Mnoho pravověrných motorkářů často komentuje současné elektormotocykly či jejich koncepty jako jízdní kola zkřížená s vysavačem, stěžujíce si přitom na absenci zápachu benzínu nebo zvukové kulisy doprovázející provoz spalovacího motoru. Alespoň co se vzhledu týče se jim rozhodla vyjít vstříc trojice rakouských designérů Bernhard Ranner, Anders August Kittilsen a Rudolf Stefanich, která představila koncept ZEVS. O co jde?
„První elektrický motocykl pro skutečné motorkáře, navržený pro opravdové chlapy a prašné silnice, v duchu stojů Harley Davidson, custom chopperů a dobrodružství staré dobré Route 66.“
Motocykl, který svojí koncepcí připomíná například stroj P120 Fighter Combat americké firmy confederate zaujme poměrně vysoko uloženým elektromotorem v přední části, jehož výkon je na zadní kolo přenášen pomocí soustavy dvou ozubených řemenů. Otázkou je, co by na takové řešení říkala levá noha případného jezdce…
Revolučím převodem by pro
Revolučím převodem by pro jednostopá vozidla byl KARDAN jak/o již používají motocykly značky BMW.
nejak takhle mam prevod na
nejak takhle mam prevod na svoji jawe 250 kvuli zadnimu kolu sem musel vybocit retez ale pohoda na jizde se nic nezmenilo takze v tom nevidim nejmensi problem musi se to umet a ja to dokazal,a to nejsem zadnej mechanik,muj nazor je (uzasny stroj chtel bych se na tom projet)mazec.
Ano,ale není to
Ano,ale není to použitelné pro masy,protože takovýto převod ti/Vám kvůli NE/bezpečnosti nikdo s razítkem potvrzujícím jeho vyzkoušení takovéto povolení nedá.
Ten řetěz na boku se mi
Ten řetěz na boku se mi moc nezdá 🙂 Kromě toho, převod=ztráty-takže převodů by mělo být co nejmíň
Asi je to kvôli
Asi je to kvôli rachodivému zvuku 😀 ale príde mi to nelogické umiestniť motor hore a presúvať ťažisko a ešte nelogickejšia je tá reťaz na ľavom boku.