Peugeot oznámil ceny plug-in hybridů 3008, 508 a 508 SW pro český trh

Skupina PSA již uvedla na trh 10 nových plug-in hybridních nebo plně elektrických modelů. Známe české ceny plug-in hybridů Peugeot 3008, 508 a 508 SW.

Automobilka Peugeot zveřejnila české ceny plug-in hybridů Peugeot 3008, 508 a 508 SW. Klienti v ČR mohou již nyní tyto vozy objednávat. První dodávky se uskuteční už letos na jaře.
foto: Peugeot

Od roku 2019 jsou všechny nové modely skupiny PSA uváděné na trh nabízeny v plug-in hybridní verzi nebo ve verzi pouze s elektrickým motorem. Od roku 2020 bude k dispozici plně elektrická verze modelů Peugeot Expert, Citroën Jumpy a Opel Vivaro a do roku 2021 bude elektrifikována celá řada LUV (včetně odvozených osobních verzí).

Základní cena plug-in hybridu Peugeot 508 SW Hybrid 225 e-EAT8 začíná na 1 105 000 Kč pro verzi Allure. Vyšší GT Line vyjde na 1 195 000 Kč a nejvyšší GT pak na 1 290 000 Kč.

Auto nabízí 11,8kWh baterii a WLTP dojezd čistě na elektřinu 44 km. Standardní palubní nabíječka má výkon 3,7 kW, na přání lze dovybavit palubní nabíječkou o výkonu 7,4 kW. Max. rychlost je omezena 250 km/h, max. výkon činí 165 kW.

Peugeot poskytuje záruku na trakční baterii 8 let/160 000 km při garanci zachování 70 % kapacity. Objem zavazadlového prostoru je 530 litrů, po sklopení zadních sedadel 1780 litrů.

Peugeot 3008 Hybrid 225 začíná až od výbavy Allure na akční ceně 935 000 Kč (standardně 1 010 000 Kč). U výbavy GT Line a GT už lze volit mezi verzí Hybrid 225 a Hybrid4 300 s pohonem všech čtyř kol.

Peugeot 3008 Hybrid PHEV

Peugeot 3008 Hybrid PHEV
foto: Peugeot

Ceny jsou následující: Peugeot 3008 Hybrid 225 ve výbavě GT Line je za akční cenu 995 000 Kč (1 055 000 Kč), Hybrid4 300 za akční cenu 1 115 000 Kč (1 175 000 Kč). Ve výbavě GT Line je to 1 060 000 Kč (1 120 000 Kč), resp. 1 180 000 Kč (1 240 000 Kč).

Kapacita li-ion trakční baterie u modelu Peugeot 3008 Hybrid činí 13,2 kWh, dojezd je 40 km WLTP u verze Hybrid 225 nebo 52 km u verze Hybrid4 300. S palubními nabíječkami je to stejné jako u předchozího modelu.

Peugeot 508 se opět prodává pouze ve verzi Hybrid 225, a to za ceny od 1 065 000 Kč za verzi Allure přes GT Line za 1 155 000 Kč až po GT s cenou 1 245 000 Kč. Baterie má kapacitu 11,8 kWh a nabízí dojezd 45 km WLTP.

Peugeot 508 Hybrid 225

Peugeot 508 Hybrid 225
foto: Peugeot

Palubní nabíječky opět 3,7 kW/7,4 kW na přání. Max. rychlost je omezena 250 km/h, v čistě elektrickém módu 135 km/h. Zrychlení 0-100 km/h zvládne auto během 8,3 sekundy.

tisková zpráva

27 Comments on “Peugeot oznámil ceny plug-in hybridů 3008, 508 a 508 SW pro český trh”

  1. Popravdě za tuhle cenu má člověk už Superb a konkrétně
    Popravdě za tuhle cenu má člověk už Superb a konkrétně v ČR je díky specifičnosti považován Superb za hodnotnější auto. Navíc má o něco větší dojezd.

    Stejně teda i běžné EV vyjde levněji, případně si za to je možné koupit i ojetou Teslu.

    1. Presneji ten superb koupi podstatne levneji, pri vetsim
      Presneji ten superb koupi podstatne levneji, pri vetsim dojezdu, lepsich uzitnych vlastnostech…. Na druhou stranu jsou to dizajnove naprosto odlisna auta, a nekazdy si kupuje auto jen na zaklade pomeru cena/uzitna hodnota.
      Jinak zadne bezne EV srovnatelne se superbem nebo 508 ani neni ne? Jedine tak model 3, ktery teda vyjde realne o pul milionu draz (normalni LR verze), a bohuzel je jen jako sedan …..

      1. Jojo myslel jsem typově IONIQ, který je o třídu níž
        Jojo myslel jsem typově IONIQ, který je o třídu níž anebo ojetá Tesla ve stejné třídě.

        Osobně nechápu, proč se nedělají EV typově, jako Octavia. Rodinný vůz s obří černou dírou v kufru a elektromotorem. Eventuálně v kombi.

  2. Mam takove obavy aby za 2-3 roku nezakazovala EU plug-in
    Mam takove obavy aby za 2-3 roku nezakazovala EU plug-in hybridy protoze #plugingate.
    Nechapejte to spatne. Sam Prius PHV mam a nedam na nej dopustit. Ma to jedno velke ALE. To auto musite nabijet denne, nekdy i 3x denne (mam pidibaterku). Pak to ma smysl. Ale, vite jiste kam mirim.
    Dovedete si jiste predstavit jak „pilne“ bude dobijet podnikovy ridic, manzelka ktera ma plne ruce nakupu a decek….atd. Ja nabijim protoze me to bavi a mam dobry pocit ze aspon neco malo pro eko delam. Ale z hlediska financi zas tolik neusetrite a ten kdo ma na to si takovy auto koupit proste nebude mit dostatecnou pobidku v podobe usetreneho paliva aby nabijel co nejcasteji.
    Takze to ve vysledku skonci tak ze ty auta budou akorat vic zrat ponevadz budou tahat dost kila mrtvy vahy. Ale tabulkove budou emise OK. Ten muj Prius i kdyz se vybije baterka porad zere aspon 4 na 100 ale to vetsinou neni pripad techto plug-in „hybridu“. Sem na ten vyvoj fakt zvedavej.

    1. Ale on plugin gate bude. Protože se stačí podívat na
      Ale on plugin gate bude. Protože se stačí podívat na udávanou spotřebu výrobcem.
      Jo, ona taková je, ale jen pokud jedu nějakou určitou trasu a pravidelně dobíjím.

      Movitější lidi si to nespíš koupí kvůli omezování vjezdu do center, jenže s to nebudou nabíjet a pak se ve výsledku zjistí, že s tím stejně smrdí úplně stejně, jak s obyčejným spalovákem.

      A EU vymejšlí real time kontrolu za kolik jezdíte. Žádný hybrid udávané spotřeby 1 litr nedosáhne, pokud se používá jako auto a né jako postrk na popojíždění okolo komína.

      1. Kontrola realne spotreby se ma vztahovat na urcity pocet
        Kontrola realne spotreby se ma vztahovat na urcity pocet vozidel. Neni to myslene na plosne kontrolovani. Aby se dala zjistit realna spotreba, je nutne mit nejaka realna auta. Prece nebudou nakupovat tisice aut a zbytecne s nima jezdit. Ma to fungovat podobne jako anketa na zjistovani mineni lidi.

          1. Necetl jste to nahodou na nejakem ceskem serveru? Tam kde
            Necetl jste to nahodou na nejakem ceskem serveru? Tam kde Tesla nedojede ani k dalsi nabijecce, vsechny shori a vubec EU je zlo. Takove zpravy jsou jen pro Harwardy. Viz novinky.cz „EU bude od ledna hlídat, s jakou spotřebou jezdíte. Možná kvůli nové dani“. Uz mame leden a ja teda zadneho spiona v aute nemam. A vy?

    2. Napřed bude hybrid, gate, pak bude plugingate a pak bude BEV
      Napřed bude hybrid, gate, pak bude plugingate a pak bude BEV gate, zavedou na BEV energetické štítky a kdo bude mít horší rating, jak B, bude i z BEV platit ekologickou daň.

      Jak píšete – pořád je to stejné – donwsizing, snížení emisí nepřinesl – reálná spotřeba neklesla, plugin hybrid snížení emisí nepřinese – reálná spotřeba neklesne, BEV přinese snížení emisí lokální, ale globální také ne, akorát je přeneseme do jiných škatulek… jsou to jen formy lží, které si chceme myslet a doufáme, že se z nich stane pravda

      1. BEV prinese i globalni snizeni emisi. Ma na to totiz
        BEV prinese i globalni snizeni emisi. Ma na to totiz potencial. Pokud budeme vetsinu elektriny vyrabet z OZE, tak spalovaci auta snizi emise par malych desitek procent (vyroba a recyklace auta, zpracovani paliva) ale BEV to umoznuje limitne k nule. Tak schva;lne, jakou emisni stopu by mel BEV, ktery by se komplet vyrabel v Norsku a to i z tamnich surovin (prepravovanych a zpracovavanych pomoci elektriny)? Nebo na druhou stranu, v cem lzu?

        1. Norsko má celou elektromobilní revoluci zaplacenou z petrol
          Norsko má celou elektromobilní revoluci zaplacenou z petrol dolarů.
          Tak si to odvoďte.
          Pokud chcete nulové emise, neexistujte – i to, že žijeme a chodíme jsou nemalé emise, elektromobil rozhodně nikdy bezemisní nebude – jeho výroba bude vždy +- shodná jako ekivalentního spalovacího auta.
          Provoz je pak otázkou, něco můžete pokrýt z OZE, něco ne…

          OZE je opět fajn, ale není a nemůže to být jediný směr, potřebujeme stále udržitelný energetický mix – tzn ano potřebujeme jádro, ano potřebujeme, vodu, potřebujeme vítr, potřebujeme sluce, ale musíme to využít rozumě a ne bezmyšlenkově. A ano nesmíme dopustit, aby byly bezhlavě vypnuty všechny tepelné elektrárny – minimálně jako nouzové zdroje jsou a budou nenahraditelné, což je dneska podceňované a dehonestované

          1. Vas prvni odstavec o tom, z ceho je zaplacena dnesni
            Vas prvni odstavec o tom, z ceho je zaplacena dnesni bezemisnost je tendencni. To je jak rici, ze prosperita USA je kvuli otrokum v 18. stoleti, ze nesmime pouzivat elektrinu, protoze v minulosti se temer vyhradne vyrabela z uhli.

            Tak nejak jsme doufal, ze obcne se za „spatne“ emise mysli ty, ktere jsou nad limit, ktere Zeme normlne zpracovava a diky kterym, je tu urcity sklenkovy efekt a stale klima poslednich 12 tis let. Takze ano, zivot produkuje emise (CO2, metan, ja obcas upustim i siru :-/), ale je to prirozene a vyrovnane zase nasi potravou.

            Vsiml jste si, ze jsem pocital i s tim, ze veskera vyroba bude (ted to upresnim) uhlikove neutralni? Takze kdyzby se proste jakekoliv auto vyrabelo v Norsku z norskych surovin.

            Ano, v dnesni dobe neni OZE jediny zdroj ziskavani elektricke energie, neni to tak ani v Norsku, bezi jim tam i nejaka plynovka, ale budu se s Vami prit do krve, co se budoucnosti tyce. Jeste bych dokazal souhlasit, z epokud vyhyneme do konce stoleti, pak OZE nebude 100 % ziskavani energie, pak uz tomu sanci davam. A uplne stejne jsme presvedcen, ze JE, tak jak je dnes zname, jsou uz pase a nemaji se stavet nove, lidstvo nove JE nepotrebuje. A OZE prave potrebujeme k primarni vyrobe, na tech „10 dni v roce, kdy efouka a nesviti“ muzeme pro nutnou spotrebu pouzit plyn. Zatim!

            Mne treba prijde ujeta jedna vec. Lidem prijde normalni, ze nekde bezi uhelka, ktera nedodava elektrinu a je nastavena jako tepla zaloha (ci se nekde mari prebytek elektriny do tepla). Prijde stejnym lidem normalni, kdyz by na nadrazi byla roztopena parni lokomotiva jako zaloha jine, ktera se muze rozbit? Ujete je, pokud jsou odpovedi: ano, ne.

            1. To není tendenční odpověď, to je realita – norský
              To není tendenční odpověď, to je realita – norský elektromobilní zázrak je možný díky tomu, že mají strašně peněz z ropy, to je souvislostní fakt.

              Uhlíková neutralita je v konsekvenci výroby auta možná křiklavá, ale není to to zásadní, je jen součást konsekvence. Jednou uděláte něco uhlíkově lépe, něco hůře. Vždycky se na přírodě podepíšete – potřebujete na to doly na suroviny – přetváříte přírodu, máte tam prosesy s vysokou produkcí tepla – jedno na jakém typu auta, máte tam spoustu plastů atd atd atd… pořád je jedno co napácháte a kde, jestli to je spalovák nebo elektromobil je v součtu +- stejně, jen přehazujete v pytlíkách dané nákupní tašky

              Naprosto se neshodneme ohledně výroby energií, je zbytečné diskutovat. Přendat vše na oze je cesta do pekel.. to by položilo těžký průmysl

              Vy rozumíte tepelným elektrárnám a obecně energetice, nebo vám vadí populárně naučný fakt, že ta elektrárna není naprosto odstavená a běží např v režimu krytí vlastní spotřeby? Nejsem opět elektrárno fanda, ale co si pamatuju ze školy, tak jsme byli učeni, že elektrrána opdadním teplem může např fungovat jako teplárna okolních obcí
              Vy rozumíte parním lokomotivám? To, co jste popsal je totiž u parní lokomotivy často realita. Nejsem vlakofanda, ale co si nějak pamatuju ze školy z teorie tepelných strojů, tak šlechtična se natápěla nějakých 7 -8 hodin do funkčního stavu, takže logicky, když už jednou natopená byla, bylo rozumné ji držet v stand by režimu, než nechat vychladnout..

              1. Je tendencni, protoze o bumu BEV v Norsku jsem se nezminil.
                Je tendencni, protoze o bumu BEV v Norsku jsem se nezminil. Jen jsme chtel ukazat,z e kdyz je nekde vyroba leketriny z OZE, maji tamni vyrobky a dprava mensi zatez na zivotni prostredi.

                Kdyz jste u toho tepla, vite jaka auta produkuji toho tepla vice a jaka mene? Ano, nadprodukce tepla pri prumyslove vyrobe by se taky mla resit. Jen jsem nekde cetl, ze teplo je naprostou marginalii vuci sklenikovemu efektu (to kdyz jsme se chtel oprit do skodlivosti ICE prave kvuli vypoustenemu teplu, zjistil jsem, ze to je nulovy argument).

                Vsiml jste si, ze se drzim pri zemi a beru 100 % energie z OZE jako zalezitost pristiho stoleti. Nebo Vy vite, ze to za 100 let nebude mozne, ze na to nebudou technoloigie? Pred 100 lety jsme u nas v obci jeste nemeli elektrinu.

                Samozrejme ze nerozumim uhelkam ani parnim strojum, ale obecne veci znam a vim, ze pod urcitou spotrebu paliva proste uhelka jit nemuze (ted nevim, zda to je 30 nebo 50 %. A to klidne muze byt 365 dni v roce. Stejne jako u parnich lokomotiv mame jine alternativy, mame je i jako zalohy pro energetickou sit. Proto ta ma otazka, proc v jednom odvetvi jsme na efektivnejsi zpusob sli a u druheho se mu branime?

                1. Pardon jasně nelíbí se vám BEV, tak si tam doplňte OZE a
                  Pardon jasně nelíbí se vám BEV, tak si tam doplňte OZE a příležitosti, které mají v místních ovlastech s vodou, ale pořád to mají zaplacené z ropy… a to není nijak hanlivé je to konstatování. aby to tak mohlo být, musí být země bohatá, aby mohla být bohatá musí na někom vydělat atd…

                  Samozřejmě, že to vím. A njeméně tepla produguje šlapací autíčko pro odlehčení..
                  Jen ke skleníkovému efektu, kdyby nebyl, tak tu ani jeden nejsme..

                  Na to je jednoduchá odpověď, abychom se toho dočkali. Můj velký oblíbenec A.Einstein prohlásil: nevím, čím se povede třetí světová válka, ale čtvrtá bude klacky a kameny. V mém chápání světa třetí světová válka právě probíhá, je to válka informačně dezinformační, zájmmově lobbistická a ekonomická s lokálními ozbrojenými konflitky (naštěstí to vypadá, že už má lidstvo trochu rozum a nechce si hrát globálně na vojáčky úplně), aby výsledek této „války“ nebylo právě posesouvání civilizace jak ji známe a návrat v apokaliptických troskách ke klackům a kamenům….pomoci tomu můžeme právě pospícháním mimo evoluční vývoj.

                  To se jmenuje regulace a dopady..
                  jenom k technologiím minulosti: F1, ano ta F1 zvažuje přechod na 2T motory…a co vím, tak 2T motory, kterým se kde kdo padesát let vysmívá ještě neřekly poslední slovo.. stejně jako bych byl opatrný depsat parní stroj..

                2. Mam dojem, ze jste mi ted docela slusne nahral na smec, tak to
                  Mam dojem, ze jste mi ted docela slusne nahral na smec, tak to zkusim vyuzit. Norsko jiste stavelo elektrarny ne proto, ze tezilo ropu, ale ze potrebovalo elektrinu a tamni lide si spocitali, ze vodni jsou tak nejak … nejlepsi z toho, co mame pro dane specifikum spotreby (klidne me navedte na lepsi zdroj). Norsko ma > 100% moznosti vyroby elektriny z OZE a temer toho vyuziva. Jelikoz maji takovy energeticky mix, dava jim velky vyznam i BEV (pro me naprosto logicky ekologicky zaver). Kousek vedle mame dalsi stat, kde je > 100% potencial vroby elektriny z OZE (mozna i jen ciste z vody, ale kombinace voda, vitr, slunce > 1000 %), amji velke zasopy ropy a plynu, i presto staveji (i staveli) JE, tepelne elektrarny a teplarny. Ano spravne, mluvim o Rusku. Proc to je tak spinave? Nebo mi chcete rici, ze ani tam by nemohli mit stejny mix, jak maji Norove? Cozpak na zacatku minuleho stoleti nemeli stejnou vychozi pozici a stejne technologie (vodni energetika)? Vzdyt na tom Rusko mohlo byt dnes stejne (vlastne lepe) jak Norsko.

                  Pokud by Zeme byla cela cerna (takze s minimalni odrazivosti) a nemela sklenikovy efekt, pak by prumerna teplota byla cca 5° C, dnes je pruejmrna teplota cca 15° C. Takze ano, o prospesnosti sklenikoveho efektu vim. Ja vzdy brojim vuci nahle zmene klimatu (kvuli pusobeni cloveka) ne vuci pozvolne zmene (i kdyz i kvuli pusobeni cloveka by se mi to mozna taky nelibilo, prece jen jeste nemame technologii a znl;asti na to, abychom si hrali na bohy).

                  Davam vetsi vahu pricine dalsiho velkeho konfliktu bidu o vodu, zvedani morske hladiny (proste veci tykajici se nahle zmeny klimatu) nez roztrzky o to, ze Evropa pouziva moc OZE a Afrika malo.

                  Takze jake ma emise na vyrobenou 1 kWh elektriny uhelna elektrarna, ktera bezi 7/365 jako zaloha, kdyz nedoda jedninou kWh do site?

                3. Zajeďte si do Norska a zajeďte si do Ruska – v obou zemích
                  Zajeďte si do Norska a zajeďte si do Ruska – v obou zemích jsem byl a tam je odpověď, proč to nejde, to je nesdělitelná zkušenost, po 14 denním pobytu pochopíte

                  Válka o vodu už bude klacky a kameny a není to vůbec o OZE – Evropa už vůbec dávno nemá sílu na někoho útočit, tak se jen motá ve svých byrokraticky hysterických kruzích bez cíle a čím dál víc se zamotává do svých šílených regulací a lobbistických bojů.

                  To se zeptejte energetika z té elektrárny a bude to platit k jedné konkrétní elektrárně

                4. Byl bych moc vdecny, kdyz byste se o to sdeleni pokusil, nerad
                  Byl bych moc vdecny, kdyz byste se o to sdeleni pokusil, nerad cestuju (a to ne kvuli emisim), takz ebych nerad nekam jel na 2 x 14 dni. Navic mi zamestnavatel tolik dovolene v pristich 4rech letech neda.

  3. Přesně takhle si představuji autíčko do města s bez
    Přesně takhle si představuji autíčko do města s bez emisním dojezdem
    40 až 52 km.
    Za pár kaček a zaparkuješ to do každé mezírky!
    Je to ideální ekologicky uvědomělý popojížděč,jen netuším proč jej neudělali malinko delší?
    Například nejdelší Cadillac Eldorado měl délku 5,71 m a todlecto má pouhých 4,78 m,ptám se bude to stačit??????? 🙂
    http://www2.cadillac.cz/zajimavosti/historie_modelu/images/1973FleetEldoCoupe.jpg

Napsat komentář