Ve městě bezemisní elektroauto a na horách zdatná čtyřkolka s dlouhým dojezdem. Přesně taková je novinka DS 7 Crossback E-Tense 4×4.
foto: DS
Plug-in hybrid s celkovým výkonem 227 kW se bude v České republice prodávat za 1 395 000 Kč ve verzi výbavy So Chic nebo za 1 555 000 Kč ve verzi Grand Chic. Nový model bude na český trh uveden v průběhu ledna 2020.
NEPŘEHLÉDNĚTE Francouzská značka uvádí DS 7 Crossback E-Tense 4×4, slibuje všechny modely elektrifikovat
Prémiová francouzská značka DS obohacuje svou nabídku o plug-in hybridní verzi, která kombinuje čistě elektrický pohon s výkonným spalovacím motorem,. Nejmodernější technologie pohonu využívá tři motory – dva elektrické kombinuje s přeplňovaným benzinovým čtyřválcem.
Celkový výkon této hnací soustavy je 300 koní, přičemž k těmto impozantním parametrům přidává DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 také inteligentní pohon všech kol, který nejen v zimě poskytne potřebnou jízdní jistotu.
Ani další parametry vás nenechají v klidu. Z nuly na 100 km/h zrychlí DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 během 5,9 sekundy, přičemž ale zároveň dle normy WLTP vykazuje průměrnou spotřebu benzinu 1,3 l/100 km, což odpovídá emisím CO2 pouze 30 g/km. V čistě elektrickém režimu pak ujede až 58 km. Tyto parametry zajišťují majitelům tohoto SUV možnost parkování v Praze zcela zdarma.
DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 disponuje několika režimy pro všechny jízdní situace. V bezemisním módu Electric je vůz poháněn výhradně elektromotorem, v režimu Hybrid je automaticky optimalizován výkon a spotřeba energie, zatímco v režimu Sport je upřednostňována dynamika a zážitek z jízdy.
Režim 4WD pak aktivuje pohon všech kol. Kromě veřejných nabíjecích stanic lze vůz samozřejmě dobíjet i z běžné zásuvky. Akumulátor je však také dobíjen i během jízdy, a to díky pokročilému systému rekuperace brzdné energie.
Ani po vzhledové stránce nezůstává plug-in hybridní verze modelu DS 7 CROSSBACK nic dlužna pověsti avantgardního, avšak zároveň esteticky velmi vytříbeného modelu.
Jeho design umocňují speciální 19“ hliníková kola LONDON č nový odstín karoserie Cristal Pearl. Díky umístění baterie poskytuje DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 naprosto stejně velký prostor interiéru jako ostatní modely této řady.
Mlask machroval v Kybertraku na Malibu před Nortonem a sejmul
Mlask machroval v Kybertraku na Malibu před Nortonem a sejmul ftom tanku ceduli… ;))
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/muskovi-nevysla-dalsi-prezentace-noveho-pick-upu-pri-odjezdu-s-nim-boural
https://twitter.com/i/status/1203755558609641472
a pak se nám snažil ujet… :)))
https://www.youtube.com/watch?v=dPrcl5f4rhU
… ale neujel :)))
https://www.youtube.com/watch?v=lYnVafKL3wk
https://twitter.com/Guruleaks1/status/1203754579864825857
https
https://twitter.com/Guruleaks1/status/1203754579864825857
https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/cybertruck/
Do Prahy nejedu,už jsem tam byl jako 9 lety kluk,to
Do Prahy nejedu,už jsem tam byl jako 9 lety kluk,to stačí.Na dovolenou letím,doma mám 4×4, protože bych se tu jinak v zimě nedostal,ale k tomuto účelu postačuje i 1.3 l benzín starý 19 let.
Chci malé lehké 4×4 s dojezdem 200 km, ACDC si budu pouštět na cd jinak dobíjím u baráku.
Klidně budu jezdit dalších 10 let s tou mou popelnicí,ale monstrum za 1.3 megalomanu nechcu!
To je dobré leda pro nagelované managery.
Už mne štvou ti šašci co se mají potřebu předvádět,počkám pár let a jdu na důchod,pak si koupím koně a basta!
Hezky napsane.
Obavam se, ze kun je jeste vetsi ekonomicky
Hezky napsane.
Obavam se, ze kun je jeste vetsi ekonomicky nesmysl jak auto. A to i kdyz bych pocital hodne nenarocneho hucula. A dojezd 200 km (na jeden zatah) si u nej muzete nechat zdat (zato zvladne pul metru snehu, jak pozaduje Runner42 :-), jen bude mit problem s tou lodi na vleku (utahne jen neco kolem 700 kg) a s cestou Praha – Podgorica za 9 hod).
Souhlas 🙂
Souhlas 🙂
Jste můj člověk.
V Praze jsem i jedne čas bydlel. Ale v
Jste můj člověk.
V Praze jsem i jedne čas bydlel. Ale v současné době, pokud nemusím tak mě tam neuvidí.
Doprava strašná, zaparkovat není kde, hlava na hlavě a všechno předražený.
říkáš že kyberkára tě neláká jo
říkáš že kyberkára tě neláká jo :))
https://twitter.com/Guruleaks1/status/1203754579864825857
https://www.youtube.com/watch?v=lYnVafKL3wk&feature=emb_title
https://www.youtube.com/watch?v=dPrcl5f4rhU&feature=emb_title
4X4 300koní, parkování v Praze na modrých zónách, na
4X4 300koní, parkování v Praze na modrých zónách, na horách zdatná čtyřkolka, zrychlení za 5,9s z nuly na sto.
Jsem asi jediný, komu to nedává smysl.
V Praze potřebuješ 300koní na modrých zónách budeš nejrychlejší a jediný kopec který v Praze najdeš, vyjedeš v režimu 4×4, když náhodou napadne na půl dne sníh.
Bravo.
off
Novější auta nejsou zárukou čistějších
off
Novější auta nejsou zárukou čistějších emisí!
Téměř čtvrtina vytipovaných aut nesplnila emise, ukázalo pilotní měření emisí na silnicích
https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/temer-ctvrtina-vytipovanych-aut-nesplnila-emise-ukazalo-pilotni-mereni-emisi-na-silnicich-2#diskuse
Už dříve bylo výzkumem Centra udržitelné mobility prokázáno, že velkou část zplodin do ovzduší vypouštějí i novější auta, pokud jsou ve špatném technickém stavu, „a to paradoxně více, než třeba auta starší výroby,“ dodává Brabec.
Kvůli špatnému technickému stavu vozidel na silnicích jsou na řadě míst, zejména ve větších městech nebo v okolí frekventovaných komunikací, překročeny limity pro znečištění ovzduší.
Překračování limitů koncentrací u oxidu dusíku, jemných prachových částic nebo u benzo(a)pyrenu vykazuje například Praha nebo Brno, ale i dalších aglomerace. Například jemné prachové částice v ovzduší (PM10 a PM2,5) jsou kvůli schopnosti vázat látky, které mají karcinogenní nebo mutagenní účinky, významným rizikovým faktorem s mnohočetným efektem na lidské zdraví. Problém zvýšených koncentrací znečišťujících látek v ovzduší je vzhledem k vysoké hustotě obyvatelstva ve městech obzvláště závažný.
„Téměř u všech aut platí, že emise částic závisí na kvalitě konstrukce, seřízení a údržby vozidla. Základní problém není v samotném stáří vozidel, ale v jejich špatném technickém stavu. Pokud řidiči jezdí s nefunkčním filtrem pevných částic, pak poškozují zdraví obyvatel měst, protože lidské tělo neumí ultra jemné částice emitované moderními motory odfiltrovat,“ dodává Michal Vojtíšek z Centra udržitelné mobility J. Božka z Fakulty strojní ČVUT v Praze.
p.s. Akorát maj v článku poněkud chaos v čislech se mi zdá.
Je to logicky dano tim, ze motor s vykonem >100kW, ktery se
Je to logicky dano tim, ze motor s vykonem >100kW, ktery se pul roku plouzi prumernou rychlosti 30km/h je totalne zaneseny sazemi a jinym svinstvem. I tak precenovane cisteni emisi nemuze vubec fungovat. Takove jedovate plechovky by mely byt davno zakazany.
Tydle auta by povině měli udávát 2 spotřeby, jednu s
Tydle auta by povině měli udávát 2 spotřeby, jednu s plnou baterkou a druhou s prázdnou baterkou!!!
Hlavne pro nejdulezitejsi cestovani nekterych jedincu, jizde
Hlavne pro nejdulezitejsi cestovani nekterych jedincu, jizde do Chorvatska za 5 hodin. V Praze parkovat zadarmo a zamorovat okoli vic nez obycejny spalovak.
S plnou baterkou je spotreba bud nula (pokud se jede v EV
S plnou baterkou je spotreba bud nula (pokud se jede v EV rezimu), nebo stejna jako kdyz je baterka prazdna (kdyz se jede v HV rezimu). Pomuze to necemu?
Ale jo, s myslenkou souhlasim – ta auta by mela uvadet spotrebu v HEV rezimu (kdyz jedou cely cyklus jako hybrid, ne cast jako EV).
Taková normální lidovka do města.
Taková normální lidovka do města.