Nový plug-in hybrid na českém trhu: DS 7 Crossback E-Tense 4×4 začíná na 1 395 000 Kč

Ve městě bezemisní elektroauto a na horách zdatná čtyřkolka s dlouhým dojezdem. Přesně taková je novinka DS 7 Crossback E-Tense 4×4.

Plug-in hybrid DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4X4 zná svou cenu pro český trh. Palubní nabíječka má výkon 6,6 kW.
foto: DS

Plug-in hybrid s celkovým výkonem 227 kW se bude v České republice prodávat za 1 395 000 Kč ve verzi výbavy So Chic nebo za 1 555 000 Kč ve verzi Grand Chic. Nový model bude na český trh uveden v průběhu ledna 2020.

Prémiová francouzská značka DS obohacuje svou nabídku o plug-in hybridní verzi, která kombinuje čistě elektrický pohon s výkonným spalovacím motorem,. Nejmodernější technologie pohonu využívá tři motory – dva elektrické kombinuje s přeplňovaným benzinovým čtyřválcem.

Celkový výkon této hnací soustavy je 300 koní, přičemž k těmto impozantním parametrům přidává DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 také inteligentní pohon všech kol, který nejen v zimě poskytne potřebnou jízdní jistotu.

Ani další parametry vás nenechají v klidu. Z nuly na 100 km/h zrychlí DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 během 5,9 sekundy, přičemž ale zároveň dle normy WLTP vykazuje průměrnou spotřebu benzinu 1,3 l/100 km, což odpovídá emisím CO2 pouze 30 g/km. V čistě elektrickém režimu pak ujede až 58 km. Tyto parametry zajišťují majitelům tohoto SUV možnost parkování v Praze zcela zdarma.

DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 disponuje několika režimy pro všechny jízdní situace. V bezemisním módu Electric je vůz poháněn výhradně elektromotorem, v režimu Hybrid je automaticky optimalizován výkon a spotřeba energie, zatímco v režimu Sport je upřednostňována dynamika a zážitek z jízdy.

Režim 4WD pak aktivuje pohon všech kol. Kromě veřejných nabíjecích stanic lze vůz samozřejmě dobíjet i z běžné zásuvky. Akumulátor je však také dobíjen i během jízdy, a to díky pokročilému systému rekuperace brzdné energie.

Ani po vzhledové stránce nezůstává plug-in hybridní verze modelu DS 7 CROSSBACK nic dlužna pověsti avantgardního, avšak zároveň esteticky velmi vytříbeného modelu.

Jeho design umocňují speciální 19“ hliníková kola LONDON č nový odstín karoserie Cristal Pearl. Díky umístění baterie poskytuje DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 naprosto stejně velký prostor interiéru jako ostatní modely této řady.

tisková zpráva

14 Comments on “Nový plug-in hybrid na českém trhu: DS 7 Crossback E-Tense 4×4 začíná na 1 395 000 Kč”

  1. Mlask machroval v Kybertraku na Malibu před Nortonem a sejmul
    Mlask machroval v Kybertraku na Malibu před Nortonem a sejmul ftom tanku ceduli… ;))

    http://www.autoforum.cz/zajimavosti/muskovi-nevysla-dalsi-prezentace-noveho-pick-upu-pri-odjezdu-s-nim-boural

    https://twitter.com/i/status/1203755558609641472

    a pak se nám snažil ujet… :)))

    https://www.youtube.com/watch?v=dPrcl5f4rhU

    … ale neujel :)))

    https://www.youtube.com/watch?v=lYnVafKL3wk

  2. Do Prahy nejedu,už jsem tam byl jako 9 lety kluk,to
    Do Prahy nejedu,už jsem tam byl jako 9 lety kluk,to stačí.Na dovolenou letím,doma mám 4×4, protože bych se tu jinak v zimě nedostal,ale k tomuto účelu postačuje i 1.3 l benzín starý 19 let.
    Chci malé lehké 4×4 s dojezdem 200 km, ACDC si budu pouštět na cd jinak dobíjím u baráku.
    Klidně budu jezdit dalších 10 let s tou mou popelnicí,ale monstrum za 1.3 megalomanu nechcu!
    To je dobré leda pro nagelované managery.
    Už mne štvou ti šašci co se mají potřebu předvádět,počkám pár let a jdu na důchod,pak si koupím koně a basta!

    1. Hezky napsane.
      Obavam se, ze kun je jeste vetsi ekonomicky

      Hezky napsane.
      Obavam se, ze kun je jeste vetsi ekonomicky nesmysl jak auto. A to i kdyz bych pocital hodne nenarocneho hucula. A dojezd 200 km (na jeden zatah) si u nej muzete nechat zdat (zato zvladne pul metru snehu, jak pozaduje Runner42 :-), jen bude mit problem s tou lodi na vleku (utahne jen neco kolem 700 kg) a s cestou Praha – Podgorica za 9 hod).

  3. 4X4 300koní, parkování v Praze na modrých zónách, na
    4X4 300koní, parkování v Praze na modrých zónách, na horách zdatná čtyřkolka, zrychlení za 5,9s z nuly na sto.
    Jsem asi jediný, komu to nedává smysl.
    V Praze potřebuješ 300koní na modrých zónách budeš nejrychlejší a jediný kopec který v Praze najdeš, vyjedeš v režimu 4×4, když náhodou napadne na půl dne sníh.
    Bravo.

  4. off
    Novější auta nejsou zárukou čistějších

    off
    Novější auta nejsou zárukou čistějších emisí!

    Téměř čtvrtina vytipovaných aut nesplnila emise, ukázalo pilotní měření emisí na silnicích
    https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/temer-ctvrtina-vytipovanych-aut-nesplnila-emise-ukazalo-pilotni-mereni-emisi-na-silnicich-2#diskuse

    Už dříve bylo výzkumem Centra udržitelné mobility prokázáno, že velkou část zplodin do ovzduší vypouštějí i novější auta, pokud jsou ve špatném technickém stavu, „a to paradoxně více, než třeba auta starší výroby,“ dodává Brabec.

    Kvůli špatnému technickému stavu vozidel na silnicích jsou na řadě míst, zejména ve větších městech nebo v okolí frekventovaných komunikací, překročeny limity pro znečištění ovzduší.

    Překračování limitů koncentrací u oxidu dusíku, jemných prachových částic nebo u benzo(a)pyrenu vykazuje například Praha nebo Brno, ale i dalších aglomerace. Například jemné prachové částice v ovzduší (PM10 a PM2,5) jsou kvůli schopnosti vázat látky, které mají karcinogenní nebo mutagenní účinky, významným rizikovým faktorem s mnohočetným efektem na lidské zdraví. Problém zvýšených koncentrací znečišťujících látek v ovzduší je vzhledem k vysoké hustotě obyvatelstva ve městech obzvláště závažný.

    „Téměř u všech aut platí, že emise částic závisí na kvalitě konstrukce, seřízení a údržby vozidla. Základní problém není v samotném stáří vozidel, ale v jejich špatném technickém stavu. Pokud řidiči jezdí s nefunkčním filtrem pevných částic, pak poškozují zdraví obyvatel měst, protože lidské tělo neumí ultra jemné částice emitované moderními motory odfiltrovat,“ dodává Michal Vojtíšek z Centra udržitelné mobility J. Božka z Fakulty strojní ČVUT v Praze.

    p.s. Akorát maj v článku poněkud chaos v čislech se mi zdá.

    1. Je to logicky dano tim, ze motor s vykonem >100kW, ktery se
      Je to logicky dano tim, ze motor s vykonem >100kW, ktery se pul roku plouzi prumernou rychlosti 30km/h je totalne zaneseny sazemi a jinym svinstvem. I tak precenovane cisteni emisi nemuze vubec fungovat. Takove jedovate plechovky by mely byt davno zakazany.

    1. S plnou baterkou je spotreba bud nula (pokud se jede v EV
      S plnou baterkou je spotreba bud nula (pokud se jede v EV rezimu), nebo stejna jako kdyz je baterka prazdna (kdyz se jede v HV rezimu). Pomuze to necemu?

      Ale jo, s myslenkou souhlasim – ta auta by mela uvadet spotrebu v HEV rezimu (kdyz jedou cely cyklus jako hybrid, ne cast jako EV).

Napsat komentář