Aktuálně jsme psali, že Panasonic rozjede výrobu výkonnějších baterií pro Teslu. Pravda je, že už ji rozjel a články se montují do nejnovějších verzí elektromobilů Tesla Model 3.
foto: Hieu Tran, Tesla Model 3 Owners Club
Důkaz o tom, že nové verze Tesla Model 3 mají 82kWh baterii namísto 75kWh přichází od jednoho z novopečených majitelů v Německu. Tesla totiž předem posílá k autům dokumenty pro registraci a v těchto se doslova píše, že kapacita baterie je 82 kWh. Jde o verzi Tesla Model 3 Long Range AWD.
NEPŘEHLÉDNĚTE Tesla Gigatovárna Šanghaj bude vyrábět až 550 000 elektromobilů; pětina půjde na export
Zvýšení ze 75 kWh na 82 kWh jde ruku v ruce s původními zprávami Pannasonicu o přibližně 5% navýšení energetické hustoty. Kromě toho sliboval ale také výrazné urychlení rychlonabíjení. Na ověření této skutečnosti si ale ještě budeme muset počkat. Stále nicméně jde o bateriové články typu 2170, nikoliv nové Tesla články 4680.
Off.Mercedes uz bali kufry. Berlinsky zavod Marienfelde je
Off.Mercedes uz bali kufry. Berlinsky zavod Marienfelde je pred zavrenim. Reditel zavodu prechazi do Tesly Gigafactory 4. Ale treba ten zavod Tesla take koupi a bude tam vyrabet Cybertruck, nebo nejakou malou Teslu.
Takový komentář, vůbec bych se nedivil, kdyby ta nedávno
Takový komentář, vůbec bych se nedivil, kdyby ta nedávno zveřejněná čísla o zvýšení efektivity a dojezdu vozů Tesla už počítala právě s touto novou baterií. Ono to pak vypadá, jako že ve výkonové elektronice a algoritmech řízení pohonů jsou pořád významné rezervy. Až zpětně se pak člověk dozví, že realita je taková že 90% z toho vylepšení jde na vrub navýšené kapacity baterie (buď větší baterie, nebo zmenšení jejího bufferu) a jen naprosté minimum na prezentované optimalizace.
Elektromotor byl již vymyšlen dávno, optimalizace jsou již
Elektromotor byl již vymyšlen dávno, optimalizace jsou již dávno udělány. Tam není kde zlepšovat.
Všechno již bylo vymyšleno a vynalezeno. Charles H. Duell,
Všechno již bylo vymyšleno a vynalezeno. Charles H. Duell, komisař amerického patentového úřadu, 1899 https://www.topcz.net/kazdy-se-muze-mylit-jen-nekdo-ale-slavne/
No, ono pokud uz dneska mate tu ucinnost pres 90%, tak tam
No, ono pokud uz dneska mate tu ucinnost pres 90%, tak tam proste opravdu neni moc velky prostor pro zlepseni, pres 100% se proste nedostanete…
Mě se na tom nelíbí ta prezentace pro veřejnost.
Mě se na tom nelíbí ta prezentace pro veřejnost. Samozřejmě odborníci si domyslí že to je zavádějící, ale laiky to může zmást. Letos podobný update dostalo i Audi e-tron, nicméně zde alespoň prezentovali celý výčet vylepšení, včetně právě zmenšení bufferu v baterii.
Pouze reakce na „Tam není kde zlepšovat“Pokud by se povedlo
Pouze reakce na „Tam není kde zlepšovat“Pokud by se povedlo díky např. supravodivým materiálům to zvednout na třeba 97% v celém rozsahu otáček tak by bylo stále slušné zlepšení.Ve zjednodušení konstrukce a ceny jsou určitě také rezervy.
Nejspis zvyseni dojezdu bude kombinace ruznych vylepseni. Cast
Nejspis zvyseni dojezdu bude kombinace ruznych vylepseni. Cast bude diky baterce, cast diky SW rizeni motoru a cast diky lepsimu invertoru. Mozna ze i tepelne cerpadlo prinasi nejaky delsi dojezd. Nevim, zda vytapeni nejak ovlivnuje wltp nebo epa hodnoty.
nj jedny z posledních kvalitních americko-japonských,
nj jedny z posledních kvalitních americko-japonských, fpůli listopadu dopluje pokud ji nic nepotopí lod s čínsko-čínským importem do evropy a vod tý doby budou zásobovat evropu pouze tesly made in PRC neboli ČLR neboli penvinská čína 😉
https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/
Nemyslím si, že Čína pokryje plnou poptávku po Modelu 3 v
Nemyslím si, že Čína pokryje plnou poptávku po Modelu 3 v Evropě. Na to nebudou mít kapacity.
Cipisek chce jen zdiskreditovat Teslu, ze podporuje Cinu aby
Cipisek chce jen zdiskreditovat Teslu, ze podporuje Cinu aby to lide nekupovali. Cinska Gigafactory vyclenila max. 100.000 vozu rocne na export. Z toho pujde neco do Indie, Australie, a neco do Evropy. Evropa jen do doby, nez zacne Giga Berlin. Navic LR a Performance bude z Fremontu.
Lentilka jen uměle masíruje blbečky aby to vypadalo jak je
Lentilka jen uměle masíruje blbečky aby to vypadalo jak je tesla svatá 😉 ale ve skutečnosti to je jen kotoučová bubnovka…
ANO TESLA SPOLUPRACUJE S ČÍNSKÝM KOMUNISTOU VE VELKÝM A CPE TO DO EVROPY PRO RADOST FŠECH EVROPANŮ to je jen a pouze pravda Lentilko ;))
http://www.hybrid.cz/tesla-zacina-vyvazet-cinsky-model-3-do-evropy
Chapu, ze radeji podporujete bohate sejky a jejich lyzovani v
Chapu, ze radeji podporujete bohate sejky a jejich lyzovani v pousti a ruske vojenske magory co cpou prachy do tanku a raket. A kdyz ten sajrajt spalite, zustane jen smrad.
tak to chápete špatně
tak to chápete špatně
GF4 Berlin
2022 = 500k ročně TMY + TM3
2021 = 200k ročně
GF4 Berlin
2022 = 500k ročně TMY + TM3
2021 = 200k ročně TMY
https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/gigafactory-4/
GF3 Šanghaj ČLR
2021 = 500k ročně TM3 + TMY
2020 = 250k ročně TM3 + TMY
2019 = 50k ročně TM3
https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/gigafactory-3/
http://www.hybrid.cz/tesla-gigatovarna-sanghaj-bude-vyrabet-az-550-000-elektromobilu-petina-pujde-na-export
ČLR 2021 kapacita 500K půl na půl TM3 a TMY. TMY se
ČLR 2021 kapacita 500K půl na půl TM3 a TMY. TMY se dovážet do Evropy nebudou. Pětina z 250 tisíc je 50 tisíc čínských exportních modelů 3, které by měly pokrýt poptávku v celém zbytku světa kromě Ameriky a Číny. Letos se v Evropě prodá cca 60-80 tisíc modelů 3.
Takže asi takhle:
https://www.youtube.com/watch?v=03dfoqw70lw
😀 😀
Pětina z 250 tisíc … nevěř fšemu co se kde píše…
Pětina z 250 tisíc … nevěř fšemu co se kde píše… :))
šanghajský náklady na auto sou vo dost menší jak berlínský a dycky budou… GF4 je jen zástěrka to aby Tesla nebyla rovnou na titulkách fšech novim označena za likvidátora evropskýho autodebilního průmyslu a způsobilete vohromný nezaměstnanosti … ale i tak to přijde neboj
Jinak „věříme“ samozřejmě tesle jako dycky, že čínský káry se nebudou do evropy dovážet a gf3 je pouze pro místní trh :)))
https://www.youtube.com/watch?v=2mV9mdarvPw&feature=youtu.be&t=1319
Takže myslíte, že třeba skoro polovina maximální
Takže myslíte, že třeba skoro polovina maximální výrobní kapacity TM3
v Číně půjde do Evropy nebo kolik přesně?
GF4 je jen zástěrka? Jakože tu v Evropě postaví továrnu, ale budou v ní vyrábět jen málo aut a zbytek budou dovážet z Číny? 😀
Samozřejmě, že se budou snažit využívat Čínskou továrnu na maximum. Je v současnosti nejmodernější a také nejlevnější, ale není nafukovací. Víc jak 250K TM3 za rok z ní v nejbližší době nevymáčknou, takže pokud neočekáváte nějaký dramatický propad prodejů v samotné Číně, tak i příští 2 roky se o uspokojení poptávky u modelu 3 v Evropě bude podílet Čína i USA.
jako že kdyby GF4 nepostavili tak je ukamenujou rovnou nebo
jako že kdyby GF4 nepostavili tak je ukamenujou rovnou nebo si snad myslíš že němci jsou z tesly v Brandenburgu nadšený??? too leda ten jeden region jinak je snad jasný že jako singl amerika navíc zpaktovaný s čínským komoušem je to uprostřed evropy plůser dřív či později 🙂 Opel byl sice GM ale spolupracoval…
a kolik toho dovezou ?? TM3 Berlin naběhne tak nejdřív 2022 tak si to spočítej kolik toho asi tak dovezou :)) tolik kolik přiblblý evropani nasypou :))))
No podle mě budou z Číny dovážet pouze SR+. LR a P budou
No podle mě budou z Číny dovážet pouze SR+. LR a P budou dovážet z USA. Když to vezmu na poměry prodejů, které jsou cca 45/40/15 a dejme tomu, že příští 2 roky budou prodávat cca 80K TM3, tak za 2 roky k nám sem dovezou cca 80K Čínských modelů 3. Pak jak říkáte naběhne výroba TM3 v Evropě a nebude dávat ekonomicky smysl sem tahat modely z Číny.
pokud teslu nikdo nedonutí tak nač stavět (zatím jen slib
pokud teslu nikdo nedonutí tak nač stavět (zatím jen slib 😉 evropskou linku upadajícího zastaralého Modelu 3 2016 v roce 2022 (na těch pár kousků ;), když čínan tu šunku s protiklikama spíchne zapolovic a evropani budou nadržený stejnak nejvíc po SUV TMY … ;))) lod není tak drahá…
Munro taky fakoval protikliky… ;))
https://youtu.be/fTiIG619VFA?t=886
Vyroba zacne 2021 a ne kazdy chce SUV. Y je delsi o 56mm a
Vyroba zacne 2021 a ne kazdy chce SUV. Y je delsi o 56mm a sirsi o 70mm nez 3. Uz ted je 3 docela siroka do mesta. 0 21mm sirsi nez Octavka.
to sou zase keci tvl kotoučovko :)) TMY je o 4cm širší jak
to sou zase keci tvl kotoučovko :)) TMY je o 4cm širší jak TM3 to už je prd
vochcávka 3
Délka 4659 mm
Šířka 1814 mm
Výška 1462 mm
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Octavia
TM3
Délka 4 694 mm +35
Šířka 2 088 mm +274
Výška 1 436 mm -26
https://cs.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_3
TMY
Délka 4.750 mm +56
Šířka 2.129 mm +41
Výška 1.624 mm +188
https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/tesla-model-y/
Kodiaq
Délka 4697 mm
Šířka 1882 mm
Výška 1676 mm
Patlate vse dohromady. Neco mate vcetne zrcatek, neco stary
Patlate vse dohromady. Neco mate vcetne zrcatek, neco stary model.
https://www.automobiledimension.com/skoda-car-dimensions.html
https://www.automobiledimension.com/tesla-car-dimensions.html
Ale co chtit spolehliveho najit na ceske siti.
novidišto máš recht dobrej server kualitní dodávka
novidišto máš recht dobrej server kualitní dodávka 😉
vochcávka 4
Délka 4689 mm
Šířka 1829 mm
Výška 1470 mm
TM3
Délka 4 694 mm +5
Šířka 1 850 mm +21
Výška 1 443 mm -27
TMY
Délka 4.751 mm +57
Šířka 1.920 mm +70
Výška 1.624 mm +18
Tak to je ten model Y jen tak tak do levého pruhu při
Tak to je ten model Y jen tak tak do levého pruhu při omezení na dálnici, tam je tuším omezení na 2m šířky, ne? 🙂
Bývá 2,5 m a někdy jen 2,2 m ale je to počítáno i se
Bývá 2,5 m a někdy jen 2,2 m ale je to počítáno i se zrcátky. 🙂
Hlavně aby Tesla pořád nacházela tolik milionářů co ty
Hlavně aby Tesla pořád nacházela tolik milionářů co ty auta budou kupovat..
Zvláště když např v Německu Opel mokka za směšných 45Eur měsíčně
https://www.leasingmarkt.de/leasing/pkw/opel-mokka_e/2167315
přesně tak, eko situace ted začne být špatný, lidi
přesně tak, eko situace ted začne být špatný, lidi přijdou o práci, skončí podpory… aby to měl vůbec kdo kupovat
https://www.novinky.cz/auto/clanek/povsik-koncern-vw-cesku-ukradl-nejziskovejsi-vlajkovou-lod-40341951