První elektromobil Volkswagen I.D. půjde předobjednat od 8. května, odhalen bude září

Jan Horčík - 14 Březen 2019

Na autosalonu ve Frankfurtu 12.-22. září 2019 Volkswagen konečně odhalí konečnou verzi elektromobilu Volkswagen I.D. Předobjednávat ale bude možné už od 8. května.auto elektromobil Volkswagen ID Neo

Elektromobil Volkswagen I.D. Neo se ve výrobní verzi představí na autosalonu ve Frankfurtu letos v září, výroba i první dodávky by měly začít do konce roku.
foto: Volkswagen

Elektromobil Volkswagen I.D. přezdívaný "Neo" (kolem finálního názvu panují stále nejasnosti) bude prvním elektroautem koncernu Volkswagen postaveným na platformě MEB. S ní má německá automobilka velké, stále se rozšiřující plány.

Auto by mělo nabídnout nejvyšší dojezd 550 km WLTP (baterie cca 70 kWh) a cenu na úrovni moderního dieselového Golfu (cca 600 000 Kč). Elektromobil ale bude nabízen ve třech konfiguracích baterií, takže tato cena téměř určitě nebude platit pro dojezd 550 km, ale řekněme pro mírně nadpoloviční (330 km, 48 kWh).

Maximální výkon rychlonabíjení bude 125 kW, palubní nabíječky budou 7,2 kW a 11 kW. Výroba auta by měla začít už během listopadu 2019. Volkswagen I.D. Neo už se testuje např. v Jihoafrické republice.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Být takto konkrétní a přestat mluvit o dvou až pěti letech , to bych od nich nečekal. Co budou říkat novinářům v listopadu 2019?

Doufam ze VW nespoleha na baterky co svet neuvidi od He3DA.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na ty se spoléhají v USA :)

Cena bude za srovnatelně výkonný Golf. Jak můžete napsat 600.000Kč. To je holý nesmysl.

Obrázek uživatele Kuk

Jestli bude pod 700 000 kč tak ať maj milión objednávek! Poď mi hop :D

p.s. I půl milijónu by stačilo, aby nastalo pořádný mediální čoromóro :)
To bude pak srandy jak budou hýkat že to nestíhaj vyrábět a kdesi cosi. To by byl sladkej trest. Museli by chrlit to co nechtěj vyrábět a ve velkém :))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Přál bych jim to, ale jejich plán je 200 tisíc EV celkem příští rok, z toho 100 tisíc I.D. Nemyslím si, že by někdo firemních finančníků udělal takovou ekonomickou botu a nasadil by cenu pod 700 tisíc u auta, co by pak mělo milion objednávek, ale zvládnou vyrobit jenom desetinu.
Podle mě budeme rádi, když cena bude na úrovni Renaultu Zoe. I za takových 790 tisíc by to byl trhák.

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Chlubili se, že mají smlouvy s 3 hlavními dodavateli baterií na 50 milionů aut, tak jsem zvědav.

A bylo tam i za jak dlouho? :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Môžeme rozoberať dojazd, batériu, výbavu. Ak to však zabijú cenou a to zabijú.. Je diskusia zbytočná. Cena pod 24000E alebo dokonca pod 20000E je len sen. Osobne neverím ani ze sa dostanú pod 28000E. S batériou 60+KWh a vybavou budú na 35000E. Takže žiaden prielom sa zatiaľ nekoná...A neverím ze sa v najbližších 3 rokoch dočkáme auta s 50+kWh batériou pod 24000E.
Strašne rád by som sa mýlil.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Cena bude zhruba od 700000. Mam to potvrzene z internich zdroju.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak o moc jsem se nesekl...

Obrázek uživatele jurazhor

cena bude od 1200000
mám to potvrzené z externích zdrojů

---

jurazhor

Cena bude od 319000,-Kč
Mám to potvrzené z interních zdrojů ve VW.

---

ecotaxiolomouc.cz

...bez baterie

---

ecotaxiolomouc.cz

Obrázek uživatele Josef

Budou to rozdávat zdarma k rohlíkům v kaufu. Mám to potvrzené od jenjy a vondráka.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takže presne môj typ že sa pod 28000 nedostanú.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak říkali od počátku, že to bude někde na úrovni Golfa v dieselu. Předpoklad je, že ten EV se nebude nabízet v úplně nejnižší výbavě, takže těch 700 tisíc je dobrá cena. Nebo teda těch 28.000 eur. Za kolik by sis to představoval? Zvlášť, když vidím cenu ostatní elektrické konkurence.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nám stačí když to bude těsně pod 700 tis. Kč

Tak tak. Vidim to shodne.

---

Elektronům Zdar!
Měl jsem Leaf Acenta/real 19kWh/135km dojezd při rychlosti 25tis km za rok.
Nyní Leaf40 dojezd dostačující (dosud jsem nenabil do plna) při rychlosti 30tis km za rok.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Budou brát na to lithium z krušných hor? Je kolem toho nějak podezřele ticho...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To má ještě tak 10-20 let čas, teď se ve světě začali otvírat megadoly s nejlevněji dostupným lithiem, kde se nemusí náročně těžit tvrdá skála jako v Česku.

Obrázek uživatele Kuk

Kde?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no pšeci fArgentině tyjoudo ;)

cs.wikipedia.org/wiki/Salar_de_Olaroz_(lithiov%C3%BD_d%C5%AFl)

kcc-hho.webnode.cz/elektrina/lithium/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no a hlavně konečně ftý Bolívii ;)

oenergetice.cz/obnovitelne-zdroje/bolivii-byly-potvrzeny-nejvetsi-zasoby-lithia-svete-dvojnasobne-oproti-puvodnim-predpokladum/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

únor 2019 Bolívie podepsala předběžnou dohodu na vybudování 8 zařízení, které by lithium dobývaly s účastí čínské společností Xinjiang Tbea Group-Baocheng

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

InteliDementní zajíc fpytli 8.května? paráda celý žhavý ;) a co když se tomu budou lámat poloosy?? anebo vodvařovat pertinaxový karburátor?? Co potom, budou si děti mít s čím hrát :)))

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/vw-i-d/

Obrázek uživatele Kuk

Tvoje bába má zlomenou polovosu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

zato ta tvoje má fkonzervě uotvírák co :))

viz :

hybrid.cz/prvni-elektromobil-volkswagen-id-pujde-predobjednat-od-8-kvetna-odhalen-bude-zari#comment-184363

Obrázek uživatele Kuk

Protože tys ho tam dal.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nejak mi tie cisla dojazdu nesedia. Velmi pochybujem o tom, ze ten dojazd 330km bude pri baterii o 48kWh. To je skor z rise snov. Kazdopadne ak to predstavia tak uz budu iba o 3 roky pozadu od Tesly a to v pripade, ze niekde stavaju baterkaren a nikomu o tom nedali vediet.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kdyz muze mit vetsi model 3 pri cca 50 kWh baterii dojezd cca 400km WLTP, tak proc by nemohl mit mensi VW s 48 kWh baterkou dojezd 330km?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Třeba protože 330km nedá ani e-tron s 95kWh baterkou :) (když jede po dálnici 130km/h). Ale co, papír snese všechno.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Muzete nejak rozvestu tu myslenku jak souvisi dojezd (wltp) s tim kolik auto ujede po dalnici 130km/h?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nikdo neříká, že ten nový VW bude mít na 48 kWh baterku dojezd 330 km po dálnici rychlostí 130, to je přeci nesmysl :-) Pokud uvádějí dojezd, tak se jistě jedná o metodiku WLTP, stejně jako u jiných EV. To taky člověk musí z toho dojezdu odečíst tak 10-20 procent a dostane se na reálná čísla při smíšením provozu, nikoliv na dálnici.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Trochu som si ale myslel, ze doby ked budeme musiet nieco odpocitavat su prec. Stale si myslim, ze dojazd podla EPA je daleko presnejsi nez WLTP. Chcelo by to este sprisnit normy, nech su kludne aj pesimistickejsie nez realita.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Právěže ty doby jsou tady teď v posledních letech. Pamatuji si na starou Mazdu 6 2.0 benzín (2004), co měla v TP psanou spotřebu 8 l/100. A s tou spotřebou se dalo normálně jezdit, úplně v pohodě, i o něco níž. Pak jsem koupil novější Volvo (2011) a na spotřebu 7 l/100 už se dostávalo poměrně těžko, reálně to bylo kolenm 7,6. Stejný režim jízdy jak s tou Mazdou. No a teď mám ještě novější auto (2011), spotřebu má psanou 6,1 l/100 a jezdím s ním za stejno jako s tím Volvem.

Takže když to shrnu, ty 3 auta měly psanou spotřebu 8, 7 a 6,1 ale jezdí všechny za cca. stejných 7,5 - 7,7 :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No ale mohl by mít... přeci, slibovali že umí dělat lepší a levnější EV než konkurence :))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak jasně, že by mohl :-) Uvidíme, cenově má údajně začínat pod 700 tisíc, což by nebylo špatné, záleží co vše bude v té ceně. Nejlevnější Tesla 3 bude přes milion a výbava nic moc. Ostatní konkurenti (Kona, e-Niro, Ioniq, Leaf...) taky cenově výš, tak jsem na ten zázrak hodně zvědavý.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pod 700.000,-je nesmysl. Ale bylo by to hezké, i když to bude úplný holobyt od vw.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak se snad dockame. A "tesim" se na nenavistne komentare k clanku.

Obrázek uživatele Kuk

Nenávistnej seš jenom ty.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je to jednoduché, jestli příjde s dobrým autem za dobré peníze, tak mu většina z nás ten Díslgejt možná i odpustí, protože pak by měl jednoznačně pozitivní vliv na rychlost s jakou museli přejít na elektriku. Pokud tedy budou chtít prodávat pořádné množství, tak ok. Pokud to bude ale stejně tragický pokus jako je aktuálně Audi E-tron, tak slibuju, že si až do konce života od VW nekoupím už ani buřt.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Co se vám na tom eTronu nelíbilo? Předpokládám teda, že jste měl možnost ho otestovat a řídit, pokud jej označujete za tragický.

Tady je test a nedopadl vůbec špatně:
fdrive.cz/clanky/audi-e-tron-a-nas-verdikt-jak-se-povedla-elektricka-premiera-3498

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Co sa mi na nom nelubi. Vela veci. Zla spotreba (tym padom musi byt bateria vacsia a drahsia). Nic moc zrychlenie. Tazko povedat aka bude realna dostupnost. S interierom sa mohli aj lepsie popasovat.

Dnes uz konkurencia ponuka viac. Na druhej strane je to ale aspon zaciatok.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Spotřeba:
"Díky 95kWh baterii je dojezd e-tronu velmi dobrý, v praxi jsem se dostával zhruba na hodnotu 360 kilometrů. Spotřeba na dálnici činí 27 kWh (dojezd na dálnici cca 330 kilometrů), spotřeba ve městě 25 kWh a mimo město na silnicích 1. třídy kolem 20–22 kWh. Audi e-tron je celkově velké auto a spotřeba je tak logicky mnohem vyšší než u menších elektromobilů, ale hodnoty by i tak mohly být lepší. Spotřeba je průměrně zhruba o 10–15 % vyšší než u Tesly Model X nebo Jaguaru I-PACE. Největší rozdíl je ve městě a při mírné jízdě, naopak dobře si e-tron vede na dálnici. Lze ale očekávat, že softwarovými updaty se bude dojezd zlepšovat a efektivita zvyšovat."

Píšou, že o cca. 10-15 procent vyšší než Tesla, což není taková tragédia a pokud to časem vychytají SW updatem, tak to bude OK. Naopak, nabíjení je velmi rychlé a neklesá, až od 87 %.

Zrychlení je 0-100 pod 6s, to mi přijde adekvátní tomuto typu auta. Co byste chtěl?

"Audi e-tron je silný elektromobil s výkonem 300 kW, který potěší krásným zrychlením. To není tak brutální jako u Tesly nebo Jaguaru I-PACE, do sedačky vás ale i tak umí zatlačit velmi solidně. Na stovce je z nuly za 5,7 vteřin, ale musíte vědět, jak na to. Maximální výkon je totiž dostupný jen ve sportovním režimu nebo zatlačením na plynový pedál tak, aby se dostal za „západku“. Při běžném sešlápnutí tak nejede naplno."

Zpracování:
"Audi e-tron je nejtišší a nejpohodlnější elektromobil. I ve vyšších rychlostech je úžasně tichý, v nižších do interiéru příjemně, i když minimálně, proniká zvuk elektromotorů. Vzduchový podvozek je velmi pohodlný a naladěný komfortněji než v Teslách."

Já v tom seděl a mohu srovnat např. s Teslou a to se ani srovnat nedá :-)

Kterou konkurenci myslíte a co konkrétně nabízí víc? Já myslím, že eTron se povedl. Jak je to s dostupnosyí, nevím, kupovat jej nebudu, nemám na něj :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No len ci si nemylite Audi s Teslou pokial ide o tie softwarove updaty. To VW nikdy nerobieval a robit asi ani nebude. Budete mat iba to auto co si kupite.

Ked ste v tom sedel ako mozte porovnavat tichost a pohodlie? Previezol ste sa an etrone a tesle so vzduchovym pruzenim? V Tesle je ticho lebo tam nema co prenikat. Max tak hluk od pneumatiky a tomu neverim, ze to bude lepsie v audi.

Konkurencia je iba Tesla. Neskor mozno pribudu dalsi. Toto ma nicim neohromilo. Iba sa snazia dobiehat stretny cas. Preco napriklad nepouzili obrazovky so zahnutym displayom? To cakaju az to urobi Tesla? Dostali by z interieru podstatne viac.

Nechapem tu spotrebu. Preco je taka vysoka? Tu sa este maju co ucit lebo 10-15% je pri tychto autach aj celkom dost. Nemaju dojazd 1000km aby to bolo jedno.

Kazdopadne este stale nemame realne auto v prevadzke. Toto sice moze byt lastovicka ale leto neurobi. Snad vyrobia aspon 20000 kusov za rok.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Přečti si ten článek, co na něj odkazuji. Já v tom jenom seděl, neřídil, odkazuji a cituji článek. A pak tady máš i zkušenosti lidí, co to auto řídili, resp. ho mají... hlavně, co se týče toho ticha na palubě.

tesla X byla první (resp. tesla S). ale dnes už doba pokročila. Věřím tomu, že ten eTron je celkově lepší auto než X, aspoň z toho testu to tak nějak cítím. Ještě až dostaví rychlé nabíječky (Ionity), tak to bude i na delší cestování.

Řídil jste teslu model X? Připadá mi, že ne.
Tesla rozhodně tichá není, respektive do rychlosti cca 120km/h pokud jedete na dobré silnici ano. Ale třeba bubnující posypové kamínky jsou slyšet, jako by Vám tloukly do podrážky. I obyčejný auto střední třídy (Superb) je na tom podstatně ale podstatně lépe. V rychlostech nad 140km/h je v tom aerodynamický hluk větší, než v dieselovém BMW5. Benzínový superb s akustickýma oknama je na tom také o dost lépe.
Podvozek v TMX se sice dá zvedat, ale pohodlný moc není. Je to trošku lepší než XC90 na vzduchu. Když se začne hodně tlačit na pilu na okreskách, auto hodně znejistí a začne zasedávat na nápravy/kola. Asi pozůstatek airmaticu, tady to ale zachraňuje nízké těžiště. Každopádně třeba podvozek co má nový Touareg (Cayenne, Q7) je o třídu jinde jak pohodlím, tak odezvou. Etron má nějakou verzi toho, ale nevím jakou a co umí. Každopádně v tomhle X nechci kritizovat, protože to už byla fakt jízda na hraně, kterou po tom nikdo chtít nebude. Nekomunikativní a nijak extra přesný řízení americkýmu SUV kritizovat nebudu.
Spotřeba u Tesly může být nižší díky hodně skloněnému čelnímu sklu, které si ale za následek vybralo neotvíratelnou střechu a šíleně masivní A sloupky.
Každopádně TMX spotřebovávalo mezi 29kWh/100km svižnější jízdy po okreskách druhých a třetích tříd s častou změnou rychlosti, až po 30-35kWh po dálnici. Jestli tohle sežere o 10-15% víc, pak to pořád na pojížďky po ČR stačí a na nějaký dálkový cesty to plnohodnotně není ani jedno.
Tím chci říct, že Etron klidně může být podstatně lepší auto než TMX a já třeba bych tomu ten dojezd odpustil (mrzela by mě ale absence 22 onboard nabíječky). A to vůbec nemluvím o tom, že TMX má obyčejně hrající audio a nesvítí. Po chvíli svižný jízdy na dálnici se mi rozsvítil trojúhelníček v počítadle ukazatele výkonu a auto snížilo výkon (nevím, nenapsalo to proč, po chvíli klidný jízdy to zhaslo). Mezi tím to ještě dost přestalo brzdit. Opět brzdy jsou s ohledem na určení auta (SUV do USA) dostatečný, ale na ten výkon je to tragédie. Ještě po pár desítkách klidných km byly brzdy horký a smrděly, chladnutí tomu moc nešlo.
Jo a tempomat je využitelnej do 150km/h, pak se vypne. Autopilot funguje pouze pokud člověk dodržuje rychlost, v 91km/h se na silnici první třídy vypne a ikonka zešedivěla. Totéž ve vyšší rychlosti na dálnici.

Celkově to auto na mě zanechalo ohromnej dojem a na kratší ježdění po ČR bych tomu díky té odezvě na plyn (regulace výkonu toho auta je opravdu fascinující) a benevolentnímu ESP odpustil i výše uvedený nedostatky. Ale těch nedostatků je strašně moc a to jsem vůbec nezmiňoval krátký sedáky, falconwings, který se otevřely každý druhý pokus atd.
To co mě opravdu odrazuje zklamalo je, že to TMX (půjčovna, verze 90d, najeto 110tkm), měla využitelnou kapacitu baterie tak 66, maximálně 69kWh. Takže dojezd reálných 200km.
Měl jsem za to, že to takhle stárnout nebude:(.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Rekuperace měla dovolenou, že brzdy byly horké a smrděly?

Neznám parametry, respektive maximální výkon rekuperativního brždění TMX. Naprosto laickým odhadem bych řekl, že je to někde kolem 50kW výkonu.
To co popisuji je jízda brzda - plyn mezi 130-190km/h, což to auto řekněme po dvou až třech zabržděních mezi těmito rychlostmi vůbec nezvládá. Tím mám na mysli brždění na doraz možností a ne přibržďování.
Ale nechci to nějak extra kritizovat, je to amerika, kde se nepředpokládá takovéto využití. K zamyšlení je, že auta střední třídy (cenovka do 1,5mil. Kč) a výkonem kolem 300hp tohle zvládají.
To auto na mě opravdu zanechalo dojem, ale má to strašně moc nedodělávek. Chci tím jen říct, že Etron může být lepší.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mě třeba vysloveně vadí, že je to auto pro 4 a né pro 5. Celkový vnitřní prostor je naprostá katastrofa na to, jak je to obrovské auto. Dojezd po dálnici v né zrovna ideálních podmínkách je výrazně pod 300km (alespoň podle prvních testů při teplotách kolem nuly astandardní rychlosti 130km/h). To je na auto s mega baterkou hodně málo. Tou jsou asi tak nejhorší věci. ZA nejtragičtější považuju ten vnitřní prostor.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No nevím, nepřišlo mi to auto nijak malý a omezení na 4 lidi je dnes stejně skoro u všech, uprostřed se málokde sedí pohodlně. Cituji z testu:

"Audi e-tron potěší i svou prostorností. Dostatečně velký kufr s objemem 660 litrů překonává snad jen velkorysý prostor na zadních sedadlech, kde je více místa než v limuzíně Audi A6."

"Spotřeba na dálnici činí 27 kWh (dojezd na dálnici cca 330 kilometrů)"

Otázka je jaká rychlost na té dálnici byla...

Obrázek uživatele Kuk

Za mě je v etronu prostoru dost vepŕedu i v zadu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To vypadá na to, že jsi složil nevratnou zálohu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No já vzadu seděl a pohodlí sem tedy neměl. Uprostřed se nevejde ani dítě ! nemá kam dát nohy kvůli středovému tunelu (a s tím nepohnete) a uchycení předních sedadel zase vadí na nohy pokud sedíte za řidičem nebo spolujezdcem a s tím se taky pohnout nedá. Nasedání vzadu už je klasika pro doslpělého trochu jako do tanku, ale to je obecně problém většiny SUV. Tady je to navíc znásobené vysokou nástupní hranou kvůli baterkám. Na té nové platformě to snad bude lepší, tady jsou baterky evidentně na podlaze a nikoli v podlaze.

Obrázek uživatele Kuk

Ale tady někdo tvrdil že to na nové platformě už je.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tyoe vyhod ty tvý kraviny fhybridí registraci na konci každýho tvýho příspěvku :

"Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru w_w_w. link.com
w_w_w.freeghosn.com #freeghosn"

zaprvý to hrozně otravně protahuje těch tvých pár plků, zbytečně zabírá místo páč lepší je w_w_w h_t_t_p vůbec nepsat a zadruhý už na to dávno není stejnak nikdo zvědavej :))))

Obrázek uživatele Kuk

Spolkni další Xanax, přestaň psát ty svoje zbytečný žvásty a bude tu místa habaděj.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no to právě že nebude dokud budeš fetovat to svinstvo a zabírat diskuzní plochu svojí reklamou na čuchty Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - že Sekáš a vysáváš nějaký baterky či Jak debilně vkládáš odkazy bez registrace ;) To vypadá jako kdyby ego se ti pohlo poslední dobou poslouchej chlapče :))

Obrázek uživatele Kuk

"ego se ti pohlo" :)))
Ty už máš fakt dost, tobě už se toho hejbe asi hodně. :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Toto ještě ne, až nový eTron GT nebo jak se to bude jmenovat.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na druhou stranu musím uznat, že pokud jde o elektromobil, tak od Audi se jedná opravdu zatím o ten nejlepší... nebo počkat, vlastně oni jiný nemají ?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak hlavní konkurence ponuka hlavně rozpadající se poloosy při tom nesmyslném zrychlování na semaforech.

Obrázek uživatele Kuk

Jen u P verze.

U Poršáků se odlomí rovnou celý uložení tlumiče :)))
Prostě kvalitka od koncernu
https://www.autoweb.cz/porsche-cayman-gt4-ma-zavazny-problem-za-jizdy-se-mu-utrhl-tlumic-ne-poprve/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

U Audi R8 se děje velmi podobná věc. Zásadní vadu v konstrukci rámu Audi řeši dodatečným navařením profilovaných plechů. :)))
https://youtu.be/eIsW_oNLZjM

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Porsche je velky bluf. Nejen ze neni vubec na bezne jezdeni, ale take je hodne poruchovy. A ceny za opravy a ND astronomicke. Pritom je hodne dilu totoznych s VW, ale cena 3x tolik.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jo a proto je Porsche dlouhodobe nejmene poruchovou znackou. Vem si radeji varecku a mazej do kuchyne.

Obrázek uživatele Kuk

"Dlouhodobe nejmene poruchovou znackou" dle podvodníků z ADACu?
Tak tomu věř :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jo a pak k tomu samozřejmě ještě příšerně pomalý servis a superpředražené díly.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No jasný není to Tesla tak to kritizují, ale jsou to spíš směšné kraviny protože už není moc co kritizovat, ve většině věcí je to auto lepší o třídu než Tesla, jedinná věc je spotřeba tak to tu budou pořád papouškovat pořád dokola, přitom spotřebu zcela nahrazuje rychlejší dobíjení, takže v podstatě není nic v čem je Tesla lepší než toto Audi

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Rychlejší dobíjení, když jej měříte tím, kolik % za kolik času dobijete. Jenže to jsou % mnohem menší baterie, když měříte dobití km dojezdu za čas, tak jsou všechny tři Tesly sakra napřed.

A jakým kouzlem rychlejší nabíjení "zcela nahrazuje" těch 15% navíc zaplacených za elektřinu, to už vůbec netuším.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No ja celkom vidim priestor na kritiku. Mozno su to smiesne kraviny ale za 80 000+ Eur. Za par tisic naviac si uz mozem kupit TMX, ktora je osvedcena.

Celkovo mi to pride ako narychlo zbuchane auto len aby sme nieco na trhu mali. Z toho ale vyplyva ze vela ich vyrobit nechceme.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano, TMX je osvědčená. To ale neznamená, že je lepší. Má taky své problémy a mouchy a dle toho testu z fdrive.cz nějak tak cítím, že ten eTron je prostě lepší auto... až na tu spotřebu. Ale pokud to vyřeší SW updaty, tak není o čem.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nevím, proč si myslet, že mají šanci smysluplně ji řešit updaty — protože to nějaký novinář plácnul?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A proč ne?

Tak mne, laikovi, prosim, reknete, jak by jste to udelal Vy, nebo jak jste nacetl, ze by to byli schopni udelat? Me napada jedine, ze tam namontovali odpory, ktere SW odpoji :-). Jak SW snizit aerodynamicky koeficient, ucinnost motoru ci baterie?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já jsem taky laik, musí se k tomu vyjádřit někdo, kdo tomu rozumí. Takže nelze kategoricky říct ani ANo ani NE, pokud se k tomu nevyjádří někdo znalý a osvětlí nám to.

bohuzel na ceskych 50kW ABB moc nepotesi a zejmena zaplacou ostatni malobaterkaci, kteri jsou za 10-15min. nabiti :-/ Cim dale se hure ukecavaji velkobaterkaci na pujc mi to na 10 min. :-)
Jinak komplet komfort a kvalita audi na vzduchu.. jen ten nabijeci konektor mi prijde nestastny, snad jsou u nas ale dost dlouhe kabely...

---

13G

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Třeba McDonald Praha Černý Most, to jsem se včera hodně divil a byl jsem rád, že šla připojit i3.

Ale e-tron má nabíjecí konektory po obou stranách....

Presnejsie povedane, etron ma na jednej strane typ2 len pre AC nabijanie a na druhej komplet CCS pre AC aj DC.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Díky za upřesnění.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC Group