Renault v rámci ohlášené změny směřování „Renaulution“ ohlásil sedm nových elektromobilů a představil prototyp Renault 5.
foto: Renault
Díky skvělé nové generaci elektromobilu Renault Zoe (52 kWh) patří francouzská značka s ohledem na elektromobilitu mezi nejúspěšnější v Evropě. To jí dává velmi dobrý základ pro budoucí expanzi.
NEPŘEHLÉDNĚTE Renault stvořil Mobilize: nabídne nové služby mobility
Do roku 2025 chce proto na trh uvést 14 nových klíčových modelů. U všech modelů bude zároveň k dispozici plně elektrická nebo alespoň hybridní verze. Sedm z nich budou elektromobily, sedm z nich bude spadat do segmentu C/D (malá auta/střední třída).
Renault plánuje, že se promění v „energetickou“ a „technologickou“, což je záměr, který aktuálně ohlásily prakticky všechny automobilky. Chtějí se tak nejspíš konečně odtrhnout od dědictví zaseknutého v 90. letech minulého století a naskočit na vlnu nově se rodících automobilek jako je Tesla, Rivian a další.
k téme – ako chcú tie modely, plánované (nie vyrobené)
k téme – ako chcú tie modely, plánované (nie vyrobené) stihnúť nasadiť do plnej výroby k 2030, keď prestane predaj spaľovákov?
predajne budú prázdne,predajcovia nebudú mať čo žrať!
[smazáno]
[smazáno]
Hmmm, tady bude v neděli -20°C, vypadá to konečně na
Hmmm, tady bude v neděli -20°C, vypadá to konečně na pořádnou zimu.
Po víkendu pro statistiky spočítáme zmrzlé naivní elektromobilisty s tepelnými čerpadly i bez nich a možná pro ně uroníme i jednu kroupu.
Bjørn Nyland o TM3: Outstanding in -25.
Bjørn Nyland o TM3: Outstanding in -25. https://www.youtube.com/watch?v=2qvCxjX_cYc Víte, co znamená outstanding? Vynikající! Ale pro vás to samozřejmě nebude nijak přesvědčivé, protože zde sledujete jiný cíl. Nyní si myslíte, že jste chytrý a zábavný, ale nakonec budete výsměchem.
On to kempovani prezil?
On to kempovani prezil?
V pohodě. A pak to dokonce dvakrát opakoval, s Niro a ID3.
V pohodě. A pak to dokonce dvakrát opakoval, s Niro a ID3. Také bez problému.
Jo to je fakt prdel, jak to žere 3,5 kW naprázdno v již
Jo to je fakt prdel, jak to žere 3,5 kW naprázdno v již vyhřátém autě a pak to nemůže se studenou baterkou nabíjet, a jak se na to raději vys*re – Let’s don’t waste time… no nádhera 😀 😀 😀
Člověče ty neumíš číst tu ceduli u výběhu s
Člověče ty neumíš číst tu ceduli u výběhu s prolhanými trolly?
NEKRMIT..
a to runner ještě ani nenahodil oblíbenou navnadu s kulichem…
Já vím, já vím. Tentokrát jsem nemohl odolat. 🙂
Já vím, já vím. Tentokrát jsem nemohl odolat. 🙂
Nemohl jsi odolat poslat odkaz, kde je vidět, jak Model 3 v
Nemohl jsi odolat poslat odkaz, kde je vidět, jak Model 3 v zimě nejde nabít a je tak naprosto na p*ču?
https://youtu.be/2qvCxjX_cYc?t=142
Tak to se ti fakt povedlo!
No jo… nenabíjí, protože baterka je studená, musí ji
No jo… nenabíjí, protože baterka je studená, musí ji nejdřív zahřát. A to jsem si říkal, že bych i jezdil EV na služebky, těch 30-40 minut strávených nabíjením na cestě by mě nezabilo. Ale pak přišlo vystřízlivění s cenou dobíjení na cestách a v DE a i pokles nabíjecího výkonu (Kona a eNiro coldgate) v zimě, dokonce nemožnost nabíjení DC v zimě. No… nic moc.
Je tu nový, tak sa este nevyzná 🙂
Je tu nový, tak sa este nevyzná 🙂
Ale ja ho vzdy rad pokrmim. Ved co ine sa da robit s klaunom,
Ale ja ho vzdy rad pokrmim. Ved co ine sa da robit s klaunom, nez sa s nim zahrat? Aspon obcas pobavi.
Alebo skor zmrznutych dieslov odstavenych pri krajniciach,
Alebo skor zmrznutych dieslov odstavenych pri krajniciach, ktorym zmrzla voda v palivovom filtry. Tiez som byval taky pacient.
Na pumpách je jako vždycky od půlky listopadu nafta třídy
Na pumpách je jako vždycky od půlky listopadu nafta třídy F, tak nevím, kde bys tu mrznoucí teď chtěl vzít.
Snad jedině, že si jezdil jednou týdně přes město za maminkou, to pak možný je. Ale pak si byl s dýzlem ekologické čuňátko.
Nikdy jsem neměl problém nastartovat diesel. I když jsem
Nikdy jsem neměl problém nastartovat diesel. I když jsem byl na Šumavě a auto stálo 2 dny venku na mrazu, v pohodě pak nastartovalo, leden 2018 🙂
To byla teplá zima…, musíte né 2 roky, ale 20-40 let
To byla teplá zima…, musíte né 2 roky, ale 20-40 let zpátky, kdy byl problém nastartovat i benzín 😉
Ani v -15 jsem neměl problém se starou Almerou 1.5 Dci, taky
Ani v -15 jsem neměl problém se starou Almerou 1.5 Dci, taky Šumava, Hojsova Stráž, někdy 15 let zpět 🙂 Pokud to není starý neudržovaný křáp, tak nastartuje v pohodě, není co řešit.
Jinak, nevím kolik bylo v tom lednu 2018, ale určitě chladněji než teď.
Me zamrzla nafta v Passate tdi behem jizdy. V CR clovek nikdy
Me zamrzla nafta v Passate tdi behem jizdy. V CR clovek nikdy nevi, co si na benzince natoci do nadrze. Jinak s problemy s nastartovanim naftaku jsem mel dost casto. Golf 2 diesel, Passat td, passat tdi, Octavia tdi, felicia d. U felicie dokonce pri roztahovani jinym autem preskocil rozvodovy remen. Bylo to dost neprijemne, motor bezel dost divne. Nastesti s tim je konec. U EV neni zadny problem.
To je fakt, s EV teď všichni raději sedí doma 😀
To je fakt, s EV teď všichni raději sedí doma 😀
Vy sedite v aute a pisete na hybridu? Ja teda sedim radeji
Vy sedite v aute a pisete na hybridu? Ja teda sedim radeji doma.
Jj, čekal jsem až jednoho mistra v euro voze vytáhne z
Jj, čekal jsem až jednoho mistra v euro voze vytáhne z příkopu F150ka.
Zase na druhou stranu nemůžete srovnávat 20 až 30 let
Zase na druhou stranu nemůžete srovnávat 20 až 30 let stará auta s dnešni modernou. S 30 let starým EV by jste po Evrope taky nemohl jezdit. Chápu ,že propagujete elektromobily, ale občas to trochu přeháníte, nedělejte z lidi blbce. S čim byl problém v zimě , tak se š120 na LPG.
Vzdy to byl systemovy problem s naftou. Kdyz nekde natankujete
Vzdy to byl systemovy problem s naftou. Kdyz nekde natankujete nejaky sajrajt s vodou, tak vam ani nejmodernejsi dieselmotor nepojede. Voda vam zmrzne i v nejnovejsim aute.
V palivového filtru nezamrzá voda, ale vysrážejí se tam
V palivového filtru nezamrzá voda, ale vysrážejí se tam parafíny.
Psal jsem nekde o filtru? Voda zamrza v palivovem
Psal jsem nekde o filtru? Voda zamrza v palivovem vedeni/trubce od nadrze k filtru. Trubka je vystavena studenemu vetru pri jizde a maly prumer umozni rychle prochladnuti. Parafin ve filtru tuhne jen u letni nafty. Zimni ma mnohem mene parafinu a tak by se to nemelo stavat. Ale vodu muzete mit jak v letni, tak zimni nafte. Voda se do PHM dostane kondenzaci vodni pary z atmosfery, nebo od sikovnych pumparu.
Já jsem měl v každé dieslu odlučovače vody. Kdo je čas
Já jsem měl v každé dieslu odlučovače vody. Kdo je čas od času nekontroluje a nevypouští, má zamrzlo.
Reknete to vsem pumparum at odstranuji vodu z nafty. Kdyz
Reknete to vsem pumparum at odstranuji vodu z nafty. Kdyz natankujete kratce po dodavce nafty kamionem do zasobniku, tak se ta ve spodu usazena voda hezky rozviri a kdyz mate smulu, mate ji v nadrzi. nejaky odlucovac ve filtru vam je na nic.
Nojo, jenže ne kvůli palivu, ale kvůli slabší baterce,
Nojo, jenže ne kvůli palivu, ale kvůli slabší baterce, tření v motoru způsobené ztuhnutím oleje M6AD atd… a korunoval to startér s malým výkonem. Kdo chtěl startovat po delší době, bral baterku do tepla a před odjezdem párkrát protočil startovací klikou motor, než začal startovat naostro.
Jj. Me dnes rano nedorazil malir. Nenastartoval…
Tyhle
Jj. Me dnes rano nedorazil malir. Nenastartoval…
Tyhle problemy se uz nas elektromobilistu nastesti netykaji. 🙂
Jojo ohřívači atmosféry se svejma smardlavejma
Jojo ohřívači atmosféry se svejma smardlavejma pojízdnejma kamnama budou mít konečně důvod pro svou zoufalou existenci.
Už zase sřílíte od boku, pokud tedy nemáte
Už zase sřílíte od boku, pokud tedy nemáte křišťálovou kouli, nebo mluvíte o mrazáku v kuchyni.
U nás bylo v noci -27.
U nás bylo v noci -27.
U nas -14. I tak to stacilo.
U nas -14. I tak to stacilo.
Co se stane s baterií Leafa, když ho nechám u silnice a
Co se stane s baterií Leafa, když ho nechám u silnice a ráno má -27 stupňů? Pojede to?
Baterka urcite nebude mit tak nizkou teplotu jako vzduch.
Baterka urcite nebude mit tak nizkou teplotu jako vzduch. Tepelna setrvacnost je docela velka a odhaduji, ze klesne na -5 az -10. Podle teploty kterou mela vecer. Vsak to vidite i v aute, kdyz nechate pres noc lahev s vodou a v noci mrzne, tak malokdy vam zmrzne na led. Zatim jsem s baterkou v zime nemel nejake negativni poznatky. Samozrejme, ze v takovem pocasi nejezdim jako blazen, ale pridavam „plyn“ jen opatrne abych neklouzal po silnici. Nedovedu posoudit, v jake mire je odber diky BMS omezen. Zatim je to nerelevantni obava.
Já přijel na chatu v pátek večer. Dneska ráno jsem jel do
Já přijel na chatu v pátek večer. Dneska ráno jsem jel do práce. Ta baterka by těch -27 fakt měla. Hřeje se to nějak? Vydrželo by to hřát od toho pátku? Ptám se protože tohle je moje reálná situace.
Behem pomalu 5ti let co EV mam jsem -27 u nas nemel. Pokud
Behem pomalu 5ti let co EV mam jsem -27 u nas nemel. Pokud mate obavy, ze by tak vychladla, tak mate moznost ji vecer pred odjezdem dat na nabijecku a nastavit cas odjezdu na pozadovany cas. Automaticky si samo spocita kdy ma zacit nabijet a tim nabijenim se trochu zahreje. Dnes v noci ma byt take vetsi mraz. Tak zitra rano vezmu OBDC ctecku a vyctu teplotu kazdeho clanku. Pokud se k tomu fakt dostanu, napisu vam kolik stupnu bude mit. Dnes rano jsem jel necelych 5km a od te doby do zitra s tim uz nepojedu. Sam jsem zvedav.
Na chatě si to na nabíječku nedám. Všichni co máme
Na chatě si to na nabíječku nedám. Všichni co máme chalupy dál od silnice v zimě necháváme auta u ní. To v mrazech musím zapojovat do nabíječky?
Ne, auto není nutné v mrazu zapojovat na nabíječku.
Ne, auto není nutné v mrazu zapojovat na nabíječku.
Pro vas neurcity pripad nelze jednoznacne rict, zda muzete s
Pro vas neurcity pripad nelze jednoznacne rict, zda muzete s EV jezdit v zime na chatu nebo ne. Vse zalezi na tom, jake EV myslite. Pokud Leaf, tak ten muze mit 24, 30, 40 nebo 62kWh baterku. Pak samozrejme zalezi na tom, jak daleko je posledni nabijecka od vasi chalupy, kde nabijete a s jakym stavem nabiti k chate dojedete. A pak samozrejme cesta, jak daleko musite jet zpet k dalsi nabijecce, nebo do cile cesty. Take hraje morfologie nejakou roli a dalsi ruzne faktory. Vim, zni to hodne komplikovane, ale z dalky lze jen tezko posoudit vase podminky a proto je nutne znat ramec cele cesty. A vubec nejlepsi je si EV predem vyzkouset. Ja bych teda osobne nedal na nejake forum abych se s nejakym neoverenym nazorem pustil hned na hory s autem, ktere vubec neznam.
Poslední věta +1000, ročně na horách takových máme, co
Poslední věta +1000, ročně na horách takových máme, co vyrazí do hor autem, co vůbec neznají a pak je jako domorodci odněkud taháme. Včera cestou do údolí to bylo zase výživné…karavana SUV co se na ujetém sněhu plácala 30 km/h a moc nechybělo, aby před každou zatáčkou vystoupili a šli se na ní podívat. Hlavně, že měli plná auta bobů a saní
teslu to chce v mrazu permanentně zapojit do nabíječky ano,
teslu to chce v mrazu permanentně zapojit do nabíječky ano, protože tesla automatycky permanentně temperuje bateryji a po týdenním stání by se taky mohlo stát že štávy už bude v bateryji tak málo, že domů už nedojedeš 😉 No a potom nezbývá než tu lemru píchnout na 220V páč na chatách na konci větve už 230 nedoleze… ;)) a můžeš ládovat baterky jak divej. A to nesmí mrznout víc jak 50 pod nulou!! jinak těch pár drobných co 220cítkou/sotva 10A naláduješ tak zároven v baterce pak protopíš, jinak tam budeš ládovat do álelůja :)))))))) SCHUKO 1F230V/10A = 40 hodin ;))
https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/tesla-model-s/
Blablabla. Tesla 3 baterku permanentne netemperuje. Kdyz po
Blablabla. Tesla 3 baterku permanentne netemperuje. Kdyz po delsim stani v mrazu nasednu, vidim na namodrale casti u kapacity, kolik muzu zahratim ziskat navic. Muzu pichnout na nabijecku a zahratim dostanu tu cast hned. Nebo nepichnu na nabijecku a jedu hned. Casem se baterka zahreje a mam take celou kapacitu. Baterka u Tesly se vybiji, pokud mam zapnute vselijake senzory a funkce. Nebo kdyz se casto spojim pres app. Kdyz ty senzory nezapnu, tak board computer jede na maly vykon ale take celou dobu a spotreba je ca. 2 km/den.
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0445/0939/7157/files/Tesla-Model-3-Battery-Drain-Test_600x600@2x.jpeg?v=1595851152
TM3 žralo 2% za 3 dny tj 500Wh denně, po upgrade firmwaru 6%
TM3 žralo 2% za 3 dny tj 500Wh denně, po upgrade firmwaru 6% měsíčně v létě
https://youtu.be/tD8PDrpXOPQ?t=369
Zjistete si neco o energii 500Wh. To je 0,5kWh. S tim moc
Zjistete si neco o energii 500Wh. To je 0,5kWh. S tim moc velkou show neudelate.
To s tym permanentným ohrevom baterky v mraze, je z ktorého
To s tym permanentným ohrevom baterky v mraze, je z ktorého prstu?
🙂
hele to je realita a rikal to elektrodad, TM3 žralo 2% za 3
hele to je realita a rikal to elektrodad, TM3 žralo 2% za 3 dny tj 500Wh denně 2019, po upgrade firmwaru 2020 tj 6% měsíčně v létě
https://youtu.be/tD8PDrpXOPQ?t=369
S 500Wh toho moc neohrejete. Sentry mode a jine ficuriny
S 500Wh toho moc neohrejete. Sentry mode a jine ficuriny sezerou 500Wh. Doma mam vse vypnute a spotreba skoro zadna a kdyz zapnu sentry a ostatni, tak to trochu zere. Za jistotu proti vandalum se to vyplati. 500Wh/24h je ca. 20W. To je spotreba beziciho boardcompu, kamer a cidel.
no dobře no ok 500Wh ešče de…. ale v zimě když se necha
no dobře no ok 500Wh ešče de…. ale v zimě když se necha stát týden na mrazu -20C to opravdu baterku nežere?? ja mam takovy dojem že někdo vo tom jeste vypravel jesi ne Bjorn, anebo to bylo u TMS/X ?? fakt to netemperuje?? vážně mráz li-once neškodí??
Tyden nonstop -20 stupnu v nasich koncinach asi nikdy nebudou.
Tyden nonstop -20 stupnu v nasich koncinach asi nikdy nebudou. Na YT jsou ruzna videa z Kanady a tam jsem nezaznamenal nejake problemy s baterkou. A tam je -20 st. spis teple obdobi 🙂
Moje TM3 zahriva podchlazenou baterku po pripojeni do site. Automaticky bez meho pricineni. Trva to asi 15 minut.
no -20 tady bylo celkem ještě nedavno. to že po 2000cím
no -20 tady bylo celkem ještě nedavno. to že po 2000cím nastalo teplý období neznamená nikdy více. Nejde o problémy s baterkou ta je vpoho ani vyhřívání při zapojení do sítě, ale o samovolný vybíjení samostatně stojící káry v týdenním mrazu cca -15, -20
Dnes uz nemelo mereni teploty clanku v Leafu zadny smysl.
Dnes uz nemelo mereni teploty clanku v Leafu zadny smysl. Teplota je nad nulou a tak neni co merit.
Tesla Model 3 v kanadských -34 °C.
Tesla Model 3 v kanadských -34 °C.
Proč mu to na iPhonu v aplikaci ukazuje -24 když tvrdí že
Proč mu to na iPhonu v aplikaci ukazuje -24 když tvrdí že je venku -34?
K chatě s tím od silnice k zásuvce v zimě fakt nedojedu. Zajímá mě jak by to bylo, když bych to tam nechal přes víkend stát a dneska ráno chtěl jako normálně odjet. Tedy žádné nabíjení. Pojede to?
Ano, pojede.
Ano, pojede.
Otázka je jiná – správná otázka je, jestli se do auta se
Otázka je jiná – správná otázka je, jestli se do auta se sjíždějícími bezrámovkami dostanete – moje zkušenost tímhle forichtungem je taková, že je to velmi náchylné na ošetření, jinak to zatraceně rádo přimrzá
Jiste jste v zapalu boje prehledl, ze se bavime o Nissan Leaf.
Jiste jste v zapalu boje prehledl, ze se bavime o Nissan Leaf. Ten doopravdy bezramova okna nema. Musim vas pokazde upozornovat na vase nesmyslne placani?
Díky za upozornění, já myslel tu Teslu 3, co byla
Díky za upozornění, já myslel tu Teslu 3, co byla zmíněna výš…
ohledně plácání..myslím, že sám v něm držíte několik rekordů, mimochodem už jste si doplnil znalosti zš o označení sil?
Kazdy si muze pojmenovat index podle sveho. Ja ty vase indexi
Kazdy si muze pojmenovat index podle sveho. Ja ty vase indexi nehodlam lustit. Smerodatne pro uvazovani o pusobeni hmotnosti pri prujezdu zatackou jsou pouze dve sily. Fz Zentrifugalkraft m*v2/r a Fn Normalkraft m*g. Vsechny ostatni sily jsou na hmote vozidla nezavisle. Na geometrii podvozku a postaveni kol na vozovce sice hmotnost vliv ma, ale kdyz je auto na danou hmotnost konstruovane, tak je i u prislusne hmotnosti geometrie idealni a tudiz hmotnost nehraje zadnou roli. Maximalni rychlost v zatacce je zavisla na polomeru zatacky a koeficientu treni pneu/vozovka. A ted vy, chytraku. kde dokazete, ze tezsi auto je v zatacce horsi?
Takže předně ten index bez indexu, tedy hrad hradu tedy
Takže předně ten index bez indexu, tedy hrad hradu tedy indexy
Zbytek až se naučíte fyziku, píši si u vás další nedostatečnou, takhle to v pololetí na čtyřku nedotáhnete, takhle ne.
Na nejake i/y ser* pes. Dulezite jsou fyzikalni hodnoty a ty
Na nejake i/y ser* pes. Dulezite jsou fyzikalni hodnoty a ty dluzite dodnes.
Já je dodal a označil dle standardu českého školství na
Já je dodal a označil dle standardu českého školství na úrovni zš, na kterou jste se odvolával, jediné, co tam bylo nad a to z prváku na střední byl vektorový součet. Pokud máte zš a maturitu z čr a nevíte to, je to vaše chyba a váš problém. A že jste se nenaučil pořádně pravděpodobně rodný jazyk, to je ještě smutnější.
Vylozte vase trumfy na stul. Vite prd a delate z toho Theater.
Vylozte vase trumfy na stul. Vite prd a delate z toho Theater.
Já jasně napsal, z čeho jsem vyšel, že to nechápete
Já jasně napsal, z čeho jsem vyšel, že to nechápete není můj problém, měl jste šanci si to zjistit a mohli jsme to dodiskutovat, takže si dupněte zatřepejte ručičkama a to je vše, co můžete dělat
Howgh
Jste obycejny srab, ktery se boji priznat ze kecal.
Jste obycejny srab, ktery se boji priznat ze kecal. Konstrukcni hmotnost nema zadny vliv na vysku rychlosti v zatacce.
Souhlasím, na výšku rychlosti to vliv nemá,
protože
Souhlasím, na výšku rychlosti to vliv nemá,
protože výška rychlosti je termínový nesmysl
Když si před odchodem z domu zapnu dálkově topení tak ty
Když si před odchodem z domu zapnu dálkově topení tak ty přimrzlé dveře určitě povolí.
Manual Leafa – 2019:
Do not store the vehicle in temperatures
Manual Leafa – 2019:
Do not store the vehicle in temperatures below −13°F (−25°C) for more
than seven days.
• If the outside temperature is −13°F
(−25°C) or less, the Li-ion battery may
freeze and it cannot be charged or provide power to run the vehicle. Move the
vehicle to a warm location.
The Li-ion battery warmer does not
operate if the available Li-ion battery
charge is less than approximately 15%
and the charger is not connected to
the vehicle. To help prevent the Li-ion
battery from freezing, do not leave the
vehicle in an environment if temperatures may go below -1°F (-17°C) unless the vehicle is connected to a charger.
The Li-ion battery warmer helps to prevent
the Li-ion battery from freezing and helps
to prevent significant reductions in the Liion battery output when the temperature
is cold. The Li-ion battery warmer automatically turns on when the Li-ion battery
temperature is approximately -1°F (-17°C) or
colder. The Li-ion battery warmer automatically turns off when the Li-ion battery
temperature is approximately 14°F (-10°C)
or higher
Teplota baterky urcite nebude odpovidat nejnizsi nocni
Teplota baterky urcite nebude odpovidat nejnizsi nocni teplote, ktera trva maximalne jednotky hodin a denni teplota vzduchu je pres den zase blize k nule. Nocni mrazy kolem -25 st. jsou v bezmrake noci na kterou navazuje zpravidla slunecny den. Takze teplota baterky bude v techto podminkach a za predpokladu, ze bude cely tyden stat nekde kolem -8 st. C.
Nevim ze ktereho manualu jste ten text stahnul, ale evropske Leafy warmer nemaji. Mozna v Kanade?
Za jasného zimního dne, že bude teplo? 😀 Ty si nedáš
Za jasného zimního dne, že bude teplo? 😀 Ty si nedáš pokoj viď? O Vánocích si tvrdil, že žádná zima už nebude 😀
Zima se pocita podle prumernych teplot. Zitra uz mrazy
Zima se pocita podle prumernych teplot. Zitra uz mrazy ustoupi. I tato zima bude mit prumernou teplotu vyssi nez prumer poslednich 20ti let. Teplota vzduchu neni u osluneneho auta tak rozhodujici. Paprsky ohreji karoserii auta daleko nad teplotu vzduchu a do plusovych hodnot. Vnitrni teplota v aute ohreje i baterku instalovanou pod podlahou. Tim padem se nocni a denni teploty v baterce zprumeruji.
NMC obecně nerada pod -20°C, takže jediné o čem
NMC obecně nerada pod -20°C, takže jediné o čem diskutujeme, jak dlouho trvá, než se baterka na tu teplotu podchladí (jistě SOC a SOH v tom taky hrají nějakou roli, stejně tak jako jestli je to na kopce, na slunci, ve stínu v lese atd). Pokud je to správná imatrikulace je to manuál ZE-1D tištěno v USA
Kopec na kopci, nebo podle vasi maturity na kopce?
Kopec na kopci, nebo podle vasi maturity na kopce?
Pardon překlep omlouvám se
Pardon překlep omlouvám se
Na to si hrajete jen vy. me to nezajima. jen jsem vam ukazal,
Na to si hrajete jen vy. me to nezajima. jen jsem vam ukazal, s cim chcete vyniknout, kdyz na vic nemate. Moje indexi misto indexy me vubec netrapi. Cestina je sice muj rodny jazyk, ale pracuji vic s nemcinou.
Mám za to, že první verze baterek Leafu mají dva
Mám za to, že první verze baterek Leafu mají dva konektory. Silový a datový. Od 2013 Nissan montoval novou verzi – tři konektory: silový, datový a předehřev.
Můj Leaf má tři. Fyzicky zkontrolováno, potřeboval jsem jen zvedák a demontáž plastových krytů pod baterkou.
O předehřevu, který se aktivuje při -17 st. mluví i Electro Dad v jednom videu.
Je fakt, že oba máme USA verze.
Přikládám video ukrajinského kanálu „Električka“, kde je to pěkně vidět.
Hoďte to na zvedák ať jsme chytřejší: USA vs. Evropa.
Je to pár šroubů a plastových špuntů.
https://youtu.be/GqdQNcKUnSM
Kouknul jsem na nemeckem foru a tam pisou, ze skandinavske
Kouknul jsem na nemeckem foru a tam pisou, ze skandinavske Leaf topeni baterky maji a ve zbytku Evropy ne. Pry tam jsou nejake topne folie, ale nejsou aktivovane. Tezko rict jak to je. Ale tezko bude teplota baterky u nas nizsi nez -17 st. C.
Taky pravda.
Taky pravda.
Tak to jste měl asi rekord v republice, a bylo to v pondělí
Tak to jste měl asi rekord v republice, a bylo to v pondělí co?Pokud někdo v pátek tvrdí,že v neděli bude -20C tak střílí od boku, protože takhle přeně to neodhadnout ani profíci.
Nechápu, co řešíte. Páteční předpověď Foreca na
Nechápu, co řešíte. Páteční předpověď Foreca na nedělní noc tady byla -20, realita na teploměru byla -23.
Chápete rozdíl mezi:“tady bude v neděli -20°C“a
Chápete rozdíl mezi:“tady bude v neděli -20°C“a předpověď :v neděli bude -10 až -20, a těch 23 bylo až v pondělí co?PS kdo je mluvčí Vrba nebo Vy?
Odhrnul jsem snehovou cepici, zapnul topeni a za 20 minut jsme
Odhrnul jsem snehovou cepici, zapnul topeni a za 20 minut jsme jeli v teplem Leafu na nakup. Bohuzel tu hromadu, kterou me pluh nahrnul za auto jsem musel odhazet rucne. To ani EV jeste neumi.
Božátko muselo máknout? Ručičky se Ti z toho nezkřivily?
Božátko muselo máknout? Ručičky se Ti z toho nezkřivily? Taková dřina, to je něco jiného než tady sr.át písmenka, co? Nemoh by Ti Mlask z kosmu nějak soustředit sluneční paprsky na Tvou hromadu sněhu, když jsi takový jeho věrný řiťo.lez?