Nový Tesla Roadster opět odložen na rok 2022, potvrdil Elon Musk

Nová generace elektrického sporťáku Tesla Roadster měla být na trhu už letos. Odhalení se ale o pár měsíců až rok posune.

Nová generace elektromobilu Tesla Roadster využije masivních pokroků v oblasti elektrických pohonných systémů a baterií. Nejspíš také bude postavena na nových článcích typu 4680.
foto: Tesla

Tesla Roadster je původní „nultý“ model, který automobilka Tesla vyráběla v letech 2008-2012 a odzkoušela si na něm všechny potřebné technologie. Hned po něm už začala chrlit „dospělé“ elektromobily Tesla Model S, které mimochodem teprve nyní, po dlouhých devíti letech, čeká výraznější facelift.

V roce 2017 Elon Musk, šéf Tesly, ohlásil, že zhruba za tři roky by chtěl uvést na trh novou generaci Tesla Roadster, která udělá definitivní tečku za spalovacími motory. Jako příplatkovou výbavu sliboval mimo jiné přídavné raketové motory své druhé firmy SpaceX.

Při odhalení úchvatného nového Roadsteru Musk slíbil dojezd kolem 1000 km na jedno nabití a zrychlení 0-100 km/h během 2 sekund. Rezervovat auto je možné už od roku 2017!

Musk mezitím ale uvedení odložil na rok 2021 a aktuálně na svém Twitteru napsal, že výroba začne dokonce až v roce příštím. Právě letos se prý Tesla chystá dokončit veškerou potřebnou techniku a v létě už mít připravený prototyp.

Rimac Concept_Two

Sportovní elektromobil Rimac Concept_Two údajně nabídne max. rychlost 415 km/h, max. výkon 1408 kW a dojezd až 640 km díky 120 kWh baterii.
foto: Rimac Automobili

Jedním z hlavních konkurentů pro nový Tesla Roadster bude chorvatský elektrický sporťák Rimac Concept_Two. Jenže zatímco jeho cena se počítá v milionech dolarů, u nového Roadsteru to bude o řád níž. Významný podíl v Rimacu nedávno koupil Volkswagen, resp. Porsche.

78 Comments on “Nový Tesla Roadster opět odložen na rok 2022, potvrdil Elon Musk”

      1. Tím že vyhodí lidi co vyvíjejí multimédia se nezrychlí
        Tím že vyhodí lidi co vyvíjejí multimédia se nezrychlí výstavba továren ani výroba baterií. Navíc Tesla ty hry nevyvíjí, ale jenom je zprovozní. To beztak má na starost pár internistů pod dohledem několika programátorů.

  1. Je to samozřejmě škoda, ale ne překvapující. Roadster
    Je to samozřejmě škoda, ale ne překvapující. Roadster má minimální prioritu a zatím ho nemají ani kde stavět. Postavit funkční prototyp je jedna věc, ale postavit továrnu a připravit sériovou výrobu trvá déle než kdysi Musk předpokládal.

    1. Nepochybně přesně víte, jakou sázku a jak přesně jsem
      Nepochybně přesně víte, jakou sázku a jak přesně jsem prohrál. A nebo jen tak žvaníte?

      Tak nežvaňte a můžete nám pomoct, ať to můžeme uzavřít. Kolik Tesel je v majetku všech 45 dceřinek Tesla Finance LLC nezveřejňujících výroční zprávy, které si Musk založil, aby to znepřehlednil.

      Díky předem.

      1. Tesla každý kvartál zveřejňuje jaké množství aut je
        Tesla každý kvartál zveřejňuje jaké množství aut je pod leasingem, takže nevím proč se na to pořád vymlouváš. Navíc všichni ví, že všechny ty kecy o leasingu jsou jenom hloupé výmluvy, protože jsi se vsadil, když Musk zveřejnil odhady na počet dodaných vozů. A je úplně jedno jestli je dodá koncovému zákazníku, leasingovce nebo nebo jakékoliv jiné firmě.

        Samozřejmě nikdo nikdy od tebe nečekal, že skutečně něco zaplatíš.

          1. Ne není to podpásovka.
            Zde je možné si přečíst celou

            Ne není to podpásovka.
            Zde je možné si přečíst celou diskuzi, včetně sázky.

            Runner: „Sama Tesla tvrdí, že v roce 2019 prodá 400.000 aut. Pokud odečteme produkci modelů S a X, tak to je 300.000 modelů 3. Protože víme, jak Tesla nadsazuje, tak bych na tvém místě o sázku dost obával.“
            Tesla v té době mluvila o výrobě 360-400.000 aut.

            https://www.autorevue.cz/amazon-investoval-do-startupu-rivian-ma-se-tesla-zacit-bat?showforum=1

            Ale pokud chce Runner odečíst leasing aut, které jsou ve vlastnictví Tesly, pak není problém. Tesla každý kvartál od 2019Q3 zveřejnuje čísla o počtu aut dodaných na leasing a není problém si je zjistit. Nezveřejňuji je tedy samotné leasingové společnosti, které spadají pod Teslu, ale zveřejňuje je přímo Tesla.

            2019Q1: Dodáno:63,000. Leasingová data nezveřejněna
            2019Q2: Dodáno:95,000. Leasingová data nezveřejněna
            2019Q3: Dodáno:97,000. Z toho na leasing 9,3%. Prodáno bez leasingu: 88,022
            2019Q4: Dodáno:112,000. Z toho na leasing 8%. Prodáno bez leasingu: 103,040
            2019: Dodáno 367,000. Pokud by byl leasing za Q1 a Q2 10%, což by s rezervou odpovídalo Q3 a Q4, pak by prodaných aut bylo za celý rok 333,262. Tedy daleko nad 240.000 o které se Runner vsadil.

            Aby Runner neprohrál sázku, pak by musel být počet leasingovaných aut za Q1 a Q2 vyšší než 109,062. Tedy 69%. A to tedy určitě nebylo. Zvláště ze začátku prodejů M3 Tesla tlačila na cash, protože potřebovali peníze.

            1. No dyť to v tom odkazu podrobně rozebíraj, že ta auta na
              No dyť to v tom odkazu podrobně rozebíraj, že ta auta na leasing od Tesly nebudou počítat jako prodaný, tak nechápu co se divíš že se to snaží zjistit. Tesla že zveřejňuje auta dodaná na leasing který ji zaplatila externí leasingovka? To teda pochybuju, protože tohle nikdo nedělá, pro každýho je to prostě prodej většina aut je na leasing nebo na úvěr to by si nevykázaly žádný prodeje. Třeba Toyota vykazuje jako leasing jen auta, co leasuje sama přímo, všechno jiný je prodej

              1. Pokud se jedná o prodeje externí leasingovce, tak stále se
                Pokud se jedná o prodeje externí leasingovce, tak stále se jedná o prodej. Je jedno jestli externí kupující vlastní leasingovou společnost nebo prodává párky v rohlíku. Pořád je to externí kupující. Pouze auta, která jsou stále ve vlastnistnictví Tesly by se nepočítala. A proto taky Runner pořád odkazuje na dceřiné firmy Tesly a ne na externisty. A o leasingu kdy je auto stále ve vlastnictví firmy, Tesla informuje.

                A samozřejmě od začátku Runner zaměňuje prodejní/výrobní čísla a čísla o dodávkách – viz Teslí předpovědi o plánované produkci na 2019. Až později doplnil, že leasing se nepočítá, aby se pojistil. Ale ani to mu nepomohlo.

                1. Špatně.
                  Kdo je vlastníkem vozidla, který Tesla vykazuje

                  Špatně.
                  Kdo je vlastníkem vozidla, který Tesla vykazuje jako leasing?

                  A toto
                  „Až později doplnil, že leasing se nepočítá, aby se pojistil“
                  je čistá lež. Jak se sám můžeš přesvědčit v tebou výše odkazované diskuzi na autorevue.

                2. Abych tě opět citoval:
                  „Sama Tesla tvrdí, že v roce 2019

                  Abych tě opět citoval:

                  „Sama Tesla tvrdí, že v roce 2019 prodá 400.000 aut. Pokud odečteme produkci modelů S a X, tak to je 300.000 modelů 3.“

                  Vlastníkem vozidla, které Tesla vykazuje jako leasing je Tesla. A proto jsem ti to výše odečetl a pořád ti to nevychází.

                3. Přesně tak.
                  A pokud jsou hrazená leasingovkou Tesla

                  Přesně tak.

                  A pokud jsou hrazená leasingovkou Tesla Finance, kterou sama Tesla vlastní a na jejíž kapitál si bere úvěr, nejsou to auta prodaná. A vlastní je Tesla, jen je nevykazuje jako že je vlastní.

                  A v tom je zakopaný ten pes.

                4. Tesla zveřejňuje počet kusů dodaných na leasing a tedy ve
                  Tesla zveřejňuje počet kusů dodaných na leasing a tedy ve vlastnictví firmy. Opakuju ti to stále dokola.

                5. Opakuješ to stále dokola a stále stejně blbě. Vrba to
                  Opakuješ to stále dokola a stále stejně blbě. Vrba to pochopil hned, tobě to dnes nějak déle trvá.

                  Vozidla vlastněná přímo Teslou mě nezajímají, tam je to jasné. Zajímá mě počet vozidel vlastněných Teslou skrze Tesla Finance LLC.

                6. Tu sázku okecáváte to hezky, ale podstatné je Vaše
                  Tu sázku okecáváte to hezky, ale podstatné je Vaše tvrzení, že Tesla neprodá víc jak 160 tisíc T3 za rok, tam snad uznáte, že jste byl mimo.

                7. Ano věřím tomu, že jich prodala víc, jak 160 tisíc.
                  Ano věřím tomu, že jich prodala víc, jak 160 tisíc.

                8. To také bylo zásadní v celém sporu, že jich dá víc,
                  To také bylo zásadní v celém sporu, že jich dá víc, takže jste prohrál.

                9. Ano, je velmi pravděpodobné, že od Arta 500 Euro za prodeje
                  Ano, je velmi pravděpodobné, že od Arta 500 Euro za prodeje nižší než 160 tisíc neuvidím.

                10. Jaká je podle vás pravděpodobnost, že Tesla leasingovala
                  Jaká je podle vás pravděpodobnost, že Tesla leasingovala přes třetinu svých aut dodaných v roce 2019, když od začátku tvrdí, že je nebude možné vykoupit. Zvlášť když existují leasingové a úvěrové společnosti třetích stran, které toto umožňují.

                11. Ve spojení s prohlášením, kolik vlastních robotaxi
                  Ve spojení s prohlášením, kolik vlastních robotaxi postavených na těchto ojetinách chce provozovat, poměrně vysoká.

                12. Mě jde o zájem ze strany zákazníků. Vy byste si takové
                  Mě jde o zájem ze strany zákazníků. Vy byste si takové auto pořídil?

                13. Já jako fyzická osoba ne, vždy hotově.
                  Jako vlastník

                  Já jako fyzická osoba ne, vždy hotově.
                  Jako vlastník firmy ano, beru všechna auta na operák a fleetový prodej koneckonců dělá 85% prodejů automobilek.

                14. A přesto tvrdíte, že minimálně 35% prodejů v tom roce
                  A přesto tvrdíte, že minimálně 35% prodejů v tom roce bylo na Leasing. Nezapomeňte že to byl první rok kdy Tesla dodávala do Evropy a Číny, takže zájemců bylo dost a dost. Zvláště když Tesla dopředu avizovala, že si zájemce o leasing budou vybírat, protože potřebujou cash.

                  Kdyby ten rozdíl mezi uvedeným počtem a skutečným (vámi potřebným) byl pár procent, tak bych vám možná i dal za pravdu že to tak teoreticky mohlo být, ale ne když se jedná o násobky. A nejenom proto, že by se jednalo o dluh pro LLC ve výši 7 miliard dolarů.

                15. Jenomže to už je nepodložený výklad. Víme například,
                  Jenomže to už je nepodložený výklad. Víme například, že se struktura prodeje na US trhu vyčerpáním easy adopters nezměnila?

                16. Nepodložený výklad je, ta vaše konspirace, že LLC si
                  Nepodložený výklad je, ta vaše konspirace, že LLC si vypůjčila 7 miliard a někde sehnali 130.000 zájemců o leasing co si nebudou chtít nechat auto. Zvlášť když Tesla předem oznámila, že s leasingy budou šetřit.

                17. Hmmm, no nevím, ale mě ta čísla nijak ohromující, aby
                  Hmmm, no nevím, ale mě ta čísla nijak ohromující, aby byla kvůli tomu nereálná, nepřijdou.

                18. A proto jsi tvrdil, že Tesla neprodá ani 160.000 aut 🙂
                  A proto jsi tvrdil, že Tesla neprodá ani 160.000 aut 🙂

                19. Já se nebavím o sázce, a přestaňte kličkovat, stačilo
                  Já se nebavím o sázce, a přestaňte kličkovat, stačilo by: zmýlil jsem se.

                20. Ale to já bohužel exaktně nevím. Předpokládám, že jsem
                  Ale to já bohužel exaktně nevím. Předpokládám, že jsem se zmýlil.

                21. Teda, leze to z Vás, jako z chlupaté deky, ale i tak
                  Teda, leze to z Vás, jako z chlupaté deky, ale i tak dávám 1-.

                22. Tak při distanční výuce si snad ani víc přát nemůžu
                  Tak při distanční výuce si snad ani víc přát nemůžu 😉

                23. O to horší pak bude návrat do realiy, ale obávám se že s
                  O to horší pak bude návrat do realiy, ale obávám se že s naším českým přístupem to bude trvat.

                1. Ještě, že toho „nevlastního bráchu“ máte co?
                  Ještě, že toho „nevlastního bráchu“ máte co?

                2. popravdě jednoho vrbu znám 😀
                  popravdě jednoho vrbu znám 😀

                3. Dobrej pokus, ale tak do základní školy, s distanční
                  Dobrej pokus, ale tak do základní školy, s distanční výukou.

            2. Bohužel to stále evidentně nechápeš.
              Leasovaná auta

              Bohužel to stále evidentně nechápeš.
              Leasovaná auta prostřednictvím Tesla Finance LLC jsou pro Teslu cash. Ovšem je možné, že je to cash, který je současně úvěrem.

              To co je určující pro výsledek sázky, a ohrazuji se vůči tvému podsouvání nějaké manipulace, protože je to hlavní parametr od počátku, je zda je veškerý příjem od Tesla Finance LLC započten jako prodej, nebo jako leasing.

              Pointou je vědět, jestli Tesla nepodvádí s prodeji a nefunguje to jako letadlo, protože je zde dost podezřelá okolnost:

              – Tesla si s bankou založila joint venture Tesla Finance LLC, která začala financovat leasingy a která zveřejňovala roční reporty
              – v té době Tesla nezveřejňovala leasingy
              – Tesla Finance se rozdělila do 45 subjektů a přestala zveřejňovat roční zprávy
              – Tesla začala zveřejňovat leasingy, ale není zřejmé, kolik z prodejů a kolik z leasingů jdou přes Tesla Finance LLC

              Polopaticky: Chci vědět, zda si Tesla přes Tesla Finance LLC sama nekupuje vlastní auta na bankovní úvěr.

              Tato auta by totiž nebyla prodaná, ale pouze zapůjčená, čemuž i odpovídá druhá podeřelá okolnost – smlouva o leasingu, kde klient nemá předkupní právo a po skončení pronájmu auta zůstávají Tesle. Zajímavé, že?

                1. Protože cash od Tesla Finance LLC není prodej, ale úvěr.
                  Protože cash od Tesla Finance LLC není prodej, ale úvěr.

                2. A proto jsem ti to výše odečetl.
                  A proto jsem ti to výše odečetl.

                3. Odečetl jsi vozidla přiznaná Teslou, nikoliv Tesla Finance
                  Odečetl jsi vozidla přiznaná Teslou, nikoliv Tesla Finance LLC.

                  Pokud tvrdíž, že je to to samé, tak prosím o odkaz, kterým to dokládáš.

                4. Tesla leasinguje auta prostřednictvím Tesla Finance. Stejně
                  Tesla leasinguje auta prostřednictvím Tesla Finance. Stejně jako Škoda to dělá prostřednictvím Škoda Financial Services.

                5. Přesně tak. A proto pro Škoda Auto je to prodej hned, ale
                  Přesně tak. A proto pro Škoda Auto je to prodej hned, ale pro VAG až v okamžiku převodu vlastnictví. Což smlouva s Tesla Finance neobsahuje.

                6. Taky že ano. Proto jsem ti to odečetl. Tesla poskyzuje
                  Taky že ano. Proto jsem ti to odečetl. Tesla poskyzuje leasing pouze prostřednictvím Tesla Finance LLC

                7. Tak znova, dneska ti to moc nemyslí.
                  Jsou všechna vozidla

                  Tak znova, dneska ti to moc nemyslí.

                  Jsou všechna vozidla financovaná Tesla Finance LLC uvedená i ve výkazu Tesly jako leasovaná?

                8. Pokud nepředložíš důkaz, že je tomu jinak, pak ano.
                  Pokud nepředložíš důkaz, že je tomu jinak, pak ano. Začínáš se dostávat na konspirační notu, že Tesla svoje auta háže do moře aby vykázala prodeje.

                9. O žádném házení do moře tu nemluvím.
                  Zajímá mě

                  O žádném házení do moře tu nemluvím.

                  Zajímá mě jediná prostá informace. Kolik financuje Tesla Finance LLC vozidel.

                10. Vzhledem k tomu, že neexistuje jiná možnost leasingování
                  Vzhledem k tomu, že neexistuje jiná možnost leasingování Tesly než přes LLC, pak report Tesly o leasingu ti dává jasnou odpověď.

                11. To bohužel odpověď na nepoloženou otázku. Diskuze je
                  To bohužel odpověď na nepoloženou otázku. Diskuze je naprosto o něčem jiném, nedělej blbého.

                12. Já si o tobě nemyslím že jsi blbý. Jenom že se z toho
                  Já si o tobě nemyslím že jsi blbý. Jenom že se z toho snažíš vykličkovat. Tesla nabízí pouze leasing pomocí Tesla Finance LLC. Nic jiného. Takže Tesla zveřejňuje počet leasingovaných aut prostřednictvím Tesla Finance LLC, protože nic jiného ani není možné. Tyto dodávky jsem ti odečetl, tak se nevykroucej, zachovej se jako chlap a přiznej prohru.

                  Tedy pokud si nemyslíš, že Tesla Finance LLC vykoupila v roce 2019 100.000 aut (za čí prachy?) a pak je někde zakopala pod zem. Protože co by s těmi auty dělali jinak že? Sehnali někde 100.000 lidí co by chtěli na tajňačku Teslu na leasing, ale ne přes Tesla inc? 🙂

                13. Tohle je fakt pořád dokola. Přitom je to naprosto
                  Tohle je fakt pořád dokola. Přitom je to naprosto triviální. Pointou je, zda Tesla auta skutečně prodala, tedy že za ně dostala zaplaceno.

                  Proto si dovoluji trvat na tom, že chci vědět, kolik aut z vykázaných si pořídila sama prostřednictvím Tesla Finance LLC. Ty tvrdíš, že jsou to ta co vykázala jako leasovaná, já pro to tvrzení nevidím žádnou oporu.

                  Tvůj argument, že leasuje výhradně protřednictvím Tesla Finance LLC, připomíná případ čtyřnohého psa. Pes má čtyři nohy, takže vše co má čtyři nohy je pes.

                  A co týká sázky, tak 20. května 2020 jsem v soukromém vzkazu nabízel Artovi dočasné vypořádání sázky tak, že mu výhru vyplatím, a pokud dodatečně zjistíme, že auta nebyla prodaná vyrovnáme se.
                  Zvolil druhou variantu, že to nejdřív zkusíme dohledat.

                  Tak si laskavě nech naznačování nějaké nečestnosti.

                14. Tesla Finance LLC nevykoupila v roce 2019 130.000 aut na dluh
                  Tesla Finance LLC nevykoupila v roce 2019 130.000 aut na dluh a pak je nenaházela do moře jenom aby nastavili čísla. Lidi nechodí na pobočku Tesla Finance LLC aby si pořídili Teslu. Lidi jdou na pobočku Tesly nebo na jejich stránky a tam si koupí jejich auto. Tesla Finance LLC je jenom poskytovate leasingu. Nic víc. A protože Tesla inc. nemá žádného jiného poskytovatele leasingu, tak auta které uvádí jako na leasing, pak jsou leasingovaná prostřednictvím Tesla Finance LLC.

                  Tesla Finane LLC neprovozuje 2 druhy leasingu. Jeden otevřený, který se uvádí do statistik leasingu a jeden tajný.

                15. Ok, znova prosím o ten odkaz, kolik Tesla Finance LLC
                  Ok, znova prosím o ten odkaz, kolik Tesla Finance LLC financuje vozidel, ať to můžeme porovnat s výkazem Tesly.

                16. Tesla Finance LLC leasinguje pouze auta Tesly a Tesla
                  Tesla Finance LLC leasinguje pouze auta Tesly a Tesla leasinguje jenom prostřednictvím Tesla Finance LLC. Tedy report Tesly je dostatečný.

                17. Bohužel není.
                  Množiny vám evidentně nejdou.

                  Bohužel není.

                  Množiny vám evidentně nejdou.

                18. Za čí prachy? Za prachy US. Bank Trust a Deutche Bank přes
                  Za čí prachy? Za prachy US. Bank Trust a Deutche Bank přes Tesla Lease Trust.

                  Ano myslím si, že ta auta ve velkém úvěrují a cash za ně jsou ve skutečnosti půjčky.
                  A účetnitví Tesly pak vypadá skvěle, ale dceřinné společnosti jsou zadlužené až po uši.

                19. Ano. Tesla Finance LLC koupila v roce 2019 130.000 aut od
                  Ano. Tesla Finance LLC koupila v roce 2019 130.000 aut od Deutche Bank a pak z nich postavili pyramidu na Antarktidě.

                  Jaký důvod by mělo aby Tesla Finance LLC nakoupila auta a pak je prodávala na úvěr, když Tesla nabízí i možnost úvěru.

                20. A nevzala si třeba úvěr od Deutche Bank a nepronajala je
                  A nevzala si třeba úvěr od Deutche Bank a nepronajala je třeba lidem, co v nich jezdí?

                21. Buď jim ty auta prodala nebo jim je leasinguje. Leasing už
                  Buď jim ty auta prodala nebo jim je leasinguje. Leasing už jsme tady probírali, že neexistuje jiná možnost než přes LLC a tedy ty čísla jsou v reportech Tesly a v případě prodeje na úvěr je vlastníkem zákazník, takže je to prodej.

                22. Už se jen točíte v kruhu.
                  Už se jen točíte v kruhu.

                23. Pokud budete zatvrzele odmítat uznat svou prohru pak není z
                  Pokud budete zatvrzele odmítat uznat svou prohru pak není z toho východisko.

                24. Sorry, ale uznávám fakta, nikoliv dojmy.
                  Aby bylo jasno,

                  Sorry, ale uznávám fakta, nikoliv dojmy.

                  Aby bylo jasno, Artovi jsem psal toto:

                  „bohužel jsem zjitil, že Tesla Finance LLC doposud nezveřejnila výroční zprávu.
                  Navrhuji tedy vypořádání sázky buďto tak, že
                  a) vám vyplatím předmětnou sumu a pokud po uveřejnění v červnu budou zveřejněna čísla, která odečtem vozidel v majetku Tesly sníží prodeje pod rozhodnou hranici, peníze mi převedete zpět.
                  b) počkáme s rozhodnutím sázky do zveřejnění zprávy.

                  Volbu nechám na vás. V případě, že zvolíte variantu A, zašlete mi prosím číslo vašeho účtu.“

                  Z uvedého je doufám naprosto jasné, že nemám problém s vyplacením „výhry“.
                  Ale v žádném případě mě nedonutíte přijmout váš nepodložený subjektivní výklad nějakého čísla, jako reality.
                  Chybu a prohru uznám v okamžiku, kdy zjistím pravdu o tom, kolik vozidel si Tesla koupila sama od sebe. Ani o sekundu dřív, ani o sekundu později.

            3. Celé mi to přijde, jako když dva šachisté hrají partii a
              Celé mi to přijde, jako když dva šachisté hrají partii a jeden ví, že za 5 tahů prohraje, tak jakože omylem kopne do stolu a pak se hodinu hádá, kde jaká figurka stála. 😀

              To, že Tesla ty auta prostě musela někomu prodat a dostat za to peníze je naprosto evidentní stejně asi jako že konečný vlastník Agrofertu není svěřenecký fond ale Babiš. Žádné čachry s auty na leasing to nezmění. Při průměrné ceně TM3 v 2019 47000 USD by to bylo skoro 5 mld. USD. Kdyby takové peníze Tesla nedostala v 2019, tak by ji to položilo a vůbec bychom se tu nemuseli bavit.

              Nejlepší by bylo uzavřít hru gentlemansky jako remízu ovšem hned na to rozjet novou šachovou partii (sázku) o vyrobené počty nebo počty dodané zákazníkům a určit si jasný zdroj informací, které budou respektovat obě strany. Dobrý šachista (analytik) se pozná podle toho, že dokáže vyhrát opakovaně. 🙂

              1. Snad mi Art promine, ale dovolím si citovat moje zprávy z
                Snad mi Art promine, ale dovolím si citovat moje zprávy z naší soukromé korespondence k postupu vypořádání sázky:


                1) Jak dojdeme k výsledku
                Navrhuji vzít počet prodaných vozidel vykázaných Teslou, odečíst z něho vozidla, která nejsou skutečně prodána a která jsou v nějaké formě stále ve vlastnictví Tesly.

                2) Jaké zdroje vezmeme jako relevantní
                Navrhuji vzít údaje z výroční zprávy Tesla, Tesla Finance LLC a dalších společností skupiny Tesla. Vyhnul bych se mediálním zprávám.

                Aby nedošlo k mýlce, řešili jsme to až následně, při uzavření sázky na fóru to bohužel nikoho nenapadlo.

                1. Takže paráda. Rovnou jste se odkázal na reporty
                  Takže paráda. Rovnou jste se odkázal na reporty společnosti, která reporty neposkytuje. A pokud je neposkytuje, pak byste měl vyjít z existujících informací. Jako jsou reporty Tesly.

                2. Dovoluji si vás upozornit, že dříve Tesla Finance LLC
                  Dovoluji si vás upozornit, že dříve Tesla Finance LLC zprávy zveřejňovala. Že je najednou nezveřejňuje mě překvapilo a je to dost podezřelé.

Napsat komentář