POZVÁNKA: EbikeFest 2020 už tento víkend v Praze!

Už třetí ročník testovacího festivalu elektrokol EbikeFest 2020 se uskuteční v Praze – Krči (Areál Business Centrum Zálesí, Pod Višňovkou 29, Praha 4) v termínu 13. – 14. června 2020.

Test elektrokol v reálných podmínkách je unikátní výhodou Ebike Festu pro každého, kdo o elektrokole uvažuje, ale potřebuje si srovnat plusy a mínusy mnoha různých pohonů a typů.
foto: Ebikefest

V sobotu 13.6. se festivalová recepce otevítrá v 10:00 a poslední testy začínají v 18:30 a v neděli 14.6. Začíná se v 10:00 a poslední testery přivítají organizátory v 16:30.

Každý, kdo se na EbikeFest 2020 zaregistruje předem a zúčastní se, bude zařazen do slosování o 40 poukazů v hodnotě 2500 Kč na slevu na libovolné elektrokolo s pohonem Bafang.

Pro testování terénních elektrokol budou připraveny dvě dráhy: pro Pevné Hardtail eMTB a pro Celo-odpružené FS eMTB. Testování bude probíhat se zkušeným bajkerem na single-trailech v Krčském lese, který sousedí s místem konání akce.

Tam bude vyrážet vždy skupina s maximálně 5 jezdci pod vedením zkušeného bajkera, který jim v průběhu testu vysvětlí ovládání i techniku jízdy.

Poprvé budou na Ebike Festu též veřejnosti ve větší míře představena nákladní elektrokola, která jsou dokonalým řešením pro městskou logistiku.

K prohlédnutí a případně otestování bude zhruba 14 různých modelů od 8 značek. V pátek 12. 6. od 14:00 organizuje pořadatel Ebike Festu, společnost ekolo.cz, také odborné setkání o Cargo elektro mobilitě.

tisková zpráva

25 Comments on “POZVÁNKA: EbikeFest 2020 už tento víkend v Praze!”

            1. Já bych si verzi 39 kWh nekoupil z důvodů, které jsem
              Já bych si verzi 39 kWh nekoupil z důvodů, které jsem několikrát uváděl a tedy bych šel do verze 64 kWh. Pokud stát nabízí firmám peníze plošně bez regionálních omezení a bez nějakých přihlouplých dotačních žádostí, pak by to asi využil každý, stejně jako ve všech státech kolem nás.

                1. Stát rozhazuje peníze nesmyslné denně v mld. Kč, to je
                  Stát rozhazuje peníze nesmyslné denně v mld. Kč, to je pravda. eNiro 39 kWh byl jen příklad, podobné ceny jsou i ostatních aut. V Německu stojí eUP nebo Citigo-e cca 12000 Eur po dotacích.

                2. To je sice fajn, že po dotacích, ale katalogová cena 499
                  To je sice fajn, že po dotacích, ale katalogová cena 499 tis Kč Citi je nesmysl a ta dotace jí dává opodstatnění, protože „bez dotace se to stejně neprodá“, nehledě na to, že pro řadu lidí, co je pod dotacemi je podeřelé…takže má tím elektromobilita skutečně dobrou danajskou službu.

                3. U nás to koupila řada lidí bez dotace, protože jinak by
                  U nás to koupila řada lidí bez dotace, protože jinak by díky nastavení dotace museli koupit Citigo-e 2 kusy. To je celkem hezký paradox, Tesla za 1.3. mil. má dotaci, ale jedno Citigo-e za 500 tis. na dotaci nesáhne 🙂 (alespoň tak si to pamatuju, já dotaci nechci, takže jsem to fyzicky neřešil), tedy stručně řečeno, dotace jsou jen pro bohaté 🙂 u nás se nelze divit ničemu.

                4. Je to tak, někde jsem se dostal k informaci, že dotace je
                  Je to tak, někde jsem se dostal k informaci, že dotace je až na dvě citi, protože na jedno by byla neefektivní a drahá na administraci.

                  Já si odnesl z toho, to, že kdyby chtěl stát dotovat jedno, tak je to tak nefunkční a nabubřelý moloch, že by za administraci dal víc, než kolik je dotace a popravdě po zkušenostech z několika dotačních titulů by mě to ani nepřekvapilo..

                5. Stát s byrokrady a politruky nastavil nesmyslně nejnižší
                  Stát s byrokrady a politruky nastavil nesmyslně nejnižší spodní hranici čerpání dotace.
                  Nejprve jsme to spočítali na 2 CitiGoe, pak jsme zjistili další zákruty v podmínkách a musela k tomu přijít ještě nabíječka s podporou.
                  A nakonec, aby byla jistota, že tu dotaci nebude nutné při kontrole v dalších 3 letech vracet a platit pokutu ve výši 100% dotace, bylo nutno koupit CitiGoe 3.
                  Prostě příběh o tom, jak debilové nastavili debilní podporu tak, aby měli debilové co na práci v dalších 3 letech a mohli debily, co do ní jdou, lehce sejmout. Český kradistán v praxi.

                6. Napřed to bylo jedno Citi, co jsem zaznamenal a pak se toho
                  Napřed to bylo jedno Citi, co jsem zaznamenal a pak se toho lekli… pak buď prokázali, svoji neefektivitu, nebo by se nedostalo na ty, pro koho bylo zamýšleno.

                7. já to ani nepočítal, koukl a se zkušeností z x dalších
                  já to ani nepočítal, koukl a se zkušeností z x dalších dotačních projektů jsem se jen utvrdil v názoru – zrušit dotace

                8. Norsko – odpuštění DPH a pár dalších výhod. Funguje to.
                  Norsko – odpuštění DPH a pár dalších výhod. Funguje to. Německo – sleva od státu a výrobce uplatněná přímo v autosalonu. Funguje to. Slovensko – opakovaně vyhlašovaná výzva k podpoře formou elektronického přihlášení se o dotaci, s minimálně 3 roky provozování prvním majitelem, poslední vybraná během 4 minut. Nefunguje to. ČR – občas nepravidelně se směšnou alokací vyhlašované dotace a projekty s minimálně 3-5 letou udržitelností a maximem byrokracie. Vůbec to nefunguje.
                  A teď si řekněme, na čem se da dobře nakrást přímo i nepřímo. Ano, na slovenském a zejména českém modelu. Proč asi?

                9. Protože dobře fungují jen jednoduché a snadno
                  Protože dobře fungují jen jednoduché a snadno pochopitelné věci – jako je třeba jiná sazba DPH – ostatně proč ne ať má elektromobil DPH 10 nebo 15 procent a normální auto těch 21 procent.

                  A proč to negunguje u nás? Protože je to dotační titul a je v tom zapojený stát – a stát pod vedením „prostě to zařídíme“ ztratil jakýkoli náznak racionální funkcionality, za to úředníci se množí jak myši a byrokracie jak houby po dešti.
                  Proč to negunguje na Slovensku? Popravdě nezkoumám slovenskou situaci detailně, ale když vidím, co přichází ze Slovenska k nám za lidský materiál, tak je prakticky vyloučeno, aby to tam fungovalo dobře a plamínky výjimek budou zcela jasně zašlapány..

                10. Norsko – řeknu vám příklad proč to nemůže fungovat u
                  Norsko – řeknu vám příklad proč to nemůže fungovat u nás. Dejte na ulici automat na kávu s cedulí káva se platí za rohem u okénka. V Norsku bude zaplaceno 99% káv, u nás tak 30% káv, tak asi tak….

                11. Špatný příklad Josefe. Bude to u nás fungovat.
                  Špatný příklad Josefe. Bude to u nás fungovat. Odpuštění DPH není káva zdarma, jen máte o 19% levnější auto. Veřejně přístupné pomalé nabíjení elektrické zásuvky zdarma je totéž. Nehledě na to, že tam mají ty zásuvky už desítky let kvůli spalovákům k elektrickému ohřevu motorového prostoru, jinak by prostě po ránu nenastartovali. Využívání pruhů pro MHD a taxi i pro elektromobily taky nic zdarma pro všechny, stejně jako parkování v centrech měst bez placení jen pro elektromobily, podobně trajekty. Čili vše, co Norsko nabízí „zdarma“, je pouze odpuštění daně, když Vy do elektromobilu dáte peníze a odpuštění poplatků, pokud ho budete používat.

                12. Já jsem jen naznačoval českou povahu, všechno ojebat.
                  Já jsem jen naznačoval českou povahu, všechno ojebat. Odpuštění DPH je pro fyzické osoby, které kupují BEV minimálně, plátci DPH ho dostanou zpět i když při prodeji nějaké zase zaplatí. Samozřejmě odpuštěním DPH vznikají různé kuriozní situace (např. vývoz auta) a souvisí s tím tedy řada omezení. Už vidím jak bezdomovci vlastní luxusní BEV prodaná kamsi do ciziny a nedohledatelná.

                13. Aneb ojebávači si volí ojebávače do vedení 🙂
                  Aneb ojebávači si volí ojebávače do vedení 🙂

                14. Dotace řeší především bohatí, aby byli ještě
                  Dotace řeší především bohatí, aby byli ještě bohatší. Kdybychom se podívali, kdo čerpal covid dotace a kdo nečerpal, to bychom se divili. Jak jsem slyšel nedávno, firma se ziskem na konci roku 15 mil. chtěla žádat o nějakou dotaci 44 tisíc Kč, nakonec to účetní majiteli po dlouhé diskuzi rozmluvila, moc se mu nechtělo ty peníze oželet….. co dodat

Napsat komentář