Švédská automobilka Volvo před nedávnem oznámila, že uzavřela exkluzivní dohodu o spolupráci s anglickou společností PML Flightlink. Ta se zaměřuje především na výrobu elektromotorů a společně s Volvem nyní vyvíjí „in-wheel“ elektromotory (elektromotory uvnitř kol) pro model Volvo Recharge. Stejným směrem se ubírá i vývoj společnosti Zap, která s PML spolupracovala na vývoji tohoto typu elektromotorů pro své elektrické tříkolky. Aktuálně si však našla jinou partnerskou společnost v Číně. Zap věří, že díky tomu bude mít komerčně dostupný typ motorů dříve než by se tak stalo při spolupráci s PML. Asi nejzajímavějším připravovaným konceptem společnosti Zap je Zap-X inspirovaný vozy Lotus.
Elektromotory v kolech jsou
Elektromotory v kolech jsou zatím blbostí a výmyslem nudících se konstruktérů.Do budoucna však možnost je že jakýsi typ,ať elektromotoru či jiného zdroje pohonu v kolech zabudován bude.
No a tady nejde o
No a tady nejde o budoucnost? Nějak mi uniká smysl vašeho příspěvku.
ELEKTROMOTORY v kolech neni
ELEKTROMOTORY v kolech neni ZADNA BUDOUCNOST, jiz se na to JEZDI treba v pripade scooteru hodne DLOUHO, dokonce se prodavaj i jizdni kola se zabudovanym moturkem ve stredu zadniho kola. Tyhle velke HipaDrive motory jsou jenom logickym vyvojem od tech malych. Napriklad Anglickej elektro-sportak Lightning GT uz na to jezdi take.
Jasně, proto je Ferdinand
Jasně, proto je Ferdinand Porsche používal už v roce 1916, zejo? ;o)
Proboha.. zruste uz konecne
Proboha.. zruste uz konecne to tlacitko „číst dál“, napriklad zde je to absolutne zbytecne.. nereknu kdyby to byl jen tento odkazm ale to je skoro vsude
jinak hybridum fandim 😉