Opel Vivaro-e: elektrická dodávka s dojezdem až 330 km, k objednání v létě

Značka Opel, patřící dnes pod francouzsko-čínskou automobilku PSA, představila elektrickou dodávku Vivaro-e.

Cena elektromobilu Opel Vivaro-e zatím nebyla oznámena.
foto: Opel

Elektromobil Opel Vivaro-e bude k objednání od letošního léta, k dodání pak do konce roku. K dispozici budou dvě varianty kapacity baterie, a to 75 kWh (dojezd 330 km WLTP) a 50 kWh (dojezd 230 km).

Na výběr bude také několik velikostních variant. Elektrická dodávka Vivaro-e nabídne max. výkon 100 kW/260 Nm a max. rychlost 130 km/h. Max. výkon rychlonabíjení bude 100 kW.

Palubní nabíječka přijde s max. výkonem 7,4 kW, za příplatek lze objednat i 11 kW. Opel dá na baterie záruku 160 000 km nebo osm let.

Opel Vivaro-e

Opel Vivaro-e
foto: Opel

Auto půjde objednat v délkách 4,6 m (Vivaro-e S), M (4,95 m) a L (5,3 m). Poslední dvě verze nabídnou nákladový prostor o objemu 5,8 m3, resp. 6,6 m3. Maximálně uvezou až 1275 kg nákladu.

20 Comments on “Opel Vivaro-e: elektrická dodávka s dojezdem až 330 km, k objednání v létě”

    1. Je možné, že tento model bude konkurencí pro e-NV. V
      Je možné, že tento model bude konkurencí pro e-NV. V současnosti však je možné koupit Maxus EV80, který nabízí hodně různých variant. Používá ho třeba Alza.cz; recenze byla na Autosalonu: https://www.autosalon.tv/reportaze/autosalon-5/recenze-dodavky-maxus-ev-80-h2-s-vysokou-strechou. Je to výborná dodávka. CCS nabíjení, 56 kWh baterie, reálný dojezd i v zimě (a i po dálnici) 190 km, palubní nabíječka 7,5 kW (nebo-li nabití z nuly do plna přes noc) atd. Jediné, co by se autu dalo vytknout je 30 kW DC nabíjení, ale otázka je, nakolik je to auto určené na pravidelné dálkové trasy s rychlonabíjením. Dá se to však bez problémů zvládnout. Osobní zkušenost. A že je to výrobek z Číny? Co dnes není z Číny? Výrobce SAIC Motor, který vyrábí Maxus EV80 vyrábí, je jedna z největších automobilek celosvětově, vyrábí i modely Škoda či VW pro čínský trh.

        1. Maxus ma dve velikosti skrine – 10,2 a 11,5 metru krychlovych
          Maxus ma dve velikosti skrine – 10,2 a 11,5 metru krychlovych (plus je jeste verze podvozek, na ktery se da dat nastavba podle prani). U e-NV by mne vadilo Chademo. Ale co by vadilo mne, nemusi vadit jinym. Maxus s CCS je fajn. Spolehlive auto

        1. Maxus neni primarne urceny na dalnicni denni dlouhe cesty.
          Maxus neni primarne urceny na dalnicni denni dlouhe cesty. Sedi mu okresky, mesto, kde je jeho spotreba mensi, nez na dalnici. Ale na dalnici jede 100 km/h pri spotrebe pod 30 kWh/100 km. To je super vysledek na tak velke auto. Ale vsak to vite taky – proc se jenom soustredit na spotrebu …. ta je spise zalezitosti toho, kdo je mezi volantem a pedaly 😉

        1. V této kategorii dodávek je to zatím bída u všech
          V této kategorii dodávek je to zatím bída u všech výrobců.

          Pokud ale nyslíte, že VW nemá nic na elektřinu ani v osobních autech, tak to jste na omylu. VW eGolf je za 1-3/2020 třetí nejprodávanější EV v Evropě po Renautu Zoe a Tesle 3, to není špatné, ne? Zvlášť, když uvážíme, že je to už starší model a vlastně teď už končí. Yživatelům je úplně jedno, že je to předělaný spalovák…

      1. e-Crafter je dost velký, to je pravda. Srovnatelný, ne-li
        e-Crafter je dost velký, to je pravda. Srovnatelný, ne-li lepší je Maxus EV80. Rozhodla se pro něj Alza.cz, komunální verzi používá město Jilemnice nebo Loštice. Viz můj příspěvek výše. Na Maxuse se nečeká, o e-Crafterovi se stěží dozvíte detailní info od prodejců, jeho dostupnost je „…pokud to pane dobře půjde, tak vám ho dodáme za tři čtvtě roku…“, bohužel. A cenově je e-Crafter mnohem výš, než Maxus.

Napsat komentář