Nový Renault Zoe jde do prodeje, cena začíná na €19 900 bez baterie

Nová verze elektromobilu Renault Zoe s 52kWh baterií (využitelných) je v Evropě v prodeji. Nabízí 50kW CCS rychlonabíjení a až 22kW palubní nabíječku.

Nová verze elektromobilu Renault Zoe jde v Evropě do prodeje.
foto: Renault

Všechny zásadní informace o nové verzi Renaultu Zoe už jsou známy: dojezd až 395 km WLTP, max. rychlost 140 km/h, dvě varianty R110 (80 kW, 225 Nm) a R135 (100 kW, 245 Nm). Jediné, co chybělo, byla cena.

Nový Renault Zoe

Nový Renault Zoe
foto: Renault

Nový Renault Zoe

Nový Renault Zoe
foto: Renault

Nový Renault Zoe

Elektromobil Renault Zoe
foto: Renault

I ta je teď konečně známa. Před všemi dotacemi začíná cena elektromobilu Renault Zoe ve výbavě Zen na €19 900. Výbava Intens vyjde na €21 900 a výbava Edition One na €25 500. Jde o ceny bez baterie, za kterou se bude platit pravidelný měsíční poplatek – zatím neupřesněný.

47 Comments on “Nový Renault Zoe jde do prodeje, cena začíná na €19 900 bez baterie”

  1. predrazena lestenka, Clio co z je vesmes stejne auto se
    predrazena lestenka, Clio co z je vesmes stejne auto se spalovakem zacina na €14500, a Zoe zacina bez baterky na 19900, takze mesicne pak jeste rekneme €60-120, no nekup to 😀

    ale chapu proc to renault dela, do roku 2021 nemaji potrebu BEV prodavat nejak vice, finacne by si tom uskodili pro pristich 10-11 let

      1. Pokud citigi stojí 17,5 tis € v plný výbavě a Zoe 19 tis
        Pokud citigi stojí 17,5 tis € v plný výbavě a Zoe 19 tis € v základu tak asi zoe opravdu nestojí méně a navíc je bez baterie, která stojí nějakých dalších 15 tis €.

        Velkost Zoe je fajn ,ale protorový zázrak to také není

          1. Tak to jsem nepochytil že jinde stojí jinak. Beru to jako
            Tak to jsem nepochytil že jinde stojí jinak. Beru to jako že máme volný obchod v EU takže to zde třeba němec koupí bez DPH , daqň zaplatí v německu a přihlásí.

            Jinak koukám na oficiální stránky škoda auto de a po citigu ani stopa ani ceník, takže se možná dá ofiko objednat jen v čr.

            U našich bratrů taky nic….

  2. Ach jo.
    Zase jen 50kW!
    Baterie 50kWh vpohodě zvládne 150kW.

    Ach jo.
    Zase jen 50kW!
    Baterie 50kWh vpohodě zvládne 150kW. Nabíječky na to jsou, tak prooooooooooooooooooooooooooooooooooooooč.

    Výkon 50kW je akorát pro baterku 18kWh například u eUPu, kde stačí 10 minut na další jízdu. U bterie skoro 3x tolik je potřeba přesně minimálně 3x výkonnější baterii. Proč tohle výrobci nechápou? Když už to stojí takový peníze.

      1. Je mi to jasné, že tamje spousta technických
        Je mi to jasné, že tamje spousta technických záležitostí.
        Nicméně, myslím si, čistě jen z analogie ostatních už vyrobených aut, že by to mělo jít, jen to tam prostě nedali aby ušetřili možná „pár“ korun, nevím…
        ale když vezmu, tak eUP má baterku 18kWh a nabíjí 50kW. Tj. 2,7x
        Porsche má baterii 80, 96 kWh a nabíjení ze začátku 250kW později, mám pocit, že jsem někde četl, že v r. 2021 má mít odemčené nabíjení 350 kW. tj. 2,6x, nebo pro 350kW poměr je 3,6.

        Takže z toho usuzuji, že to jde vyrobit dnešními technologiemi, není to scifi a není to asi nic proti ničemu pro tu baterii. Prostě to jde, jinak by to v těch autech nebylo.

        No a nové citigo iv má 36kW baterku ale stále jen 50 kW výkon nabíjení. Tj. poměr jen 1,4x, což je podle mne vyloženě pomalé.

        Ale jestli jsem to pohcopil z příspěvků, co psali jinde, tak citigo iv je jen eUP s větší baterkou, takže auto staré 10 let jen navýšili baterku na dvojnásobek a všechno ostatní nechali stejné, tj. i nabíjení.

        A to je právě to co mi vadí, je škoda, že nevyužili i potenciál větší baterie a nedali i větší nabíjení. takový výkon 100kW by byl úplně ideální pro 36kW baterku.

        Je to sice autíčko do města, ale i tam je rozdíl čekat 15 minut nebo hodinu.
        Nehledě na to, že se s ním krásně jezdí i do okolních měst po dálnici. Např. do Hradce, do Plzně, po České republice. Jsem jezdil s eUPem s malou baterkou a stačilo mi vždy 10 minut na nabíječce a jel jsem dál.

        S 2x větší baterií by to už bylo i bez zastávky na nabíjení, nebo naopak i pro delší vyjížďky.

        1. Jenže tou dálkovou jízdou a následným rychlodobíjení si
          Jenže tou dálkovou jízdou a následným rychlodobíjení si ničíte baterku. Tyhle auto jsou na denní ježdění v rámci dojezdu, případně na AC 7,2 kW nabijete za hodinu na 55 Km jízdy , takže přes oběd,nebo v práci dám na kabel a je vystaráno.

          DC tam je jako nouzovka , když s tím potřebuji někde přejet dát.

          1. Však já jsem neříkal, že bych s tím jezdil dálky
            Však já jsem neříkal, že bych s tím jezdil dálky každý den 5x.

            Naopak říkám, že s tím autem pak jde jednoduše jet i dál než kolem komína, když zrovna je potřeba zajet například do Plzně.

            A k tomu se přesně hodí větší baterie plus by se hodila i rychlejší nabíjení. Tím pomalým DC to auto ztrácí jednu velkou výhodu a užitnou vlastnost.

            Tím neříkam, že to není použitelné, například já bych to rychle DC klidně oželel, ale říkám, že to tomu autu dost chybí.
            A podle mne je vidět, že to Škodovka bude vyrábět hlavně kvůli snížením pokut a né kvůli tomu, že by chtěli. Kdyby chtěli vyrábět elektroauta, tak tam to rychlejší dobíjení dají.

              1. Vyplatí, to vím z vlastní zkušenosti.
                A to, že tu dnes

                Vyplatí, to vím z vlastní zkušenosti.

                A to, že tu dnes stojí jedna (respektive jich je už víc), přeci nic neznamená. To je pak problém „vejce, nebo slepice“.

                Za rok, za 2 jich tu bude určitě víc. A už dnes je víc aut, co umí větší rychlosti, takže předpokládám, že budou přibývat i rychlejší nabíječky.

                Je to víceméně jasný vývoj. 50kW výkon je jen parodie pro parodie na elektromobily, jen aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Za mne už před 5 lety měli začínat stavět 100kW nabíječky a víc plus se měli dělat elektromobily s větší baterií, ne ty parodie s kapacitami 16, 18, 20, 24 kWh.

                Tesla před 10 lety už dávno věděli, že stavět malobaterkáče s dojezdem 80-100 km je nesmysl a rovnou začali na 60,70 kWh, společně s nabíječkami 120 kW.

                do budoucna je jasné, že se budou stavět nabíječky 100 a víc.

                1. Jako fakt vyplati? Dejte sem priklad konretni trasy uspory
                  Jako fakt vyplati? Dejte sem priklad konretni trasy uspory casu a vozu jaky mate. A berte v potaz ze tomu tady rozumime a nenechame si veset buliky na nos.

                  Protoze pokud se Vam vyplati platit dvounasobek za nabijeni a jeste si 2x tak nicit baterku tak mate asi drahy cas, coz je v poradku, ale proc tedy mate elektromobil?

                2. Elektromobil nemám. Několikrát jsem to tu už psal.
                  Měl

                  Elektromobil nemám. Několikrát jsem to tu už psal.
                  Měl jsem jich několik půjčených.

                  Ale abych pravdu řekl asi jsem natvrdlý, ale nechápu na co se ptáte?

                  Psal jsem o tom, že si myslím, že to auto by mělo mít ideálně DC 100kW, protože 50 je pro takhle velkou baterii málo.

                  A když tomu tedy rozumíte, prosím jak víte, že se platí dvounásobek za nabíjení a jak přesně funguje to 2x ničení baterie? Té vaší větě nerozumím, asi jsem holt blbej a potřeboval bych to napsat jako pro blbé.
                  Jak to souvisí s autem do města baterií 36kWh, s občasnými jízdami 150-250 do okolních měst a s občasnými nabíjeními na rychlonabíječkách výkonem 100kW? Opravdu by mne zajímalo jak takový provoz může vybočovat z běžného provozu kteréhokoli současného i minulého elektromobilu? A proč by se tím měla ničit 2x víc baterie? A proč by mělo nabíjení stát 2x víc?

                  Pokud vezmu kterékoli elektroauto dneška, tak žádné nemá zakázané DC dobíjení, protože by se tím 2x víc ničila baterie.

                  Naopak jsou komentáře od lidí, co jezdí jen po rychlonabíječkách a degradaci baterie mají stejnou jako ostatní.

            1. No a jsme zpatky u toho, budes ochotny si priplatit treba 100
              No a jsme zpatky u toho, budes ochotny si priplatit treba 100 tisic za to rychlejsi DC nabijeni (jiny konektor, lepsi kabelaz, uplne jiny navrh chlazeni baterie,…) kvuli tomu „parkrat do Plzne“?

              EDIT: 50kW technologie je relativne levna, protoze uz se vyvoj zaplatil, u vyssich rychlosti to teprve musi prijit.

    1. A proc by to delali? U (pri)mestskeho auta je to s touhle
      A proc by to delali? U (pri)mestskeho auta je to s touhle kapacitou sumak, stejne bude vetsinou nabijet doma nebo nekde v nakupaku z AC. Kvuli par „magorum z vychodu“ (kteri vesmes stejne jen remcaji na forech a nekoupi) konstrukci fakt prodrazovat nebudou.

      1. Přesně a navíc rychlodobíjení ničí baterky, ideální
        Přesně a navíc rychlodobíjení ničí baterky, ideální je se mu vyhnout a nabíjet z AC pokud to jen trochu jde.

        Lidí si koupí čip od čezu a ve snaze ho podojit ,ani doma na pohodlně přes noc nenabíjí, aby ušetřily pár Kč na elektrice a raději čekají , nebo pijí kafe u rychlodobíječek a pak se diví že po 100 tis. Km už má baterka toho dost.

        1. No hlavně když člověk započítá ten čas. Tak vyje líp
          No hlavně když člověk započítá ten čas. Tak vyje líp si hodit těch 30 min přesčas a elektriku si koupit a ještě zbude.

          A pokud k tomu započítám předražené kafička na benzínkách, tak budu jezdit za stejnou cenu jako se spalovákem. 😀

          Na moje ježdění při tom dojezdu bude stačit nabíjet jen doma. A když náhodou vyjímečně pojedu dál, tak si nabiju jen tak, abych dojel domu. Těch 20 min na nabíječce už mě nevytrhne.

      1. Preco by nedodavali ZOE, ved na Slovensko ho dodavaju uz
        Preco by nedodavali ZOE, ved na Slovensko ho dodavaju uz minimalne 2 roky, cena je aj s bateriou. Na minule kolo dotacii na elektromobily sa ich na slovensku predalo cca 30.
        Je pravda, ze v Cesku zacali dodavat ZOE neskor, ale tiez ho bezne dodavali a dodavaju.

  3. Ceny ZOE začínají na 18 670 GBP, ale za zapůjčení
    Ceny ZOE začínají na 18 670 GBP, ale za zapůjčení baterií budete muset zaplatit (dosud nezveřejněný) měsíční poplatek. Chcete-li koupit přímo, ZOE začíná na 25 670 GBP, přičemž u modelu nejvyšší úrovně (nebo na 21 620 GBP s plánem pronájmu baterií) se zvyšuje na 28 620 GBP.

  4. Je možné se rozepsat více o těch výbavách? V původním
    Je možné se rozepsat více o těch výbavách? V původním článku je jen zmínka možnost si připlatit za 22kW nabíječku.

    A škoda bezklíčkového odemikání. Jde to vypnout? Já sem stará škola. Nejraději mám mačkací klíčenku.
    A co kufr, dokázal by to někdo porovnat třeba s krátkou fábkou?

Napsat komentář