PRE umožní odemykat nabíjecí stanice CCS kartou, má nové rychlonabíječky

Karta CCS je klíčem, který odemyká veřejné dobíjecí stanice Pražské energetiky. PRE navíc uvádí do provozu další rychlo-dobíjecí stanice v Klecanech a v pražském obchodním centru DBK.

I v této složité době plné různých omezení v souvislosti s nařízením vlády ČR v boji proti nákaze koronavirem se PRE věnuje nadále rozvoji elektromobility.
foto: CCS/PRE

Společnosti Pražská energetika, a. s., a CCS Česká společnost pro platební karty s. r. o. právě zahájily úzkou spolupráci v oblasti dobíjení elektromobilů. Na vyžádání u CCS mohou její klienti obdržet kartu, která jim mimo standardního čerpaní a dalších služeb rovněž umožní přístup do celé veřejné sítě dobíjecích stanic Pražské energetiky pod názvem PREpoint.

Ta aktuálně čítá přes 81 dobíjecích stanic a kromě kvalitního pokrytí Prahy a okolí, lze stanice nalézt rovněž v Českých Budějovicích, Plzni, Ústí nad Labem, České Lípě, Liberci, Pardubicích, Brně a Ostravě.

CCS Česká společnost pro platební karty s. r. o. je předním poskytovatelem palivových karet a GPS monitoringu vozidel CCS Carnet, se kterým se řadí k významným poskytovatelům telematických řešení na evropském trhu.

Zároveň je prvním a doposud jediným vydavatelem palivových karet v České republice, která službu dobíjení elektromobilů přiřadila do svého portfolia, k dalším unikátním službám, jako je platba v servisech nebo parkovného.

Pražská energetika, a. s., aktivně rozšiřuje síť svých dobíjecích stanic PREpoint. Nedávno uvedla do provozu další ultrarychlou dobíjecí stanici v Klecanech na severním okraji Prahy u dálnice D8 směr Ústí nad Labem.

Jedná se o dobíjecí stanici Alpitronic Hypercharger s výkonem 75 kW, která je již nyní připravena pro rozšíření na výkon 150 kW.

Druhou dobíjecí stanici (ABB o výkonu 50 kW) PRE otevřela v obchodním centru DBK na Praze 4 – Budějovická, která je strategicky umístěna v blízkosti významných administrativních budov. U obou stanic se mohou dobíjet zároveň dvě vozidla.

81 – to je aktuální počet dobíjecích stanic PREpoint, u kterých se může dobíjet bezmála 130 elektromobilů. Společnost Pražská energetika, a. s., reaguje na aktuální vývoj situace kolem nás také výraznou podporou elektromobility v ČR a to tím, že zachovává současné ceny za odebranou energii do elektromobilů až do konce roku 2020.

PRE cenově nerozlišuje pomalé, rychlé, ani ultra rychlé dobíjení – účtuje jen podle odebraných kilowatthodin a případně času stráveného na dobíjecích stanicích. Tímto se tak Pražská energetika, a. s., stává nejlevnějším provozovatelem dobíjecích stanic na území ČR.

tisková zpráva

14 Comments on “PRE umožní odemykat nabíjecí stanice CCS kartou, má nové rychlonabíječky”

    1. V Liberci take zadna PRE nabijecka neni. Zato v Jablonci nad
      V Liberci take zadna PRE nabijecka neni. Zato v Jablonci nad Nisou. Asi maji kluci horecku a tak placaji nesmysly.
      Kdyz jsme u horecky, tak myslim na Borise Johnsona. Ten pitomec se nevynoril az ted. Uz v dobe BSE delal propagandu aby lidi jedli UK beef. Jezdil po UK poziral demonstrativne beef. Asi uz tenkrat chytil BSE a ted jeste Covid.

    1. Presne tak, je to smesny prezitek z prelomu tisicileti, mit
      Presne tak, je to smesny prezitek z prelomu tisicileti, mit plnou penezenku ruznych karet. Chci platit za nabijeni svym mobilem resp. platebni kartou nahranou v nem. Taky doufam, ze vyrobci a provozovatele nabijecich stanic KONECNE POCHOPI, ze v jednoduchosti je sila, pouci se u Tesly a zacne se identifikovat auto, ktere bude propojene s platebni kartou nebo inkasem z uctu.

      1. Tesla má vytvořený vlastní systém a byl bych nerad, kdyby
        Tesla má vytvořený vlastní systém a byl bych nerad, kdyby se ostatní inspirovali právě tímto. To znamená, že každá automobilka (koncern) by měla vlastní stojany, kde by sice bylo jednoduché nabít a zaplatit pro tu značku, ale ostatní by nenabili. Spíš by se měli inspirovat u benzinek, kde už léta funguje jak platba hotovostí, tak i jakoukoliv platební kartou, příp. mobilem, hodinkami, atd. Samozřejmě, platbu hotovostí mohou klidně vynechat 🙂

        1. Preci jsem nepsal, ze by kazda automobilka mela vlastni
          Preci jsem nepsal, ze by kazda automobilka mela vlastni stojany. Psal jsem o identifikaci auta po pripojeni k nabijecce. Auto pak bude propojene s ridicovym uctem. S automobilkou by to nemelo nic spolecneho. Odpadl by tak zbytecny krok, ktery Tesla nema, a to je manipulace s displejem nabijecky, identifikaci a spusteni nabijeni. Cestuju s EV po cele Evrope a tento krok je totalni vopruz snad vsude. Jsou to kolikrat nervy a casto se nepodari nabijeni spustit, i kdyz vsechno mate tzn. nabijecka funguje, mobil je na internetu, auto pripojene a nabijeni se nespusti, protoze to selze nekde na ceste. Je to uplne zbytecne slozite, protoze to vymysleji lide, kteri jezdi dieselama. Fakt psycho.

          1. Take si cenim automaticke autentifikace Tesly na SuC. Ale kdyz
            Take si cenim automaticke autentifikace Tesly na SuC. Ale kdyz vidim borce od VW kteri neumi ani naprogramovat sve auto, tak bych mel spis strach se vydat napospas nejakym algoritmum ktere nebudou fungovat nebo je nekdo hackne a cely system se zhrouti. Stacilo by mit jednu rfid kartu pro celou Evropu.

            1. Jasne, Tesla má ideální systém identifikace, jednoduchý,
              Jasne, Tesla má ideální systém identifikace, jednoduchý, rychlý. Do tohoto stavu se třeba IONITY a ostatní asi nikdy nedostanou :-(, protože u začátek je špatně, ty jejich RFID karty. Fakt nechápu, proč tu identifikaci nedali do auta. No, holt stará ropácká škola s klubovejma kratama pro vyvolený a manažerama s rokem narození pod 1960 😀
              SOUHLAS, taky bych byl spokojenej alespoň s jednou RFID kartou pro celou Evropu a ideálně s možností NFC pro mobily a platební karty.

  1. OT- trolling- poté co jsem se začal zajímat o Teslu jsem
    OT- trolling- poté co jsem se začal zajímat o Teslu jsem jako jeden z českých zdrojů začal číst zde. Když porovnám s jinými weby tak nic moc. info vesměs přejaté nebo PR pouze občas něco zajímavého.Jako např. p.Niedermayer nebo konkrétní místní odlišnosti. Co je ale nejvíc zarážející jsou zdejší Trolové a reakce diskutujících. S Troly lze v zásadě nakládat třemi způsoby, ignorovat, zaříkávat, vyfakovat. Hlavně ale nekrmit (jakákoli jiná reakce než jedna z tehto tří je jejich oblíbenou potravou). Zaříkávat se dá individuálně (jako jsem to dělal já) Ignorovat nebo vyfakovat by je museli všichni. Protože se zaříkávání projevilo jako neúčinné přecházím k ignorování a doufám že se přidáte. Myslím že možnost kolektivně je vyfakovat je pro zdejší diskutující až příliš drsná. Jako příklad „vyfakování“ ale přikládám odkaz na to které se dostalo od petrolhedů trolovi runner42 který se kdysi pokoušel předstírat že rozumí autům.

    https://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?f=102&t=5142&start=180

    Já budu nadále všechny zdejší Troly důsledně ignorovat.

Napsat komentář