumulátory
vtm.zive.cz/bleskovky/ikea-zacala-prodavat-solarni-panely-na-strechu-a-domaci-akumulatory/sc-871-a-188866/default.aspx
Tesla 3 se fyzicky nejspis na mars nedostane, ale mam dotaz
Tesla 3 se fyzicky nejspis na mars nedostane, ale mam dotaz ktery se trochu toho tyka. Ve vesmiru je vakuum a zajima me, zda ty baterky muzou fungovat ve vakuu. 2170 a 18650 nejspis ano, ale jak to je u objemnejsich a plochych typu Leaf? Z modelarstvi znam neprijemnou vec, ze se ty clanky nekdy nafouknou a pak hrozi nebezpeci ze bouchnou. Ve vakuu se vnitrni tlak zvysi jaksi o 1 bar a to by mohl byt problem. Vakuum je jen akademicky pripad, ale jak to je treba pri jizde EV ve vysokych vyskach v Andach kolem 4000-5000 m. Ve vysce 5400 m je tlak uz jen 50%. Nekde v USA vede dalnice pres hory ve vysce pres 4000 m nad morem. Muze to byt problem pro baterky?
Ve vakuu kde by byla standartni teplota okolo absolutni nuly
Ve vakuu kde by byla standartni teplota okolo absolutni nuly nej -278 +-.. by asi nepracovali.Proto se na sondy pouzuva rozpad izotopu.. popripade izolovane baterie se solarnima clankama ve dosahu od marsu bliz ke slunci..
Vakuum neznamena nutne 0 st. K. (Kelvin). Me jde o provozovani
Vakuum neznamena nutne 0 st. K. (Kelvin). Me jde o provozovani Li baterek pri snizenem tlaku tady na zemekouli. pri snizeni okolniho tlaku by mohlo u velkych plochych clanku dojit prave k nafouknuti a mozna poskozeni struktury.
Zeptej se na kosmo.cz v diskuzi.
Zeptej se na kosmo.cz v diskuzi.
No zalezi na tom kolik vzduchu je uvnitr clanku jakehokoliv
No zalezi na tom kolik vzduchu je uvnitr clanku jakehokoliv pokud tam je mininum tak by to nemel byt problem.Observatore na hawai je okolo 4000 m/nm tam kdyz se jede musi byt (dekompresni prestavka) 🙂 Jinak by mel byt mali prostor kolem baterii aby to neskoncilo jako galaxy note 7. Myslim ze v 99 procentech pripadu nebude zadny problem.
Viděl jsem Teslu jak s ní drandili někde v Alpách nahoře
Viděl jsem Teslu jak s ní drandili někde v Alpách nahoře kolem 3000 mnm a v pohodě
Prismaticke clanky 18650 ktere pouziva Tesla S nejsou zrejme
Prismaticke clanky 18650 ktere pouziva Tesla S nejsou zrejme tlakove citlive. Horsi by to mohlo byt u velkych plochych clanku jako pouziva Leaf. 3000 m.n.m. neni zase tak extremni. Tlak v letadle je nekde na urovni 2500 m a aerolinky nemaji zadne omezeni pro mobilni telefony nebo notekooky.
Ted jsem cetl zpravu, ze i na Mt. Everest funguje internet LTE a ze si tam berou telefony sebou. Tak pro baterky asi no problem.
Tesla používa cylyndrické články 18650 a teraz už 2170.
Tesla používa cylyndrické články 18650 a teraz už 2170. Prizmatické články sú tie ploché, čo používa napr. Nissan a Kia a BMW…
Já si dovolím poupravit terminologii neb rozlišujeme tři
Já si dovolím poupravit terminologii neb rozlišujeme tři základní formáty článků: cylindrické(Tesla), prizmatické (BMW,VW) a tzv. pouch (Nissan, Kia, GM…) Pouch formát se od prizmatického liší principiálně tím že nemá pevný(tuhý) obal, ale je laminován do tenké fólie.
Baterky vyráběné co nejlevnější metodou (v mobilech)
Baterky vyráběné co nejlevnější metodou (v mobilech) praskají už při letech letadlem a pak hoří. Tudíž bych to s baterkama z auta radši nezkoušel, velice pravděpodobně by popraskaly, i když neshořely, protože tam není kyslík. Nicméně jejich kapacita by silně utrpěla.
Stačí strčit baterku do vakuový komory a uvidíte hned 😀
Stačí strčit baterku do vakuový komory a uvidíte hned 😀
Radši ne. Pravděpodobně by došlo k proražení dielektrika
Radši ne. Pravděpodobně by došlo k proražení dielektrika a prudkému uvolnění energie vlivem vnitřního zkratu.
https://www.youtube.com/watch?v=E43-CfukEgs
Jo sem 🙂 v Nasa
https://www.youtube.com/watch?v=E43-CfukEgs
Jo sem 🙂 v Nasa kde testuji napriklad ted Webbuw dalekohled 🙂
Šťastná to žena, řekla kněžna, když děti s babičkou
Šťastná to žena, řekla kněžna, když děti s babičkou opouštěly zámek……..
Jo ve officu byl take doom:)))
Jo ve officu byl take doom:)))
Ale ve svým SUV máš prd :)))
Ale ve svým SUV máš prd :)))
Kdo ma SUV? Trole? Na tady mas space smile
Kdo ma SUV? Trole? Na tady mas space smile :
http://www.astro.cz/apod_data/2017/08/cheshirecat_chandra_complg.jpg
Snad se za svýho Yetíka nestydíš? :)))
Snad se za svýho Yetíka nestydíš? :)))
Ne vubec jsem s nim spokojeny aspon je to TSI a ne diesel ze?
Ne vubec jsem s nim spokojeny aspon je to TSI a ne diesel ze? Spotrebu mam jak tatova fabka a na dalky jako diesel.
Té zvlaštní, ještě v 16:41 si měl hysterickou reakci a
Té zvlaštní, ještě v 16:41 si měl hysterickou reakci a vehementně si to popíral :))))))
Jo pekne odvedeni pozornosti..
Jo pekne odvedeni pozornosti..