Peugeot má nové logo, je výrazně jiné a agresivnější

redakce - 25 Únor 2021

Nejstarší stále fungující automobilová značka na světě potvrzuje svou osobnost a charakter novým logem. Otevírá se tak nová stránka v její historii.Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2019 prodala téměř 1 500 000 vozů.

Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2019 prodala téměř 1 500 000 vozů.
foto: Peugeot

Od roku 1850 měl Peugeot postupně deset log, na nichž se vždy objevoval lev. Nyní vznikla ve studiu Peugeot Design Lab jedenáctá verze, která představuje "výraznější styl, kvalitu a eleganci".

Dosud používané, v pořadí desáté logo bylo uvedeno v roce 2010. Nyní v souvislosti s posunem značky k vyšším kategoriím výrobků nastal čas na změnu. Poté, co Peugeot v posledních deseti letech kompletně obnovil svou modelovou řadu, ve stejném duchu modernizuje i logo.

V roce 2021, kdy se na trh chystá nová produktová řada, jejímž prvním zástupcem bude nový Peugeot 308, spouští se nový web a >rodí se Stellantis, se tak přicházející logo stane symbolem další éry.

Základem strategie Peugeotu pro udržitelnou budoucnost je energetická transformace a bezemisní mobilita. Za posledních deset let prošla celá produktová řada výraznou kvalitativní proměnou. Významným mezníkem je také elektrifikovaná řada osobních i lehkých užitkových vozů. Tento posun směrem nahoru v kvalitě a renomé nyní dovršuje práce na designu samotné značky.

Nově stylizovaný showroom Peugeot večer

Nově stylizovaný showroom Peugeot večer
foto: Peugeot

Nové logo spojuje minulé i současné hodnoty značky a současně naznačuje budoucí vývoj. Hrdý lev, který Peugeot provází odjakživa, má vyjadřovat univerzální a multikulturní formy identity. Je synonymem prestiže, jistoty a nadčasovosti.

Automobilka připravila kromě jiného i nové webové stránky, které fungují jako „online prodejna“. Jsou jednoduché, efektivní a intuitivní. Jejich vizuální i grafické aspekty zaujmou jak soukromou, tak firemní klientelu.

Stránky umožňují veškeré aktivity kamenných prodejen: seznámit se s vozem, nakonfigurovat si ho dle přání, uzavřít prodejní smlouvu, zajistit si financování, vyřešit odkup staršího vozu atd. Čas strávený se značkou Peugeot formou online se tak stává efektivním, ale současně i příjemným okamžikem.

Také showroomy procházejí přeměnou. Stávají se z nich útulnější místa, kde se návštěvníci setkávají s řadou zajímavých vizuálních podnětů a mohou zjistit mnoho nových věcí. Uvědomí si zde, jak rychle probíhá přechod k novým zdrojům energie, objevují zde také nové možnosti mobility a nové technologie.

Webové stránky a prodejní místa se tak vzájemně doplňují a posouvají se směrem k vyšší kvalitě. Značka přichází i s novou lifestylovou kolekci. Tvoří ji oblečení, kožené zboží, módní doplňky, elektronika, předměty pro stolování, kancelářské potřeby, miniatury.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

ChargeUp! - Komplexní dodávka dobíjecích stanic a souvisejících služebAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.Nabíječky elektromobilů Circontrole-station