Renault bude vyvíjet vlastní baterie pro domácnosti

Jan Horčík - 10 Říjen 2017

Renault zakládá vlastní energetický start-up Renault Energy Services. Ten bude vyvíjet vlastní domácí baterie a další řešení pro chytré sítě.Elektromobil Renault Zoe u dobíjecí stanice se stacionární baterií

Bylo načase. Kdekterá automobilka už dnes vlastní domácí baterie vyrábí, od Tesly přes Daimler po Nissan. Renault, který funguje v alianci Renault-Nissan-Mitsubishi, se konečně přidává do party.

Nová firma Renault Energy Services se bude mimo jiné zabývat technologiemi Vehicle to Grid a vývojem velkých bateriových úložišť pro domácnosti i průmysl.

Renault má k této službě tu nejlepší pozici. Především proto, že jeho elektromobil Renault Zoe patří v Evropě k nejprodávanějším.

Navíc nabízí jako jedna z mála automobilek u svých elektromobilů pronájem baterie. Díky tomu se mu časem sejde nemalé množství mírně degradovaných baterií, stále použitelných právě pro aplikace typu úložišť.

Aktuálně navíc Renault investoval do nizozemského start-upu Jedlix. Ve spolupráci s ním pouští na trh novou mobilní aplikaci Z.E. Smart Charge, která optimalizuje nabíjení elektromobilů ku prospěchu uživatele.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

denaturák stačí v plechovom hrnku zapáliť a po chvíli pricapiť "deklo"m. je jedno, či si na kocku cukru kvapneš alpu, či kolínsku, všetko je so základom KONZUMNÉHO LIEHU. kapišto?
a iba hlupáci nerozoznajú medzi pôvodným (pôvodný obal bez prekladu) a "exportom" pre iné krajiny s popiusom v "ich reči".
a sprostým budú politici tlačiť kaleráby (brukve) do hlavy akú majú o nich starosť.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je pravda, že tých batérií budú mať asi dosť a to ani nie zadarmo, ale už minimálne 3x zaplatené napr. v Kangoo ZE alebo Fluence. Svojich zákazníkov na prenájme ošklbali ako to len šlo. Takže na tom zarobili minimálne 3krát a ešte im aj zostanú baterky. Takýto odrb môže vymyslieť iba aliancia Renault-Nissan, ktorí sa tvária, že podporujú rozvoj elektromobility ale v prvom rade sa snažia, čo najviac ošklbať tých, ktorím na tom naozaj záleží. A to zákazníkov.
To je hnus...

Obrázek uživatele Josef.

Máš nějakou kalkulaci, jak oškubali zákazníky s pronájmem baterie?

---

Elektromobilita vyřešena - KIA Soul EV
Nájezd na jedno nabití Praha a okolí max 220km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Auto stálo bez batérie tolko ako keby tú bateriu malo. A 82€ za 22kWh baterku mesačne je doteraz 5900€ a ešte stále to funguje. No podla počtu týchto aut na inzerátoch, skôr nie.

Obrázek uživatele Josef.

Já jsem se díval na ceny Leaf bez baterie a s baterií v Německu a je to dost podstatný rozdíl cca 7 tis. EUR. Nová baterie stojí kolem 5 tis. EUR, tak si myslím, že to není tak špatné si tu baterii pronajmout.

---

Elektromobilita vyřešena - KIA Soul EV
Nájezd na jedno nabití Praha a okolí max 220km

To porovnáváte špatná čísla.
Pokud stojí pronájem 82€, tak ročné je to cca 1000€. A pokud baterie stojí 5000€, tak ji zaplatíte za 5let (ještě v záruce) a nemáte nic. To není dobrý obchod :-)

Obrázek uživatele Josef.

No ale nepřeplatím 3x a holt každá půjčka něco stojí a když se po 4 letech se auto prodá, tak nikdo nebude prudit, že baterie jsou už staré apod. No a když si to nechá člověk déle, tak dostane po záruce novou baterii.

---

Elektromobilita vyřešena - KIA Soul EV
Nájezd na jedno nabití Praha a okolí max 220km

Obrázek uživatele ozana

Kdo by si kupoval ojetinu bez baterek nebo platil za jejich pronájem.

---

Jezdím na proud, najeto 67 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 72 tisíc km.

Obrázek uživatele Josef.

Francouzi to dělají. V Německu, prodávají nová auta Nissan Leaf s výraznou slevou a všechny jsou bez baterie.

---

Elektromobilita vyřešena - KIA Soul EV
Nájezd na jedno nabití Praha a okolí max 220km

Tak zrovna Nissan Leaf se v DE prodava skoro vyhradne s baterii. Renault ZOE donedavna vyhradne bez baterky. To byl podle meho ten duvod, proc se ZOE neprodavala v CR a na vychode. Pro info. ZOE je zenskeho rodu :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

mimochodem ZOE je cizi slovo, to se nesklonuje. Jinak bych to videl na domaci trh pro ZOE, tak CR je mimo hru, akorat ti Nemci to vyhrali :)

Obrázek uživatele ozana

Pro Čecha je s pronájmem baterie provoz moc drahý.

---

Jezdím na proud, najeto 67 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 72 tisíc km.

Obrázek uživatele Josef.

To je relativní. Pokud mi někdo nabídne, že budu platit 2000 měsíčně pronájem baterie, nechám si auto 4 roky, které koupím levněji o 150 tis. a zaplatím za baterii pouze 100 tis. Chápu, že obecně Češi si neraději něco pronajímají, mě to nevadí.

---

Elektromobilita vyřešena - KIA Soul EV
Nájezd na jedno nabití Praha a okolí max 220km

off

Velmi názorná studie, která na míře zašpinění peří ptáků sazema z pálení uhlí ukazuje rozdíl ve zněčištení v průběhu století.
'Sooty birds' reveal hidden US air pollution
http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-41557157

V 75 % vzorků medu z celého světa se našli insekticidy a pesticidy ...
Pesticides linked to bee deaths found in most honey samples
http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-41512791

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

ešte niekto chce ROVNAKÚ KVALITU potravín?

Nepij už ten denaturák.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyKariéra EVC GroupŘízení stanic pro elektromobilyProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů Circontrol

Newsletter


185.66.36.26