Peugeot představuje plně elektrickou dodávku e-Expert

Značka Peugeot se s vozem Peugeot e-Expert posunuje dál v plnění svého závazku nabídnout v roce 2021 kompletní modelovou řadu elektrifikovaných užitkových vozů.

U elektromobilu Peugeot e-Experti si budou moci vybrat mezi dvěma velikostmi baterií: 50 kWh pro dojezd 200 km WLTP a 75 kWh pro dojezd 300 km WLTP.
foto: Peugeot

Peugeot Expert, který nedávno přešel na emisní normu Euro 6D a stále více se dokáže přizpůsobit velmi specifickým potřebám klientů, brzy přijde i v 100% elektrické verzi jako Peugeot e-Expert.

V komplexní nabídce modelu e-Expert budou dvě úrovně dojezdu (200 km a 300 km WLTP). Klient si tak bude moci zvolit elektroverzi, aniž by se musel vzdát předností, které stojí za úspěchem modelu Peugeot Expert.

Peugeot e-Expert zůstává věrný koncepci značky Peugeot „POWER OF CHOICE“, podle níž není nutné pořizovat si jiné vozidlo, pokud chcete řídit elektromobil. Zachoval si propracovaný styl, kterým se vyznačují verze se spalovacím motorem, a stejnou velikost nákladového prostoru.

Nový Peugeot e-Expert se na evropský trh dostane ve druhé polovině roku 2020, kdy naváže na nesporný úspěch vozu Peugeot Expert, kterého se od jeho uvedení na trh v roce 2016 prodalo již více než 170 000 kusů.

Posílí také vedoucí postavení značky Peugeot na evropském trhu s užitkovými vozy a do modelové řady Peugeot doplní další elektromobil. Ten se tak zařadí vedle modelů Partner Electric, e-Boxer, e-208, e-2008, 3008 et 508 Hybrid a Hybrid4.

tisková zpráva

5 Comments on “Peugeot představuje plně elektrickou dodávku e-Expert”

  1. Ta 75kWh verze je dobrý základ pro obyťňáček, ale s
    Ta 75kWh verze je dobrý základ pro obyťňáček, ale s tímhle čelním odporem by to chtělo možná i 100 kWh. Každopádně Nissan eNV má co dělat, těch 40 kWh už nyní pokulhává, přitom kdyby šlo jen o místo, čumák to má jak na letecký V12 😀

      1. Díky za info – jak často jste nabíjel a jakou máte
        Díky za info – jak často jste nabíjel a jakou máte spotřebu? V celku totiž nejde jen o to, jaký je dojezd na max, ale jaká je pohodlná přesouvací vzdálenost, aniž bych pokaždfé musel jít pod 20 % SOC a tím baterii dále opotřebovávat. Věřím, že s 75kWh baterií, tedy skoro 2x, než má nyní eNV, to bude o mnoho lepší… HV

        1. Přesně tak. 40 kWh se mi zdá už o hodně pohodlnější
          Přesně tak. 40 kWh se mi zdá už o hodně pohodlnější (oproti 24 kWh) a lze se vyhnout nabíječkám, které se mi „nelíbí“. Překvapilo mě, že tu větší baterii cítím a je tam rozdíl asi jen 100 kg. Ano, je to o přesouvací vzdálenosti. Jsem schopen jet i pod 10 kWh/100 km, dlouhodobě, kde se moc nehlídám, kolem 16,8 na 100km. Umím jet i přes 20 kWh na 100, zvlášť, když je souvislá vrstva vody. Pod 20% SOC se snažím nechodit, i když se 24 kWh to na dlouhých trasách moc nejde. Zase ale ihned nabíjím. Nejcennější je pro mě stejně 22 kW výkonu nabíjení na palubě (standardně 11 kW). Bohužel, je takových málo!

Napsat komentář