Nový Volkswagen Golf 8 lze již objednávat, ceny začínají od 479 900 Kč

redakce - 17 Leden 2020

Volkswagen zahájil na českém trhu předprodej osmé generace modelu Golf. Nejúspěšnější evropský automobil lze objednávat za ceny od 479 900 Kč.Nová generace bestselleru sází na digitalizaci, konektivitu a intuitivní ovládání. Zpočátku jsou k dispozici čtyři motory, další verze budou následovat.

Nová generace bestselleru sází na digitalizaci, konektivitu a intuitivní ovládání. Zpočátku jsou k dispozici čtyři motory, další verze budou následovat.
foto: Volkswagen

Volkswagen Golf 8 nabízí již v základní verzi digitální panel přístrojů, přístup k internetovým službám, přední a zadní světlomety LED a nejmodernější asistenční systémy. Golf 8 navíc jako první Volkswagen využívá prostřednictvím komunikace Car2X kolektivní inteligence silniční dopravy a s předstihem upozorňuje řidiče na nebezpečí. V první fázi je nový Golf k dispozici se čtyřmi vyspělými motory TSI a TDI, jejichž spotřeba paliva byla snížena až o 17 %.

Nabídka výbav pro nový Golf je zcela nová. Vstupní verze za 479 900 Kč (tříválcový motor 1.0 TSI 81 kW/110 k – k dispozici bude od února 2020) nese označení „Golf“. O stupeň výš stojí „Life“ a roli vrcholných variant přebírají výbavové linie „Style“ a „R-Line“. Paleta barev bude zpočátku složena z devíti laků – tří základních, čtyř metalických a dvou perleťových.

Základní verze „Golf“: Již výbavová linie „Golf“ disponuje v sériové výbavě centrálním zamykáním „Keyless Go“, zimním paketem s vyhříváním sedadel vpředu, kůží obšitého multifunkčního volantu a trysek ostřikovačů skla čelního okna, komunikací „Car2X“, asistentem pro jízdu v jízdním pruhu „Lane Assist“, asistentem pro detekci překážek před vozem „Front Assist“ (včetně funkcí nouzového brzdění City a rozpoznávání chodců i cyklistů), digitálním panelem přístrojů („Digital Cockpit“), informačním a zábavním systémem, systémem „App Connect“, internetovými funkcemi a službami „We Connect“ a „We Connect Plus“, telefonním rozhraním Bluetooth, dvěma vstupy USB-C vpředu, automatickou klimatizací a předními i zadními světlomety LED.

Palubní deska nového Volkswagenu Golf 8. generace

Palubní deska nového Volkswagenu Golf 8. generace
foto: Volkswagen

„Life“ jako první stupeň individualizace: Již od zahájení předprodeje nabízená výbavová linie „Life“ má nad rámec výbavy verze „Golf“ sériově mimo jiné 16“ kola „Norfolk“ z lehké slitiny, třízónovou automatickou klimatizaci „Climatronic“, paket „Světla a výhled“, 12V elektrickou zásuvku v zavazadlovém prostoru, adaptivní tempomat „ACC“ se systémem „Front Assist“, dekorační osvětlení exteriéru a interiéru, hlasové ovládání, asistenta pro rozpoznávání dopravních značek, rozhraní pro indukční nabíjení chytrého telefonu, středovou loketní opěrku vpředu a vzadu (s dalšími dvěma vstupy USB a výdechy ventilační soustavy), různé chromované ozdobné prvky v interiéru, ultrazvukové parkovací senzory „ParkPilot“, automatické funkce osvětlení pro jízdu na dálnici a ve městě a řadu dalších prvků. Nový Golf Life s motorem 1.5 TSI 96 kW stojí 548 900 Kč. S motorem 1.0 TSI 81 kW, který bude k dispozici od února 2020, vyjde na 524 900 Kč.

Elegantní „Style“: Nejnáročnější zákazníky uspokojí nový Golf Style, který je nabízen za ceny od 614 900 Kč (s motorem 1.5 TSI 96 kW). Sériová výbava je oproti verzi „Life“ rozšířena mimo jiné o 17“ kola „Belmont“ z lehké slitiny, světlomety LED PLUS, sedadla „ergoActive“ s čalouněním „ArtVelours“, paket „Světla a výhled“ včetně asistenta dálkových světel „Light Assist“, navigační systém „Discover Pro“, bezdrátovou integraci iPhonu „App-Connect Wireless“, asistenční systémy „Lane Assist“ a „Side Assist“, přednárazový bezpečnostní systém „PreCrash“, paket „Zrcátka“, rozšířené dekorační osvětlení interiéru s výběrem 30 barev světla a ozdobné obložení interiéru „Brushed Dark Metal“. Variantu, poháněnou výkonnějším motorem 1.5 TSI 110 kW/150 k, lze objednávat za cenu 614 900 Kč.

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf
foto: Volkswagen

Sportovní „R-Line“: Pro fanoušky sportovního stylu je určen nový Golf R-Line, jehož dynamiku si mohou zákazníci vychutnávat za ceny od 650 900 Kč (s motorem 1.5 TSI 110 kW/150 k). Nad rámec výbavové linie „Life“ zahrnuje sériová výbava verze „R-Line“ mimo jiné 17“ kola „Valencia“ z lehké slitiny, navigační systém „Discover Pro“, vnější a vnitřní výbavu „R-Line“ včetně specifických nárazníků, leskle černých prahových lišt a zadního difuzoru, sportovní sedadla s čalouněním „ArtVelours“ a ozdobným kontrastním prošíváním, sportovní podvozek s progresivním řízením, černé čalounění stropu a tmavě tónovaná skla oken za střešními sloupky B. Předprodej modelu Golf R-Line bude spuštěn v posledním únorovém týdnu.

Všechny verze nového modelu Golf jsou ve srovnání s předchozí generací po dorovnání výbavy ještě dostupnější, a to v řádech desítek tisíc korun. U verze Style a R-line je nový Golf 8 dokonce o více než 80 tisíc Kč levnější než Golf 7 se srovnatelnou výbavou.

Rozsáhlé možnosti individualizace: Osmá generace má v nabídce výbavy na přání připraveno například posuvné a výklopné panoramatické střešní okno. Zákazníci si mohou pro svůj nový Golf 8 objednat také nový audiosystém Harman/Kardon s 10 reproduktory, napájenými 12kanálovým zesilovačem o výkonu 480 W, vyspělý navigační systém „Discover Pro“ včetně přijímače digitálního rozhlasového vysílání DAB+ a inovativní světlomety „IQ.LIGHT LED Matrix“, jež nový Golf přebírá od modelů Touareg a Passat.

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf
foto: Volkswagen

Zahájení předprodeje se čtyřmi motory TSI a TDI: Nový Golf je v první fázi uvedení na trh nabízen se dvěma zážehovými (TSI) a dvěma vznětovými motory (TDI). Jedná se o technicky vyspělé čtyřválcové motory s přímým vstřikováním paliva, přeplňováním turbodmychadlem a filtrem pevných částic, které se vyznačují pozoruhodnou hospodárností.

Oba motory TSI mají zdvihový objem 1,5 litru a systém přechodné deaktivace válců ACT. K dispozici jsou varianty s výkonem 96 kW, resp. 110 kW. Nové vznětové jednotky TDI lze objednávat ve výkonových verzích 85 kW a 110 kW.

Systém dvounásobného vstřikování AdBlue s označením „Twindosing“ u nich snižuje emise oxidů dusíku (NOx) až o 80 %. TDI se zdvihovým objemem 2,0 litru nabízí přitom snížení spotřeby paliva v porovnání s porovnatelným předchůdcem až o 17 %.

Motory TSI a jednotka TDI o výkonu 115 k se dodávají s novou přímo řazenou šestistupňovou převodovkou, která přispívá k dalšímu snížení spotřeby paliva. Turbodiesel TDI o výkonu 150 k je sériově nabízen s rovněž hospodárnou sedmistupňovou převodovkou DSG. Další motory budou do nabídky zařazovány v průběhu letošního roku.

Osmá generace: Nový Volkswagen Golf 8 přebírá štafetu od svých úspěšných předchůdců, jichž bylo od roku 1974 prodáno více než 35 milionu vozů. Kompaktní pětidveřová karoserie má vnější rozměry 4285 x 1789 x 1456 mm. Za zadními sedadly je k dispozici zavazadlový prostor o objemu 380 litrů, který lze sklopením opěradel zvětšit až na 1237 litrů.

Nabídka motorů byla v porovnání s předchůdcem rozšířena mimo jiné o motory 2.0 TDI (85 kW nebo 110 kW). Naprostou novinkou jsou pak jednotky e-TSI, které poskytují výhody částečně hybridního pohonu.

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf
foto: Volkswagen

K dispozici budou dvě výkonové varianty motoru 1.5 e-TSI (96 kW a 110 kW). K výraznému snížení spotřeby paliva a vylepšení výkonových parametrů přispívá řemenem poháněný generátor s funkcí spouštěče v kombinaci s lithium-iontovým akumulátorem (48 V).

Volkswagen Golf 8 bude nabízen rovněž s externě nabíjitelným hybridním pohonem, jehož základem je jednotka 1.4 TSI o výkonu 110 kW. Nový Golf přichází s významnými inovacemi také v oblasti servisu, údržby a samozřejmě také bezpečnosti. Nejvyšší úroveň aktivní a pasivní bezpečnosti potvrdilo pětihvězdičkové hodnocení v přísných testech nezávislé organizace Euro NCAP.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

Další reklama na rakovinomety. Bravo.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Tomáš

Je tam jeden do zasuvky.

---

Prius PHV 2012, koupen 2017. V EV módu najeto 21000 km.
Průměrná spotřeba/100km: EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh  (https://tinyurl.com/ya6cyj5b)

Obrázek uživatele Pepa

Jak to vidím,tak jsme ochotní slevovat,jen abychom dosáhli EV v ceně, kterou jsme schopní akceptovat.
Je fajn mít asistenty a nejnovější výdobytky technologií,ale jen v případě,že cena nepřevyšuje jejich užitnost.
A po pravdě jsem všechno až na autopilota odzkoušel a tím to skončilo,pak jsem už jen z důvodu,že tam prostě byl asistent couvání,registroval jeho pokyny,ale nebyl jsem na něj odkázán!Rádio v lepší kvalitě a jinak nic mne neoslnilo,možná asr,esp,to však v případě dvou trakčních elektromotorů je docela zbytečná záležitost.

---

Pepa

Obrázek uživatele Anonym123

tuná je úzus, že ak sa koment netýky textu nad diskusiou, píše sa "ot/mimo misu".
a článok je o automobile so spaľovacím motorom, nie elektromobil.
naviac - trvalo neskutočne dlho, kým odstránili množstvo chýb.
ps - vyťahovať sa nejakými autami, ktoré pred 60 rokmi nejestvovali :-)
kto ste sa vozil v gaz m 21 ročník 1956 a následne v európskych autíčkach ...

Ono je asi tezke nadchnout ceskeho ridice ktery je odkojeny kvalitnim Favoritem nejakou obycejnou Teslou. Bridilove v zapadni Evrope jsou oproti Cechum nenarocny a sedli Tesle na lep.
Vystihnul jsem vas postoj k TM3?

Obrázek uživatele Tomáš

Cesi spapali veskerou moudrost sveta. I mi vzdelani kamaradi jak prijde rec na elektromobilitu tak hned startujou jak motorka.

---

Prius PHV 2012, koupen 2017. V EV módu najeto 21000 km.
Průměrná spotřeba/100km: EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh  (https://tinyurl.com/ya6cyj5b)

Obrázek uživatele Pepa

Přiznávám se.že jsem zatím ve Favoritu neseděl,máme 3x Japonce a M3 by mne určitě nadchla,ovšem za jinou částku a to je můj pohled na potřeby dopravy.Jiní to mají možná jako součást svého ega,pak ta cena je i docela nízká!

---

Pepa

Tak nadchlo ale neoslnilo :/
Rádio v lepší kvalitě a jinak nic mne neoslnilo,... viz vas koment nahore.

Obrázek uživatele Pepa

Nadchlo a rád jsem si to zkusil,ale to je tak asi všechno,nemám potřebu to permanentně používat.Není důvod,já mám auto na jízdu někam a to je asi tak vše co od auta očekávám.Možná je to špatně,ale stejně jsem na tom i s PC,mobilem či Tv. Použiji jen v případě nutnosti a pak si už jdu po věcech ,které mne živí nebo baví.
Dům je také možné prošpikovat technologiemi,něco se hodí a něco je jen polykač času a peněz.

---

Pepa

Mao Ce tung by vas bral pro naklonovani. Seda mys spokojena s minimem, naroky na spotrebu minimalni, zena muze byt jakakoliv, proste miska ryze, rohozka na spani a pekne v rade a nevycnivat. Individualita se netoleruje.

Obrázek uživatele Pepa

Prosím,klidně nahlédněte do života šedé myšky www.nahlubokym.cz
a ukažte svou zář.

---

Pepa

Tak prece jenom nepozadujete od zivota pouze minimum. Poskytujete lidem neco nad ramec beznych potreb a tim prijdete s lidmi dohromady, kteri jsou k sobe vic velkorysy nez prumer. Tak zjevne mate pro nadstandard pochopeni. Doprat si neco lepsiho osvezi a pomuze k lepsim vysledkum. K pekne ciste krajine pasuje EV jako to na ten hrnec. Mate to tam pekne. A kdyz poskytnete hostum wallbox, urcite ziskate dalsi klienty. Bydlim skoro na druhe strane republiky, kousek od Svycarska tez s krasnou krajinou. Sice to je jen ceske Svycarsko, ale i tak je priroda nadherna.
S webovou strankou bohuzel nezazarim.

Malé okénko do historie pro sběratele veteránů. Čistý diesel byl nahrazen moderním dieselem nebo moderním TSI.

---

jirka17

taky bych bral eGolf 8.gen klidne s 80kW baterkou, na tom ID.3 se nepovedlo tak uplne par veci.. napr. ty bubnove zadni brzdy, pak asi to ze jich 20tis. stoji na parkovisti :-/

---

13G

180tkm VW eGolf 2014
tested 2tkm bmw i3 REX 2017

Co je špatného na bubnech vzadu? Zejména u EV, které brzdí i rekuperací.

obcas to piska

---

Jsem elektrorealista. BEV je koncept mobility vhodny mozna pro 20% motoristu. Pocitam se sobecky mezi ne. Omlouvam se planete za to.

V životě jsem u svých aut neslyšel pískat zadní bubny. Na rozdíl od předních kotoučů.

Predni kotouce umi piskat taky zejmena pri pouziti neoriginalnich desek, nebo kotoucu.

U zadnich bubnu jsme resili serii reklamaci pro jednoho zakaznika, slo zhruba o 1% vozu s najezdem do 30 tis. a to pouze v primorskych oblastech. Ze studie vyplynulo, ze dobre navrzene kotouce vykazuji piskani s pravdepodobnosti o rady nizsi nez dobre bubny. Kvuli tomu se v Evrope nasazovaly zadni kotouce i u slabych motorizaci.

---

Jsem elektrorealista. BEV je koncept mobility vhodny mozna pro 20% motoristu. Pocitam se sobecky mezi ne. Omlouvam se planete za to.

V tom případě v Evropě neumí vyrobit dobré bubny ;)

Byl to produkt do celeho sveta. V Evrope je vsak zakaznik citlivejsi na komfort a je treba ho nedrazdit, aby zustal spokojeny a verny. Jinde na svete jsou zakaznici citlivejsi na cenu, nez na hlucnost, tak se davaji bubny. Tak to proste je.

---

Jsem elektrorealista. BEV je koncept mobility vhodny mozna pro 20% motoristu. Pocitam se sobecky mezi ne. Omlouvam se planete za to.

Pred ca. 20/30ti lety se dodavaly i silne bmw, mercedesy do USA s bubny na zadni naprave. Souviselo to s tempolimitem v USA a tudiz nebylo pry nutne maximalizovat brzdny vykon jako v Evrope, zejmena v DE kde neni generalni tempolimit. Buben je pri intenzivnim pouzivani nachylny k prehrivani. Kotouc se jednoduse lepe chladi diky primemu pristupu vzduchu. U aut ktera maji nizsi max rychlost lze bubny instalovat, ale zakaznik to vnima jako low cost reseni. EV jsou sice tezsi, zato maji mensi max rychlost a tak by bylo logicke instalovat bubny vzadu, protoze mene koroduji pri vysoke vlhkosti a mene intensivnim pouzivani. Tesla montuje kotouce a kupodivu ty nekoroduji jako u jinych aut. Ani po tydnu v destivem pocasi, vse OK. U jinych aut je lehka koroze treba i pres noc, natoz za tyden. Nejvic snad u bmw.

Tak to ja som mal na mojej TMS úplne opačnú skúsenosť. Kotúče korodovali po každom daždi a keď som odparkoval auto v garáži, tak som preventívne aktivoval towing mod.
Na TM3 už asi dávajú odolnejší materiál.

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 100tis. km na elektro (50% z vlastnej FVE).

Kotouce nejsou takove blyskave ale spise jako nasedle. Ocividne jiny material nez u jinych aut. Ale keramika to asi nebude. Co udela towing modus? Mene rekuperace vic treciho brzdeni? U TM3 se da sila rekuperace nastavit, je samostatne nastaveni na displeji.

Towing mode je iba vypnutie parkovacej brzdy pri ťahaní alebo v pneuservise atď. Ja som to používal ako prevenciu pred zalepením bŕzd po tom ako som prišiel s mokrými kotúčmi do garáže.

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 100tis. km na elektro (50% z vlastnej FVE).

Jo tak jsem to popletl. Ja myslel tazny rezim s privesem. Ale TMS tazne nema. Towing mode je odtahovy rezim pri nehode apod. Ja popleta. Diky. U spalovaku jsem mel casto prirezle kotouce a pri rozjezdu to pekne prasklo.

Nie "Towing mode" ale "Tow mode" - odblokovanie parkovacej brzdy pri nakladani na odtahovku. "Trailer mode" pri tahani privesu.

Tak aj ja som to poplietol, ale myslel som odblokovanie parkovacej brzdy.

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 100tis. km na elektro (50% z vlastnej FVE).

Obrázek uživatele Marek_

Viděl jsem ID.3 naživo na eSalonu. Velikost dobrá, prostoru dost, ale oproti Golfu to vevnitř působí hodně lacině, což bylo zklamání.

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Tomáš

Nekde se setrit musi.

---

Prius PHV 2012, koupen 2017. V EV módu najeto 21000 km.
Průměrná spotřeba/100km: EV+HV: 1,9l HV:3,9l EV:12kWh  (https://tinyurl.com/ya6cyj5b)

Pokud VW musí šetřit na interiéru u auta za milion, které navíc už pět let marketingově masíruje jako největší událost od Brouka a Golfa, tak to teda potěš koště.

Obrázek uživatele Pepa

Zajímavé určení potřeb nejnáročnějšího zákazníka - Nejnáročnější zákazníky uspokojí nový Golf Style, který je nabízen za ceny od 614 900 Kč (s motorem 1.5 TSI 96 kW).

Já budu nejspíš příliš skromný zákazník,mne by stačilo tohle autíčko bez mnoha částí a jenom doplněno o dva elektromotory pohánějící obě nápravy 40 kwh batérii a 6.5 kw palubní nabíječku za stejnou cenu.

---

Pepa

Obrázek uživatele Marek_

Tak to bude ten základní ID.3, akorát jenom s jedním motorem. A i cena bude stejná, teda pro Němce kolem 25.000 eur, s dotací :-)

---

Lexus GS 450h Premium

U Golfu by me stacil jeden trakcni elektromotor.


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?