Počet nabíjecích stanic Tesla Supercharger překročil 1000

Tesla začala budovat svou síť nabíjecích stanic Supercharger na konci roku 2012. Během pěti let dokázala po celém světě zbudovat už 1000 nabíjecích míst.

Tesla už má i v Evropě dost hustou síť dobíjecích stanic Supercharger. Šedivě jsou ale vyznačeny stanice, jejichž zbudování se teprve chystá.
foto: Tesla

Tesla aktuálně překročila metu 1000 nabíjecích stanic Supercharger. Na každé této stanici je několik dobíjecích stojanů, kterých je celkem 6926.

Mezi nejnovější spuštěné Superchargery patří například ten ve Vestci u Prahy s osmi stojany. Jejich počet dál rychle stoupá a roste i průměrný počet stojanů.

Například v čínské Šanghaji už se staví Supercharger s 50 stojany, v Norsku či Kalifornii se budují Superchargery taktéž s desítkami stojanů. Tesla se tak připravuje na masivní nástup svého elektromobilu Tesla Model 3.

24 Comments on “Počet nabíjecích stanic Tesla Supercharger překročil 1000”

  1. Sháním info o tom, jak nabíjet můj Ioniq v Rakousku, zda
    Sháním info o tom, jak nabíjet můj Ioniq v Rakousku, zda jsou běžně dostupné rychlonabíječky s platbou kartou, nebo prostě jak to tam funguje. Máte někdo zkušenost? Vím, že tam mají nabíječek dost, ale nevím, jestli je potřeba čip jako u nás, nebo stačí jen platební karta. Díky za info

  2. offf
    Místo na předních a zadních sedačkách M3 vs TS vs

    offf

    Místo na předních a zadních sedačkách M3 vs TS vs TX názorně.
    U M3 asi není moc dobré, že pro vysoké lidi pokud sedíte vzadu, tak díky nižší výšce sedáku nad podlahou vám trčej kolena vzhůru a nemáte podepřeně stehení kosti = menší pohodlí na delších cestách. Přitom místa nad hlavou je tam habaděj, aby ty zadní sedačky mohli bejt o pár cm vejš, tak jak je tomu třeba u Bolta. Zato třeba u Ska jak vidno se vysokej člověk dotýká hlavou zadní časti stropu. Úhly zadních sedaček u Ska jsou prý taky poněkud nepohodlně.
    Tak hlavně že v M3 je pro všechny víc místa než u ostatních menších sedanů.
    https://youtu.be/jgq9zBjpekE

  3. Tohle je a ještě dlouho bude hlavní důvod proč si koupit
    Tohle je a ještě dlouho bude hlavní důvod proč si koupit Teslu, jednotná 24 hodin dostupná bezstarostná síť nabíječek integrovaně propojená s navigací a plánovačem cesty bez potřeby cokoliv řešit a složitě plánovat dopředu. Bez martýria jako jsou různé sady karet, čipů, uzavíráni lokálních smluv, různých aplikací v telefonu, přihlašování, různými způsoby placení a hledáni zda náhodou není nabíječka v uzavřeném areálu, zda je vůbec funkční či zda není obsazená.
    Všichni velkolepě slibuji kopu velkobaterkáčů na rok 2020 a vejš a vo integrovaný infrastruktuře kolem toho nikdo ani necekne a 99 % lidí ani nedochází, že něco takového budou k elektroautům potřebovat. Speciálně pokud pojedete trochu dál vod komína. Nakonec to ty automobilky budou muset řešit ať chtěj nebo ne.
    Očekávam, že teprve až to lidem po roce 2020 dojde, tak dinosauři začnou slibovat řešeni tak na rok 2050 :))))))))

    1. Vychytávky, co jsou výše uvedeny mám docela zmáknuté a
      Vychytávky, co jsou výše uvedeny mám docela zmáknuté a skoro se všude připojím s EV (nemám Teslu). Ať přemýšlím jak přemýšlím, přemítám, snažím se brát všechna pro a proti a i když na to fakt nemám, pořád mi vychází stejný názor, že prostě Tesla to opravdu řeší. Až to všem dojde, co to vlastně znamená mít celosvětovou síť … To je ta největší hodnota, co to má! A na ostatních sítích se připojím také, pokud mám vyřešenou platbu (třeba kartu, …).

      1. No a tady se právě láme chleba, EV geeky baví vymejšlet
        No a tady se právě láme chleba, EV geeky baví vymejšlet vychytávky a řešit problémy, kdežto 99 % obyčejných uživatelů chce jen jezdit a naprosto nic neřešit. To nejsou žádný geekové pro které je cesta cíl, to je jen banda obyčejnejch jůsrů (uživatelů), kteří se jen chtěj dostat z místa A do místa B. Oni si myslí že jen přesednou ze spalováků do elektrik a všechno bude jako dřív, že nabíječky budou na každým rohu jak čerpačky a elektrony si budou čepovat jak bezín a že to za ně někdo vyřešil. Jenže ouha nabíjecí sítě opravdu komplexně a bezstarostně vyřešila jen ta proklatá Tesla.

    2. prečo by mal byť práve toto problém?
      prečo by sa nemohli

      prečo by mal byť práve toto problém?
      prečo by sa nemohli non-tesla autá nabíjať z tesla nabíjačiek?
      (samozrejme za vyšší poplatok, než čo bude Tesla chargovať „vlastných“).

      Predsa hádam nepotrebuje mať každý koncern vlastnú sieť?

      Chápem, že narážaš na to, že ostatné automobilky skôr len predstierajú aktivitu, ale zrovna toto by som nebral ako ten hlavný dôkaz.

Napsat komentář