Značka Opel, patřící dnes pod francouzsko-čínskou automobilku PSA, představila elektrickou dodávku Vivaro-e.
foto: Opel
Elektromobil Opel Vivaro-e bude k objednání od letošního léta, k dodání pak do konce roku. K dispozici budou dvě varianty kapacity baterie, a to 75 kWh (dojezd 330 km WLTP) a 50 kWh (dojezd 230 km).
NEPŘEHLÉDNĚTE Elektrické dodávky Peugeot Boxer Electric a Citroën Jumper Electric s dojezdem až 270 km
Na výběr bude také několik velikostních variant. Elektrická dodávka Vivaro-e nabídne max. výkon 100 kW/260 Nm a max. rychlost 130 km/h. Max. výkon rychlonabíjení bude 100 kW.
Palubní nabíječka přijde s max. výkonem 7,4 kW, za příplatek lze objednat i 11 kW. Opel dá na baterie záruku 160 000 km nebo osm let.
foto: Opel
Auto půjde objednat v délkách 4,6 m (Vivaro-e S), M (4,95 m) a L (5,3 m). Poslední dvě verze nabídnou nákladový prostor o objemu 5,8 m3, resp. 6,6 m3. Maximálně uvezou až 1275 kg nákladu.
O.T. Test Opel
O.T. Test Opel Vivaro-e
https://www.youtube.com/watch?v=LNMDq7RbqZ4
Oplatí sa to pozrieť, fakt podarené auto.
2010 Opel Vivaro e-Concept – elektrická
2010 Opel Vivaro e-Concept – elektrická dodávka
http://www.hybrid.cz/novinky/opel-vivaro-econcept-elektricka-dodavka
Zalujal mne tocivy moment.. to jiz skoro 10lety leaf mel pri
Zalujal mne tocivy moment.. to jiz skoro 10lety leaf mel pri 80kW. Pri uvedenem vykonu 100 je to nejak malo. Jde o konstrukci el.motoru anebo elektroniky v inventoru?
Kroutak neni uplne podstatny ne? Asi jim to vyslo lip, mit
Kroutak neni uplne podstatny ne? Asi jim to vyslo lip, mit motor s mensim kroutakem a lehcim prevodovym pomerem…
Pravje kroutak je hodne podstatny; a je umerny tomu, jaky jsem
Pravje kroutak je hodne podstatny; a je umerny tomu, jaky jsem schopen to el.motoru pustit proud a to souvisi s elektronikou.
Zmineny lehky prevod zase prinese neduh s vysokymi otackami a v tech zase kroutak pada dolu.
Konkurence pro letitý Nissan e-NV200
Konkurence pro letitý Nissan e-NV200 EVALIA
http://www.hybrid.cz/nissan-e-nv200-nejprodavanejsi-elektrickou-dodavkou-v-evrope
https://www.nissan.cz/vozidla/nova-vozidla/e-nv200-combi.html
Je možné, že tento model bude konkurencí pro e-NV. V
Je možné, že tento model bude konkurencí pro e-NV. V současnosti však je možné koupit Maxus EV80, který nabízí hodně různých variant. Používá ho třeba Alza.cz; recenze byla na Autosalonu: https://www.autosalon.tv/reportaze/autosalon-5/recenze-dodavky-maxus-ev-80-h2-s-vysokou-strechou. Je to výborná dodávka. CCS nabíjení, 56 kWh baterie, reálný dojezd i v zimě (a i po dálnici) 190 km, palubní nabíječka 7,5 kW (nebo-li nabití z nuly do plna přes noc) atd. Jediné, co by se autu dalo vytknout je 30 kW DC nabíjení, ale otázka je, nakolik je to auto určené na pravidelné dálkové trasy s rychlonabíjením. Dá se to však bez problémů zvládnout. Osobní zkušenost. A že je to výrobek z Číny? Co dnes není z Číny? Výrobce SAIC Motor, který vyrábí Maxus EV80 vyrábí, je jedna z největších automobilek celosvětově, vyrábí i modely Škoda či VW pro čínský trh.
Maxus EV80 Oproti e-NV-200 je o dost větší
Maxus EV80 Oproti e-NV-200 je o dost větší dodávka
https://www.youtube.com/watch?v=SAkxzepqayk
https://www.youtube.com/watch?v=F2jGNz6o11U
Maxus ma dve velikosti skrine – 10,2 a 11,5 metru krychlovych
Maxus ma dve velikosti skrine – 10,2 a 11,5 metru krychlovych (plus je jeste verze podvozek, na ktery se da dat nastavba podle prani). U e-NV by mne vadilo Chademo. Ale co by vadilo mne, nemusi vadit jinym. Maxus s CCS je fajn. Spolehlive auto
Maxus ma maximalni rychlost 100 Km/h takze dojezd po dalnici
Maxus ma maximalni rychlost 100 Km/h takze dojezd po dalnici je mimo. Ma to na dalnici spotrebu stejnou jako na okresce.
Maxus neni primarne urceny na dalnicni denni dlouhe cesty.
Maxus neni primarne urceny na dalnicni denni dlouhe cesty. Sedi mu okresky, mesto, kde je jeho spotreba mensi, nez na dalnici. Ale na dalnici jede 100 km/h pri spotrebe pod 30 kWh/100 km. To je super vysledek na tak velke auto. Ale vsak to vite taky – proc se jenom soustredit na spotrebu …. ta je spise zalezitosti toho, kdo je mezi volantem a pedaly 😉
Některé německé firmy tváří tvář konci green dealu
Některé německé firmy tváří tvář konci green dealu škemrají o jeho zachování dobře vědouc, že přestavba jejich průmyslu na socialisticko dotační je teď v krizi může potopit.
firmy z těžkého průmyslu žádají dodržování klimatických cílů
No super, skoda ze niekto nerobi nejaky vacsi VAN s podobnymi
No super, skoda ze niekto nerobi nejaky vacsi VAN s podobnymi parametrami.
Zkuste VW e-Crafter. Ten je snad uz dost velky. A stoji
Zkuste VW e-Crafter. Ten je snad uz dost velky. A stoji pouhych 65.000 Eur…
Pouze za dva miliony, dojezd v ideálních podmínkách 170
Pouze za dva miliony, dojezd v ideálních podmínkách 170 kiláků a nosnost nákladu 900 kilo 😀 😀 😀
Aušus že mu není rovno.
Tak to je mazec cena, pokud si uvedomime, ze vzali šasi z
Tak to je mazec cena, pokud si uvedomime, ze vzali šasi z crafteru a uz hotovy pohon+battery pack z golfa. To melo byt aspon o milion levnejsi.
Crafter je plečka. Tohle se vyrábí a prodává ve velkém a
Crafter je plečka. Tohle se vyrábí a prodává ve velkém a se všemožnými nástavbami i u nás https://fdrive.cz/clanky/test-saic-motor-maxus-ev80-elektrizujici-budoucnost-uzitkovych-vozu-4070
VW nema ziadne EV. Iba hracky.
VW nema ziadne EV. Iba hracky.
V této kategorii dodávek je to zatím bída u všech
V této kategorii dodávek je to zatím bída u všech výrobců.
Pokud ale nyslíte, že VW nemá nic na elektřinu ani v osobních autech, tak to jste na omylu. VW eGolf je za 1-3/2020 třetí nejprodávanější EV v Evropě po Renautu Zoe a Tesle 3, to není špatné, ne? Zvlášť, když uvážíme, že je to už starší model a vlastně teď už končí. Yživatelům je úplně jedno, že je to předělaný spalovák…
e-Crafter je dost velký, to je pravda. Srovnatelný, ne-li
e-Crafter je dost velký, to je pravda. Srovnatelný, ne-li lepší je Maxus EV80. Rozhodla se pro něj Alza.cz, komunální verzi používá město Jilemnice nebo Loštice. Viz můj příspěvek výše. Na Maxuse se nečeká, o e-Crafterovi se stěží dozvíte detailní info od prodejců, jeho dostupnost je „…pokud to pane dobře půjde, tak vám ho dodáme za tři čtvtě roku…“, bohužel. A cenově je e-Crafter mnohem výš, než Maxus.