Peugeot e-Partner: elektrická dodávka s 50kWh baterií a dojezdem 275 km

redakce - 26 Leden 2021

Nová elektrická dodávka Peugeot e-Partner chce pokrýt potřeby všech uživatelů a všech typů zákazníků.Zákazníci mají v novém e-Partnerovi k dispozici všechny vlastnosti klasické verze Peugeot Partner, bez jakýchkoliv kompromisů a nově s nulovými emisemi.

Zákazníci mají v novém e-Partnerovi k dispozici všechny vlastnosti klasické verze Peugeot Partner, bez jakýchkoliv kompromisů a nově s nulovými emisemi. Auto umí zobrazit dostupné nabíjecí stanice a akční rádius na základě zbývajícího dojezdu nebo naprogramovat čas pro přednastavení požadované teploty v kabině.
foto: Peugeot

Trh segmentu malých dodávek (F1) představoval v Evropě v roce 2019 více než 613 000 vozidel. Peugeot Partner je v tomto segmentu lídrem, přičemž jeho tržní podíl od jeho uvedení na trh v roce 2018 stabilně roste. Téměř 80 % řidičů užitkových vozidel najede v průměru méně než 200 km denně.

Peugeot e-Partner je postaven na modulární platformě EMP2 (Efficient Modular Platform), která je schopna pojmout motor s jakýmkoliv zdrojem energie. Peugeot e-Partner nabízí 100% elektrický motor s výkonem 100 kW.

Maximální točivý moment dosahuje 260 Nm a je k dispozici ihned po nastartování pro okamžitou reaktivitu. Motor má nulové vibrace, je tichý, odpadá řazení rychlostí, nevydává žádný zápach a samozřejmě neprodukuje žádné emise CO2.

Elektrické hnací ústrojí je podobné jako u nového Peugeotu e-Expert (elektrický motor, invertor, proudový měnič stejnosměrného a střídavého proudu). Stejně jako u vozu Peugeot e-Expert došlo k úpravě reduktoru, aby lépe vyhovoval potřebám zátěže užitkových vozů.

Peugeot e-Partner

Výkony (v režimu POWER) jsou následující: maximální rychlost 130 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h za 11,2 s, zrychlení z 80 na 120 km/h za 8,9 s.
foto: Peugeot

Obě verze (délky L1 i L2) jsou k dispozici s lithium-iontovou baterií (18 modulů) o kapacitě 50 kWh, která zajišťuje dojezd až 275 km WLTP. Tepelná regulace baterie spojená s chladicím okruhem kabiny umožňuje rychlé dobíjení, optimalizovaný dojezd a vyšší životnost.

K dispozici jsou dva typy palubních nabíječek, které pokrývají veškeré způsoby použití a všechna řešení nabíjení. Standardně jde o zařízení pro nabíjení jednofázově výkonem 7,4 kW, za příplatek je k dispozici zařízení pro nabíjení třífázově 11 kW.

Nabíjecí zásuvka na levém zadním blatníku umožňuje několik způsobů nabíjení: přes standardní nebo zesílenou zásuvku, zařízení Wall Box či přes rychlodobíjecí stanici.
Režimy nabíjení 50 kWh baterie jsou flexibilní a přizpůsobené všem situacím.

Typy nabíjení:

Přes standardní zásuvku (8 A): plné nabití za 31 hodin;
Přes zesílenou zásuvku (16 A): plné nabití za 15 hodin;
Přes Wall Box 7,4 kW: plné nabití za 7,5 hodiny pomocí jednofázové palubní nabíječky (7,4 kW);
Přes Wall Box 11 kW: plné nabití za 5 hodin pomocí třífázové palubní nabíječky (11 kW);
Přes rychlodobíjecí stanici: tepelná regulace baterie umožňuje používat nabíječky 100 kW a dosáhnout 80% nabití během 30 minut.

Nový Peugeot e-Partner poskytuje cestujícím nejvyšší úroveň tepelného komfortu s pomocí:

- vysoce výkonného elektrického ohřívače (5 kW);
- vyhřívaných sedadel
- přednastavení teploty programovatelné prostřednictvím dotykového displeje4 nebo na dálku pomocí aplikace v telefonu MyPeugeot®. Tato funkce využívaná při zapojení vozu k nabíječce umožňuje kromě komfortu i optimalizovat dojezd díky rychlejšímu dosažení optimální teploty pro baterii.

Nový Peugeot e-Partner nabízí 3 režimy jízdy, které lze přepínačem měnit:

- Eco (60 kW, 190 Nm): maximální dojezd a klidné řízení;
- Normal (80 kW, 210 Nm): ideální pro každodenní provoz;
- Power (100 kW, 260 Nm): optimalizace výkonu při přepravě těžkých nákladů.

K dispozici jsou rovněž dva režimy brzdění: mírný, odpovídající používání vozu se spalovacím motorem; vyšší, (přístupný přes „B“ pro „Brake/Brzda“ na ovladači převodovky), pro silnější brzdění při uvolnění pedálu akcelerace a lepší dojezd.

Peugeot e-Partner

Peugeot e-Partner
foto: Peugeot

Všechny verze nového Peugeotu e-Partner jsou vybaveny elektrickou parkovací brzdou, což je u tohoto modelu novinkou. Díky tomuto řešení vzniká prostor na podlaze a současně se zvyšuje komfort a bezpečnost při každodenním používání.

Baterie jsou umístěny pod podlahou, takže nijak nezmenšují objem nákladového prostoru. Toto umístění také zvyšuje tuhost a díky optimálnímu rozložení hmotnosti je řízení stejně příjemné jako u verzí se spalovacím motorem. Komfort odpružení je zaručen, použité specifické tlumiče a pružiny zajišťují nejlepší výkon při prázdném i naloženém voze.

Řidič Peugeotu e-Partner ocení přednosti vozu ve všech situacích. Díky speciálně kalibrovanému systému posilovače řízení je totiž ovládání vozu snadnější. Průměr otáčení 10,8 m (stopový průměr u standardní verze) usnadňuje používání vozu ve městě a výška nepřesahující 190 cm zaručuje vjezd do většiny podzemních a výškově omezených parkovišť.

Nový Peugeot e-Partner je k dispozici ve stejných verzích karoserie jako Peugeot Partner se spalovacím motorem, takže dokáže splnit všechny požadavky:

- furgony (2 délky: standardní 440 cm, prodloužená 475 cm, 3 místa);
- polocombi (5 pevných nebo sklopitelných sedadel, výhradně v prodloužené délce).

Trojmístné uspořádání s přepážkou Moduwork nabízí možnosti modularity, které jsou v tomto segmentu zcela exkluzivní. Díky velkému otvoru v přepážce a možnosti nadzvednout pravé boční sedadlo je možné současně:

- vepředu usadit 3 osoby: tuto praktickou vlastnost velmi oceňují firemní zákazníci, kteří potřebují převážet zaměstnance i s nářadím, a mohou tak počet jízd optimalizovat. Díky absenci ruční brzdy je středové sedadlo širší.
- získat rovnou podlahu s prodloužením užitečné délky na 309 cm ve verzi L1 a na 344 cm ve verzi L2;
- získat větší 500litrový objem vepředu;
- použít funkci mobilní kanceláře díky otočnému stolku zabudovanému ve sklopitelném opěradle středového sedadla. Stolek lze nasměrovat jak ke spolujezdci, tak k řidiči;
využít odkládací přihrádku pod středovým sedadlem, kterou lze uzamknout visacím zámkem.

Úložné prostory s kapacitou až 113 l byly navrženy pro všestranné využití profesionálními řidiči. Jsou dobře přístupné a důmyslně rozmístěné po celé kabině: odkládací schránka spolujezdce, úložný prostor nad hlavou řidiče a spolujezdce a přihrádka spolujezdce v horní části palubní desky v místě, které se uvolnilo díky použití airbagu typu „bag in roof“. Tato schránka může být chlazená, nebo ji lze použít například k uložení notebooku s displejem 15“. Notebook je možné otvorem pro kabel také přímo v přihrádce nabíjet.

Tažná kapacita byla zachována, vůz je schopen táhnout náklad až 750 kg. Tažné zařízení bude k dispozici již při uvedení vozu na trh. Užitečný objem 4,4 m³ u prodloužené verze (3,8 m3 u standardní verze) je identický jako u verze se spalovacím motorem. Užitečné zatížení 800 kg je specifické pro elektromotory.

Auto vude k dispozici v úrovních výbavy Pro a Premium, dále v stupních výbavy Asphalt (pro silniční přepravu) a Grip (použití v obtížných podmínkách). 100% elektrické verze, které jsou zárukou bezpečnosti a komfortu pro uživatele, mohou být vybaveny následujícími technologiemi a asistenčními systémy:

hands-free přístup a startování vozu,
bezdrátové indukční nabíjení telefonů,
Grip Control s 5 režimy;
pomoc při rozjezdu do svahu,
Visiopark 180° (zpětná parkovací kamera),
Surround Rear Vision (sledování prostoru za vozem a vedle vozu se záběry přenášenými na 5" displej umístěný na místě vnitřního zpětného zrcátka),
tempomat / omezovač rychlosti,
systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu,
varování při riziku srážky,
Active Safety Brake,
systém sledování pozornosti řidiče prostřednictvím kamery (Driver Attention Alert),
automatické přepínání dálkových světel,
rozšířený systém rozpoznání dopravního značení s rychlostním omezením,
systém sledování mrtvého úhlu,
systém kontroly stability při jízdě s přívěsem,
indikátor přetížení.

Chytré telefony jsou neoddělitelnou součástí každodenního života a totéž platí i ve voze nový Peugeot e-Partner. Informace z telefonu se přenášejí na centrální displej ve voze díky systému MirrorScreen kompatibilním s protokoly připojení Apple CarPlay™ a Android Auto™.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

A je nejaka predstava o cene?

Počkám si na větší baterii.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren od roku 2006.
Najeto s e-Golfem 128 tisíc km s e-Kona zatím 22 tisíc km. kontakt e-LUKY@email.cz

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad ...

Obrázek uživatele Cipísek D

https://finance.yahoo.com/news/tesla-bmw-approved-slice-3-134013171.html

---

3.svhv TEZLATREJTRS za BTC MLASK kumpáni=MSTR+PYPL... pohlavný nepriateľ !! https://youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :) ČEŽTINA 5.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJCE dyž GERMAN drbe ČEZKÝ ;) NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) 3seperou 4týbaterky 5týQuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets

Taky jsem si říkal , že tam dali nejmenší baterii co to šlo.

Oni mají větší 75 kWh ale moc ji nenabízí.
Spíš ale vezmu Opel nebo Citroen.
To je úplně stejné jen jiný znak a čelní maska.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren od roku 2006.
Najeto s e-Golfem 128 tisíc km s e-Kona zatím 22 tisíc km. kontakt e-LUKY@email.cz

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad ...


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobile-stationVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.