Renault spustil rezervace na své elektrické mikro-auto Twizy. Dvoumístný tandemový elektromobil bude v Evropě dostupný od konce letošního roku. Cena začíná na 6990 euro, v přepočtu asi 175 000 Kč.
foto: Hybrid.cz
Renault Twizy se poprvé objevil na autosalonu ve Frankfurtu v roce 2009. Malé vozítko tehdy zaujalo svým výjimečným designem a celkovým pojetím. Auto je nabízeno ve třech variantách.
„Twizy 45“ je vybaven elektromotorem o výkonu 4 kW (5 koní), „Twizy“ je vybaven elektromotorem o výkonu 17 koní (13 kW) a dodává se ve dvou provedeních. Cena 6990 euro platí pro nejslabší variantu Twizy 45 a ani v jednom případě NEZAHRNUJE baterii. Tu si od Renaultu pronajemete za měsíční poplatek 45 euro.
Autosalon Ženeva: elektromobil Renault Twizy jen za 6990 euro
Všechny verze vozítka slibují dojezd 100 km a dobití ze standardní 3,5A 230V zásuvky během tři a půl hodiny. Max. rychlost Twizy je 80 km/h, Twizy 45 pak 45 km/h. Výhodou omezení Twizy 45 je, že v některých zemích s ním lze jezdit bez řidičského průkazu.
Twizy Urban se prodává za cenu 7 690 euro (+ 49 euro měsíční poplatek), Twizy Technic za 8 490 euro (+ 49 euro/měsíc). Auta, či spíše elektrická vozítka, je možné si zaregistrovat na adrese www.renault-ze.com.
La fibra de coco natural se
La fibra de coco natural se utiliza en los colchones de látex ecológico para ganar firmeza.
Na dojíždění do práce
Na dojíždění do práce je to super, ale nelíbí se mi ten pronájem baterií od Renaultu. Když dám totiž přes 1000,- za pronájem, tak můžu zůstat u benzínu a vyjde mě to měsíční dojíždění nastejno.
jj, to je jediný co se mi
jj, to je jediný co se mi nelíbí. Zajímalo by mě jakej to má důvod. Bud se bojej spolehlivosti baterií nobo vyšší ceny
ale leaf se prodává i s baterií tak nvm.
Je to takovy kouzelny
Je to takovy kouzelny marketingovy trik. Jednou ranou snizi cenikovou cenu a zaroven odstrani neduveru zakaznika v novou neproverenou technologii. Tedy alespon se tak domnivaji v marketingovem oddeleni Renaultu. Ja si naopak myslim, ze predstava ze za neco zaplatim jako kdyz si to koupim a pak jeste po celou dobu provozu budu neco splacet, mne desi vice. Ale pro firmy to muze byt prijatelne. Je to vlastne takova zaruka mobility, za kterou se jiz dnes bezne plati.
Navíc, i u běžného auta
Navíc, i u běžného auta neustále platíme – od povinného ručení přes pojištění po servis atd.
Do mesta je to dobre, pokial
Do mesta je to dobre, pokial auta nejazdia viac ako 50-tkou. Inak by som sa bal do toho sadnut.
A na motorce na mopedu nebo
A na motorce na mopedu nebo na kole se nebojis? Co je to za zvlastni psychologicky jev, kdy vsichni maji strach jezdit v tomto stroji, zatimco denne bezne pouzivaji stroje radove nebezpecnejsi aniz by jim to prislo divne.
Presne. Navic bych se
Presne. Navic bych se nedivil, kdyby byl tento vozik bezpecnejsi nez mnoho dosud provozovanych aut, treba Skoda 120.
S motorkou by som to asi
S motorkou by som to asi neporovnaval. Motorka je lahsia, obratnejsia, nizsia a da sa s nou vyhnut nebezpecnej situacii, pokial clovek nejde velmi rychlo. Ten elektromobil ma skombinovane dohromady takmer vsetky vlastnosti, ktore ho robia nie velmi bezpecnym.