Peugeot se mění na elektroautomobilku, chystá elektrické sporťáky a končí s rallycrossem

Jan Horčík - 18 Říjen 2018

Když nezařídí přechod na elektrický pohon Evropská unie, zařídí ho Číňané. Skupina PSA se od vstupu čínské automobilky Dongfeng v roce 2014 výrazně mění.Elektromobil Peugeot e-Legend představený na autosalonu v Paříži 2018 - předzvěst časů budoucích?

Elektromobil Peugeot e-Legend představený na autosalonu v Paříži 2018 - předzvěst časů budoucích?
foto: Peugeot

Poté, co Peugeot na pařížském autosalonu představil novou generaci plug-in hybridů, oznamuje nyní vývoj nové řady elektrických sportovních vozů, která bude uvedena v roce 2020.

Značka se rozhodla soustředit své prostředky na dosažení nejvyšší úrovně v rámci vývoje elektrických vozů a v návaznosti na tento cíl se rozhodla na konci sezóny 2018 opustit šampionát WRX, v němž je budoucnost elektrického pohonu nejistá.

Nové modely Peugeot 3008 Hybrid4, 508 a 508 SW Hybrid, představeny na pařížském autosalonu, jsou konkrétním vyjádřením transformace a urychlení přesunu značky směrem k elektrickému pohonu pro všechny své modely, počínaje rokem 2019.

Od roku 2020 chce Peugeot nabídnout řadu sportovních elektrických vozů poskytujících vysokou výkonnost a nízké emise. Tyto sportovní verze, jež se mají stát skutečnou technologickou výkladní skříní značky, budou vyvíjeny ve spolupráci s divizí Peugeot Sport a přispějí dle tiskové zprávy "k redukci emisí CO2, v souladu s nařízeními evropských institucí".

Značka Peugeot se rozhodla soustředit se na zajištění nejvyšší úrovně svých nových elektromobilů. V šampionátu WRX je však přechod na elektrické vozy nejistý, reálně uskutečnitelný až v roce 2021.

MS v rallycrossu se tudíž časově odklání od harmonogramu zavádění elektrických vozů značky Peugeot, které proběhne dle plánu, a přinese první nabídku elektromobilů už v roce 2020.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hlupaci z Patria_cz na Kurzy_cz zase chteji zakazovat EV :) Namisto, aby se hledaly zpusoby, objevuji se duvody.
Dnes v 17:43 vydali na 'kurzy' paskvil, kde jsou namysleni nebo zamysleni ci cosi podobneho a vymysleji hovadiny.
Dnes kazdy kdo ma diru do zadku je hned odbornik na EV, FVE a vlastne celkove na vsechno. O recyklaci vi kazdy sve (vsak kazda uklizecka stejne sesype ty kose dohromady), tak proc se chovat ekologicky a kdby nahodou - tak napisu blitky nekam na web a tam vylicim, jak vlastne je to ekologicke neekologicke...

Tak to vypadá, že nám bude muset tady v Evropě Číňan ukázat, jak že se ty auta na baterky mají dělat.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

inu kdo z čtenářů tohoto plátku ;-) to nepředpokládal? Od doby kdy se zde proflákla informace, že v CN jezdí čtvrt mega elektrobusů je to jasné i mi a to zrovna nejsem z nejbystřejších. Za další, neoplývám bohatstvím a přesto i já již jezdím svým elektromobilem. A kdo jej vyrobil? Snad evropská automobilka? Nene, špatně milý Watsone. Holt chamtivost nyní bojuje proti evropským automobilkám. Za poslední 3 roky se předváděcí akce kam jezdím ukazovat lidem, že to jezdí dopředu, dozadu, doleva doprava, brzdí to a neprší do toho, radikálně proměnily. Zájemci o svezení se již ptají na opravdu důležité poznatky z provozu a jaksi téměř vymizeli machři oslňující zvědavé obecenstvo otázkami typu "a kde vezmeme elektřinu", "jak ji dostaneme do vozu". Jakoby je to zajímalo doteď když si celá republika nakoupila rychlovarné konvice které za socíku skoro nebyly. Jen holt jim dosud chybí odvaha nakupovat levné elektromobily ač smrada si klidně nechají z DE dovézt. Až budou běžně v šourůmech a v bazarech, pak se za nimi zapráší.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A čím to jazdíte? Tiež mám záujem o EL Auto ale zatiaľ som žiadne cenovo dostupné auto pre rodinu nenašiel.
Ďakujem.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

podla mna taka najekonomickejsia volba pre elektromobil su trojcata Citroen c-zero, Peugeot Ion, Mitsubishi i-miev (na inzeratoch od 8.500 eur)
Pre plugin-hybrid potom opel ampera / chevrolet Volt (na inzeratoch od cca 10.000 eur)
autobazar.eu, autoscout24.de

Obrázek uživatele spetak

Nabídne “ řadu elektrických vozů poskytujících vysokou výkonnost a nízké emise”
No to mě podrž, nízké emise u EV. A pak že to nepůjde !!! :-)))

možná započítavajú aj posádku - dýcha, "taky prdí", ... alebo nevie čo vraví!

Obrázek uživatele Radovan

Odpověď je v onom představení hybridů na autosalonu. Tomu oni ve francouzském euspeaku říkají elektrický automobil. Ne elektromobil. Oni si fakt myslí, že jim to někdo bude za pár let kupovat, kombinaci spalováku a motorku z RC modelu.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

konzerva má zas novýho kukuta co si nadále chce hrabat miliardy na úkor rakačuchajícího póvlu evropy ... ;)

auto.idnes.cz/herbert-diess-volkswagen-elektromobil-dyb-/automoto.aspx?c=A181017_091328_automoto_fdv

tyden.cz/rubriky/auta/zajimavosti/sefove-volkswagenu-brali-stomilionove-odmeny_471499.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

konzervák dlouho bojkotoval elektromobilitu, prolhaně se chvástal dokonale čistým dízlem a ted se začíná bát Tesly :)))) Když má takový meeeeeega zpoždění :))))))))))))))) germán zasrrrr :DDDDD

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ten v*l nám tady preferuje celosvětový trošek emisí CO2 na úkor lidí čuchajících dízlraka .... co je to za germánský ovado?????

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% onlineAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilKariéra EVC Groupe-SalonBUS2BUS

Newsletter