Nový Renault Zoe jde do prodeje, cena začíná na €19 900 bez baterie

Jan Horčík - 16 Září 2019

Nová verze elektromobilu Renault Zoe s 52kWh baterií (využitelných) je v Evropě v prodeji. Nabízí 50kW CCS rychlonabíjení a až 22kW palubní nabíječku.auto nový elektromobil Renault Zoe

Nová verze elektromobilu Renault Zoe jde v Evropě do prodeje.
foto: Renault

Všechny zásadní informace o nové verzi Renaultu Zoe už jsou známy: dojezd až 395 km WLTP, max. rychlost 140 km/h, dvě varianty R110 (80 kW, 225 Nm) a R135 (100 kW, 245 Nm). Jediné, co chybělo, byla cena.

Nový Renault Zoe

Nový Renault Zoe
foto: Renault

Nový Renault Zoe

Nový Renault Zoe
foto: Renault

Nový Renault Zoe

Elektromobil Renault Zoe
foto: Renault

I ta je teď konečně známa. Před všemi dotacemi začíná cena elektromobilu Renault Zoe ve výbavě Zen na €19 900. Výbava Intens vyjde na €21 900 a výbava Edition One na €25 500. Jde o ceny bez baterie, za kterou se bude platit pravidelný měsíční poplatek - zatím neupřesněný.

Zpět na HybridPřidat komentář

Tak mě nejvíc zajímá, jestli se to nějak projeví na zvýšení počtu ojetých ZOE s již vykoupenou baterií.

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

jéa Renault ZOE (první dojmy)

https://www.youtube.com/watch?v=1lXGZtvl59w

http://www.hybrid.cz/test-jak-jezdi-elektricka-kraska-renault-zoe-dil-1

http://www.hybrid.cz/test-jak-jezdi-elektricka-kraska-renault-zoe-dil-2

https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/renault-zoe/

---

*Za klima/Sněhuláky/Gretu/Greenpeace Deutschland Umwelthilfe/Písek fpřevodofce/Extinction Rebellion a BostonDynamics ;)
Jonathan Pie : "Partička hipíků, co páchnou čajovnou, je naštvaná, protože naše planeta umírá."
https://www.facebook.com/XRczech/videos/524372114767499/
"Německý Klimatický balíček je dokumentem politického zoufalství" a TM3 má od 05/19 tažný ;))
*když konzerví náčelník vonehdá 2017 konečně vyhlásil dízlblejt po(ka)kání tak fjůčr vižn to aby nebyli za úplný debily :)))
*holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;)))
1.liga MISTŘI : Kuk/Saman/Jiří_Švarc/ePavel/Radovan/Jan Veselý/e-LUKY/Josef/UDA
2.liga UČNI: Kerosin/TakyMartin / 3.liga PŘICMRDÁVAČI : Bob-an/Vondrak/hybrid6 / 4.liga AUTSAJDŘI : Tomáš
5.kolona ROPÁCI : runner42/Kukjeopičípotrat/Ing. Robert Šrámek/Teslalicker

predrazena lestenka, Clio co z je vesmes stejne auto se spalovakem zacina na €14500, a Zoe zacina bez baterky na 19900, takze mesicne pak jeste rekneme €60-120, no nekup to :D

ale chapu proc to renault dela, do roku 2021 nemaji potrebu BEV prodavat nejak vice, finacne by si tom uskodili pro pristich 10-11 let

Obrázek uživatele Kuk

off
Elektrické auto z roku 1911 dosud v původním stavu nerestaurováno. Nájezd 1800 mil. :O
Neuvěřitelné
https://www.facebook.com/100000202486069/posts/2918089831541071?sfns=mo

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Pokud je to cena bez baterie, tak cena u Citiga působí jako úplné UFO mezi ostatními.

Tak je to auto o tridu vetsi, a ta cenovka je nizsi nez u citiga (evropska cena v EUR).
Samozrejme cena baterky nebo najmu to dost srazi....

Stále je to nákupní taška do města.

Pokud citigi stojí 17,5 tis € v plný výbavě a Zoe 19 tis € v základu tak asi zoe opravdu nestojí méně a navíc je bez baterie, která stojí nějakých dalších 15 tis €.

Velkost Zoe je fajn ,ale protorový zázrak to také není

No citigo oficialne stoji 20 950 EUR, jen v CR je zatim ohlasena z nejakeho duvodu vyrazne nizsi cena.....

Tak to jsem nepochytil že jinde stojí jinak. Beru to jako že máme volný obchod v EU takže to zde třeba němec koupí bez DPH , daqň zaplatí v německu a přihlásí.

Jinak koukám na oficiální stránky škoda auto de a po citigu ani stopa ani ceník, takže se možná dá ofiko objednat jen v čr.

U našich bratrů taky nic....

Obrázek uživatele Jan Horčík

Je to z toho důvodu, že v Německu je nutné od zmíněné ceny odečíst vládní dotaci 4000 eur. Pak se ceny téměř srovnají.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele Jan Horčík

Je to cena bez baterie.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele Kuk

V ČR či SK se bude prodávat bez baterie?
Je opravdu takový problém napsat už do titulku, źe to je cena bez baterie???

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Jan Horčík

Doplněno.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele Tomáš

Taxem se radoval předčasně.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 15000 km.

Prodeje v roce 2020 nebudou asi žádná sláva. 2021 za tuto cenu neprodejné.

---

jirka17

Obrázek uživatele Elektrickyautomobil

To je cena bez akumulátora? Ak áno tak sklamanie.

---

Ioniq Electric - jazdím len na elektriku

Obrázek uživatele Jan Horčík

Ano, bohužel jde o cenu bez baterie, resp. bez pravidelného měsíčního poplatku, jehož cena zatím nebyla dosud upřesněna.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Dobrý vědět. Takže cena je mimo. S baterií by to bylo akceptovatelné.

Ach jo.
Zase jen 50kW!
Baterie 50kWh vpohodě zvládne 150kW. Nabíječky na to jsou, tak prooooooooooooooooooooooooooooooooooooooč.

Výkon 50kW je akorát pro baterku 18kWh například u eUPu, kde stačí 10 minut na další jízdu. U bterie skoro 3x tolik je potřeba přesně minimálně 3x výkonnější baterii. Proč tohle výrobci nechápou? Když už to stojí takový peníze.

Obrázek uživatele Anonym123

zoe má nabíjanie DC? nie 32A (3*230V?) AC?

ps - na východ od ašu znova nedodajú - boja sa možných krádeží akumulátorov.

Preco by nedodavali ZOE, ved na Slovensko ho dodavaju uz minimalne 2 roky, cena je aj s bateriou. Na minule kolo dotacii na elektromobily sa ich na slovensku predalo cca 30.
Je pravda, ze v Cesku zacali dodavat ZOE neskor, ale tiez ho bezne dodavali a dodavaju.

A proc by to delali? U (pri)mestskeho auta je to s touhle kapacitou sumak, stejne bude vetsinou nabijet doma nebo nekde v nakupaku z AC. Kvuli par "magorum z vychodu" (kteri vesmes stejne jen remcaji na forech a nekoupi) konstrukci fakt prodrazovat nebudou.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Přesně a navíc rychlodobíjení ničí baterky, ideální je se mu vyhnout a nabíjet z AC pokud to jen trochu jde.

Lidí si koupí čip od čezu a ve snaze ho podojit ,ani doma na pohodlně přes noc nenabíjí, aby ušetřily pár Kč na elektrice a raději čekají , nebo pijí kafe u rychlodobíječek a pak se diví že po 100 tis. Km už má baterka toho dost.

No hlavně když člověk započítá ten čas. Tak vyje líp si hodit těch 30 min přesčas a elektriku si koupit a ještě zbude.

A pokud k tomu započítám předražené kafička na benzínkách, tak budu jezdit za stejnou cenu jako se spalovákem. :D

Na moje ježdění při tom dojezdu bude stačit nabíjet jen doma. A když náhodou vyjímečně pojedu dál, tak si nabiju jen tak, abych dojel domu. Těch 20 min na nabíječce už mě nevytrhne.

Přesně tak na to je elektromobil ideální, ale plánovat si každý den cesty pravidelně na tři nabíjení to už je za mě opruz.

No troufam rict, ze obecne se opravdu neda tvrdit ze 50 kWh baterka zvladne 150 kW, je tam prilis mnoho faktoru, ktere na to maji vliv, od samotne chemie baterky, pres chlazeni, BMS apod....

Je mi to jasné, že tamje spousta technických záležitostí.
Nicméně, myslím si, čistě jen z analogie ostatních už vyrobených aut, že by to mělo jít, jen to tam prostě nedali aby ušetřili možná "pár" korun, nevím...
ale když vezmu, tak eUP má baterku 18kWh a nabíjí 50kW. Tj. 2,7x
Porsche má baterii 80, 96 kWh a nabíjení ze začátku 250kW později, mám pocit, že jsem někde četl, že v r. 2021 má mít odemčené nabíjení 350 kW. tj. 2,6x, nebo pro 350kW poměr je 3,6.

Takže z toho usuzuji, že to jde vyrobit dnešními technologiemi, není to scifi a není to asi nic proti ničemu pro tu baterii. Prostě to jde, jinak by to v těch autech nebylo.

No a nové citigo iv má 36kW baterku ale stále jen 50 kW výkon nabíjení. Tj. poměr jen 1,4x, což je podle mne vyloženě pomalé.

Ale jestli jsem to pohcopil z příspěvků, co psali jinde, tak citigo iv je jen eUP s větší baterkou, takže auto staré 10 let jen navýšili baterku na dvojnásobek a všechno ostatní nechali stejné, tj. i nabíjení.

A to je právě to co mi vadí, je škoda, že nevyužili i potenciál větší baterie a nedali i větší nabíjení. takový výkon 100kW by byl úplně ideální pro 36kW baterku.

Je to sice autíčko do města, ale i tam je rozdíl čekat 15 minut nebo hodinu.
Nehledě na to, že se s ním krásně jezdí i do okolních měst po dálnici. Např. do Hradce, do Plzně, po České republice. Jsem jezdil s eUPem s malou baterkou a stačilo mi vždy 10 minut na nabíječce a jel jsem dál.

S 2x větší baterií by to už bylo i bez zastávky na nabíjení, nebo naopak i pro delší vyjížďky.

Jenže tou dálkovou jízdou a následným rychlodobíjení si ničíte baterku. Tyhle auto jsou na denní ježdění v rámci dojezdu, případně na AC 7,2 kW nabijete za hodinu na 55 Km jízdy , takže přes oběd,nebo v práci dám na kabel a je vystaráno.

DC tam je jako nouzovka , když s tím potřebuji někde přejet dát.

Však já jsem neříkal, že bych s tím jezdil dálky každý den 5x.

Naopak říkám, že s tím autem pak jde jednoduše jet i dál než kolem komína, když zrovna je potřeba zajet například do Plzně.

A k tomu se přesně hodí větší baterie plus by se hodila i rychlejší nabíjení. Tím pomalým DC to auto ztrácí jednu velkou výhodu a užitnou vlastnost.

Tím neříkam, že to není použitelné, například já bych to rychle DC klidně oželel, ale říkám, že to tomu autu dost chybí.
A podle mne je vidět, že to Škodovka bude vyrábět hlavně kvůli snížením pokut a né kvůli tomu, že by chtěli. Kdyby chtěli vyrábět elektroauta, tak tam to rychlejší dobíjení dají.

100 kW nabijecka je tu jedna a stoji tam nabijeni 2x tolik nez na 50 kW je otazka jestli se to vyplati.

Vyplatí, to vím z vlastní zkušenosti.

A to, že tu dnes stojí jedna (respektive jich je už víc), přeci nic neznamená. To je pak problém "vejce, nebo slepice".

Za rok, za 2 jich tu bude určitě víc. A už dnes je víc aut, co umí větší rychlosti, takže předpokládám, že budou přibývat i rychlejší nabíječky.

Je to víceméně jasný vývoj. 50kW výkon je jen parodie pro parodie na elektromobily, jen aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Za mne už před 5 lety měli začínat stavět 100kW nabíječky a víc plus se měli dělat elektromobily s větší baterií, ne ty parodie s kapacitami 16, 18, 20, 24 kWh.

Tesla před 10 lety už dávno věděli, že stavět malobaterkáče s dojezdem 80-100 km je nesmysl a rovnou začali na 60,70 kWh, společně s nabíječkami 120 kW.

do budoucna je jasné, že se budou stavět nabíječky 100 a víc.

Jako fakt vyplati? Dejte sem priklad konretni trasy uspory casu a vozu jaky mate. A berte v potaz ze tomu tady rozumime a nenechame si veset buliky na nos.

Protoze pokud se Vam vyplati platit dvounasobek za nabijeni a jeste si 2x tak nicit baterku tak mate asi drahy cas, coz je v poradku, ale proc tedy mate elektromobil?

Elektromobil nemám. Několikrát jsem to tu už psal.
Měl jsem jich několik půjčených.

Ale abych pravdu řekl asi jsem natvrdlý, ale nechápu na co se ptáte?

Psal jsem o tom, že si myslím, že to auto by mělo mít ideálně DC 100kW, protože 50 je pro takhle velkou baterii málo.

A když tomu tedy rozumíte, prosím jak víte, že se platí dvounásobek za nabíjení a jak přesně funguje to 2x ničení baterie? Té vaší větě nerozumím, asi jsem holt blbej a potřeboval bych to napsat jako pro blbé.
Jak to souvisí s autem do města baterií 36kWh, s občasnými jízdami 150-250 do okolních měst a s občasnými nabíjeními na rychlonabíječkách výkonem 100kW? Opravdu by mne zajímalo jak takový provoz může vybočovat z běžného provozu kteréhokoli současného i minulého elektromobilu? A proč by se tím měla ničit 2x víc baterie? A proč by mělo nabíjení stát 2x víc?

Pokud vezmu kterékoli elektroauto dneška, tak žádné nemá zakázané DC dobíjení, protože by se tím 2x víc ničila baterie.

Naopak jsou komentáře od lidí, co jezdí jen po rychlonabíječkách a degradaci baterie mají stejnou jako ostatní.

Nejspis nema

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

No a jsme zpatky u toho, budes ochotny si priplatit treba 100 tisic za to rychlejsi DC nabijeni (jiny konektor, lepsi kabelaz, uplne jiny navrh chlazeni baterie,...) kvuli tomu "parkrat do Plzne"?

EDIT: 50kW technologie je relativne levna, protoze uz se vyvoj zaplatil, u vyssich rychlosti to teprve musi prijit.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

To sa s konom zrazili? 20 litrov za karu bez baterky? Ved to je dahe aj bez nej. Realna cena tohto auta bez baterii je niekde okolo 10-12 tisic eur.

Tak kdyby to byla cena s baterkou, tak je to nejlevnejsi EV na trhu navic se sluznymi parametry (mimo ceskou cenu citiga)

tak bez baterie bych čekal cenu na úrovni lépe vybaveného Clia tzn. někde kolem 350k ještě budou chtít min. 4-5k měsíčně nájem za baterii a je to out of reality

---

BMW i3 60Ah - 27.000 eKM
sekačka Powerworks 60V 2Ah
pila Powerworks 60V 4Ah

Ceny ZOE začínají na 18 670 GBP, ale za zapůjčení baterií budete muset zaplatit (dosud nezveřejněný) měsíční poplatek. Chcete-li koupit přímo, ZOE začíná na 25 670 GBP, přičemž u modelu nejvyšší úrovně (nebo na 21 620 GBP s plánem pronájmu baterií) se zvyšuje na 28 620 GBP.

---

Elektromobilista teoretik, který v EV nikdy nejel, ale je velký fanda. Pasivní dům s přípravou na wallbox s vyhrazným 7-11kW.

Možná by stálo za uvedení jednoho nepodstatného detailu, že to jsou ceny bez baterie..

Obrázek uživatele Jan Horčík

Doplnili jsme, omlouváme se za zpoždění.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Tak to som nepostrehol. Takže si to môžu akurát tak strčiť do ...

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 80tis. km na elektro.

Baterie netřeba, ekolog šlape.

---

87tis km s Teslou model S - prodáno

Obrázek uživatele Elektrickyautomobil

Cena je super, toto sa asi bude predávať. Aká je cena na R135? Po dotáciách to bude super.

---

Ioniq Electric - jazdím len na elektriku

-

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 80tis. km na elektro.

Je možné se rozepsat více o těch výbavách? V původním článku je jen zmínka možnost si připlatit za 22kW nabíječku.

A škoda bezklíčkového odemikání. Jde to vypnout? Já sem stará škola. Nejraději mám mačkací klíčenku.
A co kufr, dokázal by to někdo porovnat třeba s krátkou fábkou?


veletrh e-SalonAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?